Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

All products well wrapped & delivery was excellent. Everything delivered as expected, new product tried, oven cleaner Miniml has been tried out. Really good no horrible fumes or smell really easy to c... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Bought some spices from well easy and they signed me up for a membership I did not want. This was taken from my card with no notification despite your site saying there would be an email. there are co... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Always excellent customer service from Well Easy! Great range of products at great prices compared to elsewhere. Always extremely well packaged and no breakages. I love the speedy shipping too. Many t... Voir plus

Noté 2 sur 5 étoiles

I wanted to just try one of their products, so ordering online, i thought i might, at some stage, return and so i opened an account. I did not expect or imagine that i might fall into the trap of sign... Voir plus

À propos de l'entreprise


Coordonnées de contact

3,3

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

982 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 68 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 2 semaines

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,3

Tous les avis

(982)

113 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Scammy company.

Scammy company.
I've never even heard of them, yet I get emails telling me I'm subscribed, and detailing 'special offers'. I have never heard of this site, never bought any of their products, and never subscribed to anything!
After emailing this dodgy company this morning, I got this response from 'Arminda' -
"The emails were sent because an account had been registered with us. We occasionally send promotional offers and discount rewards to registered users, even if no purchase has been made".

As I reiterated in a reply to 'Arminda' - I have never even heard of this company, never purchased anything from them, and never registered an account, so why are they saying an account is registered? I don't need this kind of stress currently - I am away from home, caring for my partner who has stage 4 cancer. Now I am upset and panicking that my details have been stolen or something. Really bad business practice and untruths, if you are actually a legit company.

14 juin 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

I love this store

I love this store.
Worth the membership in my opinion.
Cheaper than a Costco membership, yet healthy!

My favourite thing about the store is their labelling.

My home is pretty much ultra processed food free now. Simply because they clearly mark which items are UPF free. And you can choose that as a filter when buying from them.
I actually thought it was impossible to avoid ultra processed foods unless cooking from scratch. This store has taken away that stress.

There was one issue with delivery. However, after contacting them, a replacement was quickly sent.
Very happy with Customer Service and the products that are offered.

13 juin 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Great! I’ve been using Well easy for about 6…

I’ve been using Well easy for about 6 months now and really love it. It’s made ordering healthy pantry food so much easier, especially with their auto shop feature. Combine it with a veg box from somewhere else and you’re good to go! Their stuff is reasonably priced, not more expensive than supermarket for the equivalent and definitely better than the prices in health food shops. Especially like that they flag which items are UPF free, that makes life so much easier! It’s also not packed with an excessive amount of packaging which I’m glad about from a sustainability perspective. Thank you!!

13 juin 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

I love WellEasy

I love WellEasy, it has made my life so much easier by being able to shop so many of my favourite products in one place and with free next day delivery!

24 mai 2026
Noté 1 sur 5 étoiles

Misleading

Really annoyed - just spent an hour filling a basket, only to be met with this “membership” model upon check-out. I was going to try the free trial, but after reading reviews here, it’s not worth it. This should be communicated upfront.

11 juin 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Disappointing

Disappointing
I was a member for a few years. Decided to cancel my annual membership before it was renewed. I have the confirmation of the cancellation. Today payment was taken. The company has agreed a refund but no explanation or apology as to why the unauthorised payment was taken. Of course the refund will take a few days. Seems to be a common issue based upon the reviews

8 juin 2026
Avis spontané
Logo de WellEasy

Réponse de WellEasy

Hi,

Thank you for your feedback, and we're sorry to hear about your experience.

We understand how frustrating it must be to see a membership renewal charge after receiving confirmation that your membership had been cancelled. We are pleased that a refund has already been arranged, but we appreciate that this does not address your concerns about why the charge occurred in the first place.

Whilst issues of this nature are extremely rare, we take them seriously and would like the opportunity to investigate what happened in your specific case. We certainly never want a customer to feel that a payment has been taken incorrectly.

Please contact our team at team@welleasy.co.uk with your membership details, and we will be happy to review the cancellation and renewal history on your account and provide further clarification.

Thank you for bringing this to our attention, and we apologise for the inconvenience caused.

Best regards,

The WellEasy Team

Noté 3 sur 5 étoiles

I have been buying from Welleasy for…

I have been buying from Welleasy for years and have stuck with them through the teething problems as they have such a great range of products. However, I have given feedback multiple times now on the slow delivery times and refunds given on out of stock items and it just keeps happening. It’s meant to be next day delivery and I think I’ve had that actually happen about twice in a couple of years. My most recent order will take 5 days and this isn’t uncommon. Means that I usually have to go out and buy items as it never arrives when it should, if it’s not going to be next day then don’t offer it. I also got an email this time saying it’s on its way you’ll get it on Wednesday (next day should have been Tuesday) when it didn’t arrive I emailed and was told it’s arriving tomorrow (Friday) - don’t email me and tell me it’s arriving on a later date than expected then not even meet that. The most annoying thing however is that if an item is out of stock they usually wait until the day your box is being delivered or even after it’s been delivered to let you know (even though you placed the order days before and it was packed days before) which is so frustrating as if you had known earlier you could have tried to order it from elsewhere and have it arrive in time for what you needed it for. This has happened to me so many times now and I’m missing an ingredient for something I need to make that day and it’s too late.

Customer service is normally fairly good when I have an issue and they usually offer some credit if something happens so I’m usually pretty forgiving. My most recent order which is running so late and is a real pain as I’ve had to be adapting things for meals all week - I haven’t even been offered anything by customer service - just a generic email about items being not in immediate stock sometimes (if this is the case don’t let me order it next day delivery!?)

Even though I order once a month and so really like the products on offer I’m not sure if I’ll renew next time for these reasons.

4 juin 2026
Avis spontané
Logo de WellEasy

Réponse de WellEasy

Hi Rachel,

Thank you for taking the time to leave such thoughtful feedback, and thank you for being a loyal WellEasy customer over the years.

Firstly, we'd like to acknowledge your patience. We know you've continued to support us through various growing pains because you value the range of products we offer, and we're genuinely grateful for that loyalty.

We're particularly sorry to hear that the same issues you've raised previously around delivery times and out-of-stock items continue to impact your experience. We completely understand your frustration. When an order is placed with an expectation of next-day delivery, receiving it several days later can be disruptive enough, but receiving delivery updates that then aren't met understandably adds to that disappointment.

We also recognise the issue you've highlighted regarding out-of-stock products. You're absolutely right that receiving notification of an unavailable item on or after delivery doesn't give customers the opportunity to make alternative arrangements, especially when those items are needed for planned meals or specific occasions. This is an area we're actively working to improve.

While we're pleased to hear that our customer service team has generally been helpful when things go wrong, we appreciate that goodwill and account credit can only go so far if the underlying issues continue to occur. Your feedback is fair, and it's exactly the kind of insight that helps us identify where we need to do better.

Please know that improving delivery reliability, stock visibility, and customer communication remains a major focus for us. We want WellEasy to work for customers like you, not create additional inconvenience, and we're continuing to invest in making the experience more consistent and dependable.

We're sorry that your recent order left you questioning whether to renew your membership. We'd love the opportunity to restore your confidence and would welcome you contacting us directly at team@welleasy.co.uk so we can review your recent experiences in more detail.

Thank you again for your honesty, your loyalty, and for continuing to help us improve.

Best regards,

The WellEasy Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Feels like a massive scam.

Had no idea I'd signed up for a subscription. Difficult to cancel, impossible to get he refund that is described on website. Total scam, avoid.

Edit: since receiving the reply below I have requested a refund. My request has not been answered and Well Easy have again attempted to take money from my account.

2 juin 2026
Avis spontané
Logo de WellEasy

Réponse de WellEasy

Hi Richard,

Thank you for your feedback. We're sorry to hear that your experience has left you feeling this way.

The WellEasy Membership begins with a 30-day free trial, and any membership fee is only charged after the trial period if the membership remains active. We appreciate that if this wasn't clear during checkout, it may have come as an unwelcome surprise, and we're continuously working to improve the clarity of our messaging.

We're also sorry to hear you've had difficulty obtaining a refund. Our customer support team is able to review membership charges, process cancellations, and arrange refunds where appropriate. We respond to customer enquiries within 24 hours, so if you haven't already contacted us at team@welleasy.co.uk, please do so and we'll be happy to help resolve this for you as quickly as possible.

Thank you again for bringing this to our attention.

Best regards,
The WellEasy Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Great difficulty cancelling…

Great difficulty cancelling subscription. Phone number supplied to Amex just drops out after a few seconds. Increasingly convinced there’s a large percentage of scam here!

2 juin 2026
Avis spontané
Logo de WellEasy

Réponse de WellEasy

Hey Jacqueline,

Thank you for taking the time to leave a review. We're sorry to hear you've had difficulty cancelling your membership and contacting us.

We'd like to reassure you that WellEasy memberships can be cancelled, and we certainly don't want any customer to feel frustrated when trying to manage their account. We're also sorry to hear about the issue with the contact number you were provided.

Our customer support team responds to all enquiries within 24 hours and can quickly assist with membership cancellations, refunds where appropriate, and any account queries. If you haven't already done so, please contact us directly at team@welleasy.co.uk, and we'll investigate this for you as a priority. We don't operate a phone number service but all email responses are replied to within 24 hours.

We appreciate your feedback and the opportunity to put things right.

Best regards,

The WellEasy Team

Noté 5 sur 5 étoiles

👍well easy!!

I've been purchasing with WellEasy for a few months and have found great prices, great choice of products, easy to navigate website and prompt and helpful customer services. 10/10👍

24 mai 2026
Noté 1 sur 5 étoiles

Beware, this is scam!

Beware, this is a scam. After some time they charged me £50 for a membership I never signed up for. Very misleading and disappointing experience.

28 mai 2026
Avis spontané
Logo de WellEasy

Réponse de WellEasy

Hi Konrad,

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear this has caused frustration.

We’d like to clarify that the WellEasy Membership starts with a 30-day free trial, and the annual membership fee is only charged after the trial period if the membership remains active. The membership gives customers access to exclusive member pricing and savings across our range, but we understand that if this wasn’t clear at checkout, it may have felt unexpected.

If you did not intend to continue with the membership, please contact us directly at team@welleasy.co.uk. Our team can review your account, cancel the membership, and arrange a refund where appropriate.

We respond to customer enquiries within 24 hours, so we’ll be able to get this resolved quickly for you.

Best regards,
The WellEasy Team

Noté 1 sur 5 étoiles

More SPAM

On the 10th of April 2026 I logged a review about WellEasy sending me spam.

I had an email from someone called Arminda stating that my details had been removed from their systems and that I would not be spammed again, after having closed my account.

But true to form, the spam started again on the 19th of May 2026. I have since received further confirmation of the form:

"I can confirm that your email address has now been fully unsubscribed from our marketing emails, so you should not receive any further communications from us moving forward."

But I simply don't believe it from this dreadful company.

I do not recommend them for several reasons.

19 mai 2026
Avis spontané
Logo de WellEasy

Réponse de WellEasy

Hey Graham,

Thank you for your feedback, and we're sorry to hear that you've continued to receive marketing emails after previously requesting to be unsubscribed.

We completely understand your frustration, particularly as you've already been assured that your email address had been removed from our marketing communications. This is not the experience we want for any customer.

While our team has taken steps to unsubscribe your email address, we'd like the opportunity to investigate why you may have continued to receive communications. There can occasionally be delays or technical issues that require further review, but we appreciate that this is no less frustrating from your perspective.

Please contact us directly at team@welleasy.co.uk with the email address affected and examples of any recent emails received. Our team will investigate this as a priority and ensure any remaining issues are resolved.

Thank you for bringing this to our attention.

Best regards,

The WellEasy Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Hi ive tried all night to cancel my…

Hi ive tried all night to cancel my account there is no icon to cancel no phone number to speak to anyone I only wanted to try a loaf of bread not be roped in to any membership! I didn't even make an in order! It it now saying my password and email are wrong when they are not! Ive emailed and am waiting my response to have confirmation of cancellation. I want this sorted promptly im fuming.

2 mai 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

And the scam continues

Despite all the comments, this website did not change their "model" of forcing their membership on people trying to buy healthy foods. If scaming people is indeed your business model, there should be a warning first time shoppers visit the site, or at least make it possible for people who doesn't want to deal with membership or the extra work of cancelling remove this from their baskets. The model you speak of consists of hunting on busy people, some of whom will forget or won't have time to cancel.Not cool.

1 mai 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Great overall

Great items, great prices, quick easy service, friendly and excellent customer service!

24 mars 2026
Noté 1 sur 5 étoiles

Don't buy here

Don't buy here, they scam you with memberships you never signed up for. Hat to cancel a big order just before I read the fine print.

24 mars 2026
Avis spontané
Logo de WellEasy

Réponse de WellEasy

Hi Timothy,

Thank you for your feedback — we’re sorry to hear that this was your impression.

We want to reassure you that the WellEasy Membership is never applied without visibility. It is clearly shown during checkout and begins with a 30-day free trial, with no charge taken upfront. The membership only continues after the trial if the customer chooses to keep it, and it can be cancelled at any time during the trial period.

Our aim is always to be transparent while offering customers access to exclusive pricing and ongoing savings through the membership.

We appreciate that anything unclear at checkout can feel frustrating, and we’re continuously working to improve clarity. If you ever have questions or would like support, our team is always happy to help at team@welleasy.co.uk

Thank you again for your feedback.

Best regards,
The WellEasy Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Do not sign up to this company

Do not sign up to this company, they are impossible to contact and take unauthorised money from my account

4 mars 2026
Avis spontané
Logo de WellEasy

Réponse de WellEasy

Hi Richard!

Thank you for your feedback — we’re sorry to hear about your experience.

We want to reassure you that we do not take unauthorised payments. The WellEasy Membership starts with a 30-day free trial, and any charge is only taken after this period if the membership remains active. It can be cancelled at any time during the trial.

We also take customer support very seriously and respond to all enquiries within 24 hours, so it’s possible your message may not have reached the correct inbox.

Please contact us directly at team@welleasy.co.uk
, and our team will review your account, resolve any issues, and arrange a refund where appropriate as quickly as possible.

We’re here to help and will make sure this is sorted for you.

Best regards,
The WellEasy Team

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus