Touchuppaintfactory Avis 

186
•
TrustScore 4 sur 5

4,1

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Problem with a can of paint that I purchased it appeared to run out of propellant. Phoned and the lady was very helpful and apologetic, no fuss, replacement arrived within a couple of days. Thank you... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Do not buy from this company. Their customer service is non-existent. I sent them multiple messages via their website and have gotten no replies. The paint they sent was too dark and it looks like my... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

This company went the extra mile with a mix up in my order,but they sorted it as soon as I made them aware. The products they sell are fantastic the match to my paint was exact and the paint was ver... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

We have had numerous cars over the years and always brought a touch up paint from these guys after being recommended by a friend. Everyone colour we have had has been an exact match to the colour and... Voir plus

À propos de l'entreprise


Coordonnées de contact

4,1

Bien

TrustScore 4 sur 5

186 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 86 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,1

Tous les avis

(186)

111 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Problem with a can of paint that I…

Problem with a can of paint that I purchased it appeared to run out of propellant. Phoned and the lady was very helpful and apologetic, no fuss, replacement arrived within a couple of days. Thank you

15 octobre 2026
Avis spontané
Logo de Touchuppaintfactory

Réponse de Touchuppaintfactory

Thanks so much for the 5 star review, David. We're so glad we could fix the problem swiftly for you. If you need anything else, please contact us at info@touchuppaintfactory.co.uk

Noté 1 sur 5 étoiles

AVOID AT ALL COSTS: non-existent customer service; inaccurate paint color; missing items

Do not buy from this company. Their customer service is non-existent. I sent them multiple messages via their website and have gotten no replies. The paint they sent was too dark and it looks like my car has bruises on it with their paint. The wet and dry sanding "kit" only came with half the products listed. Avoid this company at all costs unless you enjoy being scammed.

11 octobre 2026
Avis spontané
Logo de Touchuppaintfactory

Réponse de Touchuppaintfactory

I'm so sorry to hear you have had some issues with your kit and with contacting us, Ryan. I cannot see any contact from you or your order number so please could you contact us at info@touchuppaintfactory.co.uk and we will resolve for you.
Kind regards
Sally

Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible product, terrible service

Terrible product, terrible instructions, terrible customer service.

Do not go near, unless you want to ruin the paint on your car and spend lots of money at auto body shops to rectify the mess it causes.

1 octobre 2026
Avis spontané
Logo de Touchuppaintfactory

Réponse de Touchuppaintfactory

Dear Andy,

We are sorry you are not satisfied with our product and service.

As per our email communication and feedback following the photos you supplied, we have explained the paint is mixed to factory specification and not adjusted for the age of your car. The finish you received after spraying is due to incorrect application in this instance, which is not attributable to the quality of the product.

We are sorry we can't help help further on this occasion.

Regards
Team Touch Up Paint Factory

Noté 4 sur 5 étoiles

Great Product, Rubbish Instructions

I had to repair gouge in plastic bumper. Hopefully readers might learn from my mistakes.

Not wanting to spray primer any further than neccessary I masked off a small area. That leaves an edge so you have to rub that down.

Tested out the metallic white spray on a test piece of primed plastic. It came out much too dark! Screwed around for hours, but eventually sprayed onto a small masked off area of the primed bumper - great match for car but too light for bumper which is a bit darker! Rubbed down the paint edge and then sprayed a much larger area feathering off the edge. Finally, great result, and a lot cheaper than the £700 quote from the body shop.

19 août 2026
Avis spontané
Logo de Touchuppaintfactory

Réponse de Touchuppaintfactory

Thanks so much for your 4* review and detailed feedback, Michael. The paint is colour matched to the main body of the car so we're really pleased you got great results.

Noté 1 sur 5 étoiles

My car is RED the pen sent to me is…

My car is RED the pen sent to me is BLUE !!

12 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Touchuppaintfactory

Réponse de Touchuppaintfactory

Apologies for the issue experienced with the incorrect match. May we ask that you send us an email at info@touchuppaintfactory.co.uk so our team can investigate and assist?

Noté 1 sur 5 étoiles

i ordered pen to try little scratches…

i ordered pen to try little scratches last week, my little one tip pens are working better, i think the paint inside is dry

9 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Touchuppaintfactory

Réponse de Touchuppaintfactory

Hi Zhivko, apologies for the issue you experienced with your pen. May we ask that you email us at info@touchuppaintfactory.co.uk so our team can check and issue a resolution?

Noté 4 sur 5 étoiles

Perfect compromise for low effort body work

I clipped the corner of a garage with my metallic grey ford fiesta a year ago. It’s lots of large scratches above the wheel - all the scratches and scuffs showed up white against the dark grey of the car. Due to the age of the car I don’t want to pay to get it professionally fixed.

I got on of the all in one paint pens (no primer) and the colour match was good. The nib of the pen was easy to use however was a bit temperamental but it got the job done. I saw a review after of someone cutting the pen open and using the paint with a brush which would have been quicker and easier I imagine.

The paint really only hid the stark contrast it’s not a miracle cure but it 100% made it look so much better than it was originally - especially as I don’t want to pay for a proper fix or mess around with sanding and spraying it my self. A great compromise (and completely idiot proof)!

5 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Touchuppaintfactory

Réponse de Touchuppaintfactory

Thanks so much for your 4* review and detailed feedback, Al. We're delighted you got great results with your pen.
If you do need anything further, please contact us at info@touchuppaintfactory.co.uk

Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible service wrong paint and no aftercare customer service

Terrible service I received paint week later I went to apply and did test piece was immediately obvious not right colour I checked can was totally different colour and was also for vehicles from 2013 onwards my car is 1998. I phoned no answer now sent 2 emails no reply. Absolute joke don't waste your money terrible customer service

18 août 2026
Avis spontané
Logo de Touchuppaintfactory

Réponse de Touchuppaintfactory

Hi there,

I am sorry you have not had answers to your emails and call. I will request more information from you here so we can get in touch to resolve this as I don't have your name.

Kind regards
Sally

Noté 5 sur 5 étoiles

Brilliant Service

Fantastic service, quick delivery, clear instructions, reasonably priced.

1 mars 2026
Avis spontané
Logo de Touchuppaintfactory

Réponse de Touchuppaintfactory

We really appreciate the 5/5 Hayley. So happy you love Touch Up Paint Factory!

Noté 5 sur 5 étoiles

This company went the extra mile with a…

This company went the extra mile with a mix up in my order,but they sorted it as soon as I made them aware.
The products they sell are fantastic the match to my paint was exact and the paint was very good quality so if you are looking for touch up paints or any other supplies along this line give them a try you won’t be disappointed.
Thank you TUPF I will be ordering again soon.

10 août 2026
Avis spontané
Logo de Touchuppaintfactory

Réponse de Touchuppaintfactory

Thanks so much for your 5* review and detailed feedback, Thomas. We're so happy we were able to sort the mix up and you are now really happy with your order.

Noté 1 sur 5 étoiles

Unable to give zero stars!

Unable to give zero stars!
The worst product ever don't waste your money or time on the paint pens.
They simply don't allow flow of paint to the nib of the pen. Its a piece of garbage that is now going in the bin.
I've contacted customer service but doubt they will bother replying as they have had the money already.
All in one paint pen!! Stay away from it. Pathetic POS

2 août 2026
Avis spontané
Logo de Touchuppaintfactory

Réponse de Touchuppaintfactory

Hi Liz,
I'm so sorry you have had issues with the paint pen. I have checked our order and email systems for contact from you but I can't find it under the name supplied here. Please could you email us at info@touchuppaintfactory.co.uk so we can resolve this for you.
Kind regards
Sally

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered touch up paint received wrong…

Ordered touch up paint received wrong colour emailed them telling me it's was going to be replaced, 2 weeks later still no replacement emailed me back asking order number which I done now ignoring emails I wouldn't recommend this company terrible customer service don't even think get a refund if I ask going yo have use another company wish checked reviews before ordering

4 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Touchuppaintfactory

Réponse de Touchuppaintfactory

Hello Kevin, we're sorry to hear about your experience. This isn't the level of service we aim to provide, and we appreciate you bringing it to our attention.

Please send us another email with the details of the issue, and we'll make sure it's looked into. Alternatively, you can call us on +44 (0) 1295 380 495 during business hours, and our team will be happy to assist you.

Noté 1 sur 5 étoiles

Color isn’t even close to matching

Color isn’t even close to matching. Ordered Rally Red and received orange. No response from customer service to correct the issue.

9 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Touchuppaintfactory

Réponse de Touchuppaintfactory

Hello Stephen, we're sorry to hear that the paint you received wasn't an exact match.We also understand that you haven't received a response from our team. Could you please email us again at info@touchuppaintfactory.co.uk? Alternatively, you can call us on +44 (0) 1295 380 495 during business hours.

We'll be happy to investigate the issue and work with you to find a suitable resolution.

Noté 5 sur 5 étoiles

Superb!

I’ve used this company a few times and they’re spot on! I had a lucid red tri-coat to repair, they sent the base & mid coat, it was a perfect match! Thanks very much.

13 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Touchuppaintfactory

Réponse de Touchuppaintfactory

Awesome, Stephen! Thank so much for taking the time to share your Touch Up Paint Factory experience.

Noté 1 sur 5 étoiles

Compre un rotulador para bicicleta…

Compre un rotulador para bicicleta Giant color ocean twilight y no coincide con el color. Me enviaron uno prácticamente negro y muy acuoso. No volveré a comprar más. Menuda decepción

27 juin 2026
Avis spontané
Logo de Touchuppaintfactory

Réponse de Touchuppaintfactory

Hello Alvaro, I did email you back to ask you for a picture. Please reply to my email and I will help further.
Hola, Álvaro: te envié un correo electrónico para pedirte una foto. Por favor, responde a mi mensaje y podré ayudarte más.

Noté 1 sur 5 étoiles

What a scam these lot are

What a scam these lot are, basically sent me clear water instead of the Fantastic paint I was expecting, my car deserve better.

20 juin 2026
Avis spontané
Logo de Touchuppaintfactory

Réponse de Touchuppaintfactory

We're sorry to hear you had problems with your paint, Stuart. If you haven't already, please do get in touch with us at info@touchuppaintfactory.co.uk so we can resolve this for you.

Noté 5 sur 5 étoiles

My Pick-Up truck colour is quite unique…

My Pick-Up truck colour is quite unique but this was the perfect colour match, was very impressed. Definitely will use this outfit again. * * * * * ☘️

16 juin 2026
Avis spontané
Logo de Touchuppaintfactory

Réponse de Touchuppaintfactory

Thanks so much for your 5* review. We're so glad we could provide you with the perfect colour match for your Pick-Up!

Noté 5 sur 5 étoiles

Perfect match

Perfect match, and ease of use.

The spray pattern, and flow, we're "bang on"

23 mai 2026
Avis spontané
Logo de Touchuppaintfactory

Réponse de Touchuppaintfactory

Thanks so much for the 5* review, Tony! We're so happy you got excellent results with your Aerosol spray.

Noté 5 sur 5 étoiles

Second review

Leaving this second review to show that this company is one that i will return to, if i need paint again .although there was a mix up somehow with my initial order and the wrong colour paint was sent this was quickly and professionally rectified. Having received the correct colour i used it yesterday to find the paint is a perfect match,easy to apply and the step by step instructions on how to get best results were easy to follow. Thankyou tupf for being so professional in all aspects of your business.

31 mai 2026
Avis spontané
Logo de Touchuppaintfactory

Réponse de Touchuppaintfactory

Thanks so much for your detailed feedback and 5* review, Clive. We really appreciate you giving us the opportunity to correct the initial issue with the delivery and are so pleased the replacement paint was perfect for you.

Noté 5 sur 5 étoiles

Perfect colour match

Fast service, the colour matching was spot-on and the instructions were clear.
The paint pen is great for shallow scratches and surface damage. If you have deeper scratches or chips you will need to fill them first.

18 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Touchuppaintfactory

Réponse de Touchuppaintfactory

Thanks so much for the 5* review, Wendy. We really appreciate your feedback and are so happy you got such great results.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus