MOTHER ROOT Avis 

407
•
TrustScore 4.5 sur 5

4,3

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

A very prompt and sensible resolution to my query. Thank you. No stress or unnecessary questions: such a surprising contrast to many retailers, who make it so difficult to complain. I raised issue o... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 3 sur 5 étoiles

My issue was dealt with very quickly (ordered 2 bottles, only 1 delivered) and the customer service rep expedited another order; however, this is the 2nd time (out of the 2 times I've placed an order)... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

My order was lost in shipping and the team responded quickly and pleasantly. It is so nice when you have a good customer service experience. Kudos! I have the jalapeño ginger flavor and I love it... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

My product didn't arrive, Didn't get a good response from courier so got in touch with suppliers which were great, Found out it had been delivered to wrong address by Evri .Sent me a new one without... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise


Coordonnées de contact

4,3

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

407 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,3

Tous les avis

(407)

321 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Never received product

Placed an order on April 15th and my credit card was charged but I have yet to receive anything from them. Not looking for a refund but rather wanted the product that we had heard so much about. I think that’s ample time to receive the order I placed 7 weeks ago.
🌟🌟I want to Edit this review! After I placed this review the company reached out to me and very quickly found my lost order and it was sent to me & received in a couple of days. Their customer service was outstanding. We have tried the product and enjoy it very much. I am changing my review based on their customer service and quality of the product. Thank you so much Mother Root

13 avril 2026
Avis spontané
Logo de MOTHER ROOT

Réponse de MOTHER ROOT

Thank you for your review, Cindy, and we are so sorry to read this.

Seven weeks is far too long to be waiting for an order, and we completely understand your frustration. Unfortunately, your order did not have an email attached to it and we’ve been unable to locate any emails from you so we can’t get in touch.

We would very much like the opportunity to investigate this and get it resolved for you. Please do reach out to us directly at hello@motherroot.com and we’ll look into it as a priority.

Sincere apologies again for the disappointment caused, and thank you for bringing this to our attention.

Warmest regards,
The Mother Root Customer Experience Team.

Noté 5 sur 5 étoiles

I appreciate the thoughtful response

I appreciate the thoughtful response. Once I taste your product I’ll decide how much to order for my mom’s 90th.

1 juin 2026
Avis spontané
Logo de MOTHER ROOT

Réponse de MOTHER ROOT

Hi Jennifer,

Thank you so much, and we're thrilled you're enjoying Mother Root, and really appreciate you taking the time to share the love. It means a great deal to us.

Warmest regards,
The Mother Root Customer Experience Team.

Noté 5 sur 5 étoiles

Sophie was really helpfully

Sophie was really helpfully in pointing me towards the correct products for my needs.

18 mai 2026
Avis spontané
Logo de MOTHER ROOT

Réponse de MOTHER ROOT

Hi Susan,

Thank you so much for your lovely feedback We're so happy to hear that Sophie was able to help you with your purchase. We really appreciate you taking the time to share the love. It means a great deal to us!

Warmest regards,
The Mother Root Customer Experience Team.

Noté 5 sur 5 étoiles

Great

Great. Looked into why my delivery was cancelled (courier broke it) and ordered a replacement which arrived quickly

29 mai 2026
Avis spontané
Logo de MOTHER ROOT

Réponse de MOTHER ROOT

Hi Sam,

Thank you so much for your lovely feedback - we really appreciate you taking the time to share the love. It means a great deal to us!

Warmest regards,
The Mother Root Customer Experience Team.

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent customer service

My order was damaged and undelivered. As always, customer services were quick to reply and send out a replacement. Excellent communication as always, thank you.

1 juin 2026
Avis spontané
Logo de MOTHER ROOT

Réponse de MOTHER ROOT

Hi Karen,

Thank you so much for your lovely feedback and we really appreciate you taking the time to share the love. It means a great deal to us!

Warmest regards,
The Mother Root Customer Experience Team.

Noté 1 sur 5 étoiles

I asked for the address to send glasses…

I asked for the address to send glasses back and never heard anything. Really not impressed with this whole experience and it’s made me not want to buy the drink now too

28 mai 2026
Avis spontané
Logo de MOTHER ROOT

Réponse de MOTHER ROOT

Thank you for your feedback Laura, and I'm so sorry to hear this.

I've been unable to locate any message from you regarding the return, so I'm concerned that your enquiry may not have reached us. Please accept my sincere apologies if that's the case.

We certainly never want anyone to feel ignored, and I'm very sorry that this experience has left such a negative impression. If you'd still like assistance, please do get in touch with us directly via hello@motherroot.com and we'll be very happy to help.

Thank you for bringing this to our attention, and again, I'm sorry for the frustration caused.


Warmest regards,
The Mother Root Customer Experience Team.

Noté 1 sur 5 étoiles

I genuinely love Mother Root

I genuinely love Mother Root. My partner and I tried it and were hooked. That’s exactly why I decided to order more bottles on May 18th to take advantage of the pricing discount and free shipping. The product itself deserves five stars. The experience since then? One star, and I’m being generous.

My original shipment never left Georgia. When I contacted support, they were responsive and offered to replace the order with expedited FedEx shipping. I accepted, and that was May 26th. Today is June 1st, six days later, and the replacement hasn’t left Georgia either. It has bounced between five different cities within the state, sometimes backtracking to cities it already visited.

When I asked why the tracking clearly shows FedEx SmartPost, which is definitively NOT expedited shipping, support stopped engaging with the actual question. Every response has been a copy-paste variation of “it’s with FedEx and on its way, track here.” No explanation. No accountability. No phone number to call, email only.

I’ve spent nearly $80 and have nothing to show for it after 14+ days. For a company that markets itself around wellness and feeling good, this experience has felt the opposite. Fix your US fulfillment and support, Mother Root. You have a genuinely great product that deserves better than this.

18 mai 2026
Avis spontané
Logo de MOTHER ROOT

Réponse de MOTHER ROOT

Thank you for taking the time to leave such detailed feedback Chris.

First of all, we're delighted to hear that both you and your partner love Mother Root - that makes it all the more disappointing to read about the delivery experience you've had.

Unfortunately, your original order encountered a shipping issue, and while we did arrange a replacement as quickly as possible, we're very sorry for the frustration caused by the tracking updates. We completely understand why this was disappointing, especially after waiting so long for an order you were excited to receive.

Having reviewed your account, I can see that your replacement order has now been successfully delivered, and I very much hope it arrived safely and was worth the wait.

Thank you again for your patience throughout this process and for your continued support of Mother Root. Your feedback has been shared internally as we continue to improve both our fulfilment and customer experience in the US.

Warmest regards,
The Mother Roots Customer Experience Team.

Noté 5 sur 5 étoiles

good afternoon sales

my Mother Root bottle did not come and when I contacted them to tell me they apologised and arranged another delivery very quickly which I did thankfully receive

12 mai 2026
Avis spontané
Logo de MOTHER ROOT

Réponse de MOTHER ROOT

Hi Lorraine,

Thank you so much for your kind words, and we really appreciate you taking the time to share the love. It means a great deal to us!

Warmest regards,
The Mother Root Customer Experience Team.

Noté 5 sur 5 étoiles

Most delicious alternative to sugary…

Most delicious alternative to sugary drinks. Really has a strong bite. The customer service is excellent, when I had a broken bottle they replaced immediately. I’ve had about a dozen delivered previously with no issues.

28 mai 2026
Avis spontané
Logo de MOTHER ROOT

Réponse de MOTHER ROOT

Hi Tara,

Thank you so much for taking the time to leave us such wonderful feedback. We're so pleased Mother Root has found a place in your drinks cabinet! Your support genuinely means a lot to everyone here.

Warmest regards,
The Mother Root Customer Experience Team.

Noté 5 sur 5 étoiles

The person I was contacted by…Sophie, Mandi and Renet

The person I was contacted by responding to my email about a computer glitch on the Mother Root website was Sophie. She was outstanding . I heard from her twice. Then Mandi responded to a question I had. Outstanding as well. Lastly, Renet responded. Any guesses how that went. Outstandingly . Your customer service is superb!! Thank you. Kate

21 mai 2026
Avis spontané
Logo de MOTHER ROOT

Réponse de MOTHER ROOT

Hi Sophie,

Thank you so much for taking the time to leave us such wonderful feedback. We're so pleased the team were able to help you on this occasion. Your support genuinely means a lot to everyone here.

Warmest regards,
The Mother Root Customer Experience Team.

Noté 5 sur 5 étoiles

Explained delivery procedure clearly

27 mai 2026
Avis spontané
Logo de MOTHER ROOT

Réponse de MOTHER ROOT

Hi Betty,

Thank you so much for your lovely feedback. We're delighted we were able to get everything sorted for you, and it's wonderful to hear you were happy with the service you received. We'll be sure to share your kind words with the team, they really do mean a lot.


Warmest regards,

The Mother Root Customer Experience Team

Noté 5 sur 5 étoiles

The recipe says soda water,just tried…

The recipe says soda water,just tried using Mexican lime soda.wow what an experience

23 mai 2026
Avis spontané
Logo de MOTHER ROOT

Réponse de MOTHER ROOT

Hi Colin,

Thank you so much for your lovely review! We're absolutely delighted to hear you're enjoying Mother Root. It really means a lot to the whole team that you took the time to share your experience.

Warmest regards,
The Mother Root Customer Experience Team.

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent service from start to finish

Excellent service from start to finish. Communication was prompt and professional throughout, and the whole process was handled efficiently. The quality of the product and customer service exceeded expectations and I would definitely recommend this company to others. Very pleased with the overall experience

13 mai 2026
Avis spontané
Logo de MOTHER ROOT

Réponse de MOTHER ROOT

Hi Drena,

Thank you so much for taking the time to leave such lovely feedback. We're really pleased we could help get things resolved for you, and we're especially grateful for your kind words about our customer service. It means a great deal to the whole team.


Warmest regards,

The Mother Root Customer Experience Team.

Noté 5 sur 5 étoiles

Lovely customer service!

I had a very nice response to my question regarding delivery time. Very friendly customer service!

26 mai 2026
Avis spontané
Logo de MOTHER ROOT

Réponse de MOTHER ROOT

Hi Jennifer,

Thank you so much for your lovely feedback. We're delighted we were able to get everything sorted for you, and it's wonderful to hear you were happy with the service you received. We'll be sure to share your kind words with the team, they really do mean a lot.

Warmest regards,

The Mother Root Customer Experience Team.

Noté 5 sur 5 étoiles

Absolutely love this drink with…

Absolutely love this drink with Fevertree Mexican Lime Soda and a wedge of lime. Great evening aperitif.

25 mai 2026
Avis spontané
Logo de MOTHER ROOT

Réponse de MOTHER ROOT

Hi David,

Thank you so much for your lovely review! We're absolutely delighted to hear you're enjoying Mother Root. It really means a lot to the whole team that you took the time to share your experience.

Warmest regards,
The Mother Root Customer Experience Team.

Noté 3 sur 5 étoiles

We found it 50-50 in my house

We found it 50-50 in my house. My wife found it way too vinegary. I liked it...

Its not as good as alcohol free guiness, but what is? Knocks spots off pentire mind u

17 mai 2026
Avis spontané
Logo de MOTHER ROOT

Réponse de MOTHER ROOT

Thank you for your review Mr Pike, we really appreciate you taking the time to share your thoughts. It sounds like Mother Root split opinion at home! The bold, fiery profile - we appreciate won’t be to everyone’s taste. Thank you again for giving Mother Root a try and sharing your feedback.

Warmest regards, The Mother Root Customer Experience Team.

Noté 1 sur 5 étoiles

This is Ginger cordial at champagne prices

This is Ginger cordial, the ingredients you can make at home for around £4. The thing that annoys me most is that it comes up on my Facebook feed 10 times a day and I can’t get rid of it! That suggests that around £25 from the sale of each bottle goes on Facebook posts! Please, leave it out!

13 mai 2026
Avis spontané
Logo de MOTHER ROOT

Réponse de MOTHER ROOT

Hi Daniel,

At Mother Root, we only use the best ingredients to ensure a bold and balanced flavour. We source fine vinegar made from the best apples, undergoing a slow double fermentation process - very different from standard alternatives. We then macerate our botanicals and allow them to age for several weeks to months, deepening the complexity of flavour. Instead of sugar, we use honey, which not only enhances the taste and mouthfeel but also adds natural benefits - though it’s a much more premium ingredient. Over 63% of our ingredients are organic, and every step of our process is designed to maximise quality and taste.

We’re very sorry to hear the advertising has felt excessive. Unfortunately we don’t have control over how frequently platforms like Facebook choose to show adverts to individuals, but we do appreciate the frustration.

Thank you again for taking the time to share your thoughts.

Warmest regards, The Mother Root Customer Experience Team.

Noté 1 sur 5 étoiles

Poor ordering experience.

So far, the customer service for a failed delivery has been terrible. I had to chase for an update, and even then, the tracking ID doesn't work. No apology for me having to chase or an explanation for the delay in updating me. My order was for 2x limited edition rhubarb, which got damaged in transit, so it couldn't be completed (not Mother Root or my fault, I can tolerate that), but to just say, "I don't know when it'll be available," isn't good enough. I ordered it whilst it was in stock and I've paid for it. Give me a full refund as the first action, and then we can talk about me replacing the order. Don't leave me hanging, and then I have to do the legwork to find out what's going on. That was very disappointing to see. I love the company's product, but the service has been subpar. I hope to see some improvements, as I've gotten so many people onto Mother Root and I've spent a fortune buying it from local suppliers or online. When I eventually see some positive action, I can update my rating.

13 mai 2026
Avis spontané
Logo de MOTHER ROOT

Réponse de MOTHER ROOT

Thank you for taking the time to leave such detailed feedback, Jack, and I’m genuinely very sorry for the experience you’ve had.

You’re absolutely right that, while damage in transit can unfortunately happen from time to time, the communication and follow-up afterwards should have been much better. You should never have been left chasing updates or feeling uncertain about what was happening with your order.

We truly value your support and loyalty to Mother Root, especially as someone who has recommended us to others and supported us both online and through local stockists. Thank you for your patience regarding the Rhubarb stock and I really do hope the replacement reaches you safely and that we’re able to restore your confidence moving forward. Your feedback has absolutely been heard, and we’ll be taking it seriously internally.

Warmest regards, The Mother Root Customer Experience Team.

Noté 1 sur 5 étoiles

Too Sweet

It has sugar in it making it much too sweet for my taste. I should have read the ingredients more carefully. I would prefer an unsweetened beverage.

28 avril 2026
Avis spontané
Logo de MOTHER ROOT

Réponse de MOTHER ROOT

Thank you for your feedback Janet, and we really appreciate you taking the time to share your thoughts. Mother Root Ginger does contain honey as part of the recipe, which adds a slight natural sweetness alongside the organic raw apple cider vinegar, ginger and chilli. We do aim to be as transparent as possible with our ingredients and nutritional information, but we appreciate you giving it a try and sharing your honest feedback.

Warmest regards, The Mother Root Customer Experience Team.

Noté 5 sur 5 étoiles

My shipment was undeliverable and the response with quick and effective

My shipment was undeliverable. After I reached out, the Company staff responded quickly and professionally. Renet promptly arranged a new shipment with expedited delivery. It arrived today. They made good on fixing the situation with minimal effort from me and were very kind throughout.

11 mai 2026
Avis spontané
Logo de MOTHER ROOT

Réponse de MOTHER ROOT

Hi Tom,

Thank you so much for your lovely review! We're delighted we could get things sorted for you and really appreciate your kind words about our service. We'll be sure to pass them on to the team, thank you for your support!

Warmest regards,

The Mother Root Customer Experience Team.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus