Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 4 sur 5 étoiles

Ordered a jacket from Trendy back in August, but I had not received it. I reached out to the company by email because there was no contact number for me to reach them. Finally, the jacket I ordered a... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

From the very beginning we were excited about our vest order and they helped us all along the way to delivery. Very good at communication and very nice vest; described online and exactly what it is! R... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I ordered a long, grey wool coat for winter, as my office is on walking distance i needed a premium wool coat in affordable price so found this one and it has exceeded my expectations! The material fe... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I’ve always been a bit hesitant about wearing leather skirts but I’m so glad I gave this one from Trendy Jacket a tryThe leather is incredibly soft, almost like butter, and it has this gorgeous, subtl... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de vêtements de plein air

Écrit par l'entreprise

Join our thriving community of over 25,000+ satisfied customers who have experienced the unparalleled quality of Trendy Jacket. Step into the world of timeless fashion as you explore our latest leather outerwear collection. Dive into a world of style with our exquisite men's jackets , suits and coats and uncover the perfect addition to your wardrobe among our curated assortment of women's jackets


Coordonnées de contact

3,8

Bien

TrustScore 4 sur 5

116 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 72 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,8

Tous les avis

(116)

46 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Great

Wow. What can I say. Full disclosure I had to return the jacket because it didn't fit. However the quality was good. I was more impressed with the customer service. Amazing!. Response was fast and no hassle on the refund. I will buy again.

30 octobre 2023
Noté 1 sur 5 étoiles

No communication

I want to return the item and I cannot get anyone to email me back.

30 octobre 2023
Logo de Trendyjacket

Réponse de Trendyjacket

Hey KC

We sincerely apologize for the lack of communication and any inconvenience this may have caused. Your satisfaction is our priority, and we understand your frustration.

Rest assured, we are addressing this issue urgently. Our customer service team will reach out to you promptly to facilitate the return process. We appreciate your patience and thank you for bringing this to our attention.

If you have any additional details or concerns, please feel free to share them, and we will make every effort to assist you promptly.

Best regards,
Trendy Jacket

Noté 1 sur 5 étoiles

I didn’t receive my order and want a…

I didn’t receive my order and want a refund.

27 octobre 2023
Logo de Trendyjacket

Réponse de Trendyjacket

Hey Joseph

We apologize for the inconvenience caused by the delay in receiving your order. Please provide me with your order details so that we can investigate this matter promptly and expedite your refund. Your satisfaction is important to us, and we'll do our best to resolve this issue as quickly as possible.

Thank you for your patience and understanding.

Best regards,
Trendy Jacket

Noté 5 sur 5 étoiles

It’s absolutely stunning!!

It’s absolutely stunning!!! I got a higher quality version of the jacket I always wanted but at a fraction of the cost!!! I will return!!!!

27 octobre 2023
Logo de Trendyjacket

Réponse de Trendyjacket

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you love the jacket. We take pride in offering high-quality products at affordable prices. We can't wait to have you back and assist you with anything else you might need in the future!

Noté 1 sur 5 étoiles

Beware unhappy

They stated an item would be shipped in 2 days… it didn’t arrive . We are 12 days out at this point I want to cancel my order. Attempted to cancel the order with an email no response . Attempted to call 2 different customer service numbers which are disconnected. I emailed another email address I have heard nothing. I want to return this item if I do end up getting it so I am not out 100 dollars. I have already contacted my credit card company about this charge. I see that they responded to peoples concerns on this website but an email back to any of these customers would be appreciated.

21 octobre 2023
Avis spontané
Logo de Trendyjacket

Réponse de Trendyjacket

I'm truly sorry for the inconvenience you've experienced. We understand your frustration and sincerely apologize for the delay and lack of responsiveness. Our team is working hard to resolve this issue promptly. Please check your email as we'll reach out to assist you with the order cancellation and the return process. If you require further assistance, please let us know, and we'll do everything we can to make this right for you. Your patience and understanding are greatly appreciated.

Noté 1 sur 5 étoiles

Jacket is not of good quality and fit…

Jacket is not of good quality and fit too tight. Sent an email to you on 10/30/23 asking for return instructions but never heard back. Invoice that was enclosed with the jacket had total amount of jacket listed as $10.00 when I paid $169.00 for the jacket.

26 octobre 2023
Logo de Trendyjacket

Réponse de Trendyjacket

Hey Donna Dupuis

Thank you for reaching out to us. We apologize for the inconvenience you've faced with the jacket. Our team values your feedback and aims to provide prompt assistance. It seems there might have been a miscommunication, as we did send a reply to your email on 10/30/23 regarding the return instructions. However, it appears there might have been an issue with the delivery of our response.

We understand the importance of resolving this matter promptly for you. Please check your email, including your spam or junk folder, for our previous message. In the meantime, I will ensure that our team reaches out to you again with the necessary return instructions immediately.

Best Regards
Team Trendy Jacket

Noté 4 sur 5 étoiles

I ordered a jacket and received it

The Jacket was made of good quality. They seem to run a bit big. Helpful with the return. Only issue is the phone number on the site needs to be updated.
Thank you for your help.

23 octobre 2023
Logo de Trendyjacket

Réponse de Trendyjacket

Hey Jeffrey Madia

Thank you for your feedback! We're glad to hear you found the jacket to be of good quality, although running a bit big. We're pleased that our team was helpful with your return. We'll promptly update the phone number on our site to prevent any future inconvenience.

We appreciate your support and thank you for bringing this to our attention. If you need any further assistance, please don't hesitate to reach out.

Best regards,
Team Trendy Jacket

Noté 1 sur 5 étoiles

I am unhappy I ordered 4 and only got…

I am unhappy I ordered 4 and only got two two weeks later after the site said it would come within days. I am
Cancelling the charge on my credit card.
I emailed 4 times and tried calling a disconnected number. Terrible site

25 octobre 2023
Logo de Trendyjacket

Réponse de Trendyjacket

Hey Nik Mar

We're truly sorry for the frustration and inconvenience caused by the delay in your order. Our team is investigating this issue to ensure a swift resolution. We understand your disappointment and apologize for the discrepancy between the expected delivery timeframe and the actual receipt of only two items.

Your decision to cancel the charge on your credit card is completely understandable given the circumstances. However, we're dedicated to rectifying this situation and ensuring your satisfaction. We'll promptly process the necessary steps to expedite the remaining items or issue a refund for the undelivered products.

Regarding our communication, we've recognized the problem with the disconnected phone number and are working to establish an alternative means of contact. Please bear with us.

Your feedback is invaluable, and we are committed to making things right. Thank you for your patience and understanding.

Warm regards,
Team Trendy Jackets

Noté 1 sur 5 étoiles

The jacket I received is terribly…

The jacket I received is terribly stitched. Looks cheap. Extremely disappointed.

24 octobre 2023
Logo de Trendyjacket

Réponse de Trendyjacket

Hey Rebecca

We're genuinely sorry to hear about your disappointment with the quality of the jacket you received. Your satisfaction is a priority for us, and we deeply regret that your experience didn't meet expectations.

We take the quality of our products seriously and would like to make this right for you. Could you please provide more details or images of the stitching issue? This will greatly assist us in understanding the problem and taking necessary steps, whether that involves a replacement, refund, or another suitable solution to ensure your satisfaction.

Your feedback is invaluable, and we're committed to resolving this matter promptly. Thank you for your understanding and cooperation.

Best regards,
Team Trendy Jacket

Noté 1 sur 5 étoiles

I never received my jacket and I been…

I never received my jacket and I been trying to reach out to them about this

23 octobre 2023
Logo de Trendyjacket

Réponse de Trendyjacket

Hey Quanzell Nelson

We apologize for the inconvenience caused by the non-receipt of your jacket and the difficulty in reaching our team. Your order not arriving as expected is certainly not the experience we aim to provide.

We take this matter seriously and would like to resolve it promptly for you.
Our Customer Support Representative Maq Rogers have emailed you regarding this matter, Additionally, we've noted the communication challenges and are actively working to address this issue.

Your satisfaction is our priority, and we appreciate your patience and understanding as we work to make this right for you.

Best regards,
Team Trendy Jacket

Noté 1 sur 5 étoiles

It didn't fit and isn't what was advertised

It didn't fit, I tried to reach out and nobody responded back about it. It smelled like damp basement and is fake leather and cheap.

23 octobre 2023
Logo de Trendyjacket

Réponse de Trendyjacket

Hey Sean

We are sincerely sorry to hear about your disappointment with the fit and quality of the item you received. Your experience clearly falls short of what we aim to provide, and for that, we apologize.

We apologize for the lack of response to your previous attempts to reach out. We are committed to resolving this matter promptly and would appreciate the chance to make things right for you.

The concerns you've raised about the item not meeting the advertised description, having an odor, and being made of inferior material are important to us. To assist you better, could you provide us with more details or images of the issue? This will greatly help us in understanding the problem and finding a suitable solution, such as providing a replacement or issuing a refund.

Your feedback is invaluable, and we are dedicated to ensuring your satisfaction. Thank you for your understanding and patience as we work to address this matter.

Best regards,
Team Trendy Jacket

Noté 4 sur 5 étoiles

Jacket Missized

*** Edited 11/2 - What a Great company! Thanks for your personally tailored reply to my review. I wish all companies (and people) would react so kindly and with genuine caring. No worries here! I won the costume contest, thanks to Trendy Jackets!

Original Review: I really was grateful that the company wrote before shipping to verify my size selection of a 2X. But the jacket, while market a 2X is closer to a Medium. Very tight across the shoulders and arms. Lucky its just a costume but I’m barely ably to wear it and I normally buy a Large or an XL so that they’re loose fitting. No real Complaint just the sizing is way off.

20 octobre 2023
Logo de Trendyjacket

Réponse de Trendyjacket

Hey Erin

Thank you for sharing your experience with us regarding the sizing of the jacket you received. We sincerely apologize for the inconvenience caused by the discrepancy between the labeled size and the actual fit.

We appreciate your understanding and are glad that our team took the initiative to verify your size selection. It's regrettable that despite this, the jacket still doesn't align with the expected size standards.

Your feedback regarding the sizing issue is crucial to us. We will ensure to address this matter with our team to prevent similar incidents in the future.

Though the jacket is intended for a costume, we understand the importance of a comfortable fit. If there's anything else we can do to assist you further or if you have any suggestions on how we could improve, please don't hesitate to let us know.

Thank you for your understanding and for being a valued customer.

Best regards,
Team Trendy Jacket

Noté 5 sur 5 étoiles

Loved getting my astros jacket…

Loved getting my astros jacket independent of the team store, quickly and without upcharge

21 octobre 2023
Logo de Trendyjacket

Réponse de Trendyjacket

Hey Jennifer Campo

Thank you for sharing your experience! We're thrilled to hear that you loved receiving your Astros jacket through our store, free from any additional fees, and in a timely manner.

Customer satisfaction is our priority, and it's great to know that we could meet your expectations. Should you need anything else or have further feedback, feel free to reach out. We're here to ensure your shopping experience remains enjoyable and hassle-free.

Thank you for choosing us and for your kind words. We look forward to serving you again in the future!

Best regards,
Team Trendy Jacket

Noté 1 sur 5 étoiles

Jacket is ugly and 3 sizes too small

Jacket is ugly and 3 sizes too small. I’m trying to return and the number is out of service and no one has responded to my emails.

21 octobre 2023
Logo de Trendyjacket

Réponse de Trendyjacket

Hey Liam

We are sincerely sorry to hear about the inconvenience you've faced with the jacket. I completely understand your frustration, and we apologize for the difficulty in reaching us for the return process.

To expedite this matter, please provide us with your order details via email, and We'll personally ensure the return or exchange process is initiated promptly. Your satisfaction is important to us, and we'll rectify this issue swiftly.

Thank you for your patience and cooperation.

Best regards,
Trendy Jacket

Noté 1 sur 5 étoiles

This jacket is too small I would like a…

This jacket is too small I would like a refund or exchange

21 octobre 2023
Logo de Trendyjacket

Réponse de Trendyjacket

Hey Melene Payne

We're sorry to hear about the sizing issue you encountered with the jacket. Your satisfaction is important to us, and we want to ensure we address this matter promptly.

We'd be more than happy to assist you with a refund or exchange for the jacket. To facilitate this process, could you please provide us with your order details or any additional information regarding the return? This will enable us to ensure a smooth and quick resolution to either exchange the jacket for the right size or process a refund for you.

Your feedback helps us improve our service, and we truly appreciate your patience and understanding as we work to resolve this matter to your satisfaction.

Thank you for choosing us, and we'll do our utmost to ensure you're pleased with the resolution.

Best regards,
Team Trendy Jacket

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus