More For Your Floor Avis 

165
•
TrustScore 4.5 sur 5

4,4

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Started off with 1 room, impressed enough to use for 2nd., then became stairs & landing!! As you could tell, happy with carpet & service ('own' delivery slightly better than courier) No need to hesi... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Problems with delivery and when finally received the carpet, two rolls were damaged. Carpet fitter saved the day by cutting out the bad bits. However MoreForYour Floor were anxious to put things right... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 4 sur 5 étoiles

I ordered 25 mm grass. What came was totally flattened on roll and despited many communications with seller and excuses/advice it never attained more than 15mm thickness. Just received excuse after... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Very friendly and helpful staff. Great prices and quality of carpets and underlay. The carpets in which have really been a lasting touch to doing the whole house! Delivery was within days and more tha... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Maison & jardin

Écrit par l'entreprise

More For Your Floor brings more than fifty years of flooring experience, offering high‑quality carpets, vinyl, laminate, underlay, artificial grass and accessories at competitive prices. Dispatched quickly from our UK warehouse. Need help choosing? Our friendly team is here on 0800 695 5555. Browse now.


Coordonnées de contact

4,4

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

165 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,4

Tous les avis

(165)

3 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I ordered some lino and unfortunately…

I ordered some lino and unfortunately it had a split on it, i got in touch with moreforyourfloor and without any hassle they sent me another roll and picked the damaged roll up. They were quick to answer and sort delivery and pick up. I WOULD recommend moreforyourfloor if you want hassle free shopping

27 juillet 2021
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Repeat buyer great price and service

Absolutely recommended this seller as have repeatedly bought from them so many times and even have my family and friends looking for this seller on ebay when they look for flooring, have always delivered ASAP and no issues with quality ,still haven't found a better value supplier of flooring 😊

29 juin 2021
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Quality Carpets & Company

I ordered the liberty heather twist in ash grey for my daughters room, After laying on underlay the difference between this and her old one which i paid nearly treble for from a local indie shop the difference was honestly minimal to the eye and feel. I honestly only ordered this as i was on a budget but after i layed it i ordered the exact same one for my sons room and mine due to the quality.

I have just laid brand new laminate flooring in the living room and i am seriously thinking about taking it up and laying the same carpet.

Regarding delivery that was also excellent the first carpet i ordered turned up earlier and the second they gave me a day and a timeframe and it was there,

The driver who delivered mine was also a top bloke even when i offered to pull them off the van and carry them in the house he refused.

I have reccomended more for your floor already to people who need flooring and will continue to do so

15 mai 2021
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Fantastic service

More for your floor gave an excellent service, I was sent samples for free and then when I made my choice and ordered it was delivered the next day.
I can’t praise them highly enough. I would definitely buy from them again and have recommended them to all my friends.
Thank you so much More for your Floor, it’s a pity there aren’t more like you!

21 avril 2021
Avis spontané
Noté 4 sur 5 étoiles

Good quality carpet

Carpet is great quality but that is about all the positive I can say! Ordered the carpet that was due on the Tuesday but nothing so I tried to call the company but the number is not working. I then emailed via eBay and the email address on their website on the Wednesday. The item arrived on the Thursday and I finally had a response from the company on the Friday (this took 3 days for them to email me)
Finally we had the carpet fitter try to lay the carpet (which I had to pay for his service) when we realised we had been sent a 5x5 carpet and not a 6x6 again on the Friday emailed the company but had no response till the Tuesday. Each time I would ask if someone would call me (as a response from a email was taking 2-3 days they would email again) eventually a week later my new carpet was sent out. There was no real apology from the company and I wouldn’t recommend using because of your order is incorrect there is no customer support there. The company have now responded back to me and have offered compensation towards the carpet fitter that we paid for on the original date. After the issues they have been quick to respond back to my email.

7 avril 2021
Avis spontané
Logo de More For Your Floor

Réponse de More For Your Floor

Hello,

We are sorry to read about your recent experience.

Over the past couple of weeks we have had to review our offering with regards to delivery. As a result we have extended the expected delivery timescales from three working days to five working days. This is due to the increased demands being placed on all third party courier company's as they work hard to meet the demands of increased consumer spending.

If you emailed in and at any point sent a further response to the initial email, that second response will have moved you further back in the queue for a response as our system only looks at the most recent email and when that was sent. We work oldest to newest at all times.

If you specifically requested a call within your emails and we failed to act upon that request that is something we will look further into as we should have called you as requested, we are sincerely sorry that was not the case.

We have requested further information from you to enable us to investigate the issues you have raised and also to allow our Feedback/Customer Care Team to reach out and discuss this matter further with you.

We can assure that all customer feedback is taken seriously and that we act to make positive changes wherever possible. Thank you for taking the time to provide us feedback and we hope that you will provide the information we have requested.

Kind Regards
Richard
More For Your Floor

Noté 4 sur 5 étoiles

Ordered a carpet from More For Your…

Ordered a carpet from More For Your Floors last weekend 20/03/2021.The price to supply and deliver was unbeatable from any supplier I found . Even the local carpet suppliers were no were as near to there price ,for a Cormar sensation heather's carpet in coral white . The highest price quoted was £23.99mtr from a local supplier who when asked about delivery took my number and never rang back. I was quoted a price of £16.69 mtr from More for your floor with a £14 delivery charge . The majority of online suppliers were asking £19.99 mtr with a delivery charge of £37/45 with a three week delivery . You can say how delighted we were to find out on the Monday 21/03/2021 that the carpet would be delivered next day from More for your floors . The carpet arrived on Tuesday the 22/03/2021 around 2pm . On unwrapping the carpet prior to cutting to size I found 2 no holes in it. However on measuring the carpet was able to eliminate the damaged area from the area required . Wether this had been a customer return or damaged in transit I would never know. However as stated managed to cut the carpet to the required size ,so no harm done . If I could not have managed to do this then a replacement would have been required ,but never went down this road . I was impressed with More for your floors as I saved quite a bit on the price and delivery was spot on . Should I require more products would not hesitate giving them a call or order online as they beat everyone,s price hands down

24 mars 2021
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent company

Our purchase from this company was a truly pleasant experience. From beginning to end the transaction was smooth and helpful. The customer service was exemplary. The couriers were extremely thoughtful. Would recommend More for your Floor to anybody.

20 mars 2021
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Carpet twist

Absolutely fantastic service carpet beautiful down, was a very speedy delivery very professional too thanks again more for your floor uk I would highly recommend to everyone, brillliant delivery and a great price too👍👍👍👍

2 janvier 2021
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Cloud 9 12mm underlay my ars

I ordered cloud 9 underlay 12mm but what I got was half 12mm and half 8mm joined together with a tape join halfway through the roll.I had to run around to get more underlay that was 12mm to match the 12mm I had as the carpet fitter waited . I have emailed this company a dozen times but they have not resolved this issue and have just fogged me off . I would not recommend them at all !! Very disappointing!!

22 décembre 2020
Avis spontané
Logo de More For Your Floor

Réponse de More For Your Floor

Hello,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We're so sorry to hear you're not satisfied with your recent order from us.

We have checked our records and our Customer Care Team are aware of your complaint which we have liaised with them following on from your review.

Our records indicate you ordered our 12 mm PU Foam underlay, although we do have Cloud 9 underlay available on our eBay listing you ordered our own branded underlay.

We do ask customers not to book a fitter until goods have been received and checked so any issues we can't foresee can be resolved by our free collection and replacement service.

All our underlay gets delivered to our warehouse as full rolls from the manufacturer, we will often cut part rolls down to fulfil customer's orders if they require part rolls however ourselves or the manufacturers don't join underlay so we're unsure how this could have happened.

Upon checking your order details we have since arranged to have this underlay collect and inspected once returned to our warehouse so we can try and establish how this may have happened.

As soon as our couriers have been in touch with yourself to schedule a convenient date for yourself to collect your underlay this should be returned to our warehouse within a few working days.

Once we have inspected the underlay we will be in contact with yourself to provide a further update.

Apologies for any inconvenience caused.

Kind Regards,
Rochelle
More For Your Floor UK

Noté 5 sur 5 étoiles

Happy repeat customer writing and I'm hard to please!

I've brought a number of varying floorings from this company over the years and I've always been impressed at the quality they supply, also the speed of delivery! I had cause to ring them today and they couldn't have been nicer or more professional to deal with. Will definitely be back for more in the future.

18 décembre 2020
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

MoreForYourFloorUK 10/10

I always buy all my carpet and lino from MoreforyourfloorUk and they have never let me down yet.
They send top quality items out straight away and it arrives literally within days of purchasing even during the pandemic when you'd think it would be hard to get something like this.
If you have any problem with your item just give them a l call and they do everything they can to rectify the problem even if it means sending the item back, they sort out collection and change the item for you no problems.
Lovely friendly helpful staff to.
So if your looking for a decent product at great prices with quick delivery then look no further I can not recommend them enough I give them 10/10 and wouldn't use anyone else now.

9 décembre 2020
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus