Casa Maria Avis 

2 228
•
TrustScore 4.5 sur 5

4,6

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Great Products, our pergola arrived significantly quicker than we anticipated. Delivery staff, who had driven a long way, were sooo lovely. We needed some help with the installation, reached out to cu... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

It's been 4 months since I purchased a 3x4 pergola, lean-to, full 4m glass sliding doors, and 1 solid aluminium side. It was a bit of a sceptical purchase since you can't actually see the product, but... Voir plus

Noté 4 sur 5 étoiles

We received our delivery on Wednesday the 30th of September,and at the moment still in the boxes. We will be in touch when it has been its been installed. Have given 4stars as communication could h... Voir plus

Noté 4 sur 5 étoiles

Very happy with our pergola from Casa Maria. Great quality product and the delivery and installation team were quick, professional and left everything clean and tidy. Communication confirming the inst... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de meubles

Écrit par l'entreprise

CASA MARIA is a UK-based home and outdoor living brand specialising in premium furniture, luxury aluminium pergolas and stylish living spaces designed to transform the way people enjoy their homes. Founded as a family-run business, our goal has always been simple: to offer beautifully designed products that combine style, comfort, quality and honest value. We believe creating a beautiful home should feel aspirational, but still achievable. That is why we work hard to offer premium-looking indoor and outdoor furniture at fair, accessible prices, without unnecessary luxury-brand mark-ups. Over the years, CASA MARIA has grown from a small online furniture retailer into one of the UK’s fast-growing home and outdoor living brands, helping thousands of customers create elegant spaces to relax, dine and entertain with family and friends. Today, our carefully curated collections include aluminium pergolas, garden furniture, dining tables, bedroom furniture, sofas and outdoor accessories. Our pergola ranges have become especially popular across the UK thanks to their modern architectural designs, integrated features and strong build quality. Every collection is selected with a focus on contemporary design, practicality, durability and value for money. Whether customers are upgrading a garden, creating an outdoor entertaining space or refreshing their home, our aim is to make stylish living more accessible. As we continue to grow, we remain committed to the personal service and customer-first approach that helped build the company from the beginning. From pre-sales advice through to delivery and aftercare, our team works hard to provide a smooth and supportive customer experience. Our brand direction, “Your Home, Redefined.”, reflects our vision for the future — helping customers transform everyday spaces into beautiful places to live, relax and entertain. Thank you for supporting CASA MARIA.


Coordonnées de contact

4,6

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

2 k avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 84 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 48 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,6

Tous les avis

(2 228)

461 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Great Customer Service thri

We're very happy with our new addition to the garden. The guys delivering and erecting the Pergola, were fantastic. Involved me in decisions and offered advise.
All in all it's been a smooth, process from the initial enquiry to the Pergola erected in our garden.

19 août 2026
Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible customer service

Terrible customer service. Items delivered not as described.

18 août 2026
Logo de Casa Maria

Réponse de Casa Maria

Hi Linzi,

We’re sorry to hear that you were not happy with the mattress supplied.

We have reviewed the order and the product details, and we are confident that the mattress supplied matches the description advertised at the time of purchase.

We appreciate that comfort and personal preference can vary from person to person, but based on our review we do not believe the item was supplied incorrectly or differs from its stated specification.

All the best,

Customer Service
Casa Maria Support

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent pergola and easy to build.

Took 3 of us about 4 hours to put up. Easy to build including screens. Build instructions for blinds a bit hit and miss. The instructions for the light switch and usb were non existent when it came to operation. Some parts didn't work unless you bought the full motor roof kit a minor thing. Pretty waterproof unless it's a torrential downpour. You will still need to bring in cushions over winter, unless of course you have a smaller garden furniture set. Would I recommend this, Yes I definitely would. The pergola has extended our home way cheaper than a conservatory. We bought a 3 x 4. The only other thing, the free patio heater which is great by the way doesnt have any safety electrical pass sticker or anything about the kilowatt useage. This is naughty of the company and shouldn't really be with the pergola free or not. The delivery guys were so polite and refused to let us help. A very good experience.

27 août 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

pergola and garden furniture order

Ordered my pergola and garden furniture 29th July and arrived today. Steve was polite and friendly going through the delivery and the tracking when the guys Nial and Harvey arrived were spot on time if not a little earlier they were polite freindly. and straight on the job.they did a brilliant job, Nial went through everything with me. Just waiting for my electrician to visit tomorrow to put a Garden socket in for the lights and heater. all boxes were tidied and flattened to make it easy for me to put in the bin over a couple of weeks one hiccup was the shutters wasn't suitable for fitting on my flooring so they had to be sent back to be refunded. I can honestly say l had a 1st class job done by Nial and Harvey. Also thanks to Steve arranging Delivery and return of the shutters .

2 septembre 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Product is 100%

Product is 100%. Delivery not so good as they didn’t give any notification of delivery date on first attempt and then had to wait almost a week for the final delivery.

17 août 2026
Noté 5 sur 5 étoiles

We had a great experience where it…

We had a great experience where it comes to the delivery. We were on holiday when it was due to be delivered. They let me know what day and time so that I could ask my neighbour to take delivery for me and called me back to get confirmation 👍.

17 août 2026
Noté 5 sur 5 étoiles

What makes a good company excellent

What makes a good company excellent? It’s after sales service when you have an issue.
The motorshade is a fantastic pergola, I had an issue with a damaged cable so fired off an email, next day received a reply then a call to identify as the part. The part was then in the post for next day delivery, fantastic service and a fantastic product. Wish all companies could be this good

2 septembre 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Great service from start to finish

Great service from start to finish, with regular updates on delivery times.
We paid extra to have the furniture assembled and I’m so glad we did! It took around 2.5 hours – if that had been left to me, I’d probably still be putting it together a week later 😂
The furniture is great quality, really comfortable, looks fantastic and is definitely well worth the money.
The only downside is that I wish all the packaging and rubbish had been taken away once the assembly was completed. Other than that, really pleased with everything and would definitely recommend.

10 août 2026
Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered a pergola with installation…

I ordered a pergola with installation in July and was told it was being dispatched on 27 July. To date I have yet to hear from courier to confirm a date. I’ve made several attempts to resolve via email but no further forward. You are unable to contact this company by phone. I have now asked for refund.

27 juillet 2026
Logo de Casa Maria

Réponse de Casa Maria

Hi Theresa,

We’re very sorry for the delay and for the frustration caused by having to chase us for updates.

Our installation team has now been in direct contact with you and an installation date was offered. We understand you have asked for this to be postponed for a couple of weeks while works are completed in your garden, and we are now working towards a suitable date during the week commencing 21 September.

Thank you for your patience, and we look forward to getting everything completed for you.

All the best,

Customer Service
Casa Maria Support

Noté 5 sur 5 étoiles

So happy with this company

So happy with this company I ordered a pergola to be delivered and installed and what a wonderful experience I had delivery was on time and installation on same day it looks fantastic and didn’t take Danny and the other young guy long Thankyou so much one happy customer 😀

3 août 2026
Noté 5 sur 5 étoiles

Garden Patio set received in August

Garden Patio set received in August, minor defects when checked. The Casa Maria customer service team has been excellent in dealing with the issues. Everything was resolved in a prompt and professional manner by Mark Brooks. Best customer service we have had from a company in a long time. Due to this would buy from Casa Maria again.

28 août 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered but the 3-6 day deliver window…

Ordered but the 3-6 day deliver window was missed. No way of contacting the team in the business or the delivery team, only a driver. We are told late deliver to be yesterday, then this morning, now 14.00… we’ve wasted 2 days over a bank holiday weekend waiting for the team to deliver.

31 août 2026
Avis spontané
Logo de Casa Maria

Réponse de Casa Maria

Hi Richard,

We have reviewed the delivery timeline for your order.

Your order was placed on Sunday 23 August and delivered on 31 August. Our advertised delivery timeframe is up to 6 working days, and your order was delivered within that timeframe.

We appreciate that you had hoped to receive the order earlier for your party and had asked whether an earlier delivery could be arranged. However, an earlier delivery was not guaranteed, and the order was completed within the delivery timescale advertised at the point of purchase.

We therefore feel it is important to clarify that the delivery itself was not late or outside the service promised.

All the best,

Customer Service
Casa Maria Support

Noté 2 sur 5 étoiles
Logo de Casa Maria

Réponse de Casa Maria

Thank you for your feedback.

We would like to clarify that there is no fault with the pergola supplied. The control box is used across multiple pergola models, however not every function is compatible with every model. In this case, the USB-C charging function is not supported on the pergola purchased, and this is not advertised as an included working feature.

The pergola itself has been supplied correctly and in accordance with the advertised specification.

We believe this model offers exceptional value for money, combining a high level of specification, build quality and design at a very competitive price point.

We hope this clarification helps provide some further context to the review.

All the best,

Customer Service
Casa Maria Support

Noté 5 sur 5 étoiles

Porto Garden Set

Excellent customer service, starting with the placing of order continuing to the prompt and professional delivery.The Porto Garden set with its numbered construction details made assembly easy taking just under an hour.The product itself is of great quality and very easy on the eye and would say excellent value for money

13 août 2026
Noté 5 sur 5 étoiles

Kyle & Paul were brilliant!

Kyle & Paul were not only hard working, tidy, and perfectionists, they were genuinely nice blokes and a real pleasure to have around. I felt immediately comfortable having them there which is huge when you live alone. Thank you both for installing my new pergola!

28 août 2026
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus