Tuk Tuk Mart Avis 

129
•
TrustScore 4 sur 5

3,9

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

1st of Sept placed an £80 order, 7th of Sept received an email of some products being out of stock, got back to them to agree skipping those ooo items, they emailed back stating that my order was belo... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Great experience with Tuk Tuk Mart! Good service and delivery arrived as expected. Lots of choice of snacks and inspiration for cooking and enjoying Asian dishes

Noté 5 sur 5 étoiles

I made an order with Tuk Tuk Mart and was so impressed with great service, variety of choices and price was so good. It was recommended to me by a friend and I will be ordering again in future. I orde... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I’ve been using Tuk Tuk Mart for years now and you can’t beat their Asian food and the excellent service! I would highly recommend trying them!!

À propos de l'entreprise

  1. Service de livraison des courses

Écrit par l'entreprise

Tuk Tuk Mart, brought to you by Hang Won Hong, a leading Asian supermarket based in Manchester, UK. Supplying a wide range of well known Oriental produce, at Tuk Tuk Mart we take great care to research and provide the authentic ingredients, foods and hidden gems that are found in local aisles of supermarkets in the Far East, and make them available to everyone.


Coordonnées de contact

3,9

Bien

TrustScore 4 sur 5

129 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,9

Tous les avis

(129)

16 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

My favorite place

Got something from them that I couldn’t find anywhere else This is my new favorite mart and they packaged it so well. Thank you

13 février 2021
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Bad customer service

Ordered on 28/1, didn’t receive any update until two days ago, and that is only because i gave them a call, which i have been trying for a few days with no avail, and they only pick up on 10/2. 4 items were wrong in my order, and they did not even mention in the alternative. When i called them to ask about it, the person on the other line had the audacity to say ‘what do you want me to do about that’. Absolutely no feeling of guilty and very rude to customers, she did not even apologise for the mix up, no refund offered. Very disappointed, i ordered up to £100 and with this customer service, highly disappointing. Don’t buy from here.

12 février 2021
Noté 1 sur 5 étoiles

I placed an order on the 7th February…

I placed an order on the 7th February and received a confirmation email saying that they would contact me when dispatched but nothing received. I contacted them after 5 days asking for a refund as the items were meant to be for Chinese New Year so too late now. Awful service!
NB Unfortunately it wont let me reply to your comment below but I have the original order in front of me and there is no mention of 7-10 days. If this was the case I would never have placed the order in the first place.

11 février 2021
Logo de Tuk Tuk Mart

Réponse de Tuk Tuk Mart

Hi Sonia,

You placed the order on the 7th and you demanded that the order be to you by Chinese New Year. At checkout it tells you it would take 7-10 working days. It had not been 7-10 working days, and regardless of your demands we cannot speed up your order. Perhaps next time if you order earlier you might get your goods when you agreed for them to arrive.

Best wishes,

Harvey

Noté 1 sur 5 étoiles

Placed an order on the 20th Jan and…

Placed an order on the 20th Jan and still not received it. Emailed many times and had different answers. Was finally told order would be sent out - well it hasnt been
Be very careful when ordering from Tuk Tuk Mart

10 février 2021
Avis spontané
Logo de Tuk Tuk Mart

Réponse de Tuk Tuk Mart

Hi Neil,

Apologies for the late order. It has been sent out and we hope we can provide a better experience.

Best wishes,

Harvey

Noté 5 sur 5 étoiles

Great selection and quick delivery

Great selection, reasonable price and quick delivery. The owner called me to check if it's OK to substitute a few items, then they delivered to our door the same day. High quality of food and will definitely recommend them!

31 janvier 2021
Avis spontané
Noté 4 sur 5 étoiles

Highly recommended with just one missed item from order

Placed my order and after four days I was contacted as some items needed substitutions. All agreed and delivery was set for a few days later. Got a call on day of estimated delivery as they were packing a few items more needed substitutions. All agreed again and told would be posted later that day. Parcel arrived two days later (10 days or so after order) with a packing note with substitutions highlighted and noted. All OK except there was one item missing. Emailed immediately to explain but got no reply after 3 days so emailed again but still waiting for reply. Everything was great with this one niggle being the only fly in the ointment. I will edit as soon as I get my reply because I am very happy with everything else.
Edit:
Contacted this morning by email and offered a refund for missed item. You can't say fairer than that. Thank you Tuk Tuk Mart.

24 janvier 2021
Avis spontané
Noté 4 sur 5 étoiles

Missed delivery date but great customer service

Placed an order and got got an estimate date of delivery. Delivery date was missed so I contacted Tuktukmart.

Someone called me back within an hour and explained they had been let down by their courier company. She apologised profusely and seemed genuinely upset that my order hadn't been fulfilled. I have been promised redelivery on Monday.

A shame we couldn't get our order when expected but a business can't help when they are let down by couriers! They seem like a lovely bunch, a family run company working hard to build a business. The follow up customer service was great, I wish them all the best.

15 janvier 2021
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus