Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

I was very pleased with the collection of composite doors from Trent Valley Windows. From making contact to making my purchase I was put at ease when making my door selection. I was contacted in ad... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent quality and service. Fred was fantastic from the quotation process and any queries we had. The fitters were very friendly. Great quality doors and service Highly recommend

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Very happy to score the quality of our new Bifold door a 5. As for the team, Salesman Fred, Surveyor Chris and Installer Pete, their manner, work ethic and professionalism throughout the... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 4 sur 5 étoiles

We were blown away by our new door install. The quality of the manufacture was excellent. Operatives were professional, left no mess and have left us with a superb entrance to our house. The only thi... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Entrepreneur en construction de conservatoire
  2. aussi dans
  3. Entreprise de conception des bâtiments
  4. Fournisseur de portes
  5. Service d'installation des fenêtres

Écrit par l'entreprise

Trent Valley Windows is dedicated to providing excellent craftsmanship, value for money and outstanding customer service as well as incorporating the latest in product innovation and design. Whether it is windows, doors, a conservatory or solid roof extension product that you require, at Trent Valley Windows we treat every customer as unique.


Coordonnées de contact

4,4

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

298 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,4

Tous les avis

(298)

75 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 4 sur 5 étoiles

Professional, efficient, high quality

We were blown away by our new door install. The quality of the manufacture was excellent. Operatives were professional, left no mess and have left us with a superb entrance to our house. The only thing that let Trent Valley down was the fact my install date was cancelled twice after id booked time off work. Third time lucky.

3 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Trent Valley Windows

Réponse de Trent Valley Windows

Hi Sally,
Thank you for taking the time to share your feedback. We’re delighted to hear that you’re so pleased with your new door and that the quality of both the product and installation exceeded your expectations.
It’s fantastic to hear your comments about our fitting team being professional, tidy, and leaving you with a superb new entrance to your home. We do apologise, however, for the inconvenience caused by the two cancelled installation dates, particularly after you had arranged time off work. We appreciate your patience and understanding while we resolved this.
Thank you again for your kind words and for choosing Trent Valley Windows.
The Customer Care Team.

Noté 5 sur 5 étoiles

Trent Vally windows 100%

Trent Vally windows, firstly installed a composite front door for me, I was so impressed with how quickly, neat and tidy and the quality of not just the door but of the workmanship. So I immediately re booked them in to have a window replaced with French doors. This time it was a different team, but equally as efficient and still quality fitting. The service, quality and customer service is second to none. I would absolutely recommend them and will be using their services again for my next project.
Well done Trent Valley Windows!

7 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Trent Valley Windows

Réponse de Trent Valley Windows

Dear Sharon,
Thank you for your fantastic feedback and for choosing Trent Valley Windows for your home improvements. We’re delighted to hear how pleased you were with both your composite door installation and your later window replacement with French doors.
It’s great to know that both fitting teams delivered the same high standards of workmanship, efficiency, and care. We truly appreciate your kind words about our service and customer care, and we’re grateful for your recommendation.
We look forward to helping you with your next project and thank you again for your continued trust in Trent Valley Windows.
Kindest Regards, The Customer Care Team.

Noté 4 sur 5 étoiles

I would have left a 5* review

I would have left a 5* review, as the whole process from start to final installation ran extremely smoothly with the fitters being polite, extremely competent and neat and tidy throughout, but an issue with the patio door and having a no show to repair on the requisite day.
To be fair, when I reported this issue, TV windows were very apologetic for a clerical error and came out next day and the problem was solved

14 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Trent Valley Windows

Réponse de Trent Valley Windows

Dear Lee,
Thank you for taking the time to share your feedback. We’re delighted to hear that the process from start to finish ran smoothly and that our fitting team provided a polite, professional, and tidy service.
We apologise for the inconvenience caused by the missed appointment. We appreciate your understanding and are pleased that our team was able to respond quickly, attend the following day, and resolve the issue.
Thank you again for your kind comments and for recognising the efforts of our team. We hope you continue to enjoy your new patio door.
Warm Regards, The Customer Care Team.

Noté 1 sur 5 étoiles

Disastrous Experience from Installation to a 2-year battle for Legal Certification! Avoid!

Buying from Trent Valley Windows has been a multi-year nightmare. The contract was signed in October 2023, and the entire project was riddled with gross incompetence.

1. Shocking Project Management: The installation took over six months instead of the estimated timeline. Work was cancelled at the very last minute on multiple occasions, disrupting our holidays.

2. Incompetent Design & Mistakes: The designer recommended seven spotlights, but during installation the electrician revealed that the design was physically impossible. We were forced to accept a compromised five-spotlight layout under significant stress simply to avoid further delays. Although the company previously offered a £400 goodwill payment for this issue, the after-sales service turned out to be far worse.

3. A Two-Year Battle for the Building Regulations Certificate: The contract included obtaining the Building Regulations Final Certificate, yet it took over two years after completion before we finally received it. During that time we repeatedly chased both Trent Valley Windows and its parent company, CO Home Improvements.

Only after we escalated the matter to the GGF did we finally receive the certificate. Although CO Home Improvements informed the GGF that the certificate had been issued directly to us on 15 June, we never received it from them. The certificate was eventually forwarded to us by the GGF following its intervention.

The certificate has now finally been resolved, but only after nearly three years of delays, repeated chasing, poor communication and unnecessary stress. I would strongly encourage anyone considering Trent Valley Windows to think very carefully before signing a contract.

3 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Trent Valley Windows

Réponse de Trent Valley Windows

Dear Sophie,
Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear that you feel disappointed with aspects of your experience and we acknowledge the frustration caused by the overall timescale of the project.
We appreciate that delays and ongoing communication regarding outstanding matters can be frustrating. With regard to the Building Regulations Final Certificate, we would clarify that this was issued to Trent Valley Windows and by the Approved Building Control body on 16 June 2026, they should have sent you a copy directly as your email address was detailed as the client. We can only apologise if you did not receive this. We acknowledge the GGF advised us this was outstanding on 30 June 2026 and the team sent a copy to you without delay.
We recognise the importance of completing projects fully and ensuring customers receive all relevant documentation, and we are sorry for any inconvenience caused during this process.
Kind Regards, the Customer Care Team.

Noté 5 sur 5 étoiles

We needed a new front door and side…

We needed a new front door and side panel and hoped to be able to get a composite one. Not being 100% sure on what we wanted, if we could afford it and no idea who to use as a supplier, we started by going to the Trent Valley display at the garden centre on Mapperley top. There was an excellent display of doors for us to view and a very helpful sales agent who booked us a sales appointment. The rep who called was very likeable listened to what we wanted and gave us a no bullshit quote so we accepted it. A surveyor called a few days after and again listened to what we wanted to achieve regarding the width of the door and side panel and showed us exactly what we could have. The fitters arrived a couple of weeks later, on time and did a great job, tidied up after themselves and spent time showing us how the locking system worked and how to get any extra keys if we needed them. All payments were very easy to make online with receipts arriving within minutes. So can’t fault the system, service or staff.

19 juin 2026
Avis spontané
Logo de Trent Valley Windows

Réponse de Trent Valley Windows

Dear Robert,
Thank you for your fantastic review. We’re delighted to hear that your experience with Trent Valley Windows was so positive from your initial visit to our display through to the completed installation.
It’s great to know that our team took the time to understand what you wanted, provided clear advice, and helped you find the right composite door solution for your home. We’re also pleased that the fitting team delivered a professional service, leaving everything tidy and ensuring you were confident using your new door.
Thank you for your kind words about our staff, service, and processes. We really appreciate your recommendation and hope you enjoy your new front door for many years to come.
Many Thanks, The Customer Care Team.

Noté 5 sur 5 étoiles

Great sales support from Edgar in Nottingham

Visited Trent Valley windows for extension- great service and support - ask for Edgar at Nottingham he was great to deal with - in the end we didn't extend as planned - but very impressed with service

1 juin 2026
Avis spontané
Logo de Trent Valley Windows

Réponse de Trent Valley Windows

Hello Andrew,
Thank you for your kind review. We’re delighted to hear that you received great service and support from our team, and we’ll be sure to pass your kind words on to Edgar.
Although your extension plans didn’t go ahead, we really appreciate you taking the time to share your positive experience and are pleased that you were impressed with the service you received.
Kindest Regards, The Customer Care Team.

Noté 5 sur 5 étoiles

Fantastic

We had Sash windows/ front door fitted by Peter & Bailey, both look fantastic & were fitted with minimal damage to existing decor, very happy, would highly recommend

17 juin 2026
Avis spontané
Logo de Trent Valley Windows

Réponse de Trent Valley Windows

Hello Jules,
Thank you for your fantastic review. We’re delighted to hear that you’re so pleased with your new sash windows and front door.
It’s great to know that Peter and Bailey provided a high standard of workmanship and completed the installation with minimal disruption to your existing décor. We’ll be sure to share your kind words with them.
Thank you for your recommendation,
The Customer Care Team.

Noté 5 sur 5 étoiles

Roof glazing panels

Whilst I was cleaning my conservatory roof I noticed that 2 of the glass panels had, under gravity, moved down. I went to my nearest dealership at a nearby garden center and explained my concerns. The rep couldn't have been more helpful. He asked me to email him the details and photos. A few days later, after the weekend, I got a phone call and arranged for a visit. The guy came round but the glass was too heavy for one person to lift. Another phone call and a second visit and my roof panels were back in place within 45 minutes. I feel this was excellent service. Thank you very much

18 juin 2026
Avis spontané
Logo de Trent Valley Windows

Réponse de Trent Valley Windows

Dear Robert,
Thank you for your excellent review. We’re delighted to hear that your concerns were handled quickly and professionally from your initial visit to our dealership through to the completion of the repair.
It’s great to know that our team kept you informed, arranged the necessary visits, and resolved the issue efficiently. We really appreciate your kind words and will be sure to share your feedback with everyone involved.
Thank you for choosing us and for taking the time to share your experience.
Kind Regards, The Customer Care Team.

Noté 3 sur 5 étoiles

Pressure Sales

Would be far better if they provide a price and give a little time for you to make a decision. I don’t know if it’s worth paying the extra for their windows/doors as didn’t buy them. I felt so hassled and pressured I just wanted them to stop calling in the end.

22 juin 2026
Avis spontané
Logo de Trent Valley Windows

Réponse de Trent Valley Windows

Good evening,
Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear that you felt pressured during your experience with us, as this is not the level of service we aim to provide.
We would like to reassure you that we do not promote or encourage high-pressure sales techniques. We believe customers should be given clear information, honest advice, and the time they need to make a decision that is right for them.
We appreciate your comments regarding the process and will use your feedback to review our approach and ensure we continue to provide a helpful, professional, and respectful experience for all customers.
Warm Regards, The Customer Care Team.

Noté 4 sur 5 étoiles

Except for some initial…

Except for some initial misunderstanding on the start date we are extremely happy with quality of the windows and the professional way the installation team fitted them.
We can recommend this company to anyone thinking of having new windows.
Mr & Mrs Smith.

5 juin 2026
Avis spontané
Logo de Trent Valley Windows

Réponse de Trent Valley Windows

Hello John,
Thank you for your kind review. We appreciate your patience regarding the initial misunderstanding over the start date and are delighted that you are so pleased with the quality of your new windows and the professionalism of our installation team.
Thank you for your recommendation and for choosing Trent Valley Windows.
The Customer Care Team.

Noté 5 sur 5 étoiles

Repaired quickly and well

From analysis to repair Trent valley kept me informed and were able to suit their visits with my availability, the repair was was done and all is well.
Thankyou

2 juin 2026
Logo de Trent Valley Windows

Réponse de Trent Valley Windows

Hi Nick,
Thank you for taking the time to leave your review.
We are pleased to hear that you were kept informed throughout the process, from the initial assessment through to the completion of the repair. It's great to know that our team was able to arrange visits around your availability and that the repair was carried out successfully.
Providing convenient, reliable customer service is very important to us, so we appreciate your positive feedback.
Kind Regards, The Customer Care Team.

Noté 5 sur 5 étoiles

Patio door

We had our new patio door installed in April brilliant from start to finish, ordered and arrived on time fitted by great friendly workers, would be happy to recommend to family and friends.

15 juin 2026
Logo de Trent Valley Windows

Réponse de Trent Valley Windows

Hello Diane,
Thank you for your wonderful review.
We are delighted to hear that you are pleased with your new patio door and that your experience with us was positive from start to finish. It's great to know that your order arrived on time and that our installation team provided friendly and professional service throughout.
Thank you for your kind recommendation. There is no greater compliment than knowing you would be happy to recommend us to your family and friends.
Warm Regards, The Customer Care Team.

Noté 5 sur 5 étoiles

Positive and quick response from Trent…

Positive and quick response from Trent Valley Windows. Fitter arrived when expected. Problem identified and resolved quickly giving quality service. Fitter answered queries I had, was most knowledgeable giving advice.

9 juin 2026
Avis spontané
Logo de Trent Valley Windows

Réponse de Trent Valley Windows

Dear June,
Thank you for taking the time to leave your review.
We are delighted to hear that you received a prompt response from our team and that the issue was identified and resolved quickly. It is particularly pleasing to know that our fitter arrived as expected, provided quality service and was able to answer your questions with knowledgeable and helpful advice.
We take great pride in the standard of our customer service and aftercare support, so your feedback is very much appreciated.
Kindest Regards, The Customer Care Team.

Noté 5 sur 5 étoiles

Composite door adjustment

The engineer arrived on the same day to fix the issue and could not have been more helpful. All round great service

11 juin 2026
Avis spontané
Logo de Trent Valley Windows

Réponse de Trent Valley Windows

Hello Jodie,
Thank you for taking the time to leave your review.
We are delighted to hear that our engineer was able to attend on the same day and resolve the issue quickly for you. Providing prompt and helpful aftercare support is something we take great pride in, so it is wonderful to receive such positive feedback.
Thank you for your kind comments and for choosing Trent Valley Windows. We truly appreciate your support.
The Customer Care Team.

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent warranty service

We had a window that wouldn’t stay locked, Trent Valley came out at a time to suit us and assed the issue, a new part was required which was ordered and fitted quickly again at a suitable time and the fitter was excellent.
Thank you Trent Valley for honouring the warranty.

2 juin 2026
Avis spontané
Logo de Trent Valley Windows

Réponse de Trent Valley Windows

Dear Nick,
Thank you for taking the time to leave your review.
We are pleased to hear that our team were able to arrange a visit at a convenient time to assess the problem.
It’s great to know that the required part was quickly ordered and fitted, and that our engineer carried out the repair to a high standard. Thank you for your kind words and for recognising our commitment to honouring our warranty.
We really appreciate your feedback.
The Customer Care Team.

Noté 5 sur 5 étoiles

Problem fixed with no hassle

The lady on the phone realized the urgency of my issue and arranged for someone to call later the same day. The repairer knew how to fix it quickly ,was polite and informative.

18 mai 2026
Avis spontané
Logo de Trent Valley Windows

Réponse de Trent Valley Windows

Dear Caroline,
Thank you for your kind feedback.
We are pleased to hear that our team recognised the urgency of the issue and arranged a prompt visit the same day. It's great to know that the engineer was able to resolve the problem quickly.
Thank you for taking the time to share your experience.
Warm Regards, The Customer Care Team.

Noté 5 sur 5 étoiles

Good Installation

All personnel I dealt with seemed professional and the ordering to installation was a reasonable length of time.
The installation was excellent with 2 very good men who, although young (ish), knew precisely what they were doing from the moment they arrived to when they finished. Pleased with the quality of the windows and door particularly the security of the locking mechanisms.

19 mai 2026
Avis spontané
Logo de Trent Valley Windows

Réponse de Trent Valley Windows

Hello and thank you for your feedback.
We are delighted to hear that you found everyone involved professional and that the process from ordering to installation met your expectations.
We're also glad you are happy with the quality of your new windows and door, especially the security and locking mechanisms.
Thank you for choosing us and for taking the time to share your experience.
The Customer Care Team.

Noté 5 sur 5 étoiles

Staff on first point of contact were…

Staff on first point of contact were polite and courteous, sales rep was very good.not pushy at all,surveyor was very helpful, window fitters were brilliant and not messy,all in all a very good experience, well done the whole team, thankyou

7 avril 2026
Avis spontané
Logo de Trent Valley Windows

Réponse de Trent Valley Windows

Good morning,
Thank you for your kind feedback.
We are delighted to hear that you had a positive experience from start to finish. It's great to know that you were pleased with the sales representative and surveyor. It is great to here our installation team provided excellent service and that the project was completed professionally and tidily.
Thank you for choosing us and for taking the time to share your experience. We will be sure to pass your comments on to the team.
Kindest Regards, The Customer Care Team.

Noté 1 sur 5 étoiles

Sorry I had to put one star on to write…

Sorry I had to put one star on to write a review.
Avoid at all cost, they go out of business then go back into business with a tweak to their name and logo.

30 avril 2026
Avis spontané
Logo de Trent Valley Windows

Réponse de Trent Valley Windows

Hello Mr Brierley,
Thank you for your feedback.
Having reviewed your comments, I can confirm that your original installation was carried out by Trent Valley Window and Door Company Ltd prior to 2018, before that company ceased trading.
Trent Valley Windows is a separate company that commenced trading around that time and, as a result, we do not hold the historical records or documentation relating to your original installation. Unfortunately, this means we are unable to investigate or provide support under any original contract or guarantee that may have existed with the previous company.
However, in an effort to assist, our team has offered to supply the replacement frame glass at cost price and carry out the installation free of charge as a gesture of goodwill.
Should you wish to proceed with this offer or discuss the matter further, please contact our Customer Service team, who will be happy to assist wherever possible.
Kind regards, The Customer Care Team.

Noté 5 sur 5 étoiles

Came to my house , sorted the problem

Came to my house , sorted out my issue , very quickly.

12 mai 2026
Logo de Trent Valley Windows

Réponse de Trent Valley Windows

Hello Gary,
Thank you for your feedback.
We’re pleased to hear the issue was resolved quickly during the visit to your home. Your comments are very much appreciated.
Many Thanks, The Customer Care Team.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus