Remi Cachet Avis 

647
•
TrustScore 4 sur 5

4,1

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

By far the best hair extension brand. Always go above and beyond for me even as a sole trader. It means a lot to someone like me to be recognised, appreciated, and shown such support.. Thankyou to all... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

My clients love these Elegance Nano wefts great for adding volume the fine hair without unnecessary weight or bulk.

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Really poor customer service. You claim to have a hairsurance policy but when proof that the hair extensions aren’t fit for purpose and that your products have been used will not offer a replacement!... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

The girls here have been so helpful even with my parcel being delayed in post. Very efficient & had a solution. Hair quality and colour is always amazing! And my best luxury brand I offer in the salon... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Fournisseur d'extension de cheveux

Écrit par l'entreprise

Remi Cachet is a premium quality, professional hair extension brand offering the highest grade of human hair in the market globally. Founded in 2013 by 30+ year industry expert, Victoria Lynch, Remi Cachet has an offering of over 14 extension methods and 60+ shades of colour, with a mission to provide natural and sustainable hair solutions that tackle everything from colour, length, volume and beyond.


Coordonnées de contact

4,1

Bien

TrustScore 4 sur 5

647 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

Chez Trustpilot, nous privilégions le contenu écrit par des personnes réelles. Cependant, cette entreprise a accès notre outil de réponse assisté par l'IA pour l'aider à rédiger ses réponses.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,1

Tous les avis

(647)

150 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 3 sur 5 étoiles

Disappointed

I’ve had my weave in for just a week now, and honestly I’m really disappointed. I switched from Beauty Works hoping that Remi Cachet would be better quality and last longer, but that hasn’t been my experience at all. The hair tangles constantly, I feel like I’m brushing it all the time, and it already feels dry and brittle — and I haven’t even washed it yet. I’m really upset about it.

30 mars 2026
Avis spontané
Logo de Remi Cachet

Réponse de Remi Cachet

Hi Lucy,

Thank you for taking the time to share your feedback - we’re really sorry to hear about your experience, this certainly isn’t the experience we want for our customers.

We’d genuinely love the opportunity to look into this further and support you, however we’re unable to locate any order details linked to your review. If you could please reach out to our customer support team (help@remicachet.com) with your order information, we’ll be more than happy to investigate and assist you as quickly as possible.

Best wishes,
Remi Cachet Customer Support

Noté 5 sur 5 étoiles

i have complained due to what feels…

i have complained regarding poor quality, which i think is a bad batch.

the customer service advisor eve has been really helpful and has offered to send a replacement of hair.

this has been handled very quickly.

26 mars 2026
Avis spontané
Logo de Remi Cachet

Réponse de Remi Cachet

Hi Danielle,

Thank you for leaving your positive feedback - we really appreciate you taking the time to do it.

We are glad to hear we could support you quickly, in an unfortunate situation.

Best wishes,
Remi Cachet Customer Support

Noté 5 sur 5 étoiles

Great products great service and super…

Great products great service and super fast delivery

11 mars 2026
Logo de Remi Cachet

Réponse de Remi Cachet

Hi Mia,

Thank you so much for leaving this lovely review of our products and service.

Best wishes,
Remi Cachet Customer Support

Noté 1 sur 5 étoiles

Such a shame, use to be good

I've used Remi for years now. I use the platinum blonde shade 55. When i first started with extensions the colour and quality would last really well. Over the last few years, my extensions have started going really brassy even after a month or 2 and the quality isn't the same. If I don't brush them every hour they matt and knot up and the ends just keep snapping. I've had to get 24" this time, i usually get 20" but because the length isn't lasting I've had to go longer. I'm not sure if they've changed their hair recently. Such a shame as I've tried other brands and they are much worse but when your paying over £600 for extensions, you want them to be right. Such a shame as they did use to be really good but i begrudge spending the money on this brand anymore. They seem to just get thinner and thinner over time too even though i haven't changed any of my hair care products from when i first started getting them.

15 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Remi Cachet

Réponse de Remi Cachet

Hi Codey,

Thank you for taking the time to share your feedback, we’re really sorry to hear about your recent experience. We completely understand how disappointing this must feel, particularly when you’ve previously been happy with the colour and quality.

We take concerns like this very seriously, however we’ve been unable to locate an order linked to this review, which means we’re unfortunately unable to reach out to you directly or investigate your specific case at this stage.

We would really love the opportunity to look into this further for you and offer support. If you could please contact our customer support team (help@remicachet.com / 0330 175 2551) with your order details, we’ll do everything we can to assist and review this properly.

Thank you again for your feedback, it’s incredibly valuable to us, and we hope to resolve this for you as soon as possible.

Best wishes,
Remi Cachet Customer Support

Noté 1 sur 5 étoiles

SCAM. £400 extensions lost 4 inches of hair in 3 months. Company won’t fix problem!

I paid £400 for 20 inch extensions and they lost 4 inches of length within 3 months despite me having OPTIMAL hair care routines and using their recommended product. They won’t contact me about it and only will go through my hair dresser, then they don’t respond to her for a month at a time. My hairdresser has been in communication with them since NOVEMBER 2025 and the issue still hasn’t been rectified. They’re saying because so much time has passed, it’s wear and tear, despite me not even having th extensions in my head since October 2025! Poor poor company with shitty communication and poor customer service. SCAM do note waste your money

19 mars 2026
Avis spontané
Logo de Remi Cachet

Réponse de Remi Cachet

Hi Laura,

Thank you for taking the time to share your experience, we’re really sorry to hear how frustrated and disappointed you’re feeling. We completely understand how upsetting this situation must be.

We want to reassure you that we always aim to support and assist wherever we can, and it’s never our intention for anyone to feel ignored or let down. That said, as a professional-only supplier, our direct customer relationship is with your stylist, who purchased the hair on your behalf. For GDPR and data protection reasons, we’re only able to discuss order details, investigations, and resolutions directly with the account holder.

We genuinely value all feedback, we’re sorry again for the experience you’ve had and hope a resolution can be reached through your stylist as soon as possible.

Best wishes,
Remi Cachet Customer Support

Noté 5 sur 5 étoiles

Great

Great! Super fast. Super helpful and the best hair ever!

9 mars 2026
Logo de Remi Cachet

Réponse de Remi Cachet

Hi Helen,

We're happy to hear that you had a super fast and helpful experience! We appreciate your kind words about our products - thank you for leaving this review.

Best wishes,
Remi Cachet Customer Support.

Noté 5 sur 5 étoiles
Logo de Remi Cachet

Réponse de Remi Cachet

Hi Carol,

We are so happy to know we can always provide you with reliable, quality service. Thanks for your review and kind words!

Best wishes,
Remi Cachet Customer Support.

Noté 5 sur 5 étoiles

Fabulous Hair

Ordering is easy online . I use the Elegance Full Weft range. I love the texture and standard of the hair . I use the Remi Cachet hair care range and it keeps my wefts in great condition!

2 mars 2026
Logo de Remi Cachet

Réponse de Remi Cachet

Hi Paula,

We're happy to hear you love the texture and standard of the Elegance Full Weft as well as our aftercare range.

Thanks for your positive feedback, we appreciate you leaving this review.

Best wishes,
Remi Cachet Customer Support.

Noté 5 sur 5 étoiles

Very helpful very quick when ordering

Very helpful very quick when ordering

12 février 2026
Logo de Remi Cachet

Réponse de Remi Cachet

Hi Laraine,

We're happy to hear that your ordering experience was quick and helpful. Thank you for your positive feedback!

Best wishes,
Remi Cachet Customer Support.

Noté 5 sur 5 étoiles

Quality hair

Quality hair, exceptional service , fast delivery .

2 mars 2026
Logo de Remi Cachet

Réponse de Remi Cachet

Hi Christine,

Thank you for taking the time to leave this lovely feedback.

We're happy to hear that you received quality hair and exceptional service with fast delivery.

Best wishes,
Remi Cachet Customer Support.

Noté 5 sur 5 étoiles

Perfect colour match

Perfect colour match, very quick delivery and gorgeous quality hair

19 février 2026
Logo de Remi Cachet

Réponse de Remi Cachet

Hi Stefanie,

Thank you so much for this lovely review - we love to hear about your positive experience.

Best wishes,
Remi Lengths Customer Support

Noté 1 sur 5 étoiles

Disappointed

If I could give zero stars I would tried to set up a trade account gave them the same certification and information as two work colleges their account got accepted and mine didnt honestly doesnt make sense at all.

25 février 2026
Avis spontané
Logo de Remi Cachet

Réponse de Remi Cachet

Hi Mariacarmela,

Thank you for your feedback, and we’re very sorry to hear that your application has not yet been approved.

We’ve reviewed your account and can see that we’re currently awaiting a response from you with the requested supporting evidence from you. As soon as this information is received, we’ll be able to proceed with the review and move your application forward as quickly as possible.

We’re keen to help get your account approved and up and running, and please don’t hesitate to reach out if you need any guidance on what’s required.

Best wishes,
Remi Cachet Customer Support

Noté 3 sur 5 étoiles

The buying experience was excellent…

The buying experience was excellent next day delivery great but unfortunately two of my customers have complained about the quality of the hair I have installed which is very disappointing as I have loyal clients and personally recommend Remi Cachet to them.

10 février 2026
Logo de Remi Cachet

Réponse de Remi Cachet

Hi Sarah,

Thank you for sharing this feedback with us and sorry to hear your two clients have complained about the quality, we never want anyone to feel upset with their hair.

We are unable to see any communication from you regarding this so our dedicated Customer Support team will be reaching out to you soon to gain a better understanding of your concern.

Thank you again for the feedback and we look forward to resolving this with you.

Best wishes,
Remi Cachet Customer Support

Noté 5 sur 5 étoiles

Best hair around

Best hair around, feels so much like my own hair

13 février 2026
Logo de Remi Cachet

Réponse de Remi Cachet

Hi Jenna,

Thank you for leaving this lovely review - we love to hear your feedback.

Best wishes,
Remi Cachet Customer Support

Noté 2 sur 5 étoiles

Love the products I normally have good…

Love the products I normally have good service. But I sent hair extensions back which I ordered by mistake for £198 I never received my refund. They keep saying they have refunded me. But it was for a previous returned item. Very disappointed in them

9 février 2026
Logo de Remi Cachet

Réponse de Remi Cachet

Hi Adele,

Thank you for your feedback and sorry to hear you have not received your refund.

We have looked into the communication between you and our customer support team and we replied asking for your order number and return tracking on 09/02/2026 and have not received a reply from you.

We will reach out on that email thread to discuss further so we can look into this for you.

Best wishes,
Remi Cachet Customer Support

Noté 1 sur 5 étoiles

Delivery meant to be next day and paid…

Delivery meant to be next day and paid and arrived 2 days later and nearly 5 which my hairdresser wasn’t happy with gap she had booked me in for

2 février 2026
Logo de Remi Cachet

Réponse de Remi Cachet

Hi Lynsey,

Thank you for your feedback, we are really sorry to hear about the delay with your order. We completely understand how frustrating and inconvenient that must have been for you.

While next day delivery is the service selected, it is unfortunately not a guaranteed delivery date. It’s provided as an estimated delivery timeframe, and on rare occasions delays can occur once a parcel reaches the DPD depot.

I can see that there was a delay at the depot stage in this case, which is why it arrived later than expected and your order qualified for Free Delivery so there is no payment for this to be refund as goodwill.

Thank you again for leaving this review.

Best wishes,
Remi Cachet Customer Support

Noté 5 sur 5 étoiles

Remi cachet always ate great

Remi cachet always ate great. It’s the delivery DPD that causes problems. So if you order from the choose Royal Mail & you’ll get your order next day what you pay for. DPD never deliver on time. Airbus fab quality I have it in myself and my clients love it

4 février 2026
Logo de Remi Cachet

Réponse de Remi Cachet

Hi Nicola,

We're happy to hear that you and your clients love the product! We appreciate your feedback regarding delivery experiences. We'll explore options to ensure more reliable and timely deliveries in the future. Thanks for your review!

Best wishes, Customer Support - Remi Cachet

Noté 5 sur 5 étoiles

Exceptional hair extensions and…

Exceptional hair extensions and delivery. I wouldn’t use anyone else for the high quality hair and speedy delivery.

27 janvier 2026
Logo de Remi Cachet

Réponse de Remi Cachet

Hi Tracey,

We're happy to hear that you had such a great experience with our hair extensions and delivery service.

Thank you for your positive feedback; we appreciate it greatly!

Best wishes, Customer Support - Remi Cachet

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus