Brakeburn Avis 

443
•
TrustScore 3 sur 5

3,0

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Despite emailing at least twice to advise I was unable to find their returns on royal mail using their returns link, I received no response. Their company is registered as Trail Treks not Brakebur... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Contacted Brakeburn direct as unable to get last years platform denim sandals. Gabrielle responded quickly and asked me to leave it with her as to whether she could find some. Within a few days she h... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 2 sur 5 étoiles

After waiting three weeks for my delivery and being told It was going to be dispatched by the end of the week twice, my order was then cancelled and refunded as the items had gone out of stock! Shocki... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 3 sur 5 étoiles

I've ordered from Brakeburn before and generally love what I get. This time, nothing quite suited. When I tried to initiate a return with the QR code to link to Royal Mail, I'm told they are not avail... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de vêtements

Écrit par l'entreprise

British easy-living fashion brand. Womens and Menswear. Hand-drawn prints designed in Dorset. Free UK Delivery on all orders over £60 and Free UK Returns.


Coordonnées de contact

3,0

Moyen

TrustScore 3 sur 5

443 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 91 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 2 semaines

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,0

Tous les avis

(443)

69 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 2 sur 5 étoiles

Not overwhelmed in any way!

Similar to previous review regarding sizing issues. I had ordered two sizes in coats for choice and had to return both. I finally ordered a third size that fitted but am not overwhelmed with it, although have kept it. Nevertheless, the first two coats were returned and received back by them on 18 February, but still no refund. I emailed them and their reply back on 26 February confirmed their receipt of the coats, that it does take 5-10 working days, that the team would be processing it and would email me to confirm when refund was on it's way. However, that was six days ago and I am still waiting. Extremely poor service and I won't be buying from them again.

26 février 2026
Avis spontané
Logo de Brakeburn

Réponse de Brakeburn

Hi Vee,

Thank you for taking the time to leave us a review and we are so sorry to hear about any disappointment that has been caused!

We aim to process your return within 5–10 working days of receiving your returned item. During particularly busy periods, this may take longer. We are sorry for how long this refund process has taken for you!

Our team are always more than happy to look into this further and help as best as they can to get the refund sorted for you 😊

Please do not hesitate to reach out if there is anything we can help you with 😊

Kind Regards
Brakeburn Customer Care

Noté 5 sur 5 étoiles

Wonderful design and wonderful quality.

Wonderful design and wonderful quality.

Just received my first order. The material and the make are so good. All the details are there too. The designs are very flattering and elegant. I'm surprised this brand is less well known than Joules or Whitestuff or Fat Face. I really love the style and will be my regular go-to from now on!

Can't comment on customer service, as haven't needed to use.

27 février 2026
Avis spontané
Logo de Brakeburn

Réponse de Brakeburn

Hi Rolanda,

Thank you so much for taking the time to leave us a review and we appreciate your kind words about our garments!

We do hope that you will be back to shop with us again in the future 😊

Kind Regards
Brakeburn Customer care

Noté 5 sur 5 étoiles

Bought a couple of things in the sale

Update: received the refund. Ordered more items which are perfect.
Bought a couple of things in the sale, they're very good quality.
Unfortunately another couple of things had to be returned as I found the sizes were out especially the jumpers and jackets.
A bit concerned as it's been over a week since I returned them and the credit to my PayPal account still isn't showing. I've never waited this long for a refund to my PayPal account. When I return anything to a high street shop it appears almost immediately to PayPal.

2 février 2026
Avis spontané
Logo de Brakeburn

Réponse de Brakeburn

Hi there

Thank you for taking the time to leave us a review!
We appreciate your kind words about our items!

I do apologise for how long the refund process has taken for you and our customer service team will be happy to investigate into this for you. If you still have not received this refund, please feel free to reach out to us using our enquires form on our website and our team will be more than happy to get this sorted for you!

Kind Regards
Brakeburn Customer Care

Noté 5 sur 5 étoiles

Brakeburn lovely dress - prompt response & delivery

The dress I ordered from Brakeburn was the blue Lilliput cord tartan midi dress. I ordered it a few days away from the Scottish Burn's night on 25th Jan. The party was then changed to 24th Jan. I contacted Brakeburn customer service immediately after placing my online order & asked if they could change it to express/next day delivery. They responded almost immediately, they do not do express delivery, but they despatched my dress promptly and it arrived on 24th Jan. An excellent service and the dress is perfect, a lovely fine cord, smart & fits well. It was admired by girlfriends & I told them it was from Brakeburn. One happy customer!

21 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Brakeburn

Réponse de Brakeburn

Hi there

Thank you so much for taking the time to leave us a review and we are so happy to hear that the dress arrived in time for the party!

We are thrilled to hear that you love this garment and that you were satisfied with your purchase.

We do hope that we will be able to serve you again in the future! 😊

Kind regards
Brakeburn Customer Care

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent customer service

I had not received refunds for two of my returns. I emailed Brakeburn and it was resolved within the day by Evie. Very impressed with the speed of the service and excellent customer service kept me informed throughout.

19 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Brakeburn

Réponse de Brakeburn

Hi Alex

Thank you for taking the time to leave us a review and we are so happy to hear that Evie was able to get this resolved for you promptly!

We do hope that you would choose to shop with us again in the future 😊

Kind Regards
Brakeburn Customer Care

Noté 2 sur 5 étoiles

Slow Delivery, Slow returns, no live customer support

I ordered some clothes at the end of November, the clothes took ages to arrive (around 2 1/2 weeks). The quality of the clothes was good but also ordered some slippers that did not fit. I arranged for them to be returned and sent them back at 31st December, tracking says they arrived at Breakburn on 3rd Jan but i still do not have a refund and its now 17th Jan. There is no live customer support option to query this with them (no phone or live chat) so have to query this over email which is taking ages due to them asking loads of questions back and forth. The clothes seem good but they are unfortunately let down by poor delivery / returns and customer service.

1 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Brakeburn

Réponse de Brakeburn

Hi Sam,

Thank you taking the time to leave us a review and we are so sorry for any disappointment caused by the delays within our dispatch and refunds around this time period.

We are so sorry for the wait time in getting this order to you and getting the refund processed.

Unfortunately, due to the end of season sale period, we can experience some delays within our usual promise times of getting orders sent and refunds processed due to receiving such a higher volume.

Please be assured that we will do everything that we can to get our orders dispatched and our refunds issued as soon as possible during these busier periods.

We do hope that this does not deter you from shopping with us again in the future and if there is anything else that we can do for you, please do not hesitate to get in touch with our customer service team!

Kind Regards
Brakeburn Customer Care

Noté 5 sur 5 étoiles

Brakeburn is a quality company

Brakeburn is a quality company
The quality of their goods are second to none..good materials and well finished garments ..also quick speedy delivery

14 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Brakeburn

Réponse de Brakeburn

Hi there

Thank you for taking the time to leave us a review and we are so happy to hear that you were happy with our garments and that these were delivered to you efficiently!

We do hope that you would choose us again in the future 😊

Kind Regards
Brakeburn Customer Care

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent communication

Excellent communication, service. Evie in particular was very friendly, responsive and professional. Customer service 5 star!

5 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Brakeburn

Réponse de Brakeburn

Hi there

Thank you for taking the time to leave us a review and we are so happy to hear that Evie was able to help you with your query!

We are thrilled that our customer service team were able to help and we do hope that you choose to shop with us again in the future! 😊

Kind Regards
Brakeburn Customer Care

Noté 1 sur 5 étoiles

Has gone downhill

I'll preface this by saying I own lots of Brakeburn clothes. I love their dresses and I'm wearing one of their cardigans right now.
Made a big order during black friday, over £220. Came quickly, I tried everything and decided to keep one dress only. Sent everything back, they received it on 6th December and....I still haven't been refunded.
CS has been asking me to be patient but there's no definite timeline for refunds. Over 10 working days have passed already and with Christmas coming I doubt I'll receive my money before January.
So yeah, beware of refunds.

19 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Brakeburn

Réponse de Brakeburn

Hi there

Thank you for taking the time to leave us a review and we appreciate your patience while we get the refund process organised.

We are so sorry for any disappointment by the wait time for your refund and please be assured that this is something that we are working on as hard as we can to get through and expedite.

Due to being closed over the Christmas and New Year period, there has been some delays in our usual refund processing time and this is something our team are working on as quick as possible.

We appreciate our customers patience during this and please be assured we are doing everything we can to get your refund issued asap.

Kind regards
Brakeburn Customer Care

Noté 2 sur 5 étoiles

Like another customer i have ordered…

Like another customer i have ordered items marked as in stock on the website only to be told 3 days later that they are no longer available. This has happened 3 times now and before Christmas its really annoying as i am nearing the postal cut off!
It's a shame as i now will never use them again.

19 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Brakeburn

Réponse de Brakeburn

Hi Sophie,

Thank you for taking the time to leave us a review and we are so sorry to hear about any disappointed that has been caused on this occasion.

During busier periods such as our Black Friday sale and over the Christmas period, we have lots of customers on site purchasing at one time. Due to this, our stock holding can change very quickly. Whilst our systems will refresh as quickly as possible to reflect real time stock availability, occasionally an item may go out of stock before our system has had the time to update.

We are so sorry to hear that this has happened to you on multiple occasions and this is something that our team are working to improve upon this to prevent this issue occurring again in the future.

We are sorry that on this occasion this could not be fulfilled, if there is anything else that we can help you with at all, please don't hesitate to reach out.

Kind Regards
Brakeburn Customer Care

Noté 5 sur 5 étoiles

Evie at Braeburn REALLY helped sort out…

Evie at Braeburn REALLY helped sort out an order. Great communication and understanding from her. Thank you. Top marks. Merry Christmas too

10 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Brakeburn

Réponse de Brakeburn

Hi there

Thank you for taking the time to leave us a review and we are so happy to hear that Evie was able to help you with your order!

We hope you choose to shop with us again in the future and if there is anything else that our team can help you with, please feel free to reach out 😊

Kind regards
Brakeburn Customer Care

Noté 1 sur 5 étoiles

Disappointed and would not order again

Ordered 2 pairs of Frosty Morning Slippers on the Black Friday sale. They then emailed to say the items were out of stock and being refunded. When I went on the site the item was in stock at the full price in the size I ordered! I emailed them with a screenshot showing the availability and asking them to dispatch it and was told it had already been refunded and that was that. I may have got another pair of the same elsewhere on a deal from other stockists on Black Friday but have now missed this opportunity due to Brakeburn’s poor service. I would have expected them to try and resolve the issues and get my order out to me as stock became available. I see that this issue has also happened to other people in the reviews. I would not purchase from them again.

11 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Brakeburn

Réponse de Brakeburn

Hi Rachel,

Thank you for taking the time to leave us a review and we are so sorry to hear about any disappointment that has been caused due to the out of stock item within your orders.

During busier periods such as our Black Friday sale, we have lots of customers on site purchasing at one time. Due to this, our stock holding can change very quickly. Whilst our systems will refresh as quickly as possible to reflect real time stock availability, occasionally an item may go out of stock before this has had the time to update.

We can only apologise that this happened to twice during this time. This is not the experience that we would expect for our customers to receive, and we're working to improve upon this to prevent this issue occurring again in the future.

Occasionally, after an item has been marked as out of stock and a refund has been initiated. This item may become available again as customer returns are processed, unfortunately this is not something we're always able to anticipate however the team will always try to rectify the situation as best as possible.

We are sorry that on this occasion this could not be fulfilled, if there is anything else that we can help you with at all, please don't hesitate to reach out.

Kind regards,
Brakeburn Customer Care

Noté 5 sur 5 étoiles

Great customer service( Gabriela)

Great customer service( Gabriela)
Kind and extremely professional

8 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Brakeburn

Réponse de Brakeburn

Hi there

We are so happy to hear that Gabrielle was able to help with your query and we do hope that you would choose to shop with us again in the future! 😊

Kind regards
Brakeburn Customer Care

Noté 1 sur 5 étoiles

First time I ordered I got a…

First time I ordered I got a notification a week later to say the product was out of stock.
Ordered on the 29th Nov, apparently dispatched 3rd of Dec but then get a notification on 9th of December to say one of the items is now unexpectedly out of stock , 11 days after my order. Another email today to say the refund could take up to 10 days, at which point they will have had my money for nearly a month. Not at all impressed.
I will say the clothing I did receive is lovely and nice quality but just very slow service as it eventually came on the 10th so nearly 2 weeks after ordering.

9 décembre 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Amazing customer service

Had an issue with an open package when it arrived , emailed customer services and received a prompt reply from Evie , who was polite and efficient and very friendly , new items ordered with no quibble
Highly recommended

9 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Brakeburn

Réponse de Brakeburn

Hi Gail,

Thank you for your review!

We're sorry to hear that you'd initially had an issue with your parcel when this arrived to you, however we're pleased to hear that Evie resolved this for you efficiently :)

If there is anything else that we can help you with at all, please don't hesitate to reach out.

Many thanks,
Brakeburn Customer Care

Noté 1 sur 5 étoiles

Order placed on 30 November

Order placed on 30 November. No email regarding delivery and no way to check when it will be delivered on their website. Have sent 2 emails and had 2 automated replies saying they will get back in 72 hours. Not good enough. I would like someone from the company to tell me when I will get my order or I would like a refund.
Items delivered finally on 9th December after two emails and successful phone call. Happy with items for the price.

8 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Brakeburn

Réponse de Brakeburn

Hi Jennifer,

Thank you for taking the time to leave us a review and we are so sorry to hear about the delay in receiving your order.

We do apologise for the wait time in receiving and we can advise that this was due to a high volume of orders received over the sale period, and therefore our dispatch times were extended.

We understand that delays in any capacity may cause some frustration and we do apologise in advance for this.

We are glad to hear that you since received this order and are happy with your items.

Our customer service team will always be able to help with any queries and provide the best service that they can. If you do have any further queries, please feel free to reach out!

We do hope that you would choose to shop with us again in the future.

Kind Regards
Brakeburn Customer Care

Noté 5 sur 5 étoiles

5 Stars maybe 6!

Receiving 5 Stars when everything goes well is pretty straightforward, when things go awry it is a real test of customer service. Brakeburn were excellent in rectifying an error in the order. Timely, and professional. Really impressed. Thanks.

5 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Brakeburn

Réponse de Brakeburn

Hi Martin,

Thank you for taking the time to leave us such a lovely review of your experience with our Customer Care Team!

We're happy to hear that they were able to assist you and rectify your order issue timely for you.

If you need any further support at all, please don't hesitate to reach out.

Many thanks,
Brakeburn Customer Care

Noté 5 sur 5 étoiles

Minor problem causing me some anxiety…

Minor problem causing me some anxiety and stress. Totally impressed with how it was dealt with and rectified swiftly. Great company and customer service.

4 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Brakeburn

Réponse de Brakeburn

Hi Timothy,

Thank you for your positive review! We're glad to hear that the team were able to get your issue resolved for you quickly.

We hope you have a lovely 2026 & if there is ever anything else that we can help you with at all, please do let us know!

Many thanks,
Brakeburn Customer Care

Noté 5 sur 5 étoiles

Such a friendly service from Evie

Such a friendly service from Evie! Really quick responses, personalised, empathetic and so friendly. I really appreciated her help. Excellent customer service.

4 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Brakeburn

Réponse de Brakeburn

Hi Rebecca,

Thank you for taking the time to leave us such a lovely review! We're pleased to hear that Evie was able to help you resolve your query :)

If we can help you with anything else at all, please don't hesitate to reach out.

Many thanks,
Brakeburn Customer Care

Noté 5 sur 5 étoiles

BRAKEBURN 10 STARS

We all have doubts about ordering from online websites especially when its a company that is unfamiliar to us.I have had some seriously bad issues in the past when ordering clothes only to receive garments of very substandard quality and then fighting to obtain refunds plus the hassle of returning the goods.I rarely leave reviews bit today I received two knitted tops from BRAKEBURN of Poole in Dorset at really good sale prices and I'm seriously blown away by the fit ,quality and style of both items.This is a really excellent company and to all those who have suffered at the hands of unscrupulous companies in the past I highly recommend BRAKEBURN who have restored my faith in buying on line.Thank you.

4 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Brakeburn

Réponse de Brakeburn

Hi there

Thank you for taking the time to leave us a review and we are so happy to hear that you are happy with your garments and would recommend us to others!

We are thrilled that you love the quality of your garments and that we have been able to restore your faith in buying online.

We do hope that you will purchase from us again and that we have more items that might catch your eye on our website 😊

Kind Regards
Brakeburn Customer Care

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus