Cars2 Ltd - Yorkshires Trusted Motor Group Avis 

1 014
•
TrustScore 3.5 sur 5

3,5

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Pathetic company. Don’t even have the decency to respond to my complaint submitted over 11 weeks ago. Ordered directly with the dealership, told them I required the car by a certain date. At no... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Called up and make appointment to view a car with Josh. Visited and Josh was knowledgeable about the car and answered all my questions. Staff were all friendly and accommodating. Would recommend.

Noté 5 sur 5 étoiles

just bought my 1st Dacia from cars 2 Wakefield . Me and my wife had a Renault Arkana which we bought 2nd hand and we brought it to Wakefield cars 2 for some warranty work the service we received was 1... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

From the first introductions I knew this was the place to come. Service was top notch throughout. Dealing with Elliot was superb. There were issues, but completely out of Cars2’s hands-but his calm... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Concessionnaire automobile

Écrit par l'entreprise

With dealerships in Barnsley, Bradford, Huddersfield & Wakefield, we have a huge range of new & used cars for sale from Hyundai, Nissan, SEAT, MG and Renault/Dacia. View our stock online at Cars2.co.uk


Coordonnées de contact

3,5

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

1 k avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 80 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,5

Tous les avis

(1 014)

229 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Bought stolen and recovered car

Very disappointed with Cars2 – no response to my complaint after 3 weeks

I purchased a car from Cars2 in 2023 and have recently discovered that it has a marker against it because it was stolen and recovered in 2019. This was never disclosed to me when I purchased the vehicle.

I have raised a formal complaint with Cars2 and sent emails requesting that the matter be investigated and resolved. However, three weeks have now passed and I have still received no response to my emails.

I was previously told by Cars2 sales managers that they “do not knowingly sell stolen and recovered cars”, which makes this situation even more concerning.

As a customer, I would expect a company of this size to take a complaint like this seriously, communicate with me and make a genuine effort to resolve the issue. Being ignored for three weeks is simply unacceptable.

I am extremely disappointed with the lack of communication and customer service I have received so far. I bought this car in good faith and should not have to chase a company repeatedly for answers about such a serious matter.

I would appreciate a prompt response from Cars2 and a clear explanation of how this happened, along with what they intend to do to put things right.

I would advise anyone considering buying a car from Cars2 to make sure they carry out thorough checks and keep all paperwork.

23 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Cars2 Ltd - Yorkshires Trusted Motor Group

Réponse de Cars2 Ltd - Yorkshires Trusted Motor Group

Hi Paul Naughton. We are sorry to hear you are unhappy but after checking our complaints database, we can find no record of you sending a complaint. Can you please send your concerns to csupport@cars2.co.uk and someone from our Head Office Team will contact you shortly.
Cars2 Social Media Team

Noté 1 sur 5 étoiles

I bought a Peugeot 3007 from this…

I bought a Peugeot 3007 from this company and had it back in the garage after 2 months with engine faults. Still have had it 2 years and had it back and forth with the same issues. They clearly didn’t fix it and they now don’t care. They clearly sold me a faulty car and now I’m having to pay. So frustrated. Don’t trust them

9 octobre 2026
Avis spontané
Logo de Cars2 Ltd - Yorkshires Trusted Motor Group

Réponse de Cars2 Ltd - Yorkshires Trusted Motor Group

Hi Rebecca Lamb. Thank you for your feedback and we are sorry to hear you are having problems. We feel it worth noting you bought your car 18 months ago and it's 12 months since we last had your car on site. As such, we find it hard to believe a fault has been dormant for 18 months before now becoming an issue. Furthermore, as your car is a Peugeot, during a call to our Aftersales Department, we suggested contacting a garage who can diagnose this particular make of car (a process Cars2 is unable to undertake). We also suggested using the Warranty you purchased in March 2025. In light of the above, we are not sure why we cant be trusted and we hope you manage to get your car fixed soon.
Cars2 Social Media Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Give Cars2 a miss, regardless of how they are on the forecourt

​I am writing this review to strongly advise anyone considering buying a vehicle or getting standard aftersales support from Cars2 to take their business elsewhere. My experience with this dealership group has been a complete nightmare defined by appalling customer service, non-existent communication, and deliberate delay tactics when dealing with legitimate warranty claims.
​From the outset, the level of overall customer service has been shocking. Promises made on the forecourt disappear the moment you drive off. Whenever a fault or issue arises, trying to get hold of anyone who actually takes ownership is virtually impossible. Phone calls go unreturned, emails drop into a void, and staff consistently brush off genuine concerns with excuses, delays, or vague promises to "call back" that never happen. Their communication skills—or lack thereof—are an absolute disgrace for a motor group of this size.
​What is most disgraceful, however, is their approach to valid warranty work. Rather than honoring their contractual obligations and dealing with clear vehicle defects, Cars2 does everything in its power to squirm out of legitimate warranty claims. They dodge responsibility, stall resolution times, and construct endless hurdles in the hope that you will simply give up and pay out of pocket.
​They refuse to act fairly or professionally, leaving me with no choice but to formally escalate matters to third-party regulatory authorities. I have had to lodge formal cases with both The Motor Ombudsman (for their total breach of service standards and failure to honor warranty obligations) and the Information Commissioner's Office (ICO) regarding their handling of my complaints and personal data disputes.
​A dealership should be judged on how it treats customers when things go wrong, and Cars2 fails on every metric. Save yourself the stress, the endless ignored calls, and the legal headaches: do not buy from or trust Cars2.

**Update - I feel its important to clarify that your response of 'doing everything possible' must be referring to trying to send me to another dealer, losing the fact you were ordering a new seat assembly, never updated me and in 6 months only making perhaps, two phone calls to update me, neither of which were to actually inform me that the claim was declined in June?
Not only that but you also failed to respond with the required information submitted in my subject access request which would totally disprove the reasons for the claim being declined, something that by law, should have been provided within 30 days.

6 octobre 2026
Avis spontané
Logo de Cars2 Ltd - Yorkshires Trusted Motor Group

Réponse de Cars2 Ltd - Yorkshires Trusted Motor Group

Hi Mr Booth. We are sorry to read of your frustrations but feel it important to note the decision to decline your warranty claim was not made by Cars2 LTD. Our Aftersales team have done everything possible to support your claim however this was not accepted. We look forward to clarifying our position with external bodies should we be contacted to discuss your complaint.
Cars2 Social Media Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Pathetic company

Pathetic company. Don’t even have the decency to respond to my complaint submitted over 11 weeks ago.

Ordered directly with the dealership, told them I required the car by a certain date. At no time was I informed that the car was a factory order.

Snake oil salesman spring to mind…

15 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Cars2 Ltd - Yorkshires Trusted Motor Group

Réponse de Cars2 Ltd - Yorkshires Trusted Motor Group

Hi Harry Binns. We are sorry you are unhappy but we also understand you didn't want to wait for a new car factory order after initially placing your order through CarWow. Sadly, we dont have a way of making a factory order reach site any quicker then the timescales you were quoted. We hope you managed to find a car elsewhere.
Cars2 Social Media Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Called in to Cars2 Omoda Barnsley

Called in to Cars2 Omoda Barnsley
Unsure on options for new vehicle Mr Jeremy Preece was extremely helpful. He came across as very knowledgeable and gave plenty of advice on my next vehicle. I have gone away with plenty of good advice on what car to purchase.

28 août 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

will they call me back?

rang yesterday and they said they will ring me back in 10 minutes an hour passes so i ring them again.
gave them my details i was told i would be called back again. 24 hours pass i ring them and they have no idea who i am. set of clowns in suits.

29 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Cars2 Ltd - Yorkshires Trusted Motor Group

Réponse de Cars2 Ltd - Yorkshires Trusted Motor Group

Hi Matthew Gledhill. We are sorry to hear you are unhappy but have no record of you being a customer of Cars2. Should you require further assistance please email csupport@cars2.co.uk with you concerns and contact details and someone will call you back.
Cars2 Social Media Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Delighted New Jaecoo Car Owners

From start to finish Josh looked after us with expertise and understanding of our needs when buying 2 new Jaecoo 7's. The communication, regular updates were of the highest standard and at no point in the process did we feel under any pressure. Hence our 2 new cars thanks to Josh. Whilst we visited the show room fellow Jaecoo colleagues engaged with us, friendly, welcoming and engaging making the whole experience the best customer experience we have had, thank you Josh and the Jaecoo team at Wakefield. I would highly recomend Josh and the Jaecoo team at the Jaecoo showroom wakefield.

23 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Cars2 Ltd - Yorkshires Trusted Motor Group

Réponse de Cars2 Ltd - Yorkshires Trusted Motor Group

We are so pleased to hear about your experience with the team :) Thankyou for the review and don't hesitate to get in touch if we can assist you further!

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent service from Matthew Dine at…

Excellent service from Matthew Dine at Cars2 Huddersfield. He was friendly, helpful and kept me updated throughout the purchase. He provided a detailed video of the car, answered all my questions and made the process straightforward from beginning to end. I’m very pleased with my new Peugeot 2008 and would happily recommend Matthew to anyone looking for their next car, he is a credit to the team at Cars2 Huddersfield.

19 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Cars2 Ltd - Yorkshires Trusted Motor Group

Réponse de Cars2 Ltd - Yorkshires Trusted Motor Group

Thankyou for the brilliant 5-star review! Have a great day and don't hesitate to get in touch if we can assist you further :)

Noté 5 sur 5 étoiles

Superb

From the first introductions I knew this was the place to come. Service was top notch throughout.
Dealing with Elliot was superb. There were issues, but completely out of Cars2’s hands-but his calmness, communication and honesty was totally reassuring.
The car is perfect and I would highly recommend Cars2 Renault Wakefield (and Elliot himself) to anyone wanting a new car.

17 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Cars2 Ltd - Yorkshires Trusted Motor Group

Réponse de Cars2 Ltd - Yorkshires Trusted Motor Group

Thankyou for taking the time to leave the team such an in-depth review regarding your recent experience with us. Have a great day and don't hesitate to get in touch if we can assist you further!

Noté 5 sur 5 étoiles

just bought my 1st Dacia from cars 2…

just bought my 1st Dacia from cars 2 Wakefield . Me and my wife had a Renault Arkana which we bought 2nd hand and we brought it to Wakefield cars 2 for some warranty work the service we received was 10/10 the lady who runs the service department is amazing as are the service team . We were that impressed there was no where else even considered for our next car . Can I also give a mention to young jack in sales and Andy the sales manager who made the car buying experience a pleasure / would have given 11 out of 10 if I could like spinal taps amp cheers guys

17 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Cars2 Ltd - Yorkshires Trusted Motor Group

Réponse de Cars2 Ltd - Yorkshires Trusted Motor Group

We are so pleased to hear about your experience with the team :) Thankyou for the review and don't hesitate to get in touch if we can assist you further!

Noté 1 sur 5 étoiles

Renault barnsley shocking.

Your reply is a complete lie, we are buying new and have not spoken to anyone over the phone, you have not even bothered valuing our car so how would you expect to continue with a sale. I wont be pursuing with your company. Carwow are getting me great offers and px values.

Renault barnsley, went yesterday to view renault 5 with wife. Young lad came out, we asked if we could sit in one and he let us. He then went full tilt on the sell, I informed him it was for my wife and her car was at home so would have to bring it down for valuation. I'll give you a price now just give me your details. We did this as was told we'll get back to you tomorrow. Well nothing apart from an email from there new manager asking if we could do anything else. I replied you have not done or given me anything as yet. Looking at other reviews seems to be a thing that they don't want to followup to sell cars and just want face to face sell. Plenty of others around who I'm sure will sell us a car

14 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Cars2 Ltd - Yorkshires Trusted Motor Group

Réponse de Cars2 Ltd - Yorkshires Trusted Motor Group

Hi David Rogers. Thanks for your feedback however we have concerns over your comments. One of our sales team rang you on 14 September at 13.52 to inform you that we would shortly have a car in stock which would be a new car. You explained your preference was for a used Renault 5 and requested we ring you should a used model become available. In the 2 days since this call, sadly we still don't have a used Renault 5 to sell. We hope you have success finding a new car elsewhere.
Cars2 Social Media Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Great service

Bought a nearly new Clio from the Huddersfield branch. Great service from Ben Proctor who was very patient with my picky demands for the exact spec I wanted. No pushy sales techniques!

9 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Cars2 Ltd - Yorkshires Trusted Motor Group

Réponse de Cars2 Ltd - Yorkshires Trusted Motor Group

Thankyou for the review and don't hesitate to get in touch if we can assist you further!

Noté 5 sur 5 étoiles

I when to Cars2 in Bradford at first I…

I when to Cars2 in Bradford at first I was looking at the jaecoo but I fell in love with the geely starray and when I was looking I had amazing lady called Gina helping me all the way though my journey to get my new car. Gina was so amazing listened to my worry and helped me though picking my car and I’m so happy with the starray. Gina is most definitely asset to your company. Amazing customer service and amazing staff.

9 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Cars2 Ltd - Yorkshires Trusted Motor Group

Réponse de Cars2 Ltd - Yorkshires Trusted Motor Group

Thankyou for the wonderful 5-star review! We are so pleased to hear about your experience with the team :)

Noté 5 sur 5 étoiles

muhammad showed great customer service

Muhammad showed great experience at nissan wakefield. he was very friendly and helpful, went above and beyond to have car ready for me asap and i really appreciate that. would definitely recommend if you’re looking to purchase a new vehicle. 👍👍👌

9 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Cars2 Ltd - Yorkshires Trusted Motor Group

Réponse de Cars2 Ltd - Yorkshires Trusted Motor Group

Thankyou for the review and don't hesitate to get in touch if we can assist you further!

Noté 5 sur 5 étoiles

Great service from Abbas during the…

Great service from Abbas during the entire process of buying a used vehicle.

No pressure, but always there when needed

8 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Cars2 Ltd - Yorkshires Trusted Motor Group

Réponse de Cars2 Ltd - Yorkshires Trusted Motor Group

Thankyou for the review and don't hesitate to get in touch if we can assist you further!

Noté 5 sur 5 étoiles

Really helpful

Lewis was really helpful and made the process of buying a new car a smooth one. Very informative.

7 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Cars2 Ltd - Yorkshires Trusted Motor Group

Réponse de Cars2 Ltd - Yorkshires Trusted Motor Group

Thankyou for the review and don't hesitate to get in touch if we can assist you further!

Noté 5 sur 5 étoiles

From walking into the showroom up to…

From walking into the showroom up to buying our Dacia, the whole experience was excellent. No pressure, just fabulous friendly service. Ed has been there throughout, friendly, very helpful and always there for any questions. Brilliant Dacia showroom, manager so helpful too! Really can’t recommend Ed highly enough.

16 août 2026
Avis spontané
Logo de Cars2 Ltd - Yorkshires Trusted Motor Group

Réponse de Cars2 Ltd - Yorkshires Trusted Motor Group

Thankyou for taking the time to leave the team such an in-depth review regarding your recent experience with us. Have a great day and don't hesitate to get in touch if we can assist you further!

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus