Patriot Depot Avis 

175
•
TrustScore 4 sur 5

4,0

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Veteran owned, Patriot Depot has a vast selection of not only Trump, Conservative Apparel And Gifts, and Patriotic products as well. A huge selection of newly designed Tee Shirts, flags, hats and... Voir plus

Noté 2 sur 5 étoiles

Here's the short version: I placed an order for two baseball caps. One of the items I received was incorrect. I contacted them via email about the error (their ONLY... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Patriot Depot the #1 conservative website since 2007 run by and for those of us that share the values of this country’s founding Patriots. God Family Country. I own several shirts and hats from this o... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Ordered Charlie's Freedom shirts prior to reading reviews. I was a little worried after reading reviews but was pleasantly surprised to get my shirts in just a few days. I received frequent updates an... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de vêtements
  2. aussi dans
  3. Magasin de vêtements imprimés
  4. Magasin de vêtements pour hommes

Écrit par l'entreprise

Your one-stop shop for conservative political gear, apparel, books and DVDs, patriotic t-shirts, bumper stickers, and more!


Coordonnées de contact

4,0

Bien

TrustScore 4 sur 5

175 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 85 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de plus d'un mois

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,0

Tous les avis

(175)

113 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

A Company That Truly Cares About Their…

A Company That Truly Cares About Their Customers
I recently ordered my Charlie Kirk shirts from Patriot Depot, and even though there was a slight delay, I couldn’t be more impressed with their professionalism and communication. From start to finish, they stayed in touch, kept me informed, and were always polite and respectful.

It’s rare these days to find a small conservative business that truly understands what good business is — Patriot Depot absolutely does. Their customer service was top-notch, their updates were timely, and their kindness made all the difference. The shirts were worth the wait, and I’m proud to support a company that stands on strong values and treats customers like family.

Much love and continued success to the Patriot Depot team — you’ve definitely earned a loyal customer! 🇺🇸

26 septembre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

They don’t care about their customers

Emailed them 2 times to get no response. Said my shirt was going to be here by the 14th when I ordered and is not here. Will not purchase from them again. Just want your money and nothing more.

27 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Patriot Depot

Réponse de Patriot Depot

We sincerely apologize for the disappointment and frustration you experienced with your order. You were given an expected delivery date, and when your shirt didn't arrive as anticipated, you reached out for assistance and did not receive the response you deserved.

We understand why this left you feeling that your business wasn't valued, and we are truly sorry we gave you that impression.

Please know that our customers mean far more to us than a single purchase. We recognize that trust is earned through reliable service, honest communication, and following through on our commitments. In your case, we fell short of those expectations, and we take responsibility.

We appreciate that you chose to shop with Patriot Depot, and we regret that your experience caused you to lose confidence in us. We sincerely hope you'll consider giving us another opportunity to demonstrate the care and service our customers deserve.

Thank you for your feedback and for bringing this to our attention.

Noté 1 sur 5 étoiles

This is a scam business

This is a scam business. DO NOT GIVE YOUR MONEY TO THIS FRAUD. I ORDERED A FREEDOM SHIRT FOR CHARLIE KIRK’s Birhday and did not receive my order. I have tried contacting them with no response. I am going to turn them in to the AJ in Georgia.

13 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Patriot Depot

Réponse de Patriot Depot

We sincerely apologize for the delay with your order and the frustration you experienced while waiting for your shirt.

During this period, we experienced an exceptionally high volume of orders, which unfortunately resulted in longer fulfillment times than anticipated. While this explains the delay, we recognize that it does not excuse the lack of timely communication when you reached out for assistance.

We would also like to respectfully address the accusation that Patriot Depot is a scam. We are a legitimate, veteran-owned business, and we take our commitment to our customers very seriously. We would never intentionally mislead our customers or accept payment without the intention of fulfilling their orders.

We can confirm that your shirt has since been delivered, and we sincerely regret that it did not arrive within the expected timeframe, particularly since it was purchased for a specific occasion.

We understand your disappointment and take responsibility for the delays and communication shortcomings. However, we respectfully disagree with the characterization of our business as fraudulent.

Thank you for your patience and for giving Patriot Depot the opportunity to fulfill your order. We hope that, despite this experience, we can earn back your confidence.

Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered 3 shirts 3 weeks ago and paid…

I ordered 3 shirts 3 weeks ago and paid for it but haven’t received the order. I’ve left emails and tried to find a number to call. I am going to turn them in to Georgia Better Business. Do not order from them!

5 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Patriot Depot

Réponse de Patriot Depot

We sincerely apologize for the delay with your order and the frustration you experienced trying to reach our customer service team.

During this period, Patriot Depot experienced an exceptionally high volume of orders, which unfortunately caused some shipments to take longer than anticipated. While this explains the delay, we recognize that you deserved better communication while waiting for your purchase.

We would also like to clarify for those reading this review that your order of three shirts has since been delivered. We understand that this does not erase the inconvenience of waiting longer than expected, but we want to assure you that your order was fulfilled.

Patriot Depot is a legitimate, veteran-owned business, and we take pride in serving our customers. We would never intentionally disregard an order or a customer's concerns. We recognize that we fell short in providing timely updates, and for that, we sincerely apologize.

We appreciate your patience and your decision to shop with Patriot Depot. We hope that, despite this disappointing experience, you'll consider giving us another opportunity to earn your confidence.

Noté 1 sur 5 étoiles

Do not order from this company

Do not order from this company. I ordered close to a month ago and have not received my items. I have sent 6 emails to customer service and have not received a reply. Horrible customer service.

11 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Patriot Depot

Réponse de Patriot Depot

We sincerely apologize for the delay with your order and, equally important, for the lack of communication when you reached out to us for assistance.

During this period, Patriot Depot experienced an exceptionally high volume of orders, which unfortunately resulted in longer fulfillment times than anticipated. While this contributed to the shipping delays, we recognize that it does not excuse our failure to respond to your emails.

We understand how frustrating it is to place an order, wait weeks for delivery, and feel that your concerns are going unanswered. You deserved better communication and service, and we take responsibility for falling short.

Please know that we genuinely value our customers and their trust in Patriot Depot. We regret that your experience left you feeling otherwise, and we sincerely apologize for the disappointment.

Thank you for bringing your concerns to our attention. We appreciate your business and hope to have the opportunity to restore your confidence in our company.

Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible company

Terrible company! I ordered a shirt and plain as day said it was soft cotton! I absolutely despise think and heavy cotton t shirts! Received the shirt and plain as day on th tag says “Heavy Cotton”! The description on the site states “soft cotton”. Nothing soft about it! I email the company and received zero response! Will never order from them again!!!

5 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Patriot Depot

Réponse de Patriot Depot

Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear that your T-shirt did not meet your expectations and that you did not receive a timely response when you contacted us.

We would like to clarify that the terms "soft cotton" and "heavy cotton" refer to different characteristics of a garment. "Heavy cotton" generally describes the fabric's weight and construction, while "soft cotton" refers to its feel. A heavier cotton shirt can still be considered soft, although we certainly understand that fabric preferences vary from person to person.

We recognize that you were expecting a lighter-weight shirt, and we're sorry the product was not what you anticipated. We also apologize for the lack of communication when you reached out to us. Regardless of the concern, you deserved a response and an opportunity to discuss your options.

We appreciate your decision to shop with Patriot Depot and regret that this experience left you disappointed. Your feedback is valuable, and we will take it into consideration as we continue working to provide clear product descriptions and better customer service.

Noté 1 sur 5 étoiles

Don’t Order!

Over the years, we have ordered quite a bit of stuff from patriot depot so they were a site I trusted.

I ordered a tote bag on July 2 2025. It never arrived but they got their money from my credit card. I have sent five emails with absolutely no response.

I got an advertising email from them letting people know that they were now under “new ownership“. It’s obvious that “new ownership same as old ownership“.

If you are in the same situation, please know that you can file a consumer complaint with the Georgia consumer affairs office. Just do a search using “George consumer affairs office“.

I have notified my credit card company and they are going to contact patriot depot to see if they can resolve the issue, but I’m not holding out much hope.

28 juillet 2025
Avis spontané
Logo de Patriot Depot

Réponse de Patriot Depot

First, we want to sincerely thank you for being a longtime Patriot Depot customer. Your continued support over the years has meant a great deal to us, and we're truly sorry that this experience left you disappointed and questioning the trust you had placed in our company.

We sincerely apologize for the issues surrounding your tote bag order and, equally important, for the lack of timely communication when you reached out for assistance. You deserved better, particularly as a loyal customer who had shopped with us for years.

We would also like to clarify that your order has since been refunded. While we understand that a refund does not erase the frustration or inconvenience you experienced, we want to assure you that your concerns were not simply disregarded.

Regarding your comments about new ownership, we recognize that trust is earned through actions, not announcements. We are committed to improving our customer service and providing the dependable shopping experience our customers deserve.

We genuinely regret that we fell short and hope that, despite this experience, you will consider giving Patriot Depot another opportunity to earn back your confidence.

Thank you again for your years of support. We truly appreciate it.

Noté 1 sur 5 étoiles

Horrible customer service and they are…

Horrible customer service and they are not responsive at all! Refusing to send my purchase! No answers trying to contact them and could care less, obviously! I want to support small America First businesses but not this one, ever again!

10 juin 2025
Avis spontané
Logo de Patriot Depot

Réponse de Patriot Depot

We sincerely apologize for the frustration and disappointment you experienced with your order, particularly regarding the shipping delay and lack of communication when you reached out for assistance.

First, we want to thank you for choosing to support a small, American-owned business. That support means a great deal to us, and we genuinely regret that your experience left you feeling your business was not valued.

We would also like to respectfully clarify that Patriot Depot does not intentionally withhold orders or refuse to fulfill purchases. While delays and fulfillment issues can occasionally occur, we recognize that our responsibility is to communicate with our customers and address their concerns promptly. In your case, we clearly fell short of those expectations.

We understand that supporting a small business should not mean sacrificing dependable service, and we sincerely regret that we gave you reason to feel otherwise.

We appreciate your feedback and the opportunity to acknowledge where we need to do better. We hope that, despite this experience, we may someday have the opportunity to restore your confidence in Patriot Depot.

Noté 1 sur 5 étoiles

I'd give it a goose egg

I'd give it a goose egg. Total RIPOFF! Will not respond to my requests. Steer clear. Don't let the word PATRIOT fool you. Very shoddy...

25 mars 2025
Avis spontané
Logo de Patriot Depot

Réponse de Patriot Depot

We take customer concerns seriously and are disappointed to read your comments. However, your review does not provide enough information for us to identify a purchase or investigate the circumstances surrounding your complaint.

Without an order number, full name, or details regarding the product or issue, we have no way to verify your experience or determine what may have occurred.

We also respectfully disagree with the characterization of Patriot Depot as a "ripoff." We are a legitimate, veteran-owned American business, and we take pride in serving our customers and standing behind our products.

If you have placed an order with Patriot Depot, we welcome the opportunity to review your concerns. Please contact our customer service team with your order number and the details of your experience so we can investigate and work toward an appropriate resolution.

We believe every customer deserves to be heard, and we are always willing to address legitimate concerns when we have the information necessary to do so.

Noté 1 sur 5 étoiles

Order never shipped after a month…

Order never shipped after a month called the CC company and had the charge removed. Now a month later they send an email that the order shipped, even though they never answered any of my emails. Don't waste your time or money!

3 janvier 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Extraordinarily poor customer service

I purchased one of their "rocks" glasses for a friend. The charge appeared on my VISA statement as a company bearing no resemblance to Patriot Depot. Over the past three weeks I have written twice to their C/S department (they have NO phone number), inquiring when the glass would be sent, but still have not heard a word back. Despicably poor customer service. I will never do business with them again.

24 décembre 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

I too would also give them a zero if I…

I too would also give them a zero if I could. Placed an order for two separate sets of glasses. After a month only one half of the order came in and this is after sending six emails and none of them were responded to. Now 2 1/2 months later the second set has never arrived and I’m looking to get my money back from my bank. Horrible horrible customer service.

17 novembre 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

DON'T ORDER FROM THEM

If I could give them zero stars I would . I placed order 12/9 was charged 12/10 and nothing has been shipped , they do not respond to emails . I really wished that I would have read reviews first before ordering but , being veteran owned I trusted the site . What a disgrace to veterans .

10 décembre 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

RIP OFFS

They confirmed my order on 12-16, charged my credit card on 12-17, & never shipped my order. I emailed them on 12-18 for an estimated ship date. They ignored me, & from what I see on the Trust Pilot reviews, I can expect to never hear from them. I guess I will issue a claim with my credit card.

15 décembre 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

I placed an order 11/22/24

I placed an order 11/22/24. My card was charged. Today is 12/23/24 and I have not received my order. I have emailed and called many, many times and I cannot get a response. Terrible customer service.

22 novembre 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered items for Christmas

Ordered items for Christmas, not shipped after 9 days. Emailed 5 days ago, no response. There is no phone # to call and all I keep getting is marketing emails and texts. DO NO ORDER FRON HERE!

8 décembre 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Took my Money

They took my money and I never received my order. They will not reply to emails and no way to get a hold of them or get your money back. It’s a scam. Very sad because this was a Christmas gift

9 décembre 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Scan

They charged my account 11-17-24, no product. Emails no response. Phone number disconnected. Scam!!

17 novembre 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

It should not be this hard to find…

It should not be this hard to find customer service. No phone number and lack of response by email is an indicator of fraudulant practices. Do not make a purchase simply because they say they are conservative. I made a putchasr 11/23 and it has never shipped. Three emails have gone unanswered. My credit card company reimbursed me because they have not fulfilled an order. Buyer Beware. “Small family owned” should not be an excuse for bad business pratices and theft.

23 novembre 2024
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus