zooplus.ie Avis 

923
•
TrustScore 2.5 sur 5

2,4

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Contraty to the negative reviews here, I have found the service incredibly good! I had a problem with a delivery recently which was resolved promptly, without any hassle. Very competitive pric... Voir plus

Noté 2 sur 5 étoiles

I' ve found zooplus to be generally competitive but in the last year the prices have kept going up .my dog food , 12 tins , usually costs 56 euro , increased in 1 day , to 64 euro .zooplus cited suppl... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Parcel shipping a disaster, kept saying out for delivery and no attempt made, delivery company said they had given driver too much to do, then next day lied and said no one in when i have camera cover... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Not only their delivery service is slow, but their customer service is also incredibly bad. Tried calling them just to learn their call center is not working at the moment. I have emailed them and... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Animalerie

Écrit par l'entreprise

zooplus - your pet shop with pet supplies and pet products for cats and dogs in UK. Dog supplies, cat supplies, dog food, cat food, dog chews, cat toys, bird cage, cage, aquarium, aquatics.


Coordonnées de contact

2,4

Bas

TrustScore 2.5 sur 5

923 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

2,4

Tous les avis

(923)

200 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

my zooplus.ie experience so far

I see quite a lot of negative reviews about zooplus.ie on here, mostly regarding the long shipping times and parcels being damaged. Although i have never contacted customer service and have no experience with that, I wanted to say i have been a customer for about 6 months now and have ordered 6 or 7 times from them.

While the delivery times are quite long, i have always found the parcels arrive in good condition and packaged well. I have ordered containers, food, treats, bowls etc. and never had an issue. Also i find the rewards points to be a nice bonus. Just my experience so far.

13 août 2026
Avis spontané
Logo de zooplus.ie

Réponse de zooplus.ie

Hello DP,

Thank you for taking the time to share your experience and for being a loyal zooplus customer over the past six months. It is especially appreciated when customers return again and again and then choose to share their honest feedback with others.

I'm delighted to hear that your orders have consistently arrived in good condition and that you've been happy with the packaging across such a variety of products. It's also great to know that you're enjoying the Rewards programme. Those little extras are our way of saying thank you for choosing us for your pet's needs.

Your balanced comments about delivery times, together with the positive experience you've had overall, will be very helpful for other pet parents considering zooplus.

Thank you once again for your trust and continued support.

Team zooplus

Noté 1 sur 5 étoiles

Delivery delays, courier still hasn't received it

Emailed and told courier had the package 5 days ago, tracking information states not handed over yet and no response on email.
Dreadful service.

13 août 2026
Avis spontané
Logo de zooplus.ie

Réponse de zooplus.ie

Hi GM,

Thank you for taking the time to share your feedback. I am very sorry to read about the confusion surrounding your order and the frustration caused by uncertain advise.

With your kind help, it would be great if we had the opportunity to look into this properly and try to make things right. Unfortunately, I have not been able to identify your account from the information available on Trustpilot. As advised in some of our replies to fellow Trustpilot reviewers, we are unable to investigate individual orders publicly for privacy and security reasons.

Could I therefore ask you to contact our customer care team via zooplus Ireland Contact Form? This is really the only way we can access your order details, check the status of the shipment and review any previous correspondence. If you have already written to us, as you mentioned, please feel free to reply again or follow up on your existing case. When doing so, please mention your Trustpilot review, as that helps us identify and prioritise your enquiry more quickly.

I am sorry again for the inconvenience and concern this delay has caused. We appreciate you bringing this matter to our attention and hope to hear from you soon through our official support channels so that we can assist further.

Team zooplus

Noté 2 sur 5 étoiles

Conflicting Delivery Cost

Even though I like the products offered, there is a conflicting information regarding deliveries to Ireland. While their webpage refers to Free shipping for EUR 49 or more for Ireland, Customer support shared a different information with me - a charge of EUR 6.99.

I have screenshots and shared with them, let's see what will happen. it is very disappointing to have a non-transparent delivery charge policy and I believe this must be against the EU regulations. I urge the team to get back ASAP

12 août 2026
Avis spontané
Logo de zooplus.ie

Réponse de zooplus.ie

Hi Seda,

Thank you for taking the time to share your feedback. I'm sorry to read about the confusion surrounding the delivery charges shown on our website and the information you received from customer support, and I appreciate you bringing this matter to our attention.

While I would like to look into the specifics of your case, unfortunately I haven't been able to identify your account based on the details available in your Trustpilot review. As Trustpilot is a public platform, I'm unable to access or discuss account-related information here for privacy and security reasons.

With your kind help, it would be great if we could review this properly and provide a definitive explanation. Since you have already been in touch with our customer care team, please feel free to reply to the existing correspondence and mention your Trustpilot review, as this helps us prioritise the matter more quickly. If not, you can contact us via https://www.zooplus.ie/contact_form/ or by telephone on +35 312 23 22 26. As I often mention to fellow Trustpilot reviewers in similar situations, this is truly the best way for us to investigate the details and assist you directly.

Thank you again for highlighting this concern. We value your feedback and hope to have the opportunity to clarify the situation and improve your experience with us.

Team zooplus

Noté 1 sur 5 étoiles

Venandi Animal wet cat food purchased from Zooplus

I am extremely concerned about my recent experience with Venandi Animal wet cat food purchased from Zooplus.

I found blue plastic-like foreign material in the food. This was not an isolated occurrence: after checking pouches from four separate boxes, every pouch I opened and examined contained similar pieces.

What concerns me most is that this had happened before. After an earlier incident, Venandi / Animal Adventure GmbH acknowledged in writing that they believed the foreign material was packaging film from their raw materials and that a piece had apparently remained attached to the raw material before production.

Despite that previous report and acknowledgement, I have now found similar foreign material again, repeatedly, in multiple pouches.

I have retained the physical pieces, unopened pouches, packaging, photographs, batch information, purchase records and the correspondence with Venandi.

Zooplus refunded me, but the refund is not the issue. My concern is why a problem previously reported and acknowledged by the manufacturer appears to be occurring again, and whether other customers may still have affected Venandi products at home.

The matter has now been formally reported to the Irish Department of Agriculture, Food and the Marine and has also been referred to the competent feed-control authority in Germany.

To date, I have not been informed by Zooplus or Venandi of any customer warning, affected-batch withdrawal or recall.

I hope this is properly investigated and, if other products or batches are affected, that appropriate measures are taken. People buying food for their animals should be able to trust that it does not contain pieces of packaging material.

20 juillet 2026
Avis spontané
Logo de zooplus.ie

Réponse de zooplus.ie

Hi Adrian,

Thank you for taking the time to share such detailed feedback.

I am very sorry to read about the concerns you have raised regarding the presence of what appears to be foreign material in multiple pouches of Venandi wet cat food. I can completely understand why this would be alarming.

The safety and quality of pet food products are matters we take extremely seriously, and I appreciate you providing such a thorough account of your findings, including retaining the affected packaging, batch information, photographs and previous correspondence. That’s exactly what we need to ensure that we carry out investigations with our suppliers.

Unfortunately, I have not been able to identify your customer account from the information available on Trustpilot.

With your kind help, it would be greatly appreciated if you could contact our customer care team directly via zooplus Ireland Contact Form and mention your Trustpilot review. I realise I may sound repetitive, as we often have to make the same request to fellow Trustpilot reviewers, but it is genuinely the best, and indeed the only, way for us to safely review the full details of your case and any information you may wish to share. If you have already been in contact with our support team, please feel free to continue that conversation and reference this review so that it can be prioritised accordingly.

Thank you again for bringing this matter to our attention. We appreciate the time you have taken to document your concerns and would welcome the opportunity to review everything through our official support channels.

Team zooplus

Noté 2 sur 5 étoiles

Painful

Painful. Shipping takes way to long. Also, if you update subscription delivery, payment is still coming out of the account.

Products are good, but the way orders and delivery is handled is utterly painful

4 août 2026
Avis spontané
Logo de zooplus.ie

Réponse de zooplus.ie

Hi Eva,

Thank you for taking the time to share your honest feedback. I'm pleased to hear that you're happy with the products themselves, but I'm very sorry to learn that the ordering and delivery experience has left you feeling frustrated.

I completely understand how disappointing it is when deliveries take longer than expected, particularly when you're relying on a subscription service for your pet's essentials. While dispatch and delivery times can vary depending on a number of factors, you may find some useful information about our shipping process here: https://support.zooplus.ie/en/support/solutions/articles/76000046414-when-will-my-parcel-be-dispatched-

I'm also concerned by your comment regarding subscription payments continuing after delivery changes were made. That certainly doesn't sound right, and with your kind help, it would be great if we had the opportunity to review what happened and see whether we can make things right.

Unfortunately, I wasn't able to identify your account from the information available on Trustpilot. As this is a public platform, we're unable to investigate individual subscriptions or orders here. Could you please get in touch with our customer care team via https://www.zooplus.ie/contact_form/? That's the best and really the only way for us to access your account securely and look into this properly. If you've already contacted support, please feel free to continue that conversation and mention your Trustpilot review so that your case can be prioritised accordingly.

Thank you again for bringing these concerns to our attention. I genuinely hope we'll have the chance to look into this for you through our official support channels.

Team zooplus

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent to deal with

Very happy with my recent order. Website had great variety of items to choose from, the order process was easy & delivery was veryfast & efficient. Previously when I placed orders, I found delivery very slow, but this has improved immensely & my items arrived within a few days. Very happy with overall products, service & delivery. Will certainly order from here again!

15 juillet 2026
Avis spontané
Logo de zooplus.ie

Réponse de zooplus.ie

Hello MW,

Please accept my apologies for the delayed reply, and thank you for taking the time to share such lovely feedback.

I'm delighted to hear that you found our website easy to use, enjoyed the wide range of products available, and were pleased with how quickly your order arrived. It's especially rewarding to know you've noticed an improvement in our delivery service, as we continuously work to provide the best possible experience for our customers.

Thank you for your trust and for choosing zooplus. Knowing that you're happy with the products, service, and delivery means a great deal to us. We look forward to welcoming you back for many more orders in the future!


Team zooplus

Noté 1 sur 5 étoiles

They have become terrible

They have deteriorated to the point that I'm going elsewhere.

I used them for a long time. A few years ago I think they must have sold to another company, as since then they have got worse and worse. Firstly parcels started taking a long time to arrive. Then they started to arrive badly damaged - sides ripped off, cat litter spilling out etc. They appeared to stop packing things properly and heavy items are left to knock around inside a single layer cardboard box, so the sides just get torn out. They use Evri who are a terrible courier, so those two things combined mean your packages looked mauled. But the latest development has made me quit using them. They took my order, but when it arrived the food I ordered wasn't there. I also received the invoice a couple of days after I ordered. Turns out they just deleted the food from my order, and it is now 'out of stock' on their website. No point ordering from a site that doesn't deliver what you order! And they increasingly don't have things in stock. Customer service is also now outsourced and can't do anything but repeat a script that doesn't solve the problems.

Tl:dr - used to be good, then decided to race to the bottom, now every part of it is bad and you don't get what you order.

28 juillet 2026
Avis spontané
Logo de zooplus.ie

Réponse de zooplus.ie

Hi there,

Thank you for taking the time to share such detailed feedback. I’m genuinely sorry to read how disappointed you’ve become after what sounds like many years of shopping with us. My apologies also for the slow acknowledgement here.

It’s particularly concerning to hear about the recurring issues you describe, from parcels arriving damaged and delays in delivery, to products being removed from your order because they became unavailable. I completely understand why this would leave you feeling frustrated and questioning whether you can rely on us going forward.

What also stands out to me is your comment about customer service. We have not made any changes that would reduce the level of support available to our customers, so I’m very sorry that the assistance you received gave you the impression that your concerns were not properly addressed. That is certainly not the experience we aim to provide, and with your help I would very much like to understand what happened and investigate this further.

Unfortunately, I haven’t been able to locate your account using the information visible on Trustpilot. As this is a public platform, I’m unable to access or discuss order details here. If you could please get in touch with our customer care team via https://www.zooplus.co.uk/contact_form/, that would be the best, and in fact the only, way for us to review your orders and the interactions you’ve had with support. If you’ve already contacted us, please feel free to reply to the existing correspondence instead. In either case, mentioning your Trustpilot review will help us identify and prioritise your case more quickly.

Thank you again for bringing these concerns to our attention. Feedback from long-standing customers is particularly valuable, and I hope we’ll have the opportunity to look into this properly and regain your trust.

Team zooplus

Noté 1 sur 5 étoiles

Shocking delivery experience and abysmal customer relations

I ordered my dog food on 26 June and EVRi tracking showed parcel created by Zooplus on 26 June. On 27 June Zooplus Emailed that my order had left their distribution centre. On 13th July, having checked the tracking every day and finding it no different to the original entry of "parcel created by Zooplus", I messaged my complaint on the Zooplus "Contact us" link, and cancelled my order and asked for a refund. I was Emailed by Emma on 14July and a number of emails passed between us with bland generic and contradictory information received by me. My order arrived this morning, !5 July delivered by GLS. The EVRi tracking finally showed as parcel having been accepted in Vianen on 14 July at 18:02:24. The next entry was at 19:02:24 arriving at GLS in Ireland. A 1 hour travel time between Vianen and Ireland has not been explained to me by Zooplus. On thebasis of that tracking I do not blame GLS who received the goods at 19:02:24 on 14 July and delivered the following day at 10:11:00 on 15 July. I will not use Zooplus ever again and will certainly not recommend them. A very poor delivery and tracking service and abysmal customer service.

15 juillet 2026
Avis spontané
Logo de zooplus.ie

Réponse de zooplus.ie

Hi Ian,

Thank you for taking the time to share such a detailed account of your experience. I'm very sorry to read about the frustration and disappointment caused by the delay, the lack of meaningful tracking updates, and the communication you received while trying to understand what had happened with your order.

More than that, I'm sorry and very surprised to hear that our customer service responses did not provide the clarity and reassurance you were looking for. It would be great if we could reassess that with your help, please.

Unfortunately, I haven't been able to identify your account from the information available on Trustpilot. As this is a public platform, I'm unable to investigate individual orders or discuss account-specific details here. If you would still like us to review what happened, please contact our customer care team via https://www.zooplus.ie/contact_form/. That is the best — and really the only — way for us to access your order information and investigate the delivery history in detail. If you've already been in touch with support, please feel free to continue that correspondence. In either case, please mention your Trustpilot review so that the team can identify and prioritise your case more efficiently.

Thank you again for bringing this to our attention. Feedback like yours helps us understand where both our delivery and communication processes need improvement.

Team zooplus

Noté 1 sur 5 étoiles

Shambolic service—Tina from customer…

Shambolic service—Tina from customer care completely ghosted me!
This is hands down the worst customer service I have ever experienced. My delivery was days late, so I contacted chat support. They promised a replacement. When it failed to arrive days later, I called and spoke to a representative named Tina. She explicitly assured me she would sort everything out within 24 hours.Instead of fixing the issue, 24 hours later I received a generic email from Tina offering me the exact same choice: a replacement or a refund. This is completely insane. I had already agreed to a replacement over a week ago, which they failed to send. Tina handled my case as if the entire conversation from a week ago never happened.I replied immediately stating that I still want the replacement. No confirmation. No shipping timeline. I emailed again to follow up, and Tina has completely ignored my emails. Zooplus traps you in an endless loop of empty promises and then ghosts you. Unprofessional and absolutely appalling service.

14 juillet 2026
Avis spontané
Logo de zooplus.ie

Réponse de zooplus.ie

Hi Marta,

Thank you for taking the time to share your experience, and I’m genuinely sorry to read how frustrating this situation has been for you.

I can completely understand why you would feel let down. I’m particularly sorry and, at the same time, surprised to hear that our assistance has not met your expectations and that’s something we will look into in details.

As I have been able to locate your details in our system and, since, for privacy and security reasons, we cannot discuss account-specific information publicly, I will ensure that your case is reviewed via our official channels so that the current status of your replacement and the communication you received can be properly investigated.

Thank you for bringing this to our attention. Feedback like yours helps us identify where we need to do better, and I am truly sorry for the inconvenience and disappointment caused.

Team zooplus

Noté 2 sur 5 étoiles

Delivery SLOW

No problem with the ordering but delivery! Order confirmed 26/6 and still waiting 15 days later

26 juin 2026
Avis spontané
Logo de zooplus.ie

Réponse de zooplus.ie

Hi Rachel,

Thank you for taking the time to leave a review.

I’m very sorry to hear that your order had still not reached you 15 days after being confirmed. While I’m pleased that placing the order itself was straightforward, I completely understand how disappointing and frustrating such a long delivery wait must be, especially when you are expecting essential items for your pet. We really want to look into the delay for you and resolve it.

Unfortunately, I haven’t been able to identify your account from the information visible on Trustpilot. As this is a public platform, we’re unable to look into individual orders or discuss account details here for privacy and security reasons. If you could please get in touch with our customer care team via https://www.zooplus.ie/contact, we’ll be able to investigate the status of your order properly. Reaching out to our support team is the best — and in practice the only — way for us to assist you with this matter. If you have already contacted us, please do follow up on your existing enquiry and mention your Trustpilot review, as that helps us identify and prioritise your case more quickly.

Thank you again for bringing this to our attention. I hope we’ll have the opportunity to look into this for you and provide some clarity regarding the delay.

Team zooplus

Noté 5 sur 5 étoiles

Fast delivery

Fast delivery , good quality of the products

10 juillet 2026
Avis spontané
Logo de zooplus.ie

Réponse de zooplus.ie

Hello Ewa,

Please accept our apologies for the delayed reply, and thank you for taking the time to share your feedback.

I'm delighted to hear that your order arrived quickly and that you were happy with the quality of the products. Providing great value and a smooth shopping experience is exactly what we strive for, so your kind words mean a lot to us.

Thank you for choosing zooplus and for recommending us through your review.

Team zooplus

Noté 1 sur 5 étoiles

Beautiful website, terrible service — five years of disappointment

I've been a Zooplus customer for approximately five years. If I'm being fair, the only positive thing I can say is that the website looks nice and functions well. That, unfortunately, is where the compliments end.

Delivery has always been abysmal. Frequent delays, orders that simply vanish, you name it. Every time I raised the issue, the company's excuse was always the same: they acknowledged problems with their shipping partner and promised they were working to find a more competent logistics provider. That promise was made repeatedly over the years, and nothing ever changed. It became clear that this was just lip service to buy time.

Things went from bad to ten times worse when Zooplus introduced "Zooplus Repeat," their recurring delivery option. The concept is simple enough: you schedule recurring deliveries of your pet's food so you never run out. But because their delivery service is absolute garbage, scheduling a recurrence means setting yourself up for a fresh new nightmare with every single shipment. Even when I scheduled the repeat order well ahead of time, allowing more than enough margin for a reasonable delivery window, the order still failed to arrive. My most recent order took over 10 days and still hadn't shown up.

The consequences of this incompetence are far more serious than a minor inconvenience. Instead of saving time, ordering from Zooplus becomes a constant headache. Your pet's food runs out because a delivery that should have arrived never did, despite having given them plenty of lead time. Then you find yourself rushing out late at night desperately searching for an open shop so your beloved pet doesn't go hungry. You can't find the same brand your pet eats, so you settle for a substitute, hoping for the best. And then comes the fun part: your pet refuses to eat the unfamiliar food, or worse, the abrupt switch gives them an upset stomach, and you wake up the next morning to find your living room covered in runny mess. Yes, that actually happened to me. All because Zooplus couldn't deliver on time.

My advice: choose a company that takes genuine responsibility for you and your pet, one that shows real commitment to providing a quality service. Zooplus is not that company. A pretty website means nothing when the fundamental service behind it is this unreliable.

6 juillet 2026
Avis spontané
Logo de zooplus.ie

Réponse de zooplus.ie

Hi ToTTi,

Thank you for taking the time to leave such a detailed review, and please accept my sincere apologies for the late acknowledgement of your feedback.

I am truly sorry to read about the experience you describe, particularly as you have been shopping with zooplus for around five years. Reading that you experienced repeated delays over such a long period, and that your most recent Repeat order had still not arrived after more than 10 days, is very concerning.

I am sorry for the inconvenience, worry and frustration this situation has caused you. And, of course, I’m here to do my best to rectify things for you.

Unfortunately, I have not been able to identify your account from the information visible here. As Trustpilot is a public platform, I am unable to investigate or discuss individual orders in this space. If you have not already done so, could I kindly ask you to contact our customer care team via https://www.zooplus.ie/contact_form/? That is the best, and really the only, way for us to review your specific case and see how we can assist. If you have already been in contact with our support team, please feel free to reply to your existing correspondence. In either case, please mention your Trustpilot review, as this helps us locate and prioritise your case more quickly.

Thank you again for sharing your honest feedback. While I regret that your experience has left you feeling this way, I do appreciate you bringing these concerns to our attention.

Team zooplus

Noté 1 sur 5 étoiles

I’m switching supplier for good…

I’m switching supplier for good because my money was taken almost two weeks ago, having to chase order since end of last week, spammed with emails asking ‘How did we do?’ ‘How did we do?’ ffs and then chased this morning to be told I’m getting a refund, which I now have to wait until next week for. I mean, what’s the actual point of zooplus.ie??

7 juillet 2026
Avis spontané
Logo de zooplus.ie

Réponse de zooplus.ie

Hi Alison,

Thank you for taking the time to share your experience, and please accept my apologies for the slow acknowledgement of your review.

I’m genuinely sorry to read how frustrating this situation has been and I completely appreciate why this has left you feeling let down. I’m here to also try and put things right, of course.

Unfortunately, I wasn’t able to locate your account details based on the information available here. For privacy and security reasons, we’re unable to investigate or discuss individual orders publicly on Trustpilot. Could I kindly ask you to contact our customer care team via https://www.zooplus.ie/contact_form/? That is the best, in fact the only, way to allow us to assist you. If you’ve already contacted support, please feel free to follow up on that. Either way, please do mention your Trustpilot review — it helps us prioritise your case quickly.

Thank you again for bringing this to our attention. I’m very sorry that your experience has fallen short of expectations, and I hope we’ll have the opportunity to look into this properly for you.

Team zooplus

Noté 1 sur 5 étoiles

Really poor delivery times- ordered 5…

Really poor delivery times- ordered 5 days ago and still not with courier. Looking like another 3-6 days. Terrible service.

21 juin 2026
Avis spontané
Logo de zooplus.ie

Réponse de zooplus.ie

Hi Niamh,

Thank you for taking the time to share your feedback, and please accept my apologies for the slow acknowledgement of your review.

I’m very sorry to hear about the delay with your order and it would be great if we could have the possibility to look into what had happened.

Unfortunately, I wasn’t able to locate your account details based on the information available in your review. For privacy reasons, we can’t investigate or resolve individual cases here on Trustpilot. Could I kindly ask you to contact our customer care team via https://www.zooplus.ie/contact_form/? That is the best, in fact the only, way to allow us to assist you. If you’ve already contacted support, please feel free to follow up on that. Either way, please do mention your Trustpilot review — it helps us prioritise your case quickly.

Thank you again for bringing this to our attention. We appreciate your patience and hope to have the opportunity to look into this further and improve your experience.

Team zooplus

Noté 5 sur 5 étoiles

Convenience

I order 14kg bags of food which are delivered to my doorstep saves me lugging heavy bags to my car etc. they offer discounts, repeat orders or buy again options which are very helpful.

12 juin 2026
Avis spontané
Logo de zooplus.ie

Réponse de zooplus.ie

Hi Anne,

First of all, apologies for our late acknowledgement of your review.

It's wonderful to hear how convenient our service has been for you. Having heavy 14kg bags delivered straight to your door is exactly the kind of hassle-free experience we aim to provide.

I'm also pleased that you find our discounts, repeat order options and "buy again" features useful when placing your orders.

Thank you for your loyalty and for sharing your positive experience with others.

Team zooplus

Noté 1 sur 5 étoiles

If I could give no stars I would

If I could give no stars I would, the delivery is never on time 3 to 6 working days is an out and out lie. My dog is on medicated food and for the second time in a few months they have cancelled my repeat order the day after it was meant to be shipped. They are a joke of a company and I would advise you all never to use zooplus. I for one will be cancelling my repeat order and ill never use this sham of a company again.

21 juin 2026
Avis spontané
Logo de zooplus.ie

Réponse de zooplus.ie

Hi Dale,

Thank you for taking the time to share your feedback, and please accept my sincere apologies for the delayed acknowledgement of your review. I'm genuinely sorry to read about your experience, particularly as your dog relies on medicated food and I completely understand how upsetting and stressful that must be.

It would be great if we had the possibility to rectify things for you, and, again, sorry for responding here this late.

Unfortunately, I couldn't locate your account details based on the information available in your review. For privacy reasons, we aren't able to investigate or resolve individual cases publicly on Trustpilot. Could I therefore kindly ask you to contact our customer care team via zooplus Ireland Customer Care - https://www.zooplus.ie/contact_form/ ? That is the best, in fact the only, way to allow us to assist you. If you’ve already contacted support, please feel free to follow up on that. Either way, please do mention your Trustpilot review — it helps us prioritise your case quickly.

Thank you again for bringing this to our attention. We would appreciate the opportunity to look into what happened and see how we can help.

Team zooplus

Noté 4 sur 5 étoiles

There was some confusion about shipping…

There was some confusion about shipping where the site said my package was delivered earlier than it actually was. It arrived okay though.

19 juin 2026
Avis spontané
Logo de zooplus.ie

Réponse de zooplus.ie

Hi Ollie,

Please accept our apologies for the delay in responding, and thank you for leaving us a review.

I'm glad to hear that your parcel arrived safely in the end, although I'm sorry for the confusion caused by the delivery status updates. We understand how important accurate tracking information is and appreciate you bringing this to our attention.

Thank you for your understanding and for shopping with zooplus.

We hope to provide an even smoother experience next time.

Team zooplus

Noté 1 sur 5 étoiles

When it comes to returns it is just a…

When it comes to returns it is just a disaster. Better you want to keep what you ordered.

9 juin 2026
Avis spontané
Logo de zooplus.ie

Réponse de zooplus.ie

Hi Anke,

Thank you very much for taking the time to share your feedback with us, and I'm so sorry to hear that you have found our returning process difficult to use.

I was not able to retrieve your details in our system using the ones available here on Trustpilot, and, since we cannot assist you publicly here for security and privacy reasons, please, if you have not done so already, could you very kindly contact our customer care team so that we can review what had happened and rectify things for you.

If you make a reference to your review, that will help us prioritising your query.

Thank you.

Team zooplus

Noté 1 sur 5 étoiles

My order for my dog food was delayed…

My order for my dog food was delayed and I was given no explanation for this
And the zoo plus reward points when I use them then you have to charmer to charge me a handling fee….., what a a cheep act on your behalf for you regular customers…… not much of a reward you just find another way to charge us. Not good enough

2 juin 2026
Avis spontané
Logo de zooplus.ie

Réponse de zooplus.ie

Hi Mattie,

Thank you very much for taking the time to share your feedback with us and sorry for the inconvenience you have experienced.

I see your account in our system and, as we cannot assist you publicly here on Trustpilot for security and privacy reason, we will communicate with you via our official channels.

Thank you.

Team zooplus

Noté 5 sur 5 étoiles

d selection at a good price and…

Good selection at a good price and quick delivery

28 mai 2026
Avis spontané
Logo de zooplus.ie

Réponse de zooplus.ie

Hello Margaret,

Thank you so much for your kind words, and please accept my apologies for the delayed reply.

It’s wonderful to hear that you were pleased with both our selection and pricing, and that everything arrived quickly – that’s exactly the experience we aim to deliver.

I really appreciate you taking the time to share this, and your recommendation means a lot to us.

Team zooplus

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus