JCT600 Limited Avis 

1 708
•
TrustScore 3 sur 5

3,2

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

First-class service from George Field at Audi York. While looking for a new business car, I contacted several dealerships, including other JCT600 branches. George stood out by a country mile, a... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Gina was amazing. She managed to sort an all in one plan for me whilst I was on my way to the airport. I realised I booked a telephone appointment whilst I was away in Australia. Gina Buckingham @ Cus... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Just recently purchased a car from them I have to say what fantastic service from this company Graham Smithson sold me the vehicle had a couple of issues but were sorted without any problems he coul... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

I expressed interest in 22 reg Mercedes GLC two weeks ago. The car wasn’t available as it was with Mercedes having some things done so not available to test driven. I asked the salesperson, Oscar, to... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Concessionnaire automobile
  2. aussi dans
  3. Atelier de réparation automobile
  4. Concessionnaire de véhicules à moteur
  5. Garage automobile
  6. Vendeur de voitures d'occasion

Écrit par l'entreprise

Founded in 1946, family-owned JCT600 has grown from a single dealership in Bradford into one of the UK’s most trusted automotive retailers. Today, we represent some of the world’s best brands, including Porsche, Ferrari and Mercedes-Benz, alongside many more. With over 80 years of experience, our customers are at the heart of everything we do. From buying a new or used vehicle to servicing and maintaining your car, our teams are here to make every experience as easy and enjoyable as possible. Our reputation has been built on trust, expertise and a genuine passion for looking after our customers, these are values that have remained at the heart of JCT600 for the last 80 years.


Coordonnées de contact

3,2

Moyen

TrustScore 3 sur 5

2 k avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 90 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 24 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,2

Tous les avis

(1 708)

163 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Perfect dealership!! (NOT)

Perfect Dealership, Until your money has been taken! Should you have an issue, they don't return your calls, and give you false information! I have all emails to prove and share if needed. Told one thing, then told another. So pushy to get the sale but don't respond when there is an issue. These guy's are letting the CUPRA brand down! I would NOT recommend these at all! There is no communication skills at the CUPRA site in Sheffiled at all! Also a note to the site and Company this review will NOT get removed either! Let down dot com.

Email sent 5/11/25 - Lets see what does or doesn't happen

15 septembre 2025
Avis spontané
Logo de JCT600 Limited

Réponse de JCT600 Limited

Good Morning,

Thank you for your recent review regarding your recent experience at CUPRA - Sheffield.

Please email myexperience@jct600.co.uk and provide further details such as a contact number and a vehicle registration if you wish to discuss this further.

Kind regards,
JCT600 Customer Care Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Bought a BMW X3 at castleford approved…

Bought a BMW X3 at castleford approved used cars, they didn’t clear the finance after numerous calls with them telling us they had, another payment came out for our old car and they said it was all in the settlement deal, month later finance company is wanting our settlement and turns out they didn’t do it a month and a half later. They alsotook our car mats out which they are meant to still be replacing but no sign of them yet.

27 août 2025
Avis spontané
Logo de JCT600 Limited

Réponse de JCT600 Limited

Hello

Thank you for your recent review regarding your recent experience at our Approved dealership.

Our Head of Business is aware of your comments and your complaint is being handled.

Kind regards,
JCT600 Customer Care Team

Noté 1 sur 5 étoiles

buyer be ware

i purchased a car for my daughter from this company Audi Sheffield and on the face of it they seemed ok but not too friendly but at the end of the day your just buying a car. I got in to a dispute over what is classed as a full service history . under audi rules a car can go for 2 years between services and they still class it as full history . If they would tell you this before the purchased well then you have an informed choice and you can walk away but they don't tell you.
As soon as they get wind of you might want to send the car back the attitude change is undeliverable which goes from sales men to managers . I understand that places like this are only interested in sales targets and end of the month figures but they need to realise they are dealing with people who are spending there hard earned money.
My advise is to purchase from small family run car dealers who have a vested interest in what they are selling and usually genuinely care instead of a forensic soulless transaction . Once they have your money they couldn't give a monkeys .

23 octobre 2025
Avis spontané
Logo de JCT600 Limited

Réponse de JCT600 Limited

Hello

Thank you for your review and the comments regarding your recent experience at Audi - Sheffield.

I have passed this to the Head of Business at the dealership and I am aware your complaint is being handled.

Thank you
Kind regards,
JCT600 Customer Care Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Well I thought Mr D Turpin was dead…

Well I thought Mr D Turpin was dead until I visited Audi JCT600 in Doncaster service department £833 for rear disk and pads only done 23,000 and £666 for 2 tyres due to running over glass service guy could not look me in the eyes whilst telling me, why do these businesses think they can get away with it people will learn and take business to their local garage and they wonder why car sales are dropping one annoyed owner, but savvy.

24 octobre 2025
Avis spontané
Logo de JCT600 Limited

Réponse de JCT600 Limited

Good Morning,

Thank you for your recent review regarding your recent experience at Audi - Doncaster. Our Head of Business is aware of your comments.

Kind regards,
JCT600 Customer Care Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible, terrible, terrible

Pretty terrible, wish I had never considered changing my Audi Q2 with them for a VW T-Roc. It’s a year old and I’m constantly back and forth with problems. Although the front of house staff are nice, the car is just one problem after another and waiting around in a showroom with broken doors, broken coffee machine and salesman trying to sell something else as a trade in, because they have already sold me an unreliable new car🤦🏼‍♀️

22 octobre 2025
Avis spontané
Logo de JCT600 Limited

Réponse de JCT600 Limited

Good Morning

Thank you for your recent review and the comments regarding your experience. We are keen to investigate, should you wish to discuss further, please can you provide some additional information to myexperience@jct600.co.uk including which dealership you are referring to and a vehicle registration number.

Thank you
Kind regards,
JCT600 Customer Care Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Bought a new VW Polo GTI from JCT600 VW…

Bought a new VW Polo GTI from JCT600 VW Sheffield. Nabeel Manzoor handled the sale and placed the factory order for me. He was very knowledgable and cleary explained the process, he gave regular updates on every stage of the car build over the approx 4 months wait time. A very genuine and friendly person.

When the car was ready we arranged for me to collect the car, I was kindly collected from sheffield train station and taken to the delearship. Nabeel showed me through all of the car features and set everything up for me. The new car was spotlessly valeted and looked stunning on the day, fuel tank was filled which was a nice touch.

Nabeel and his manager thanked me for my business and I got to drive home in my lovely new car.

I want to personally thank Nabeel for my buying experience, one of the best I've had when buying a new car and I received excellent customer service. I will definitely be contacting him in a few years when I need a new one.

All the best,

20 octobre 2025
Avis spontané
Logo de JCT600 Limited

Réponse de JCT600 Limited

Hi there

Thank you for your review regarding the service you recently received from VW - Sheffield. Your comments have been passed to our management team. Please do not hesitate to contact the team if you require any further assistance.


Kind regards,
JCT600 Customer Care Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Another Merc!

Just bought a replacement Mercedes at the Doncaster branch.
The sale was handled by Jimmy Sharp, who was friendly and very helpful. Jimmy knew the products very well and conducted very convincing demoes.
The paperwork was all filled in by Jimmy, who knew the job thoroughly.
Elizabeth Rothwell

18 octobre 2025
Avis spontané
Logo de JCT600 Limited

Réponse de JCT600 Limited

Thank you for your review regarding the service you recently received from Mercedes - Doncaster.

Your comments have been passed to our management team. Please do not hesitate to contact the team if you require any further assistance.
Kind regards,
JCT600 Customer Care Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Great customer service, Bradford Audi

I have today ha cause to attend at JCT600 Audi, Bradford rather stressed as my vehicle key was not working and had caused a lot of headache this morning with having to call out recovery
Daniel at Audi was extremely helpful and sorted the issue swiftly. Great customer service.
Thank you for making me smile again today!

16 octobre 2025
Avis spontané
Logo de JCT600 Limited

Réponse de JCT600 Limited

Good Morning

Thank you for your review regarding the service you recently received from Audi - Bradford Site.

Your comments have been passed to our management team. Please do not hesitate to contact the team if you require any further assistance.


Kind regards,
JCT600 Customer Care Team

Noté 1 sur 5 étoiles

AVOID! POOR SERVICE! WASTE OF TIME

!!! AVOID !!!

I recently saw a BMW M3 CS listed for £50,000 at the Doncaster branch. I was informed the car had moved to the Wakefield branch and was advised to contact them if I was still interested. After speaking with a sales representative named Christian, I explained the part-exchange deal I had been offered at Doncaster. He said he would speak to management and get back to me.

I was then encouraged to travel to view the vehicle, which I did — a 2-hour journey. Upon arrival, I was disappointed to find the car hadn't been prepped, had an MOT nearing expiry, and all four tyres showed severe cracking. When I raised my concerns, I was told, “It will pass an MOT so it doesn’t matter.” This response was quite alarming, especially given that the tyres were visibly unsafe and likely wouldn’t pass a proper inspection. The vehicle even has inspection check warning on the idrive.

Additionally, I was shocked to learn the price had increased by £2,000 — solely due to the car being moved to a different branch — even though the car had been unsold for over 3 months at the lower price and had no added prep or value. When I questioned this, Christian responded in a rude and dismissive manner. Communication throughout was poor; I had to chase up emails and felt like I was being treated as a nuisance for simply asking valid questions.
Selling a high-performance vehicle with clearly unsafe tyres and then attempting to justify a price increase with no justification is not only unprofessional, it raises serious safety concerns. Based on my experience, I would strongly caution others when dealing with this dealership — particularly when safety, pricing transparency, and customer service appear to be afterthoughts.

16 octobre 2025
Avis spontané
Logo de JCT600 Limited

Réponse de JCT600 Limited

Hello

Thank you for your review and the comments regarding your recent experience at our Doncaster Site.

I have passed this to the Head of Business at the dealership and I am aware your complaint is being handled.

Thank you
Kind regards,
JCT600 Customer Care Team

Noté 1 sur 5 étoiles

STAY AWAY

Everytime I write a review they get it taken down and deleted
I got an oil change from here they wouldn’t let me stay in the building when I got it done
They told me to go home
I came after the weekend to collect it they had damaged all my non ext with scratches and swirl marks for a car wash I didn’t ask for and also added 100 miles of mileage only my car. From the tracker I can see they drove it out of Bradford
I contacted the CEO John Tordoff who basically told me to get lost and sent me threatening messages
I have all images as proof

1 octobre 2025
Avis spontané
Noté 3 sur 5 étoiles

Used Car sold with Recall Notice outstanding

I brought a 3 year old KIA Niro car on 28/7/2025 from their Seat Dealership at Hillsborough and collected it on 7/08/2025. The staff were very helpful and friendly. The car was well presented. I asked at the time if there was any issues and was told everything was fine. The documentation was sent to me around 18/8/2025. There was a nasty surprise lurking, on the documentation it clearly showed a recall notice on it. I checked with KIA and the recall had not been dealt with by JCT600. As I live in Essex I had to find a local KIA Dealer to check the car ASAP, which was not easy. I wrote to the Manager 3 times for an explanation but have received no reply. Advice check documentation out before you buy a used car from them. Very disappointed with my experience.

18 août 2025
Avis spontané
Logo de JCT600 Limited

Réponse de JCT600 Limited

Good Morning,

Thank you for your recent review regarding your recent experience at Sheffield.

Our Head of Business is aware of your comments and your complaint is being handled.
Kind regards,
JCT600 Customer Care Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent service at Audi Sheffield

14th car purchase for myself & the family through Audi Sheffield & once again excellent service from Michael Johnson, Richard & Naggi brilliant deal tempting me back from Porsche

Cannot praise these guys enough special thanks to Michael.

1 octobre 2025
Avis spontané
Logo de JCT600 Limited

Réponse de JCT600 Limited

Good Afternoon,
Thank you for your review regarding the service you recently received from Audi - Sheffield).

Your comments have been passed to our management team. Please do not hesitate to contact the team if you require any further assistance.

Kind regards,
JCT600 Customer Care Team

Noté 1 sur 5 étoiles

I had a truly terrible experience with…

I had a truly terrible experience with Porsche York Center and the JCT600 group. I purchased a 911 and within just one day discovered that one of the keys didn’t work. The car wouldn’t recognize it, which left me stuck inside the vehicle multiple times, with the alarm blaring, completely unable to get out. An unacceptable situation for a car of this price and supposed prestige.

What made everything worse was the lack of communication and accountability. They left me in the dark and showed zero proactivity. A Porsche dealership should be offering courtesy cars, clear updates, and proper service — none of which I received.

To add insult to injury, I was promised the Silverstone experience as part of my purchase, but after this whole ordeal I have no interest in it. What I want instead is the equivalent value, since Porsche York has completely destroyed the sense of excitement and trust in the brand.

Overall: careless, unprofessional, and totally unworthy of the Porsche name. If you are considering buying from Porsche York Center, think twice — once they’ve sold you the car, their customer service is non-existent.

4 octobre 2025
Avis spontané
Logo de JCT600 Limited

Réponse de JCT600 Limited

Hi

Thank you for your recent review regarding your recent experience at Porsche - York. Our Head of Business is aware of your comments and your complaint is being handled.


Kind regards,
JCT600 Customer Care Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Fantastic service from start to finish

Fantastic service from start to finish, picked up from airport, car as described and 10/10 customer service from Alfie in Leeds seat cupra. Will return.

11 septembre 2025
Avis spontané
Logo de JCT600 Limited

Réponse de JCT600 Limited

Good Morning

Thank you for your review regarding the service you recently received from SEAT.CUPRA - Leeds.

Your comments have been passed to our management team. Please do not hesitate to contact the team if you require any further assistance.


Kind regards,
JCT600 Customer Care Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Minimum wage staff

Minimum wage staff, minimum wage service, minimum wage attitude.

Common sense would dictate that if you have booking system for an MOT or Service appointment, you make sure you have the resources available to be able to accommodate said booking - or you just don't allow the customer to be able to book an MOT on that specific day.

It's pretty simple, really, but not according to the Legendary JCT600.

But then again, common sense these days is not so common. The term "common sense" should really be renamed "intellectually gifted" because there's a serious shortage of intelligent people in this country - especially when it comes to designing systems that supposedly give customers the best UX.

Booked a vehicle in for its annual MOT, & received a confirmation as you would expect.

I then received an email telling me "unfortunately we do not have any availability on that day".

Why tell me you do then?

You would have thought a bunch of fully-grown adults would have the foresight to NOT allow anyone to book their vehicle in for a MOT if there was no availability on the day the customer requests.

The fact that I had no response to the question as to why they allowed me to book my MOT on the day in question, speaks volumes.

The best part of this was when they offered me an alternative date, before stating that if this was not convenient, they will look for the closest possible date available. Considering how they handled the processing of my booking so far, what makes them think they have the intellectual capacity to check availability for any other future date?

I put this question to them as well.

Guess what?

Yup, crickets.

Says it all, doesn't it?

22 septembre 2025
Avis spontané
Logo de JCT600 Limited

Réponse de JCT600 Limited

Good Afternoon

Thank you for your recent review and the comments regarding your experience. We are keen to investigate, should you wish to discuss further, please can you provide some additional information to myexperience@jct600.co.uk including which dealership you are referring to.


Thank you
Kind regards,
JCT600 Customer Care Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Bought my car last year broke down few…

Bought my car last year from Jc600 boston it broke down few times and there warrnty covered it and paid it in few days make sure you service your car and keep the recipt and car service history make sure there are vat registered any other breakdown caused by the engine or electrical you will be covered definitely recommend to get warrnty from jc600.

13 août 2025
Avis spontané
Logo de JCT600 Limited

Réponse de JCT600 Limited

Good Morning
Thank you for your great review regarding your vehicle warranty cover. Please do not hesitate to contact the team if you require any further assistance.


Kind regards,
JCT600 Customer Care Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Avoid this company at all costs!

Avoid this company at all costs!
I left a £250 deposit on a car, which was supposed to be returnable. They tried to push me into the highest APR finance deal they could, which I later found out (after taking proper financial advice) was a complete rip-off. I immediately cancelled and asked for my deposit back.

It’s now been over 8 days and my money still hasn’t been returned. They’re quick enough to take your cash but drag their heels when it comes to giving it back. This is not how a trustworthy business should behave.

If you value your money and don’t want to be pressured into sky-high finance deals, steer well clear of this company.

6 septembre 2025
Avis spontané
Logo de JCT600 Limited

Réponse de JCT600 Limited

Good Morning Billy

Thank you for your recent review and the comments regarding your experience. We are keen to investigate, should you wish to discuss further, please can you provide some additional information to myexperience@jct600.co.uk including which dealership you are referring to.


Thank you
Kind regards,
JCT600 Customer Care Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent

Excellent - Mercedes Sheffield
Very happy with the attention given to sort out a problem with the locking wheel nuts and abs sensor. Frome the friendly and helpful staff in reception through to the sorting out the problems and cleaning the car - I can't fault it. Thank you.

9 septembre 2025
Avis spontané
Logo de JCT600 Limited

Réponse de JCT600 Limited

Good Morning

Thank you for your review regarding the service you recently received from Mercedes-Benz - Sheffield. Your comments have been passed to our management team. Please do not hesitate to contact the team if you require any further assistance.


Kind regards,
JCT600 Customer Care Team

Noté 5 sur 5 étoiles

JCT600 Doncaster - ANDY TURNBULL

I bought a Hyundai Tucson today from JCT600 Doncaster, and the service was exceptional from start to finish. Andy, our salesman, was polite, knowledgeable, and friendly. He really made me feel at ease and took the time to ensure the car was the right fit for me. He equipped me with all the details I needed, explaining everything clearly and patiently.
Andy also went above and beyond to make it a great experience for the whole family. He chatted with my children and helped make them feel involved, while the lovely lady at reception offered them hot chocolate and biscuits – such a thoughtful gesture that helped make the experience stress-free and genuinely enjoyable.
Overall, the whole process was smooth, professional, and exciting. Andy’s customer service was outstanding, and we’re absolutely thrilled with our new Tucson.
Thank you to Andy and the team at JCT600 Doncaster!

5 septembre 2025
Avis spontané
Logo de JCT600 Limited

Réponse de JCT600 Limited

Good Morning

Thank you for your review regarding the service you recently received from JCT600 - Doncaster. Your comments have been passed to our management team. Please do not hesitate to contact the team if you require any further assistance.

Kind regards,
JCT600 Customer Care Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Malaika - best salesperson

I recently purchased a SEAT Leon from the Leeds showroom and had an outstanding experience thanks to Malaika, the saleswoman who assisted me throughout the process. From the moment I walked into the showroom, she was professional, knowledgeable, and genuinely welcoming.

Malaika took the time to understand my needs and guided me patiently through the different models and options available. She explained everything clearly, answered all my questions, and never made me feel pressured. What stood out most was her honesty, attention to detail, and how smoothly she handled the entire process — from the test drive to finalizing the paperwork.

Thanks to her help, I felt confident and comfortable in my purchase, and I absolutely love my new SEAT! It drives beautifully, looks fantastic, and was the perfect choice for me.

If you’re considering buying a SEAT, I highly recommend asking for Malaika — she made the experience enjoyable and stress-free from start to finish.

24 août 2025
Avis spontané
Logo de JCT600 Limited

Réponse de JCT600 Limited

Good Morning,

Thank you for your review regarding the service you recently received from SEAT - Leeds. Your comments have been passed to our management team. Please do not hesitate to contact the team if you require any further assistance.


Kind regards,
JCT600 Customer Care Team

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus