I have been waiting on warranty to replace 2 screwdrivers for over a year, the $500 cordless ratchet i purchased broke within 1 year, the snap on truck driver (Ryan Mickleson in the black hills of SD)... Voir plus
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
GOOD PEOPLE OF THE WORLD, DONT HIRE THESE CLOWNS, FOR THEIR DISRESPECTFUL PREDATORY PARKING ON MY FULLY RESIDENTIAL BROMLEY STREET IN COQUITLAM, British Columbia Canada 🇨🇦🍁 The operator is QUINT... Voir plus
Tools are high engineered pieces of equipment and get the jo done accurately and reliably, however the prices are over priced due to mechanics in the trade pouring a lot of money into them with repa... Voir plus
Do not recommend Snap-On. Way to expensive which there are many other tools that will get the job done. Only thing Snap-On has going for them is there lifetime warranty for everything but electric it... Voir plus
À propos de l'entreprise
Informations provenant de diverses sources externes
Page run by Snap-on United States. Visit our Channels! Instagram: @snapon_official Twitter: @Snapon_Tools YouTube: Snap-on Tools Official Rules for all contests and giveaways can be found here: http://beinbusinesswiththebest.net/rules
Coordonnées de contact
80th Street 2801, 53143, Kenosha, Etats-Unis
- snapon.com
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Snapped service
We used this company for 8 years and were great supporters.Our mechanics were too.
They lost their franchisee in our area and we have not had service from them for over two months.Four scan tools were purchased over the years together with many thousands of dollars of tools.
They company motto is not to let their field managers or their middle managers take calls. The buck stops at customer service. I left 4 messages for ADRIAN or WILL to call and to date no response and no call back. WILL will not call back....excuse the pun.
Their motto is not to let the neighboring franchisee service our area whist they have a new franchisee. In this case the neighboring franchisee is an employee of Snap on and they prevent him from servicing us. No bending of rules to service their loyal customers. However, they will allow us to travel to the neighboring suburb and purchase from the same franchisee that they prevent to come over to service us............HOW BIZZARE.
YOU HAVE LOST US AS A CLINET.
GO TO MILWAKEE AS THEY HAVE GOOD TOOLS ALSO.
I sent Snap on
I sent Snap on, UK? an email and await a response to my broken tool that is 30 years old with a lifetime guarantee.
The last time I'm tried to claim they refused my claim.
It was worn out. The new terms and conditions of Snap on Tools state lots of conditions.
I paid 3 times the cost of a normal tools for lifetime guarantee and when I need this to happen I expect it to happen.
I am alive and the tools clearly states it's part number and maker.
Update to come soon.
Should I believe all the negative things I see on line?
I don't know.
Having worked for Mac tools at some point I have some thoughts.
Snap on. Please respond to my email.
All the best
David
update 20th Feb.
I wrote to Snap-on uk and now get this response.
DoNotReply at snapon.com.
Write to Snap-on uk and it reverts to .com?
The robot says,
Thank you for contacting the Snap-on Tools Customer Care Center. Please note, currently it is taking up to 3 days to respond to email.
I aksed for a local cusotmer services to get back to me now. I assumed this post would be monitored?
lets wait a few days and see.
Update today 21st Feb.
Good news the USA passed me to the uk Ketting Office 01536413800 and then to their local Dealer Andy he has lots of tools in the van and he is going to help me with a replacement tool, he has to order one for me.
Very professions service.
David
i always had the best opinion of snap…
i always had the best opinion of snap on for the longest time i had a good rep who was reliable in columbus ohio, but since moving i have contacted snap on customer service center to move to the local franchisee but in 4 months i have tried 7 times to get him to come and repair my 1/2 inch -3/8 adaptor and i havent so much as had a response or a visit since i started this job, poor service, no customer support, dont care attitude for people who have spent millions buying over priced tools because of the quality are now being crapped on i will not be one anymore i will go buy proto or something i know works a lifetime
"Snap-on tools will not be covered by…
"Snap-on tools will not be covered by warranty if purchased from eBay. I bought an $800 ratcheting wrench set from eBay, almost new, and the 18mm ratcheting wrench didn't work. I contacted Snap-on, and here is their response:"
for that much money on Snap-on they should cover it.
" Thank you for contacting Snap-on Tools. I am sorry to hear that your wrench is not working. As you have indicated that you purchased the tool from Ebay, the wrench does not carry a warranty. The lifetime warranty is for the original purchaser who purchased the tool from Snap-on.
Thank You,
Heidi
Snap-on Tools Customer Liaison
U.S. 877-762-7664
Canada 866-824-0524
M-F 9:00 AM – 5:00 PM CST
Snap-on garage equipment uk appalling service
Snap-on garage equipment uk are worse than useless! Four visits to repair a John Beam aligner and every time they got it wrong, never kept appointments, tech clearly didn’t have any knowledge of the kit he was supposed to fix.
Do yourself a favour and avoid at all costs.
Don't waste your money on this…
Don't waste your money on this overpriced crap! There lifetime warranty only applies to what they think there lifetime is. I have a snapon scan tool did a software update and it wiped my system. Made it a useless brick called them and the last software update was last year and they discontinued it so I was sh$t out of luck. The shop stream connect wiped what software I had from the scanner since they decided to discontinue this model. I called customer service and there response was ... Since this model was discontinued we no longer have any software for it. Buy a new one.I will and it won't be snapon probably harbor freight same tools 1/8 the price
Been a customer for 40 years spent 10,s…
Been a customer for 40 years spent 10,s of thousands I have a scan tool for which I pay a monthly subscription. I updated the tool using their software this update has destroyed the tool. I was billed 420 cad to reload the software! They didn’t even update it. Beware if you’re going to deal with these guys on a scan tool. Honestly there are way better for way less.
Customer service is horrendous!!!!
Customer service is horrendous!!!!! We are having trouble with our local rep and when we reached out for help from corporate, we were basically told that they don’t care, deal with it
They don't back what they sell!
I purchased a rechargeable pen light for almost $100.00, BECAUSE I was "Guaranteed" that I would able to get replacement parts indefinitely. I had no other reason to purchase for that price. I currently need a replacement battery.
I called their number 1-877-762-7664. The girl very politely told me that they no longer carry that model or parts and that "I" could contact the manufacturer to try to figure something out. I paid $94 for the GUARANTEE. When I asked about replacing the light with the newer model, she said No, because the tool itself didn't have a lifetime warranty (* I was told by the salesman that it DID. it just wouldn't cover bulb or battery *). I will no longer purchase any tools from snap on. I've been turning wrenches since I built my first car at 15 (over 35yrs ago). Gonna have to find a new tool source that actually means what it says and honors it's word. Incredibly disappointed that they'd rather lose future business than make it right, and I told her this.
No longer a snap on fan!
HOW CAN THEY DO BUSINESS LIKE THEY DO…
HOW CAN THEY DO BUSINESS LIKE THEY DO AND STILL BE IN BUSINESS
Wow. Incredibly incompetent.
Wow. Incredibly unprofessional and inappropriate response when I made a complaint. The worst possible response in fact, and from a company which knows its reputation is trash, and had every opportunity to deal with my complaint correctly. Snap-On used to be a respected brand, but this interaction shows precisely why their brand is now utter garbage.
u rip my husband off of almost $400
u rip my husband off of almost $400. the guy swore up and down the tool would fit..well it doesnt. we want a refund.
Poor quality
Bought snap on as told they are the best tools
I have to disagree tools failing within a few months of purchase and customer service is very poor.
You can’t contact the local rep when told to return for warranty
Poor product poor service
I will be going to another manufacturer
Roscoe Patos
Roscoe Patos, is the worst of the franchisee for snap-on tools! He had the audacity to text my phone late at night (10pm) and demand money that I owe for a pry bar set. I have text messages from him being unprofessional, rude, and discriminating. Calling me a low life, a liar, an idiot. If this is the kind of people that snap-on tools wants to represent their name and tools, I’ll run for the hills and disappear. My wife was sleeping at this time and she got so angry because of what Roscoe Patos was doing. I called corporate and made the complaint, and not mention, I requested for him to never appear at my job again. I have never seen or heard of such hateful words coming from a supposed stand up guy that turned into a complete ignorant person! I told corporate I really don’t want to pay him the money back due to his actions and words used on me. I will never buy from snap-on again!
Worse company ever!!!!!
Worse company ever there customers services matches there emmison tester shocking..
My husband was a mechanic and has had a…
My husband was a mechanic and has had a revolving account for years. He recently passed and this company started blowing his phone up 1wk after demanding their items back. He has a huge box that was purchased from them and I let them come and get it and they agreed to call the even on the account. I have no clue what he bought or had on this revolving account, but they have continued to start calling my phone demanding all these additional items. They claim they are going to take further action. My name is no where on this account and I was not even aware of what he ever got from them. This is a horrible company. Can they not just let the deceased rest in peace. Most companies have to have a copy of a death certificate for the person on the account and then it is written off. Please people think about your loved ones before purchasing anything from this company.
What a waste of time, poor customer service and ignorant franchisee!
What a waste of time. Snap on reps never turn up despite repeated requests to facilitate our sites and repeated empty promises that they will be there next week never transpire.
The local rep, Stuart Tyrrell has no customer service skills whatsoever!
Snap on state/believe that they are the market leader, yet they allow their franchisees to run their business in such shameful manner.
Best using other brands which have now surpassed Snap On by a country mile.
Customer service is non existent.
Not just my opinion i might add, this is widely spoken about in the motor trade and Snap On clearly choose not to act on feedback!
The only thing snap on is good at…
The only thing snap on is good at anymore is lying their asses off they cannot complete orders and lack communication skills all the way around
zero stars is more appropriate
zero stars is more appropriate! Theyre a bunch of scammers! selling you machines with expriring sensors and no one told us! mahcine was $15,000 and no one told us the sensors expire every 4 yrs! $800 for a new sensor...total BS
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.








