Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

ordered a snow shield slash uv blocker that is advertised as a universal fit. It does not fit a 2016 ford xlt explorer. Which is what i ordered and they SAID it would fit When it is on the windshield... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

I just got off the phone with customer service about a return request for a dashmat that I recently purchased. The dashmat came in a two piece dashmat.On the site it shows as a one piece which makes s... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

You order seat covers for your vehicle. Then receive them and they don’t fit at all. It takes forever for a customer service representative to get back to you. Then when you return them they take some... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I recently purchased one of the American Flag series sunshades for my C6 Corvette. The price was on the higher end, but I have used these shades over the years and easily get 5+ years of use out of th... Voir plus

À propos de l'entreprise


Coordonnées de contact

  • Enterprise Boulevard 100, 73075, Pauls Valley, Etats-Unis

  • covercraft.com

1,9

Bas

TrustScore 2 sur 5

124 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

A répondu à 26 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 2 semaines

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered a carhart seat cover.i…

I ordered a carhart seat cover.i received garbage it was nothing like the advertisement. I thought if I purchased from a reputable company I would get a quality product. Then they charged a 20% restocking fee which was more than the product was worth. I was expecting a durable material like shown in their advertisement. They have great advertisements

22 février 2024
Avis spontané
Logo de Covercraft Industries

Réponse de Covercraft Industries

Thank you for your feedback although we're very sorry to hear you're unhappy with the covers received. It appears the covers ordered were not custom or in the Carhartt material, but rather a universal seat glove in a Warp Knit material. While they are a durable material, you are correct, they are not made from the Carhartt fabric. We apologize for any inconvenience and would be glad to try and assist you with ordering items that would meet your expectations.

Noté 1 sur 5 étoiles

Don't buy from this company

I've ordered from Covercraft before but thus time after back and forth with the customer service supervisor discovered I had ordered the wrong Dash mat she was extremely rude in one email and told me "do what you want" and that was a supervisor. I admitted I had ordered the wrong mat but they don't work with returning customers and so I have to pay for return shipping and a 20% restocking fee so for the sake of $15 restocking they have lost a good customer.
I will never buy from thus curupt company ever again.

21 février 2024
Avis spontané
Logo de Covercraft Industries

Réponse de Covercraft Industries

We appreciate your feedback. I'm very sorry to hear the incorrect item was ordered and we're happy to help you return the item. Unfortunately, since this was custom made for your vehicle and per your order, a restocking fee is applicable to the return. It does appear that the customer service representative followed our policy as published. We truly apologize for any inconvenience this has caused.

Noté 5 sur 5 étoiles

EXCELLENT PRODUCT & SERVICE

i have purchased probably 7 covercraft sunshades for various automobiles over the years, and have always found their service and product to be absolutely EXCELLENT. the materials are very high quality and the fit is perfect. i have used some of the sunshades for many years and they still look and perform like new.

28 février 2024
Avis spontané
Logo de Covercraft Industries

Réponse de Covercraft Industries

Thank you for taking the time to provide such great feedback. We truly appreciate your business and your loyalty to Covercraft!

Noté 1 sur 5 étoiles

Do not I repeat do not buy covers from…

Do not I repeat do not buy covers from this company. I finally got my refund minus my expense for shipping them back after 2.5 months of waiting and filing complaint on my credit card. Crap is made in Mexico and the company also sells your email address and you will start receiving 1,000 of unsolicited emails. Stay away from them.

9 novembre 2023
Avis spontané
Logo de Covercraft Industries

Réponse de Covercraft Industries

Thanks for your feedback although I'm very sorry to hear your experience was less than satisfactory. Upon receipt and a full inspection of the returned covers, it was confirmed the items shipped without defect. A full refund was posted back to your account on December, 7th and the restocking fee was waived. Your email has been removed from any further communication from Covercraft which is only sent out when you have requested to be opted in to receive emails, but we do not share that with any other company to market nor sell.

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered seat covers for my dad’s truck…

Ordered seat covers for my dad’s truck for Christmas. We didn’t get him the correct size -which is an honest mistake- but now my dad has to not only pay for item to ship back ( ok I kind of understand) but he has to also pay the company a 20% restock fee ($54) for them to put inventory back on their selves to then resale. Not great customer service in my opinion. You want to keep customers, you say the customer is always right, even when they were wrong and you bend over backwards to keep that customer coming back. I won’t purchase here again.

28 décembre 2023
Avis spontané
Logo de Covercraft Industries

Réponse de Covercraft Industries

Thank you for your feedback although we're terribly sorry to hear your item must be returned due to an order error. Most custom fit items are considered non-returnable as they're custom made specifically for your vehicle and per your order, which makes the product more difficult to resell. We apologize for the inconvenience this has caused and we do appreciate your business.

Noté 1 sur 5 étoiles

should have read the reviews.

the installation instructions are not good and they are not a direct fit. They say there is installation video, but their website does not have them available. I will be returning for a refund.

24 décembre 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Cover is disintegrating

Cover is disintegrating and Covercraft doesn't want to honor their warranty. I will not pay out of my pocket to ship it back.

1 octobre 2023
Avis spontané
Logo de Covercraft Industries

Réponse de Covercraft Industries

Thanks for your feedback although we're very sorry to hear your car cover is experiencing a potential warranty issue. It appears customer service has already provided a return authorization for the product to be returned for inspection, as per our warranty policy published on the website. https://www.covercraft.com/us/en/company/warranty. We do not provide pre-paid return labels for products received without a manufacturer's defect but will repair or replace as per our policy post inspection. However, I can see that a one-time customer courtesy was made in this claim and a prepaid return label was provided for the return. Once the cover has completed the inspection process, which normally takes 1-2 weeks, we will contact you with our findings to complete the claim. We apologize for any inconvenience or dissatisfaction this may have caused but please be assured that we standard behind our warranty period and our published policy.

Sincerely,

Noté 1 sur 5 étoiles

If I could give a zero I would

If I could give a zero I would. Company to my money the day I placed the order with a shipping date 2 weeks later. It’s been 6 weeks and 4 calls and it isn’t shipped and I am out the money. They should not charge until shipped! I’m sure they lied again when they said it was “ready to ship” I’ve heard that once already before - last month! Order cancelled. Would not recommend!!

12 octobre 2023
Avis spontané
Logo de Covercraft Industries

Réponse de Covercraft Industries

Thank you for your feedback. I want to start by extending my sincerest apologies for the extended lead times you experienced with our service. We genuinely understand how frustrating it can be to wait longer than expected. Your insights are invaluable in helping us enhance our operations. At Covercraft, we always strive to provide prompt and efficient service. As we're currently navigating through our new database launch we have experienced some challenges but this doesn't excuse the inconvenience you experienced. Once again, I apologize for the inconvenience you experienced, and I appreciate your feedback, which serves as a catalyst for positive change within our organization. We hope to have the opportunity to serve you again and demonstrate the improvements we've made.

Noté 1 sur 5 étoiles

Bought the custom fit window shade.

Bought the custom fit window shade.. cost 150$ and only covers a little more than half the window.. cover craft acted like oh well and said it take a month to get a new one ..

3 octobre 2023
Avis spontané
Logo de Covercraft Industries

Réponse de Covercraft Industries

Thank you for your feedback although I'm very sorry to hear your UV shield is not fitting correctly. It looks as though a Return Authorization has been processed in the system and we're currently awaiting return of the product for inspection. We truly apologize for any inconvenience this may have caused but we will work with you to get it resolved.

Noté 1 sur 5 étoiles

Don't ever do business with Covercraft

The sunshade cover did not fit. What they do is make products for cars in that general "range" of makes and models. The one we purchased was designed for a MUCH smaller vehicle and it ended up not covering several inches of space in the window, letting light and heat just pour into the vehicle. It was the same as ordering a shirt three sizes too small, but they don't bother telling you this until after you get thep roduct.

I called to see if I could get a refund but had to BEG to get them to waive the restocking fee. Then, they made me cover the cost of shipping the return of $40 for a $90 product. When you call, they also say they have to review all of the product returns, which of course gives them a chance to try to avoid refunding you. They are also "experiencing delays" in their return inspections as well.

In essence, I paid for nothing, but was sent a product that promised to fit my vehicle, but it could never actually do so.

The company will tell you that they "leave space open so it can fit in the vehicle," when any moron can tell you that the product is not fit for its ordinary purpose and can't do what it claims.

They don't send "custom" products to you. They send products with the hope (I suppose) that it will fit your vehicle despite the fact that some vehicles come in different models and have different sizes. I even sent photographs to the customer service rep to advise them that I got a useless product and that paying for shipping would be unfair, but they stood by their position that it was not "defective." The "defective" standard they are using is just a naked attempt to avoid responsibility for their deceptive practices.

What an absolute nightmare it is dealing with this company. They need to get out of this business immediately or else their business practices will end up with them being sued, or worse.

As an earlier customer said, DO NOT PURCHASE FROM THIS COMPANY.

27 septembre 2023
Avis spontané
Logo de Covercraft Industries

Réponse de Covercraft Industries

Thank you for your review although I'm very sorry to hear your experience was less than satisfactory. I was unable to locate your specific order with the information provided, but I would like to further review this issue if you would be so kind to contact management with more information. Although our UV shields are advertised online to have a small opening (1/2" or smaller) around the perimeter of the windshield, it is also made to have an opening around the rearview mirror, so the sunscreen can effortlessly install without the need to re-adjust your mirror. However, if the product is defective, we would certainly cover any return expense. Were you invited to supply any images of the ill-fitting unit for evaluation? We do reserve the right to inspect any returned items prior to issuing a refund but this is usually handled within 10 days of receiving the item back. Please let me know if there's anything I may be able to assist you with and I truly apologize for any inconvenience this has caused.

Thank you for supplying the returns information for review. The notes on the RA indicate the restocking fee has been waived and your tracking number shows the UV shield will be delivered back to us today for inspection. I will email you directly with an update post inspection with the outcome, which normally takes about 7-10 days. Truly apologize for any inconvenience this has caused and hope we can work together to resolve.

Good afternoon. I am happy to report that your return was pushed ahead in inspection and has been completed. There were no defects found in the pattern and you have been refunded in full. This may take 1-3 days to reflect in your account dependent on your banking institution. We hate it didn't work for you and wish you the best in finding a different product.

Noté 3 sur 5 étoiles

I have ordered

I have ordered, in the past, a few of the UVS100 Custom Sunscreens, even turned friends and family on to the product. My beef is that I just ordered another one and do not recall being told that the production time would take over a month, at the time of purchase. They did fully refund my order, upon calling to complain, however I was given the same old talking points "supply chain issues and softwear change". Get a different vendor please, I hate to look elsewhere, but I am...

19 septembre 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

They do not refund full purchase price

The dash cover did not fit. They didn't provide an opening for the speaker.
They do not pay for shipping even though the item was defective. They do NOT refund full purchase price.
DO NOT PURCHASE FROM THIS COMPANY.

13 juillet 2023
Avis spontané
Logo de Covercraft Industries

Réponse de Covercraft Industries

Thank you for your feedback although I'm very sorry to hear you were unhappy with the dashmat. By design, our covers are not made to cover the speakers unless they are raised. This is because if left unprotected they are the first thing to crack when exposed to intense UV rays and heat. However, the material is specially designed not to impact the sound from your speakers. This is outlined on the product page during the order process but we're very sorry to hear this style did not work for you. If customized products are returned without a manufacturer's defect, they are subject to a restocking fee. We hope you consider purchasing from Covercraft again in the future as we appreciate your business.

Noté 2 sur 5 étoiles

Distorted view of what a good 'fit' is.

Do not order mats for the BMW iX their version of 'fitting' leaves a 1-2 inch gap of carpeted floor exposed. They consider this not a defect and intended. This will not provide full protection of your carpets.

30 août 2023
Avis spontané
Logo de Covercraft Industries

Réponse de Covercraft Industries

Thank you for your feedback although I'm very sorry to hear you were unhappy with the Weathertech Floor mats received. The Floorliners are manufactured to fit flush or cover the door sill when the vehicle’s sill is level with the floor. If the vehicle is designed with a well-shaped floor space, the
FloorLiner will rise up to and along the door sill, but not cover it completely. As for the gapping, please be sure to utilize the retention properly. On the vehicle's flooring, there should be small hooks that will go through the holes on the Floor Liners. When utilized, it will help the Floor Liner to sit
more flush. We apologize for any inconvenience this may have caused.

Noté 1 sur 5 étoiles

I did not receive my full order from…

I did not receive my full order from Covercraft. I ordered Carhartt front and back seat covers for my truck. Only received the back seat. No customer service response at all! Multiple attempts to call and contact direct through Covercraft website message. I have not heard nor received and information at all! EXTREMELY DISAPPOINTED with COVERCRAFT! DO NOT ORDER ANYTHING FROM THEM!

27 août 2023
Avis spontané
Logo de Covercraft Industries

Réponse de Covercraft Industries

Thank you for your recent purchase although I am very sorry to hear that you are not pleased with your experience. In reviewing your order, the 2nd row finished production a bit sooner than initially estimated, so the front seat covers will be shipping separately.

We are currently implementing a new date base to improve our performance which has unfortunately caused some intermittent delays with the production time.

We are very sorry for any inconvenience this may have caused.

Noté 1 sur 5 étoiles

Horrible product and company

I bought seat covers that show up 6 weeks later. Made in Mexico and very poor quality for expensive seat covers. Covers don't fit even though custom order done correctly by make and model. Covers have several holes in seams and are defective. Return them, it takes over a month to get a refund and cover craft steals $96 for me returning a defective product instead of giving full refund. WORST COMPANY!! DON"T BUY ANYTHING FROM THEM!

30 juin 2023
Avis spontané
Logo de Covercraft Industries

Réponse de Covercraft Industries

Thank you for your feedback although I'm very sorry to hear your experience was less than pleasurable. Unfortunately, I'm unable to pull any order information with the details provided, but I would like to invite you to call customer support and request management assistance so we can look further into this for you.

Noté 5 sur 5 étoiles

Pleased

I ordered a car cover as well as a dash mat. The cover came and fit like a glove. I love it. My only concern is that someone will steal it! The dash mat wasn't a good fit so I sent it back. They worked w/ me on shipping and the restocking fee. I'd order from Covercraft again. I'm not sure why they get low ratings because when I encountered a problem, they worked with me and actually, the cover I got was quality. I wish the dash mat would have fit because it was really well made.

12 juin 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Bought many sets of seat covers from…

Bought many sets of seat covers from this place as I have three trucks and get rid of them every three years.
This last set of covers I bought in Feb. fits very very loose. So I washed them hoping they would shrink and fit better but they are still loose. Call and they said not our problem. Last set of covers I buy from them.

20 avril 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

BOO FREAKIN HOO!!!

BOO FREAKIN HOO!!!! Terrible customer service, terrible cover, horrible price!!!!!!!!!!!!! YOU S-U-C-K !!!!!!!!!!!!!!!!!!! You anti American scumbags 😡😡😡😡😡 DO NOT WASTE MONEY AND TIME WITH THIS COMPANY

Kind regards,
proud American.

5 décembre 2022
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Highly Disappointed

I regret writing this review because this company seems the type of the business that is concerned about customer satisfaction; however, my experience with my recent purchase was lacking in quality. I purchased a set of mats that were supposedly plush and custom fit for a luxury type vehicle. I already had some mats that I was satisfied with other than the holes to fit the front weren't there since they were purchased from an auto store. The price for these were almost five times less than the Covercraft mats. I honestly was disappointed when I received them; I almost cried since I had expected much more. The color was awful, the holes for front were off, the material was hard and just appeared to be the very cheapest brand of mats that one would purchase from a discount store. They had the appearance of mats to be placed on your back porch to clean feet. I must say that Covercraft did make returns easy, but they charge a restocking fee as well as the shipping fee is the responsibility of the customer. I lost over $40 with return shipping; although, Covercraft did waive the restocking fee. I would have ended up with almost nothing out of the deal had they not waived the restocking fee. Still, I lost half of the purchase price because of shipping. One should consider the factor of return shipping cost and restocking fee before placing an order. I considered these factors but I thought I would be receiving some obviously real custom-made mats and of course would be satisfied.

17 novembre 2022
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus