Crosshatch Avis 

232
•
TrustScore 3.5 sur 5

3,7

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered 2 hoodies,the size was not accurate,so I sent them the package back asking for a replacement with a slip inside asking for any colour and bigger size,paid postage myself and even sent them a s... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Purchased a set hoodie and tracksuit for £21 size is very good and I like the quality too very warm and comfy. Delivery took couple days I am assuming all the negative comments are mainly about tha... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

As always amazing products fast delivery and kept me informed all the way. Prices even beat the highstreet shops selling crosshatch clothing too which is a bonus, shame the highstreet shops don't hand... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 3 sur 5 étoiles

Great value, variable quality but no complaints at the price. What did annoy me though is the ridiculous variations in sizing. One size 32 trousers had ample room, another left a 4 inch gap at the fro... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de vêtements

Écrit par l'entreprise

Crosshatch was born in the Northern Quarter of Manchester in 1996, taking the famous weave of denim as both its name and inspiration. Heavily influenced by music and the drive to do your own thing, Crosshatch took a direction all of its own with bold graphics, constantly evolving colour combinations and extra design details which show a focus on detail.


Coordonnées de contact

3,7

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

232 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 66 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'un mois

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,7

Tous les avis

(232)

22 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 3 sur 5 étoiles

Two different size labels on Jean's one…

Two different size labels on Jean's one said w30 L30 and the other said W30 L32 and of course I got the wrong ones and two much cost to ship back

26 octobre 2023
Logo de Crosshatch

Réponse de Crosshatch

Hi Dion
Please accept our apologies for this issue.
Can you please contact customer services regarding this issue as we will arrange for you to receive a pre-paid label to return these at no cost to you.
Kind regards
Sian
Customer Support

Noté 5 sur 5 étoiles

Very good quality

Very good quality, it fits and feels amazing. The designs are on point and the materials for the tracksuits I bought are outstanding.

25 octobre 2023
Logo de Crosshatch

Réponse de Crosshatch

Hi Manuel, Thank you for your amazing review. We are so pleased you are happy with the tracksuits you purchased.
Kind regards
Sian
Customer Support

Noté 5 sur 5 étoiles

Great

Great items at a great price

24 septembre 2023
Logo de Crosshatch

Réponse de Crosshatch

Hi Lez, we appreciate your review, and thanks so much for taking the time to leave this.
Kind regards
Sian
Crosshatch Customer Support

Noté 5 sur 5 étoiles

Great company first time ordering a…

Great company first time ordering a order 3 pairs of joggers fast delivery super thick and comfortable and second time a Order 4 pairs of joggers same as the first description will definitely be back order more items as a said fast delivery no issues and great quality clothing 😁😁😁

24 septembre 2023
Logo de Crosshatch

Réponse de Crosshatch

Hi Dean! Thanks so much for your kind review. Glad you've been happy with your purchases so far.
Kind regards
Sian
Customer Services

Noté 5 sur 5 étoiles

No issues, I recommend this site for shirts

Arrived on time, nice and smooth. Purchased 3 shirts and it was the perfect size for me. Definitely recommend.

29 août 2023
Avis spontané
Logo de Crosshatch

Réponse de Crosshatch

Hi Youssef, many thanks for such a positive review. So glad you are happy with your order.
Kind regards
Sian
Customer Services

Noté 5 sur 5 étoiles

Great fit

Great fit. Fast delivery. Will shop here again thanks

24 août 2023
Logo de Crosshatch

Réponse de Crosshatch

Thank you for your positive, Frazer. It's appreciated.
Best wishes
Sian
Crosshatch Customer Services

Noté 5 sur 5 étoiles

Great experience

Great experience - ordered 3 tracksuits
Had to send one back due to the size issue but return process was very simple and money refunded within 2 days
High recommended

24 juillet 2023
Logo de Crosshatch

Réponse de Crosshatch

Thank you for leaving such positive feedback Adeel, I am glad you had a good experience.
Kind regards,
Sian
Customer Services

Noté 1 sur 5 étoiles

BEWARE

BEWARE! Ordered 4 pairs of Crosshatch cargo jeans size 34W 32L from different sellers, trying to get the correct size all have arrived 30” Leg and have been returned, Crosshatch labelling is rubbish so will not buy anymore Crosshatch products.

7 août 2023
Avis spontané
Logo de Crosshatch

Réponse de Crosshatch

Hi Ray, I appreciate your frustration however, it's difficult to comment when the order has not been made directly through the Crosshatch website as we cannot check your order and therefore the products that you received.
Kind regards
Sian
Crosshatch Clothing

Noté 5 sur 5 étoiles

Great shorts

Great shorts - comfortable with lots of stretch. Delivered very quickly.

23 juillet 2023
Logo de Crosshatch

Réponse de Crosshatch

Hi Terry, many thanks for the positive feedback. It is always appreciated.
Kind regards,
Sian
Crosshatch Clothing

Noté 1 sur 5 étoiles

Rubbish sizing cost me £5 - try at your own risk

Bought a pair, sent them back - terrible unrealistic size.

I tried for exchange, but got just a refund; no comms, no credit, nothing.

So left £5 out of pocket.

5 juillet 2023
Avis spontané
Logo de Crosshatch

Réponse de Crosshatch

Hi Charles, thank you for your feedback. I'm sorry we had to refund you for the returned trainers. Unfortunately, this was because we didn't have the item in stock to complete the exchange. Going forward, we will always send a courtesy email to advise if this happens.
Kind regards
Sian
Crosshatch Clothing

Noté 1 sur 5 étoiles

Awful trainers and customer service

I ordered the Nimbus trainers directly from crosshatch. Ordering was smooth, delivery was pretty prompt but the actual product is terrible.. I had read some reviews prior to ordering and for the price I didn't expect trainers of superior quality, but I did expect value for money. Well I didn't get it. The trainers are smaller than your normal branded trainer size, there's are stupidly long for a "sock type trainer" but the worst thing is the sole.. It's like rice paper.. I'd hoped to use them for summer trainers, but after wearing them to my local shop twice, the soles have almost disintegrated. I didn't expect ghem to last years but I expected longer than 2 x 1 mile walks. I don't scuff my feet when I walk and I've not even tried wearing them for longer than the above.. I've contacted their "customer service" but after 2 emails I've heard zero from them. I tried calling twice and didn't even get through..
So I wouldn't advise buying trainers from them and if you buy anything else and there's an issue, don't expect any customer service..

10 juillet 2023
Avis spontané
Logo de Crosshatch

Réponse de Crosshatch

Hi Jon, thank you for your review. I have checked your order number and email and cannot find any emails from you. We aim to turn round customer emails within two hours during quieter periods so you would have heard from us soon after getting in touch if we had received this. The same for customer calls - we aim to answer the calls within 5 rings so I am surprised you couldn't get through. We do not receive many calls so are always available to take them. I apogise if this wasn't the case when you called.
Please can you contact our Customer Service team on orders@crosshatchclothing.com and we will happy to discuss arrnagign a refund for the faulty trainers.
Kind regards
Sian
Crosshatch Clothing

Noté 1 sur 5 étoiles

I have received a ripped item and not…

I have received a ripped item and not accepting return or refund. Reason says it is more than the duration they accept.

I am really not happy with crosshatch and will never recommend anyone.

14 juin 2023
Avis spontané
Logo de Crosshatch

Réponse de Crosshatch

Thank you for your review. I have investigated this issue and can see you purchased the items in November 2022 but only contated us about this in June. We would recommend that you always check online orders as soon as they are received to ensure there are no faults due to the timeline of companies accepting returns. In our case it is 6 months.
I'm sorry we weren't able to assist you on this occasion.
Kind regards
Sian
Crosshatch Clothing

Noté 3 sur 5 étoiles

Threading is loose and they weren't all…

Threading is loose and they weren't all that cheap for the quality you get

25 mai 2023
Logo de Crosshatch

Réponse de Crosshatch

Hi Liam, thank you for your review. Quality control is done at manufacture, and we do not check every item that is despatched from here. This means that, unfortunately, there are some occasions when items will slip through with faults. Please always get in touch with Customer Services who will be happy to exchange a faulty product, or arrange a refund.
Kind regards
Sian
Crosshatch Clothing

Noté 3 sur 5 étoiles
Logo de Crosshatch

Réponse de Crosshatch

Hi Anoop, thank you for your review. Our size guide is on the website so if you receive a product that does not meet the advertsied measurements please get in touch so we can send you a replacement. Also, you will find that some products are an oversized style whereas others are more fitted so this may affect the fit.
Kind regards,
Sian
Crosshatch Clothing

Noté 3 sur 5 étoiles

clothes come on time good Quality,only…

clothes come on time good Quality,only problem is the size guide I ordered xxl and it feels like I received large so will need to send back.

25 mai 2023
Logo de Crosshatch

Réponse de Crosshatch

Hi Stephen, thanks for your review. Occasionally, items may be mis-labelled and this could have been the case in this situation. If you order from us again, please get in touch with the Customer Services team who will be able to assist you. If the item is mis-sized we would send you a pre-paid label to return this and would refund or offer a replacement.
Kind regards,
Sian
Crosshatch Clothing

Noté 3 sur 5 étoiles

2 fold ....recently bought a Body…

2 fold ....recently bought a Body warmer and the quality is great and i really like wearing it comfortable etc however i am a disabled person (i only have a left hand) and with a lot of clothing the internal pocket is on the left side making it extremely awkward if not impossible to put things into it while wearing can i strongly suggest that a pocket on the right side also or have jackets with left internal pockets and or right internal thanks

21 mai 2023
Avis spontané
Logo de Crosshatch

Réponse de Crosshatch

Hi Stephen, thank you for taking the trouble to write a review and for your feedback regarding the internal pocket situation. We can appreciate this must be frustrating for you. I will be passing your thoughts on to our merchandising team. If you order from us again and wish us to check out the pockets on any product you are considering buying, please get in touch with our Customer Services team who will be happy to help.
Kind regards
Sian
Crosshatch Clothing Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Bloody rubbish waste a space site phone…

Bloody rubbish waste a space site phone number that does never get answered and 72hrs for email back and 1 week and 1 day and still no parcel funny looking 2-5 days will never ever order online agean rather go into store least I no where my package is no updates for when its been dispatched waste space I could say more but being very polite

5 mai 2023
Avis spontané
Logo de Crosshatch

Réponse de Crosshatch

Hello Kimberly, thanks for sharing your feedback. I have managed to find your order and can see you ordered on Friday evening 5th May, just as we closed for the bank holiday/Coronation weekend. This probably explains why you wren;t able to speak with anyone over the weekend. I apologise that your order was delayed going out but am glad you received this shortly after it was dispatched. As you know, we communicated as soon as the office was open again and I hope I kept you updated with the progress of your order.
Kind regards
Sian
Customer Services Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Size of 2XL is so small will never buy…

Size of 2XL is so small will never buy again. I now have 5 t-shirts purchased from M&M direct. I will simply take them to the charity shop. I would say the size is really Large not 2XL.

10 mai 2023
Avis spontané
Logo de Crosshatch

Réponse de Crosshatch

If these were smaller than the official measurements in our size guide then you would have good reason to take them back to M&M Direct to ask for a refund or replacement, subject to their returns policy. I can't review your order as unfortunately you did not purchase the t-shirts through our website.
Good luck
Sian
The Crosshatch Team

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus