Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 2 sur 5 étoiles

​Dårlig service og langtekkelig prosess. Fikk feil sportsdel til vår Emmaljunga-vogn. Det tok over 2 måneder og 4 purringer på telefon der vi ble lovet at det skulle ordnes, før det faktisk skjedde no... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Var på avdelingen på Sørlandssenteret lørdag for å se på den nye modellen til Emmaljunga, Super Sonic sammen med min gravide datter. Ville se og sammenligne med den gamle. De hadde kun sportsvogndelen... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Ville ikke kjøpt vogn eller noe man bruker mye fra Barnas Hus, for hvis noe er galt og du må reklamere tar det lang tid. Jeg reklamerte for en måned siden, og det har blitt sendt noen Mail frem og til... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Kjøpte tvillingvogn fra Barnas hus. Ikke alle deler har ankommet. Det som var manglende var kelasje og de sier at vi burde bestille en til ny kelasje selv om vi hadde en inkludert i base set. De gir 1... Voir plus

1,8

Bas

TrustScore 2 sur 5

67 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucune trace de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 2 sur 5 étoiles

​Dårlig service og lang prosess

​Dårlig service og langtekkelig prosess. Fikk feil sportsdel til vår Emmaljunga-vogn. Det tok over 2 måneder og 4 purringer på telefon der vi ble lovet at det skulle ordnes, før det faktisk skjedde noe. Til slutt måtte vi i tillegg kjøre til to ulike lokasjoner for å få tak i den riktige delen. Slikt feilretting bør gå raskere og mer smidig for kunden.

11 juin 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Jeg har aldri opplevd så dårlig…

Jeg har aldri opplevd så dårlig kundeservice som hos Barnerhus.

25. mars leverte vi inn reklamasjon på en Cybex e-priam barnevogn fordi motoren sluttet å fungere. Siden den dagen har saken vært en total katastrofe. Vi må selv ringe og mase omtrent hver tredje uke fordi ingen følger opp, ingen gir informasjon, og ingen virker å ha kontroll på noe som helst.

Hver eneste gang får vi nye unnskyldninger. I dag ringte vi igjen, og fortsatt har vi ikke fått vognen tilbake. Nå sier de plutselig at de kanskje må bestille en helt ny vogn. Etter flere måneder. Dette er rett og slett absurd.

De ansatte fremstår som totalt uprofesjonelle og lite kompetente. Ingen tar ansvar, ingen holder det de lover, og kommunikasjonen er under all kritikk. Det virker som om kundene bare blir ignorert i håp om at de skal gi opp.

Når man betaler store summer for et premiumprodukt, forventer man i det minste grunnleggende respekt og seriøs behandling. Hos Barnerhus får man det motsatte: dårlig organisering, manglende kompetanse og ekstremt dårlig oppfølging.

Jeg kommer aldri til å handle hos Barnerhus igjen, og jeg anbefaler alle å styre unna denne butikken dersom dere forventer service eller hjelp når problemer oppstår.

13 mai 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Styr unna……

Var på avdelingen på Sørlandssenteret lørdag for å se på den nye modellen til Emmaljunga, Super Sonic sammen med min gravide datter. Ville se og sammenligne med den gamle. De hadde kun sportsvogndelen fremme og ønsket å se liggedelen også. Fikk til svar av ekspeditøren at det hadde hun lite lyst til å gjøre, (den lå nedpakket i en eske) og fikk følelse av at hun ikke ville selge oss den vognen i det hele tatt. Da ble det en tur til Babycare i Kristiansand og handelen vil bli gjort der.

7 mars 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Dårlig service og rutiner..

Ikke fornøyd med deres dårlige rutine og kundebehandling. Kjøpte et babygym til 799kr som vi oppdaget var knekt. Vi dro derfor tilbake dagen etterpå til butikken på Rygge med god tro at de kunne gi oss et nytt produkt. Der sa damen (daglig leder) nei, og at de måtte reklamere gjennom ekstern leverandør først selv om vi kom innom dagen etterpå. De skulle oppdatere oss på sms, men vi hadde ikke fått noe oppdatering etter 1 uke.

Andre butikker har en helt annen praksis så hun daglig lederen bør ta en runde med seg selv, og de ansatte.
Hadde vi hatt varen i flere uker allerede så hadde jeg skjønt det, men nå må Barnas hus skjerpe seg og håndtere ting på en ryddigere måte.

28 février 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

De ansatte og sjefen i butikken de bryr…

De ansatte og sjefen i butikken de bryr seg ikke! De gjorde feil med våres bestilling men de bryr seg ikke. Styr unna! Veldig dårlig erfaring i butikken på CC Drammen! Brukte hele dagen på en kjøp men de hadde ikke det på lager på slutten 😳

14 février 2026
Avis spontané
Noté 3 sur 5 étoiles

Bra utvalg - dålig info/personal

Bra og flott utvalg. Fine «live shopping med god info»
Spørre om hjelp i butikk? Du får ulike svar og ikke noen god hjelp.
Vi kjøpte barnevogn, fikk ikke noen info at ny model med bedre løsninger kommer innen kort.
Vi kjøpte babysete til bil. Ingen info at man bør tenke på stol nr 2 at samme base bør passe.
Lyttet på live shopping ang bilstoler. Den stol de visste fikk jeg beskjed om i butikk at den ikke selges enda men kommer til våren… dette bør opplyses bedre!
Både barnevogn, babysete og barnstol nr2 hade vi kjøpt annerledes om vi fått riktig info i butikk. (Vi hade ikke kjøpt billigere uten en dyrere model med bedre funksjonalitet. Så dette gikk dere miste om)
Når man er gravid og skall ha første barn vet man ikke mye uten spørr for at få hjelp. Då regner man med at få info.
Barnas hus på slependen har jeg mange ganger fått svaret; jeg vet ikke. Tenker at «vet man ikke» bør man kanskje lære seg eller skaffe annen jobb…
Veldig veldig ledsen over at jeg føller meg lurt og kommer aldrig spørre barnas hus om noen tips. Kommer og kjøpe kommende produkter i andre butikker som faktisk ønsker at kunden føller seg fornøyd med sitt kjøp.

30 janvier 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Gjør seg unødvendig vriene og miljøsvinete på returer

For å gjøre ting økonomisk og bærekraftig for seg selv og enkelt for kunder vil de istedenfor å refundere mellomlegg når ting blir satt ned heller at kunden returnerer og bestiller på nytt.

Økt belastning på miljøet i forsending og emballasje, økt kostnad for seg selv i form av å betale frakt til speditør og arbeidskost både for kundeservice og lager, samt litt irriterende og upraktisk for kunden som må ta seg bryet med å faktisk returnere i butikk, som igjen belaster butikken med returkostnad og arbeidskost.

For ikke å snakke om kundetilfredshet som stuper gjennom gulvet når man vet at man har 100 dagers returrett ved onlinekjøp som kundeklubbmedlem.

Handler et annet sted når jeg kan.

9 janvier 2026
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

Vippestolen Ragnar


Vippestolen Ragnar
Vippestol fra yngri,jeg tenkte at designet var gjennomtenkt da dette er barnas hus sitt eget merke, men min sønn på 2 uker slår helene sine i fotbøylen som om han allerede er for lang for stolen. Dyrene er også montert feil. Ingen av dyrene ser på ham, med mindre jeg holder dem fra å snu seg.

23 mars 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Defekt trehjulssykkel, ingen ordre nr

Bestilte en trehjulssykkel fra Yngri, fikk ingen ordre bekreftelse, eller ordre nr før den plutselig var på posten, klar til å hentes, mistenksomt tenkte vi.. da vi skulle sette sammen sykkelen var det flere produksjons feil, og delene passet ikke sammen, sendte derfor mail til barnas hus ang dette, fikk til svar at jeg måtte fylle ut et skjema, der måtte jeg legge ved ordre nr.. selvfølgelig. Sendte mail tilbake, men mailen kunne ikke besvares. Hele opplegget fikk meg til å føle at de bare ville kvitte seg med den som var feil produsert, men likevel tjene på det .
Heldigvis kan min mann alt, han sagde, skrudde og limte, så vi til slutt kan bruke den litt, men da sykkelen kom uten skjerm til forhjulet er det bare snakk om tid før datteren min skader foten sin der. Ikke hatt problemer med barnas hus før nå, takk og lov. Men kjedelig opplevelser anbefaler ingen å kjøpe ting fra merket yngri

10 mars 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Tvillingvogn uten ekstra deler

Kjøpte tvillingvogn fra Barnas hus. Ikke alle deler har ankommet. Det som var manglende var kelasje og de sier at vi burde bestille en til ny kelasje selv om vi hadde en inkludert i base set. De gir 10 prosent tilbud og ta penger tilbake etterhvert på sitt egen lagt luresystem. Ikke anbefaler å kjøpe barnevogn fra de i det helle tatt.

26 février 2025
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

Kjøpte en fin

Kjøpte en fin, ekstra dyr ullbukse, hadde brukt den (inne og vanlig lek) noen ganger, så ble den nuppete og stygg. Veldig kjedelig, men regnet med å få pengene tilbake. I butikk sa de bruksfeil og ville ikke gi noe kompensasjon for dette.
Andre ullbukser har jentungen brukt i årevis uten noe lignende slitasje...
Dette var skuffende.

24 février 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Elendig service fra ansatte i butikk…

Elendig service fra ansatte i butikk forus/tvedtsenteret. Flere dårlige opplevelser i denne butikken. Forsøkte å bytte størrelse i et vottesett og fotposer. Så hele minen til den ansattet ble negativ da jeg ba om hjelp. «Du får gå og se hvilke størrelse vi har». Dette var en gave så hadde ikke kvittering. Da var det ingen hjelp å få.

15 février 2025
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

Har kjøpt flere ting

Har kjøpt flere ting, men har kjøpt en BeSafe speil til bil pga småbarn... det var full av hakk....
Så hvis jeg kjøper noe fra butikk og ikke fra finn... da venter jeg noe hva er nytt og ser nytt ut....

1 juillet 2024
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

Yngri juniorseng

Yngri juniorseng var feilvare og lot seg ikke montere. Den anbefales ikke til noen. Barnas hus tok sengen i retur og betalte tilbake beløpet.

1 juin 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Dårlig kundeservice

Ville ikke kjøpt vogn eller noe man bruker mye fra Barnas Hus, for hvis noe er galt og du må reklamere tar det lang tid. Jeg reklamerte for en måned siden, og det har blitt sendt noen Mail frem og tilbake, men jeg må alltid etterspørre hvordan det går i saken. Har fortsatt ikke fått noe svar og da blir man jo rimelig irritert og oppgitt over en så stor kjede. Skuffende.

10 mai 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Dårlig kvalitet og elendig kundeservice

Dårlig kvalitet på Reflex foret regndress. Slitt etter under en måneds ordinær bruk i barnehage. Kundeservice godkjenner ikke berettiget reklamasjon ihht forbrukerkjøpsloven.

26 mars 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

En av de værste butikkene jeg har vært borti

En av de værste butikkene jeg har vært borti vedr garantisaker. Kjøpte en Cybex e-PRIAM som ble defekt etter 1gangs bruk. Leverte inn til barnas hus for å utbedre. Betjeningen skylder på at reklamajonsansvarlig har travle dager, og kun jobber 2dager i uken som resultere i at det er usikkert når saken blir sett på. De har heller ikke anledning til å gi tilbakemeldinger underveis om status på saken. Står nå 2måneder uten vogn, og uvisst når den blir fikset. Fraråder å kjøpe fra barnas hus om det er utstyr som du er avhengig av.

8 mars 2024
Avis spontané

Cette entreprise vous appartient ?

Revendiquez votre profil pour accéder aux outils gratuits de Trustpilot et renforcer vos relations clients.

Créez un compte gratuit

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus