Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

From start to finish I felt important to transform. I had to put my surgery back for unforeseen circumstances and they were so understanding . My patient coordinator was Katie and she was so incredibl... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Absolutely brilliant experience from start to finish. Sarah shah got me booked in answered any questions I needed answering, was so patient with me. She really put my mind at ease and always answered... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

My surgeon Mr Bhatty has made me feel and look beyond expectations. I felt totally comfortable with what we discussed and felt my needs were met. My Coordinator Jenny Rae kept me informed every st... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

I wrote to the complaints section on 2nd of Sept 2026 and have not even had an acknowledgment of my email. Not only have I gone through a traumatic experience at the hands of transform, I’m now being... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Clinique de chirurgie plastique
  2. aussi dans
  3. Chirurgien
  4. Chirurgien orthopédiste
  5. Chirurgien plasticien
  6. Groupe médical
  7. Hôpital privé

Écrit par l'entreprise

At Transform, we bring cosmetic surgery, orthopaedics, gynaecology and weight loss surgery together under one trusted name. So whether you're exploring a cosmetic procedure, a hip or knee replacement, women's health treatment or weight loss surgery, you're in expert hands. Your journey starts with a conversation. We'll take the time to understand what matters to you and talk you through your options honestly, with no pressure to go ahead. If surgery is right for you, your experienced, GMC registered surgeon will create a plan built entirely around you, supported by our Medical Director and a dedicated clinical team. From your first appointment to your final aftercare check, we're with you every step of the way. Thank you to every patient who has shared their story here. Your words help others feel ready to take their next step.


Coordonnées de contact

4,0

Bien

TrustScore 4 sur 5

6 k avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 97 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,0

Tous les avis

(5 988)

257 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Not happy

I wish to make a formal complaint regarding the aftercare arrangements following my surgery.
Before my procedure, I was specifically reassured by Transform that although my surgeon no longer operates from the Birmingham clinic, all of my aftercare would still be provided in Birmingham. This reassurance was an important factor in my decision to proceed with my surgery.
I have now been informed that, because the Birmingham nurse is on annual leave on the day my dressings are due to be removed (day 10), I am expected to travel to Manchester for this appointment. This would involve a four-hour round trip, which is simply not possible for me while I am recovering from surgery.
The Birmingham nurse advised that she would be able to remove my dressings on day 9, one day earlier, but my surgeon has understandably said he is not happy for them to be removed before day 10. I want to make it clear that I do not hold my surgeon responsible for this situation. The issue is entirely with Transform’s lack of contingency planning. It is extremely disappointing that no cover has been arranged while the regular nurse is on annual leave, leaving patients without appropriate local aftercare.
As a result, I have been left with no realistic option other than to remove my own dressings at home on day 10. The nurse has provided me with additional dressings so that I can redress the incisions beneath my breasts myself. This is not something I should be expected to do following surgery, and it is certainly not the level of aftercare that was promised to me.
I am extremely disappointed with the standard of aftercare I have received from Transform. Patients should not be expected to travel unreasonable distances during their recovery, nor should they be placed in a position where they feel they have to carry out aspects of their own clinical aftercare because appropriate cover has not been arranged.
I would appreciate an explanation as to why no alternative nursing cover was provided in Birmingham during annual leave, and what steps Transform intends to take to ensure other patients do not experience the same situation in the future.

13 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Transform

Réponse de Transform

Hi,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to read about the concerns you have raised regarding your aftercare arrangements.

We responded to your review requesting your details so that we could investigate the circumstances surrounding your care. Unfortunately, we have not received a response and, without this information, we have been unable to identify your records or review what has happened.

If you remain happy for us to investigate, please provide your full name and date of birth by replying to our request, and we will be pleased to look into your concerns.

Kind regards,
Transform Medical Services Ltd

Noté 5 sur 5 étoiles

I cant fault anyone at transform they…

I cant fault anyone at transform they have been so helpful and understanding and Barbara who is helping me has been fantastic

8 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Transform

Réponse de Transform

Thank you for taking the time to share your experience. We are delighted to hear that Barbara looked after you so well. Your kind comments will be shared with them and the wider team. Thank you for choosing Transform and we wish you all the best.

Noté 5 sur 5 étoiles

Could not fault the care I got lovely…

Could not fault the care I got lovely surgeon and all the nurses ect nothing was too much trouble and they rang me several times over the first two weeks after surgery to check on me and I’m very happy with the results would highly recommended

28 juin 2026
Avis spontané
Logo de Transform

Réponse de Transform

Thank you for your wonderful review. We are so pleased to hear you had a positive experience with our team. Your feedback means a great deal to us, and we wish you all the best.

Noté 5 sur 5 étoiles

Thank you to all the team!

Had a complete hysterectomy and bilateral salpingectomy with Transform at Electiva Hospital, Manchester. Fantastic experience! From consultation onwards, I was really well looked after. Every professional that was involved did all they could to make sure I was comfortable and supported. Everything was explained clearly, so I knew exactly what was happening and what I needed to do to recover. This was a big thing for me, and I am so glad I was in safe hands. Thank you to Mr Elnahas and the entire team for taking such good care of me. I am two weeks post op and feel great! Highly recommend.

27 juin 2026
Avis spontané
Logo de Transform

Réponse de Transform

Thank you for your fantastic review. We are pleased to hear you had such a positive experience with Mr Elnahas and the team. We will ensure your feedback is passed on. Thank you for choosing Transform and we wish you all the best.

Noté 5 sur 5 étoiles

All the A lounge staff were amazing

All the A lounge staff were amazing, so kind and helpful. Too soon to comment on results of surgery but I can say surgeon took time to think outside the box about how he was going to go about the far from straightforward procedure

22 juin 2026
Avis spontané
Logo de Transform

Réponse de Transform

Thank you for your lovely review. We are delighted to hear you had such a positive experience at our A Lounge clinic. Your feedback is greatly appreciated and will be shared with the team.

Noté 5 sur 5 étoiles

Whilst I did not use Transform in the…

Whilst I did not use Transform in the end as I was offered an NHS private referral, when I did deal with them, Sarah Shah in particular, they were very helpful and gave very detailed emails about what would happen if I went ahead with surgery.

11 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Transform

Réponse de Transform

Thank you for taking the time to share your experience. We are delighted to hear that Sarah Shah looked after you so well. Your kind comments will be shared with them and the wider team.

Noté 1 sur 5 étoiles

As a returning customer

As a returning customer, everything’s as fine right up till the nurse phone call & wow what a shambles!! Failed to call em 3 times. Then a week before my surgery date threatened to cancel my procedure if I didn’t get a GP summary. Something that can only be requested 28 days prior. I had “Amy” who was manager of the after care team, threatening to cancel my aftercare because I questioned a pregnancy test and also pointed out that they should have requested my medical details with ample time! Not one did they say they would cancel with a full refund within 3 mins aha then told me she’d be keeping my money!!! Absolute joke!!! Amy if that’s her name needs removing!!

Then when I arrived at Harley street (6/8/26)transform strikes again leaving me waiting an hour lying about why. Transform have made the whole experience awful when they’ve been involved. Outside of them. Everything was incredible!

Harley street was outstanding but transform absolutely shocking!!!

I won’t be returning and I certainly won’t be recommending them to anyone!

17 juin 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Transform

I made enquiries about getting a breast reduction with Transform in January and dealt with Sarah Shah via phone and email - she was incredibly helpful, knowledgeable and answered all my questions. She suggested Nigel Mabvuure would be a suitable surgeon for me and arranged a consultation.

On the day of my consultation, Nigel was also very helpful, informative and friendly, talking me through the procedure and what I could expect results wise. I had seen another surgeon at a different clinic, who told me he wasn’t able to perform the surgery to the extent I wanted. Nigel on the other hand, said it was up to me what result I wanted and when I advised the size I wanted (and showed photos of what I’d like to achieve) he said he could make this happen for me.

I went ahead and booked my surgery then and there, as I felt confident in the clinic and Nigel as my surgeon. I paid a deposit previously for the consultation, then paid the rest at my consultation.

On the day of my surgery, all of the staff at the hospital were friendly and kind - the surgery team put me at ease (I had never had general anaesthetic before) and the nurses were truly amazing. They were so lovely, nothing was too much and they were very attentive.

I am now almost 4 months post surgery and I am thrilled with the results, my only regret was that I wasn’t able to do it sooner!

I would highly recommend Nigel, Sarah and all the medical team at the clinic ♥️

15 mars 2026
Avis spontané
Logo de Transform

Réponse de Transform

Hi,

Thank you for taking the time to leave such a lovely review.

We are delighted to hear that you had such a positive experience with Sarah, Mr Mabvuure and the wider team. It's wonderful to know you felt supported throughout your journey and are so pleased with your results.

Thank you for choosing Transform, and we wish you all the very best.

Kind regards,
Transform Medical Services Ltd

Noté 1 sur 5 étoiles

I was due breast implant exchnage

I was due breast implant exchnage. I had video with surgeon they said all good no uplift needed. Booked 20th june only 10 days away at the time told to pay full balance that evening. I made them aware I hadn't even seen the surgeon face to face I wanted to secure 20th june as it was milton keynes clinic. I agreed to pay half to hold date. After jenny rea appeard great to start, disappeared on holiday without informing me who would be taking over. Little and behold i find out via the surgeon not the company that MK surgery has been canceled I still hadn't seen anyone face to face yet. I was asked if i wanted to travel to Manchester 4 days notice a week ealier then op date originally for 6pm they could do my surgrey after the clinics that day. No its to rushed no surgeon would be fit to preform surgrey after running a clinic 9am till 6pm then operate on me at 7pm and I hadnt even seen anyone yet at this point still. I had a bad feeling and called every number on the website and spoke with operations manager claire flannigan I told her im within my 14 days still I want to cancel and get money back. I emailed 5 other people to get no reaponse. Finally claire did agree to honour refund deducting pre op phone call at 150 pound but that was 7th june no money came back so i done a bank recall and got money back that way after being told my money will be back on 1st July it wasnt. Good job I recalled it. I asked claire on an update her response was. You done a bank recall we can now no longer answer your questions. I was asking if they was going fo leave the recall as my refund or they going to issue it? Thres no actual care for clients were all just money signs. Jenny rea I still never heared back from her. Since then I went to another company to be told and had a full uplift with implants exchnaged and massive scar tissue removal feom old surgies. This is something transform didn't mention bevause they were going to operate on a sunday after clinic's without seeing me before. I wouldn't ask them to look at my hamster thats aging and balding now because they would mess him up too

1 juin 2026
Avis spontané
Logo de Transform

Réponse de Transform

Hi,

Thank you for taking the time to leave a review. We are sorry to hear that you were dissatisfied with your experience.

We would like the opportunity to investigate the concerns you have raised. I have requested your details through this platform so that we can review the matter further.

Kind regards,
Transform Medical Services Ltd

Noté 5 sur 5 étoiles

I honestly couldn’t be happier with my…

I honestly couldn’t be happier with my whole experience! From start to finish, everything was amazing, and I’m absolutely in love with my new boobs. A huge thank you to Laura Whyte, who was incredible throughout the entire process. She replied so quickly to every message, answered every single question I had (no matter how small!), and made me feel completely comfortable, reassured, and relaxed from day one. Nothing was ever too much trouble for her, and her kindness and support made such a difference. The whole team were so professional and caring, and I felt looked after every step of the way. I can’t recommend them highly enough. A HUGE thank you to dr Macy’s so much for giving me the confidence I’d always dreamed of! I am so happy!!!!

28 juin 2026
Avis spontané
Logo de Transform

Réponse de Transform

Hi Emma,

Thank you so much for taking the time to share your wonderful feedback. We are delighted to hear how happy you are with your experience and your results. It's especially lovely to hear the positive impact that Laura had throughout your journey, and we will be sure to pass on your kind words to her, along with your thanks to Dr Macy. We wish you all the very best and thank you for choosing us to be part of your confidence journey.

Regards,
Transform Medical Services Ltd

Noté 5 sur 5 étoiles

Breast augmentation

Following a significant journey, I am now two weeks into recovery from breast augmentation surgery. My initial consultations were with Kerry, and subsequently, Sophie Marriott provided invaluable assistance during the latter stages and in the lead-up to the procedure. The surgery itself took place on Harley Street. While I experienced considerable apprehension prior to my arrival, all anxieties dissipated upon entering the facility. I am unable to identify any shortcomings in the staff, from the initial meet and greet to my dedicated nurse. My room was exemplary, and my surgeon, Mr. Lahoud, demonstrated exceptional professionalism. He visited me to review all details and reconfirm measurements. The surgical team was outstanding and highly accommodating. I wish to express my sincere gratitude to everyone involved, particularly Sophie Marriott and Mr. Lahoud, for their support throughout this process.

Susan Collins

4 juin 2026
Avis spontané
Logo de Transform

Réponse de Transform

Hi Susan,

Thank you for taking the time to share your experience. We're so pleased to hear you've had a positive journey so far and that Kerry, Sophie, Mr Lahoud and the team at Harley Street helped put you at ease throughout the process. Thank you for your kind words and we wish you all the best with the rest of your recovery.

Kind regards,
Transform Medical Services Ltd

Noté 5 sur 5 étoiles

Upper Blepharoplasty

I had a great experience from start to finish
Sophie was at the end of the phone or any email if I had any questions prior to, during and after surgery
The team on the day were brilliant including my nurse and the theatre team
Mr Agha is a skilled professional who has left me with a great result !
Would thoroughly recommend

4 juin 2026
Avis spontané
Logo de Transform

Réponse de Transform

Hi Sarah,

Thank you for your lovely review. We're so pleased to hear you had a positive experience throughout your journey and that Sophie was able to support you every step of the way. It's also great to hear such positive feedback about Mr Agha and the team on the day of your surgery. Thank you for choosing Transform and we wish you all the best with your continued recovery.

Kind regards,
Transform Medical Services Ltd

Noté 5 sur 5 étoiles

Really glad I used transform…

Really glad I used transform professional in everything they did from first consultation to aftercare professor Massimo is simply the best surgeon couldn’t be happier with my results

30 mai 2026
Avis spontané
Logo de Transform

Réponse de Transform

Hi,

Thank you for taking the time to leave such a lovely review. We're delighted to hear you had a positive experience from your initial consultation through to your aftercare and that you're so happy with your results.

We'll be sure to pass your kind feedback on to Massimo and the wider team.

Regards,
Transform Medical Services Ltd

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent communication from the first…

Excellent communication from the first call, to appointment, updates, information and consultation was honest, caring and supportive.
Major breast surgery due to illness and felt so confident throughout. Aftercare was great and consistently was available
Used Transform before many many years before and so glad I returned
Debra, staff at Alounge, nurses, head office service team and my surgeon

10 mai 2026
Avis spontané
Logo de Transform

Réponse de Transform

Hi,

Thank you for taking the time to leave such a lovely review. We're delighted to hear that you felt supported throughout your journey and that the communication, care and aftercare met your expectations.

It's wonderful to know that you chose Transform again and had such a positive experience with Debra, the Altrincham team, our nurses, head office teams and your surgeon. We'll be sure to pass on your kind feedback.

Regards,
Transform Medical Services Ltd

Noté 1 sur 5 étoiles

Pretending they had contacted me…

Pretending they had contacted me privately by writing a comment on my review so it looked to others reading reviews they had contacted me! This is a complete lie I have not been contacted by them privately at all!

Rewriting my review in the hope for a resolution from Transform.

The aftercare from this company is absolutely appalling! I have been asking for near on two years now for my patient records. I don’t understand why they are unable to provide these there is definitely something dodgy going on because it should be a standard procedure. They never answer emails. I am now pregnant and really need my patient records for my OB-GYN. It is becoming a very stressful situation for me and I’m at the point where I just don’t know what to do! A company providing medical surgery for people first priority should be the patient care but this company does not care once they have your money!

9 juin 2026
Avis spontané
Logo de Transform

Réponse de Transform

Hi Victoria,

Thank you for your feedback.

We are sorry to read your comments. However, we can confirm that responses were sent to you on 12 January 2026 and 14 May 2026 regarding your records request. Please check your emails, including your junk/spam folder, if you have not seen these communications.

Kind regards,
Transform Medical Services Ltd

Noté 1 sur 5 étoiles

Never use this company if you want to be safe!!!!!

I had breast augmentation surgery with Transform Hospital Group in 2017 and purchased a 10-year warranty at the time of my procedure.

In 2022, I attended a consultation due to concerns with my implants, but I was told that no further treatment would be provided unless I paid additional fees.

Recently, I have developed ongoing discomfort and changes in the appearance of my breasts. When I contacted the company again, I was informed that the original company had gone into administration and that a new company (Transform Medical Services Limited) does not accept responsibility for previous patients, warranties, or liabilities.

I was advised to contact the implant manufacturer instead, and my concerns regarding my warranty and medical records were not resolved.

I am disappointed by the lack of continuity of care and the inability to access clear support or accountability regarding a surgical procedure that still affects my health today.

Patients should be made fully aware that warranties and aftercare may not be honoured if the original company structure changes, and communication regarding responsibility has been unclear and unhelpful in my experience.

9 juin 2026
Avis spontané
Logo de Transform

Réponse de Transform

Hi,

Thank you for taking the time to share your feedback. I am sorry to read of your disappointment and appreciate the frustration this situation has caused.

As your surgery took place in 2017, it was performed by a previous company which has since entered administration. Unfortunately, Transform Medical Services Limited is a separate legal entity and did not assume the liabilities or warranty obligations of that company, and therefore we are unable to honour warranties purchased through it.

We appreciate this is not the outcome you were hoping for and wish you all the best moving forward.

Kind regards,
Transform Medical Services Ltd

Noté 1 sur 5 étoiles

BEWARE!!! THEY HAVE THE RIGHT TO CHANGE YOUR HOSPITAL LOCATION

In April 2025 I booked to have a procedure done at their Birmingham hospital in September 2025.
Just before the op date, and conveniently out of the cooling off period, I was told the hospital was closing down as it was unsafe to use. Since then I have been told a hospital nearer me would be opening so I waited for a date to use that hospital. I was then told I wouldn’t be able to use that hospital after all, and I would have to go to Manchester.
Shortly after that, I was informed I could go to Milton Keynes hospital which was nearer to me but needed to wait. When I chased this up a few weeks later for dates I was told I couldn’t have my procedure there after all, so I had been messed about for months with an abundance of wrong information for nothing.
I was finally told again I would have to go to Manchester which is nearly 3 hours away from me and would mean having to stay the night before in a hotel, and the night of the procedure because of the travelling time
Due to the mis-information, being messed about, and lack of confidence I asked Transform for my £500.00 deposit back as they were the ones who cancelled my operation in September not me. I was told I cannot have a refund because Under the Terms and Conditions agreed at the time of booking, Transform Medical Services Ltd reserves the right to amend surgical locations and facilities where operationally required – although I could not see this sentence anywhere in their terms and conditions – More mis-information??
It is very unfair for them to use this clause when it was them who changed the original agreement that I signed without any consultation as to whether this would be acceptable to me or not.
I have now been in contact with my nearest private hospital and got a quote for the same procedure and am far happier with the whole service, that unfortunately Transform are unable to supply.

25 mai 2026
Avis spontané
Logo de Transform

Réponse de Transform

Hi,

Thank you for taking the time to share your feedback. I am sorry to read of your experience and appreciate the frustration and disappointment this situation has caused.

I have requested your details through Trustpilot so that I can investigate the concerns you have raised.

Kind regards,
Transform Medical Services Ltd

Noté 5 sur 5 étoiles

I recently had a revision surgery with…

I recently had a revision surgery with Dr Bhatty for a lower blepharoplasty. I can honestly say he is a wonderful surgeon who went above and beyond to make sure I had the results i hoped for. Also all staff at the electivia hospital were friendly caring and helpful. I would definitely recommend.

28 mai 2026
Avis spontané
Logo de Transform

Réponse de Transform

Hi Emma,

Thank you for taking the time to share your experience.

We are delighted to hear that you are pleased with the outcome of your revision surgery and that Dr Bhatty went above and beyond to achieve the result you were hoping for. It's also wonderful to hear that the team at Electiva Hospital made you feel well cared for throughout your treatment.

Thank you for your recommendation and for choosing Transform.

Kind regards,
Transform Medical Services Ltd

Noté 5 sur 5 étoiles

Tummy tuck - 5* experience

Hello Debbie,

I’ve just woken up after my first night recovering from my tummy tuck, and I wanted to take a moment to write about my experience so far and highlight how incredible my care has been up to this point.

Dr Cheema made me feel at ease from the moment I arrived at the hospital. My nerves had really kicked in within the first hour, but he made me feel extremely calm when he came to check on me before surgery.

James in theatre spoke to me consistently whilst the anaesthetist was putting me to sleep, and he really helped me relax — going to sleep was the scariest part for me. The anaesthetist was also so funny and kept making me laugh; I barely remembered I was in an operating theatre.

You’ll have to accept my apologies as I can’t remember everyone’s names from the day shift yesterday after I woke up, apart from Lee who brought me my meals and was absolutely lovely to me too. There was also a young man on shift who told me he’d been here since March, and again he made me feel very comfortable and well looked after.

I also wanted to mention the two ladies on the day staff with long dark hair, although I’m so sorry I can’t remember their names. When I first woke up from surgery I immediately needed the toilet, and although we tried a bedpan, I really needed to get up and go properly. Both of them helped me so gently and carefully get to the toilet, and at that moment when I felt so vulnerable and uncomfortable, they made me feel completely safe and cared for. I won’t forget that kindness.

I’ll be very truthful then first night (last night) was rough for me. The pain was quite bad and the garment kept riding up and hurting me. However, Debbie, Debbie and Ilma all did such an amazing job looking after me overnight. Nothing I asked for was ever too much, and they were all kind enough to spend time with me throughout the night on different occasions, which genuinely made me feel so at home. Staying in hospital away from home is personally a really hard experience for me, so that kindness meant a lot.

Overall, the people here are incredible, and I would really appreciate it if you could pass on my thanks and gratitude to everyone involved in my care.

And thank you as well for all of your support too, Debbie x

25 mai 2026
Avis spontané
Logo de Transform

Réponse de Transform

Hi,

Thank you for your lovely review.

We are delighted to hear that Dr Cheema and the wider team made you feel so well cared for throughout your journey. We know surgery can be a daunting experience, so it's wonderful to hear that the kindness, reassurance and support you received made such a difference.

We will be sure to share your feedback with everyone involved. Wishing you a smooth recovery and thank you again for choosing Transform.

Kind regards,
Transform Medical Services Ltd

Noté 1 sur 5 étoiles

Transform is the worst surgery company…

Transform is the worst surgery company in the whole country that went bankrupt and now they reopened again and they’re trying to regain their credibility I had rhinoplasty done over four years ago the worst thing I ever done. I'm still waiting to get my £10,000 back. they had none a terrible job and I'm had to go to have it redone in Turkey.

23 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Transform

Réponse de Transform

Hi,

Thank you for your feedback. We have requested your details privately so that we can look into this further and review your concerns directly.

Regards,
Transform Mdical Services Ltd

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus