MoreCoCo Avis 

677
•
TrustScore 3.5 sur 5

3,3

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered 2 x hdd’s. I didn’t get a confirmation email straight away as you would with most companies and then later received an email to say they were now out of stock. Something I have read from oth... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Ordered an ASUS ROG Strix X870 motherboard. Initially I was skeptical as I had seen other reviews mentioning stock discrepancies, so wanted to check if store had stock and confirm its price, the lady... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Honestly didn’t expect standard delivery to feel this premium. The package showed up exactly when it said it would, perfectly packed, not a dent in sight. What really impressed me was customer suppor... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Purchased photocopier via Amazon. An initial worrying 24-48hours - no tracking information from courier. Danny at MoreCoCo pursued the matter on our behalf though & and reassuringly- the product arriv... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Magasin d'informatique
  2. aussi dans
  3. Magasin d'accessoires informatiques
  4. Magasin d'électronique
  5. Magasin de téléphonie mobile
  6. Ordinateur et accessoires

Écrit par l'entreprise

We’re an independent UK-based company, established online in 2003 and trading since 1992. Our call centre is in Sheffield, where we employ a local team and pay all our taxes in the UK. We don’t use offshore call centres, and we’re always available by phone if you need us. Unlike many sellers who ship from overseas, we dispatch everything from the UK – so there are no hidden import fees or long delays. We’re committed to straightforward service: no hidden charges, no gimmicks, and no nonsense. We display all delivery costs upfront, provide VAT invoices, and offer insured shipping with every order. We’ve served thousands of happy customers through our website, Amazon, and eBay – and pride ourselves on providing excellent customer service every step of the way. Whether it’s pre-sales advice or aftercare, our experienced team is here to help.


Coordonnées de contact

3,3

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

677 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 90 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 2 semaines

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,3

Tous les avis

(677)

42 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 2 sur 5 étoiles

Sketchy

Was delivered a faulty product. I do blame this on the manufacturer and not the vendor.

Got an RMA relatively easily. However the returns process was not making progress and it was necessary to make a claim via Paypal. They did however concede this straight away

23 octobre 2024
Avis spontané
Logo de MoreCoCo

Réponse de MoreCoCo

We’re sorry to hear about the initial issues with the product, but we’re glad the RMA process was straightforward and that the matter was resolved promptly through PayPal.

Your feedback is valuable and helps us improve our processes to ensure smoother returns in the future. We appreciate your understanding and thank you for your patience.

Noté 5 sur 5 étoiles

Trustworthy Company

Upon a thorough price comparison, I found this company to be the most economical option available. Their rapid delivery service is truly commendable. I would highly recommend this company without reservation.

22 octobre 2024
Avis spontané
Logo de MoreCoCo

Réponse de MoreCoCo

Thank you so much for your kind words and recommendation! We're really pleased to hear that you found our pricing competitive and our delivery service swift. It’s great to know we met your expectations, and we look forward to serving you again in the future!

Noté 1 sur 5 étoiles

Do not waste your time, absolute scam.

Theres no way i can give this a 0 Star, so 1 it is.

After MoreCoCo checkout issue, and it defaulting to a not me address (even thought i put in my delivery postcode) a very expensive item was sent to a location over an hour away from where i live.

After raising this with them team on the same day (after they fixed their invoice system) we found that the invoice didnt have our address.

When we raised this with them they said theres nothing we can do, and that its down to me to drive to the location and collect the parcel.

So i did a 2 hour round trip to go and grab this item.

And now im paying for the return of this item.

So i am down 2 lots of postage, and 2 hours of my time driving becasue of a system error with MoreCoco and the customer service team couldnt care.

I will never be using them again.

What a joke this has been.

17 octobre 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Pleasantly surprised

Was a bit anxious at the low price, but ended up being a brand new product with 2 year warranty on Google. I never bought from the seller previously, but was dispatched promptly and exactly as described. Email communication is best however, they don't pick up across the phone!

27 septembre 2024
Avis spontané
Logo de MoreCoCo

Réponse de MoreCoCo

Thank you for your feedback! We're glad to hear that you were pleased with the product and its pricing. We appreciate your patience with our communication—while our phone lines can be busy, we’re happy that email worked well for you. If you need anything in the future, don’t hesitate to reach out!

Noté 1 sur 5 étoiles

FRAUDSTERS & A THIEF RUN THIS COMPANY & STOLE MY MONEY

FRAUD ! ! !

I AM A VICTIM OF FRAUD BY THIS COMPANY :

I WAS ROBBED BY THIS COMPANY

DO NOT USE THIS COMPANY

READ EVERYTHING :

FIRSTLY THE OPERATIONS MANAGER COMPLAINED TO TRUSTPILOT THAT
I MENTIONED HIS NAME ON HERE.

SO TRUSTPILOT REMOVED THE REVIEW.

THE OPERATIONS MANAGER OF THIS COMPANY MORECOCO
HAS NO SHAME.

The Operations Manager of this company has treated me in the most disgusting way where his arrogance in his belief that he thinks that a product can be
mis-sold by his company that does NOT work.
Yet he believes that he has no responsibility to refund the customer.
There was a product advertised on this companies website, > Adobe Acrobat Pro Academic Life Licence Key .
I honestly believed that as this version of Adobe Acrobat was a lifetime licence , it would have less features than the full version of Adobe Acrobat and that is why it was called , Academic.
I purchased this.
When I received the email link from this company , there were FOUR links.
I also received a product key that was 22 characters , letters and numbers.
But when I opened up the link, it seems that Adobe requires a 24 character passkey code.
When I spoke with two members of staff, they did not understand and tried to help. But then I spoke with the top man,
The Operations Manager.
He did not know or understand and looked in to the issue with the company that MoreCoCo purchase the Adobe products from.
Then the Operations Manager tells me that the he spoke to someone and they advised him that the Adobe academic version requires the person that is going to activate it, to be part of a learning institution, a teacher or professor or a student and documents need to be submitted to Adobe for Adobe to activate this licence key.
The Operations Manager then made the false claim that this is mentioned on MoreCoCo website.
A LIE !
It was NOT mentioned on this companies website. Because if it was mentioned,
I would NOT have purchased it.
The Operations Manager refuses to accept any responsibility for this.
He seems to believe that he can just sell this product and take the customers money without any duty of care or responsibility and not to advise of the conditions or requirements that are needed for a product that his company is selling.
MoreCoCo also boast about money back and refunds.
But the Operations Manager moves the goal posts after they have the customers money.
This company is known by more than one name. MoreCoCo and More Computers Ltd.
Log on to Companies House website and type in this companies name > MORE COMPUTERS LIMITED . company number > 04666684 The director is listed at Companies House and lists SEVEN officers of this company. SIX of these officers have resigned.
This is very strange for a successful company like this is meant to be to have so many resignations. WHY ? ? ?
Also this company is based in > Leeds in Yorkshire. other officers of this company that resigned had their correspondence address listed in an office in London as well as other locations.
Very strange ? ? ?
This company is NOT a company that I would ever trust with my money ever again.
This company owes me £101 and the Operations Manager is refusing to refund me this £101 that he knows full well that I am not at fault and he should refund me in full for a product that does not work because his company did NOT stipulate any conditions or requirements for the purchase of this product.
Even the Operations Manager had to make enquiries why this product would not work.
The behaviour of the Operations Manager in dealing with me is nothing short of a disgusting abuse and an intention to do wrong by me and keep my money.
I feel that the Operations Manager has robbed me.
I feel disgusted by the behaviour of Operations Manager of this company.
And if this is how this company conducts its business, then it is disgusting.
Questions have to be asked as to why so many resignations from this company of officers and directors.
And I advise every potential customer to carefully read every negative review of this company on Trustpilot before ever thinking of purchasing anything from this company.
If you want to take a chance and have the same bad and disgusting experience as I did ?
Then you go ahead.
But for me , I am livid with anger at what this company has done to me.
I have been ROBBED !
No doubt the Operations Manager will attempt to talk his way out of this with more lies.
But he knows what he did.

I am trying to protect everyone from becoming a victim of this company.

This company and in particular the Operations Manager behaves in a disgusting way.
They behave in a dishonest way with arrogance.

The Operations Manager of this company is too embarrassed to have his identity and name mentioned on here because he wants to portray a good image.
When in truth, his behaviour is nothing short of disgusting and an abuse.

He has behaved worse than a thief ! ! ! !

7 juillet 2024
Logo de MoreCoCo

Réponse de MoreCoCo

We are sorry to hear about your dissatisfaction with your recent purchase. However, we need to clarify several points you raised in your review to provide an accurate account of what transpired. The Adobe Acrobat Pro Academic licence you purchased was clearly labelled as an educational version, which requires verification of educational status as specified in the product description. During our communications, you acknowledged understanding this requirement multiple times. Adobe's academic licences are offered at a subsidised rate for students and educators, which is why they require proof of eligibility. When you realised you did not have the necessary documentation, we attempted to assist you by contacting Adobe directly. Unfortunately, Adobe’s policies do not allow for exceptions or refunds in such cases. Our return policy, which is in line with trading standards, also clearly states that we cannot accept returns once a software licence has been used or accepted. We regret that this situation has led to your dissatisfaction, but we must adhere to these policies to comply with legal requirements. We strive to provide accurate product descriptions and support to our customers and apologise if there was any misunderstanding.

Noté 2 sur 5 étoiles

Just Don't

Ordered a brand new Google pixel from this company. I paid extra for next day delivery and it duly arrived next day-all good so far. It looked like a genuine factory seal but before I opened it I checked the warranty on Google's website and the warranty was showing as activated 2 months before. I phoned Google customer services (something I never intend to do again, was really difficult to get someone to understand what I was asking ) who confirmed there were 22 months left. Informed MoreCoCo who said it's 24 months from delivery and should I need to claim on the warranty Google should be able to confirm it with proof of postage. Having had new Pixels in the past that just didn't sound right so I opted to return it.
So I'd paid £7 extra for next day delivery to receive the phone then I paid £10 to send it back tracked and insured. I've given an extra star due to the fact that the refund was sorted quickly but then they were cheeky enough to take another £7 off the refund so now I'm £24 down because they sent a phone with a dodgy warranty........ Result!!!!!!

13 septembre 2024
Avis spontané
Logo de MoreCoCo

Réponse de MoreCoCo

Thank you for your feedback, and we’re glad to hear that you were satisfied with the prompt delivery and refund process. We’d like to clarify a couple of points regarding your concerns about the phone and the warranty.

Firstly, the seal on the phone was fully intact, confirming it was brand new as advertised. Regarding the warranty, we checked this directly with Google, and they confirmed that the warranty is based on the proof of purchase, not the manufacturer date. The date you saw online relates to the manufacturing date, which doesn’t affect your full 24-month warranty starting from your purchase date. Should you need to claim, Google only requires your proof of purchase, which we always provide.

We apologise for any confusion and inconvenience caused, and we appreciate your understanding. Please don’t hesitate to reach out if you have further questions.

Noté 5 sur 5 étoiles

Great service

Ordered on a sunday and was told will take 4 working days to arrive but was here by tuesday. Very quick and easy service. Order arrived in perfect condition

11 août 2024
Avis spontané
Logo de MoreCoCo

Réponse de MoreCoCo

Thank you for your feedback! We're delighted to hear that your order arrived ahead of schedule and in perfect condition. It’s fantastic to know that you found our service quick and easy. We look forward to serving you again in the future!

Noté 1 sur 5 étoiles

Next day delivery (HA)

Ordered a case for my new build. Paid extra for next day delivery. Its been 3 days and it hasn't even dispatched yet. No email response. Lines are suspiciously full when calling.

23 août 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Can't Fault the Service

Review:
Imeadiate confirmation of order and delivery schedule. Delivery driver very courteous, and very helpful. Large item delivered on a small pallet, but driver separated it on the vehicle and assisted with carrying it into the house.
Cannot fault MoreComputers for their service

8 juillet 2024
Avis spontané
Logo de MoreCoCo

Réponse de MoreCoCo

Thank you for your wonderful feedback! We’re pleased to hear that your order and delivery went smoothly, and that the driver was courteous and helpful. It’s great to know that the extra assistance with your large item was appreciated. We always strive to offer the best service, and we’re glad we met your expectations.

Noté 5 sur 5 étoiles

quick response, fast delivery, good price

Fast delivery, and the monitor was in perfect condition.

24 juillet 2024
Avis spontané
Logo de MoreCoCo

Réponse de MoreCoCo

Thank you for your feedback! We're glad to hear that the delivery was fast and that your monitor arrived in perfect condition.

Noté 5 sur 5 étoiles

Great service

Great service, easy to find what i was looking for, great price and fast delivery.

I couldn't ask for more

8 juillet 2024
Avis spontané
Logo de MoreCoCo

Réponse de MoreCoCo

Thank you for your fantastic review! We're thrilled to hear that you found our service great and that you were able to easily locate what you were looking for at a competitive price. It’s wonderful to know you appreciated the fast delivery as well. Your satisfaction means a lot to us!

Noté 1 sur 5 étoiles

£5,124 stolen from me by this company

This company stole £5,124 from me.

After speaking to the sales team about laptops and which is the best they have.
I purchased a £5124:00p laptop computer from this company online.
I phoned the company and they said they have received full payment and shall dispatch it.
Several days later the laptop arrived.
I opened the box only to discover that they sent me a laptop that was different and cost £634:00p on this companies website.
I called and spoke with the manager.
He denied this had happened.
I could not believe what he was saying.
He basically said I was lying.
I sent the laptop back to the company.
They received it.
I then asked for a full refund.
The manager said that he will not refund me.
I asked why ?
He said because I sent back the laptop because I changed my mind and no other valid reason.
I said that is not true.
I paid £5124:00p and they sent me a completely different make of laptop that is advertised at £634:00p and I now require a full refund.
I have been calling them everyday and they hang up on me.
I email them and the manager everyday and the manager denies everything and says that there will be no refund.
I have even spoken to the police about this and the police say they can not deal with this matter as it is a civil action matter.
I am owed £5124:00p and they are still refusing to pay me what I am owed.
It has now been more than three months and I have not received my money.
The manager refuses to pay me back my £5124:00p and this is the situation now.
I have lost all of my money to this company.
I am an elderly lady and and this laptop was for me and my husband and grandchildren to enjoy.
I am crying and I can not believe how evil people can be where they take my money like this and refuse to pay me what they owe me.
I am just destroyed by this experience with this company.

I do not know what to do.
I am scared and vulnerable and I have been robbed out of my savings by this company and I do not see anyway they will give me back my money.
I feel like such a fool and this company stole a lot of money from me because I am an elderly woman.

30 avril 2024
Avis spontané
Logo de MoreCoCo

Réponse de MoreCoCo

Thank you for your feedback. We take all reviews seriously and strive to provide the best possible service to our customers. However, after thoroughly investigating your claims, we found no record of any transaction or interaction with our company under the details provided.

It has also come to our attention that a previous reviewer, using an alternative account, threatened to "burn us to the ground" due to our inability to refund an uncancellable software licence, despite our best efforts and adherence to our policies. We believe this review may be connected to that situation.

We have requested Trustpilot to review and remove this review due to its fabricated nature. Unfortunately, Trustpilot has decided to retain the review without requiring proof of a transaction or interaction. We remain committed to transparency and honesty in all our dealings and encourage genuine customers to provide specific order details so we can address their concerns appropriately.

We are dedicated to resolving any legitimate issues and ensuring our customers have a positive experience with our company. If you have genuine concerns, please provide us with the necessary order details so we can assist you further.

Thank you for your understanding.

Noté 5 sur 5 étoiles

Nothing wrong here

I ordered 96GB of Crucial DDR 5 Sodimm notebook memory as a kit of 2 x 48GB. Ordered last Friday and delivered today Monday by DHL. Spot on service, excellent price and tracking number provided. I can't find anything negative to say about this company.

22 juillet 2024
Avis spontané
Logo de MoreCoCo

Réponse de MoreCoCo

Thank you for your amazing feedback! We're delighted to hear that your order for the 96GB Crucial DDR5 Sodimm notebook memory was delivered promptly by DHL. It’s great to know that you found our service spot on and the price excellent. We appreciate your support and are thrilled that you had such a positive experience with us!

Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered an item at a really good…

I ordered an item at a really good price (more than 50% off discount) on Friday morning with a premium next day delivery. I received a confirmation email and the order page couple of hours later was saying that order has been processed and awaiting tracking information, then there communication ended. I contacted MoreCoCo customer services on Monday the following week for the tracking information and to find our where my parcel is only to find out that apparently they couldn't locate my parcel in the warehouse (they also contacted the courier who advised the parcel has been lost in transit) and they can't offer a replacement either, as it's out of stock, although they suggested I could ask for a full refund. Reading the previous comments on here, it looks like it's a common thing they're doing. I was really hoping to receive the item quick, but unfortunately it doesn't look like I'll receive it.

15 juillet 2024
Avis spontané
Logo de MoreCoCo

Réponse de MoreCoCo

Thank you for sharing your experience. We sincerely apologise for the inconvenience you've faced with your order. It’s disappointing to hear that your parcel was lost in transit and that we couldn't provide a replacement due to it being out of stock. We understand how frustrating this must be, especially after your expectations of a quick delivery.

Please know that we are constantly working to improve our service and communication. If you haven’t already, we encourage you to contact our customer service team for assistance with your refund. Your feedback is valuable to us, and we appreciate your understanding during this process.

Noté 1 sur 5 étoiles

Dispatched out of stock item and slow refunds

Ordered a part that said it was in stock, they sent me an email saying it was despatched, however a week later I recieved another email saying it was out of stock. They had lied it was despatched and I had to request a refund.
Another part was delieved however it was poorly packaged so I didnt risk opening it to see if it worked, sent it back. They recieved it the next day (photo and signed for) however it has been days since then and when I ring them, they say they cant test it till next week. Very annoying

1 juillet 2024
Avis spontané
Logo de MoreCoCo

Réponse de MoreCoCo

Thank you for your feedback. We sincerely apologise for the frustrating experience you've had with your orders. It's unacceptable that you received conflicting information regarding your initial order, and we understand how disappointing it must be to deal with poor packaging and delays in processing your return.

We appreciate your patience as we work through these issues. Please rest assured that we take your concerns seriously and are committed to resolving them as quickly as possible. Your experience is not the standard we aim for, and we are grateful for your understanding while we improve our service.

Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered and paid in full for an item…

I ordered and paid in full for an item on ebay. The wrong item arrived! It took severaal days to get a return label. They never had their advertised item in stock. Eventually I got a refund, with no apology, no explanation and no acknowledgement of the item being returned. I would advise customers to exercise caution

25 juin 2024
Avis spontané
Logo de MoreCoCo

Réponse de MoreCoCo

Thank you for sharing your experience. We sincerely apologise for the mix-up with your order and the inconvenience it caused. It’s unacceptable that you received the wrong item and faced delays in obtaining a return label. We understand how frustrating this must have been, especially with the lack of communication regarding your refund and return.

Your feedback is invaluable, and we will use it to improve our processes and customer service. We appreciate your patience throughout this situation and hope to regain your trust in the future.

Noté 5 sur 5 étoiles

Good experience with MoreCoco: swift delivery, good prices

I've had a good experience with MoreCoCo - don't read too much into the negative reviews.

Bought a 1KW PSU and an Nvidia 4080 Super graphics card for a PC build, having found a great price on PC Part Picker (which is a great site). Ordered Sunday afternoon, paid £3.99 for the 2-3 working day delivery, and it arrived Tuesday at 13:30.

Ordered without looking at Trust Pilot and when I did I was a little worried by a few negative reviews. However, they were generally whinges about things like courier issues, stock availability and returns, and not any kind of dishonest behaviour, which is what I'm most concerned about for sites I'm unfamiliar with, particularly as I'd spent quite a lot of money on these items.

Glad I went for it, as the two items arrived well packaged, brand new, unopened and bang on time.

2 juillet 2024
Avis spontané
Logo de MoreCoCo

Réponse de MoreCoCo

Thank you for your positive feedback! We’re delighted to hear that your experience with MoreCoCo was a good one. It's great that you found a fantastic price on the PSU and Nvidia 4080 Super graphics card and that your order arrived promptly and in perfect condition.

We appreciate your understanding regarding the mixed reviews, as we strive to improve our service continuously. Your trust means a lot to us, and we’re thrilled that we could meet your expectations. Thank you for choosing us for your PC build!

Noté 5 sur 5 étoiles

There, when I really needed it !

Impressed with price and speed of delivery.

1 juin 2024
Avis spontané
Logo de MoreCoCo

Réponse de MoreCoCo

Thank you for your feedback! We're thrilled to hear that you were impressed with our pricing and the speed of delivery. Your satisfaction is important to us, and we appreciate your support!

Noté 5 sur 5 étoiles

Ordered a replacement battery for an HP…

Ordered a replacement battery for an HP laptop,

Battery was quickly dispatched from Denmark and delivered not long after that by FedEx.

The battery works well and is a good replacement.

Note if you cant track your order it probably has the wrong shipping company on the website:

On their website it said my parcel was despatched using UPS however the tracking number did not work, but when using a generic parcel tracking app I found it was actually via FedEx and the tracking worked on the FedEx site so all fine in the end.

22 mai 2024
Avis spontané
Logo de MoreCoCo

Réponse de MoreCoCo

Thank you for your review! We’re glad to hear that your replacement battery for the HP laptop arrived quickly and is working well. We appreciate your feedback regarding the tracking information, and we apologise for any confusion caused by the shipping details on our website.

We’re continually working to improve our communication, and your experience will help us enhance our service. Thank you for your understanding, and we appreciate your support!

Noté 1 sur 5 étoiles

Item incorrectly described on website

I received this item in wrapped in plastic. Inside was a battered box that had been pulled open without care and then subsequently closed and poorly taped up. It is obviously a 'return' - the label with the address of the original buyer is stuck on the box. The item is described on the MoreCoCo website as: "New (Open Box Product)".
It clearly is not 'new' - so, it is not as advertised. The company will not provide a returns label and it is insisting I pay to return the item.

4 juin 2024
Avis spontané
Logo de MoreCoCo

Réponse de MoreCoCo

Thank you for bringing this to our attention. We sincerely apologise for the condition in which you received your item and for the confusion regarding its description. It’s unacceptable that you received a product that was not in the expected condition, and we understand how frustrating this must be, especially with the return process.

Please reach out to our customer service team directly, as they will be able to assist you further and help resolve this issue. Your feedback is crucial for us to improve our services, and we appreciate your patience as we work to make this right.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus