Rask og god kundeservice. Bestefar shoppet ny bilstol til barnebarnet en sein kveld. På morgenkvisten dagen etter syntes mormor gaven var litt vel råflott, så orderen ble kansellert. Bare minutter et... Voir plus
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
Bestilte for to uker siden. Etter over en uke får jeg mail om at et av produktene jeg har bestilt er utsolgt, så jeg må velge en annen størrelse. Helt ok det, men nå har det gått enda en uke og statu... Voir plus
Super kundeservice, og raskt levert. Bestilte en bilstol, som det stod "Ikke på lager - Bestillingsvare" på. Sendte mail til kundeservice å spurte når jeg kunne forvente å motta den. Fikk sv... Voir plus
Som andre anmeldere her har påpekt, svarer ikke Lilleprinsen på henvendelser om reklamasjonssaker. Jeg har purret på mail i flere måneder uten respons. Det dreier seg om et lite beløp, noe som gjør de... Voir plus
À propos de l'entreprise
Écrit par l'entreprise
Butikk og hentelager: Bærumsveien 210, 1357 Bekkestua ÅPNINGSTIDER: Mandag-Fredag 10-17 Lørdagsåpent 10-16
Coordonnées de contact
Bærumsveien 210c, 1357, Bekkestua, Norvège
- 67414155
- kundeservice@lilleprinsen.no
- www.lilleprinsen.no
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
N'a pas répondu aux avis négatifs
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Raskt mottatt på døren neste kveld…
Raskt mottatt på døren neste kveld allerede!
Rask og god kundeservice.
Rask og god kundeservice.
Bestefar shoppet ny bilstol til barnebarnet en sein kveld. På morgenkvisten dagen etter syntes mormor gaven var litt vel råflott, så orderen ble kansellert. Bare minutter etterpå kom bekreftelsen på at kjøpet var annullert. Ingen spørsmål, ingen tilleggsopplysninger, bare smilefjes og OK. Det er den raskeste og beste kundeservicen jeg har opplevd på lenge 👍
Utrolig tregt
Bestilte for to uker siden. Etter over en uke får jeg mail om at et av produktene jeg har bestilt er utsolgt, så jeg må velge en annen størrelse. Helt ok det, men nå har det gått enda en uke og status på bestillingen er fortsatt "til plukking" noe den nå har vært i to uker.
Jeg har sendt mail to ganger for å høre når jeg kan forvente å motta pakken, men får ingen svar. Anbefaler heller å bestille fra annen nettbutikk!
Utrolig dårlig kundeservice
Utrolig dårlig kundeservice, kjøpte en dyr katnakken dress som desverre revnet i knappene med hetten ganske fort, de fikk ikke tak i katnakken mente de, så da kunne de ikke hjelpe. Dette er deres ansvar, de mener vider at jeg kan kjøpe nye knapper, men jeg skal ikke betale noen ting. Probleme er ikke knappene, og det blir mye arbeid å fikse i nye knapper og drive å lappe sammen hulle rundt. Til slutt sier de at de skal høre med katnakken en gang til, da fikk jeg tilsendt noen knapper som ikke fikset probleme… dette tok så lang tid at nå er jo dressen for liten. Purret mange ganger, aldri vert borti noe så dårlig
Ekstremt dårlig kundeservice i butikk
Ekstremt dårlig kundeservice i butikk. Gjør seg vanskelig ved enkle returer og finnes ikke løsningsorientert. Jeg kjøper to varer og etter betaling ønsker jeg å gjøre en retur fordi jeg kom på at jeg hadde et gavekort jeg ville bruke. Får beskjed av to ansatte at dette ikke lar seg gjøre med mindre det er gjort et deponeringskjøp. De opplyser på hjemmesiden at de har åpent kjøp - en standard praksis. Jeg måtte telle til 10 og valgte å gå istedenfor å ta kampen. Det er ekstra irriterende å måtte bruke gavekortet i en butikk jeg ikke ønsker å besøke igjen.
Super kundeservice og rask levering.
Super kundeservice, og raskt levert.
Bestilte en bilstol, som det stod "Ikke på lager - Bestillingsvare" på.
Sendte mail til kundeservice å spurte når jeg kunne forvente å motta den. Fikk svar en dag etter jeg sendte mail med et estimat, og dette stemte noenlunde.
De sendte ut oppdatert info med sporing så fort varen var på lager og pakket.
Kommer til å benytte Lilleprinsen igjen.
Forfærdelig kundeservice
Helt elendig kundeservice hos Lilleprinsen, der ikke forsøger at hjælpe deres kunder - endda når der er flere tydelige fejl på vores køb hos dem.
Brug gerne denne side
Super fin oplevelse, jeg tog chancen og bestilte noget fra konges sløjd som var umuligt at finde her hjemme. En lille uge og jeg havde mine vare hjemme 🙏🏽🇩🇰🦢
Bestilte en bæresele fra Najell
Bestilte en bæresele fra Najell, som var udsolgt stort set andre steder. Personalet var søde at sende til Danmark - og jeg modtog varen kort efter uden problemer. Tak for hjælpen!
Verste kundeservice
Som andre anmeldere her har påpekt, svarer ikke Lilleprinsen på henvendelser om reklamasjonssaker. Jeg har purret på mail i flere måneder uten respons. Det dreier seg om et lite beløp, noe som gjør det enda verre. De gir rett og slett ingen form for kundeservice. Nå har de mistet meg som kunde – synd for dem, ettersom jeg har to små barn og ett til på vei og handler mye på nett. STYR UNNA!
Elendig kundeservice
Elendig kundeservice! Prøvd å få tak i dem pr mail og telefon i en mnd nå uten hell! Purret på mail, får fortsatt ikke svar. Sikkert fordi det handler om en reklamasjonssak, de håper å unngå. Neste steg blir forbruker tilsynet.
Kundeservicen ønsker ikke å hjelpe
Oppdatering: nå, 10 måneder etter anmeldelsen prøver de å få kommentaren slettet ved å "be om mer informasjon". Noe de gjør på flere kommentarer i håp om at kundene ikke skal svare og at de da får kommentaren slettet. Den uproffe behandlingen fortsetter 10 måneder senere.
Kundeservicen ønsker ikke å hjelpe, kun rettferdiggjøre sin dårlige service. Anbefaler alle å styre unna, da dere ikke vil få noe hjelp hvis dere er misfornøyde og kommer til å tape penger. Jeg tapte masse penger på denne misvisende prismatchen, og fikk i tillegg nedlatende svar på epost. Heldigvis er det mange andre nettbutikker å handle av som ikke gjør profitt på å lure småbarnsforeldre, og som har ekte kundeservice! Barnas hus er f.eks en av de seriøse aktørene som faktisk yter kundeservice når det oppstår misnøye!

Réponse de Lilleprinsen
Fantastisk kundeservice og alltid god pris!
Jeg bor selv langt opp i nord, men bruker nettbutikken flittig. God kundeservice, alltid prismatch og det lille ekstra for kunden. Har bestilt Vogn, bilstol og spisestol til baby fra lilleprinsen, fikk best pris hos dem på Cybex serien. Har også bestilt andre gaver o.l. som de hjelper til å pakke inn og levere for meg.
Hva legger de i begrepet prismach
Siste opplevelse: Hentet selv noen varer i butikk. Ga tydelig beskjed til hun i kassen om at jeg var usikker på størrelser. Hun tilbød seg ikke å hjelpe meg/henvise til andre, bare fortsatte med neste kunde. Handelen var faktisk ikke ferdig, jeg sa at jeg kun ønsket en kjole. Vi tok begge og gikk i frustrasjon, det var utrolig uhyggelig å være der. Lite ydmyke er de - ber meg sende i retur og betale for det når de ikke gadd å hjelpe meg i butikken.
Hva legger de i begrepet prismach? Det er utrolig uklart. De har priset noen Konges Sløjd-produkter høyt over alle andre konkurrenter, gjorde dem oppmerksom på det, og fikk da til svar at det var unntak.
Ok - men når et hav av produkter er unntak er begrepet prismatch villedende.
For det andre, det er ikke fri frakt hvis du kjøper salgsvarer. Jeg fikk ikke opp alternativet fri frakt, mailet dem, og med rabattkode gjaldt det tydeligvis ikke.
En annen gang skulle kameraten min hente en nattpose i butikken deres for meg. De ga ham feil pose... påpekte det og kunne kjøre tretti minutter for å bytte. Hva med å tilby gratis retur og sende meg riktig produkt?

Réponse de Lilleprinsen
Veldig fornøyd med både kundeservice og…
Veldig fornøyd med både kundeservice og levering av produktene jeg bestilte. Bestilte både vogn, bilstol og base og annet babyutstyr. Alt kom frem samtidig i perfekt stand. Kan absolutt anbefale lilleprinsen:)
Rask og rett levering
Rask og rett levering!
Trekk for en noe rotete og treg nettside, ellers veldig bra. Trygg side å bestille fra.
De skriver på siden sin at de har fri…
De skriver på siden sin at de har fri frakt når man handler for over 1.500, de skriver også:
Ja vi tilbyr hjemlevering via Bring, mindre forsendelser blir levert rett til postkassen til mottaker og større blir levert til hentested eller på døren. Dersom du ønsker at pakken din skal leveres til et spesielt hentested/pakkeboks kan du skrive dette i ordrenotatfeltet.
Jeg ønsket ikke levering til hentested/pakkeboks og skrev dermed ingen ting.
I mitt tilfelle var dette en tripp trapp stol til ca 3.000. Denne leverer de da til et hentested. Jeg har ikke bil, men de mente at det ikke var noe problem da jeg bare kunne bestille hjemlevering når pakken dukket opp i appen, og at jeg selv må betale for dette.
Dette er villedende markedsføring, de leverer ikke på døren, da sier de at jeg måtte ha skrevet dette, men det står det ingen ting om.
Tripp trapp stolen går i retur, og det var første og siste gang jeg handlet hos lille prinsen.

Réponse de Lilleprinsen
Thule Chariot Sport 2 - Fantastisk kundeservice
Thule Chariot Sport 2 var billigst hos lilleprinsen. Bestilte denne enda den ikke var på lager, på ettermiddagen fikk jeg beskjed om at de hadde fått inn et stort parti og samme kveld ble sykkelvognen levert hjem på dør. De sendte melding i god før pakken ble levert og var presise. Imponerende kundeservice!
Veldig fornøyd
Rask håndtering av ordre, fikk pakken etter to dager - og veldig fornøyd med produktene! Vil handle her igjen😊
Dårlig kundeservice
Står at de tilbyr prismatch, men ignorerer bare meldingene når man spør om det. Uprofesjonelt og dårlig kundeservice. Kommer ikke til å handle her igjen.
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.







