Rodiffymoissanite Avis 

61
•
TrustScore 4 sur 5

3,8

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Un'esperienza fantastica! I gioielli di Rodiffy sono davvero meravigliosi e di altissima qualità. Il design è elegante e curato in ogni dettaglio; il set con l'anello e gli orecchini a lobo ha una bri... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Thank you Rodiffy for the beautiful wedding band. My gal started crying and the craftsmanship is stunning. It was perfectly sized and both of us couldn't be happier. Quick shipping with a tracking... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 4 sur 5 étoiles

My significant other ordered me an absolutely beautiful ring! The look is stunning! After wearing it for a week, two stones fell out. He contacted costumer service and they sent a new ring, great! R... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Absolutely horrendous experience. They have refused to collect a returned item that's been sitting at customs for almost a month. Avoid at all costs. I've been waiting for my credit and despite numero... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Bijouterie

Écrit par l'entreprise

Rodiffy moissanite—a gemstone born from the stars, offering diamond-like brilliance with a clear conscience. It perfectly reflects my values: timeless beauty, sustainability, and accessible luxury.


Coordonnées de contact

3,8

Bien

TrustScore 4 sur 5

61 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 24 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,8

Tous les avis

(61)

61 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Exquisite ring & superior service

Everything about the experience & product was first rate!! Customer service responded promptly when I needed to get a larger size & their solution was very generous. The ring itself is e quite!! I’ve purchased other Moissanite rings from other cos but Rodiffy is my provider of choice!

5 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Rodiffymoissanite

Réponse de Rodiffymoissanite

Dear Customer,

Thank you so much for taking the time to leave us a wonderful review! 🌟
We truly appreciate your support and kind words about rodiffymoissanite.

It means a great deal to our team to know that you are happy with your experience. Your satisfaction is our greatest motivation, and we look forward to serving you again in the future.

If you ever need any assistance or have questions, please feel free to reach out to us at any time.

Warm regards,
Rodiffymoissanite Customer Service Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Very Good experience

Good experience
Ring set is pretty
Ordered another set and a band because I found I do not like the feel of the eternity band, how the stones go all the way around. I’m scared I will ruin them as I catch them on everything (I’m not gentle on rings)
These are my daily wear rings and to try diff styles and shapes
I am a diamond hound and hubby said put them in my safe and wear these rings daily and when I find my dream set, he will buy me a diamond set that matches.
Can’t wait for my new rings to come in 😊😊happy customer here

14 février 2026
Avis spontané
Logo de Rodiffymoissanite

Réponse de Rodiffymoissanite

Dear Customer,

Thank you so much for taking the time to leave us a wonderful review! 🌟
We truly appreciate your support and kind words about rodiffymoissanite.

It means a great deal to our team to know that you are happy with your experience. Your satisfaction is our greatest motivation, and we look forward to serving you again in the future.

If you ever need any assistance or have questions, please feel free to reach out to us at any time.

Warm regards,
Rodiffymoissanite Customer Service Team

Noté 5 sur 5 étoiles

The quality and beauty is absolutely…

The quality and beauty is absolutely stunning. I was reluctant at first but after reading reviews I decided to give them a chance. I was pleasantly surprised!

9 avril 2026
Avis spontané
Logo de Rodiffymoissanite

Réponse de Rodiffymoissanite

Dear Customer,

Thank you so much for taking the time to leave us a wonderful review! 🌟
We truly appreciate your support and kind words about rodiffymoissanite.

It means a great deal to our team to know that you are happy with your experience. Your satisfaction is our greatest motivation, and we look forward to serving you again in the future.

If you ever need any assistance or have questions, please feel free to reach out to us at any time.

Warm regards,
Rodiffymoissanite Customer Service Team

Noté 4 sur 5 étoiles

My wife loves the ring

My wife loves the ring.

However I would STRONGLY suggest that when you send an email requesting a review that you blind copy the recipients. I got an email with 91 peoples email addresses shown. Definitely not ok.

3 mars 2026
Avis spontané
Logo de Rodiffymoissanite

Réponse de Rodiffymoissanite

Dear Customer,

Thank you so much for taking the time to leave us a wonderful review! 🌟
We truly appreciate your support and kind words about rodiffymoissanite.

It means a great deal to our team to know that you are happy with your experience. Your satisfaction is our greatest motivation, and we look forward to serving you again in the future.

If you ever need any assistance or have questions, please feel free to reach out to us at any time.

Warm regards,
Rodiffymoissanite Customer Service Team

Noté 1 sur 5 étoiles

I bought three rings from Rodiffy

I bought three rings from Rodiffy. I had great hopes that they would be my dream rings. I got them and they were very scratchy. I thought they would cut into the fingers that were next to them. The moissanite did not look real. I felt it look cheap and not like a diamond. The return process was a nightmare. I exchanged many emails and ultimately they said I missed the 30 days. I thought that was on purpose. There are prices and rings than you can get at Rodiffy.
.

2 mars 2026
Avis spontané
Logo de Rodiffymoissanite

Réponse de Rodiffymoissanite

Dear Customer,

Thank you for your review. We are very sorry to hear about your experience and sincerely apologize for any inconvenience caused.

We have provided a latest solution in our most recent email regarding your order. Please kindly check your email for details.

We truly appreciate your patience and understanding.

Best regards,

Rodiffymoissanite Customer Service Team

Noté 4 sur 5 étoiles

I bought the set an its beautiful 😍 I…

I bought the set an its beautiful 😍 I get so many compliments it looks an fits like they said. It shipped very quickly am very happy with price an quality

5 mars 2026
Avis spontané
Logo de Rodiffymoissanite

Réponse de Rodiffymoissanite

Dear Customer,

Thank you so much for taking the time to leave us a wonderful review! 🌟
We truly appreciate your support and kind words about rodiffymoissanite.

It means a great deal to our team to know that you are happy with your experience. Your satisfaction is our greatest motivation, and we look forward to serving you again in the future.

If you ever need any assistance or have questions, please feel free to reach out to us at any time.

Warm regards,
Rodiffymoissanite Customer Service Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Cheap cheap cheap

Cheap cheap cheap

12 mars 2026
Avis spontané
Logo de Rodiffymoissanite

Réponse de Rodiffymoissanite

Dear Customer,

We are very sorry to hear that you were not satisfied with your purchase.
We take feedback seriously and would like to understand what went wrong. Could you please provide your order number or details so we can look into this and assist you further?

We truly appreciate your feedback and hope to have the opportunity to make things right.

Best regards,
Rodiffymoissanite Customer Service Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Customer Service

While the ring was beautiful, it did not fit true to size. I immediately reached out to Rodiffy on March 5, 2026 that I needed to exchange for a half size bigger and have not received a response. I then sent another follow up email on March 9th and it is now 3 days later and still no response. And it is well before the 30 day deadline for exchanges.

5 mars 2026
Avis spontané
Logo de Rodiffymoissanite

Réponse de Rodiffymoissanite

Dear Customer,

Thank you for sharing your feedback, and we sincerely apologize for the inconvenience you experienced.

We completely understand your concern regarding the exchange request. After reviewing our records, we found that replies were sent to your emails on March 6th and March 10th following your messages on March 5th and March 9th, including the exchange options we provided. However, it seems that our responses may not have reached you successfully.

Sometimes emails can be filtered into the spam or junk folder, so we kindly recommend checking there. In addition, our team has recently attempted to contact you again using an alternative email to make sure you receive the updated exchange solution.

Your satisfaction is very important to us, and we are more than happy to assist you with the exchange. Please feel free to contact us once you receive our message so we can resolve this for you as quickly as possible.

Warm regards,
Rodiffymoissanite Customer Service Team

Noté 5 sur 5 étoiles

The purchase was quick and easy and the…

The purchase was quick and easy and the rings arrived in a timely manner. I love the sparkle it gives off! Looks amazing on.

12 février 2026
Avis spontané
Logo de Rodiffymoissanite

Réponse de Rodiffymoissanite

Dear Customer,

Thank you so much for taking the time to leave us a wonderful review! 🌟
We truly appreciate your support and kind words about rodiffymoissanite.

It means a great deal to our team to know that you are happy with your experience. Your satisfaction is our greatest motivation, and we look forward to serving you again in the future.

If you ever need any assistance or have questions, please feel free to reach out to us at any time.

Warm regards,
Rodiffymoissanite Customer Service Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Very nice ring

Very nice ring, I'm loving it.

6 mars 2026
Avis spontané
Logo de Rodiffymoissanite

Réponse de Rodiffymoissanite

Dear Customer,

Thank you so much for taking the time to leave us a wonderful review! 🌟
We truly appreciate your support and kind words about rodiffymoissanite.

It means a great deal to our team to know that you are happy with your experience. Your satisfaction is our greatest motivation, and we look forward to serving you again in the future.

If you ever need any assistance or have questions, please feel free to reach out to us at any time.

Warm regards,
Rodiffymoissanite Customer Service Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Just received my 3.5 ct radiant cut

Just received my 3.5 ct radiant cut. I'm in love.  The sparkle and fire are breathtaking.  I have diamond jewelry. I travel often. And don't like to wear it. I have been looking at lab and other other stones from various companies. I researched everything and decided based on reviews and cost and pictures and decided to purchase from Rodiffy. I made the right decision. The fire in the stone is more apparent than my diamond. I want to wear this. I can almost cry it's so beautiful. The workmanship the finish is stunning. It's our 50th anniversary and this is my gift to myself. I have a picture but cannot attach here.

Thank you. 

DAUNA ROSS PAQUIER
Lincoln University Pa
USA

28 février 2026
Avis spontané
Logo de Rodiffymoissanite

Réponse de Rodiffymoissanite

Dear Customer,

Thank you so much for taking the time to leave us a wonderful review! 🌟
We truly appreciate your support and kind words about rodiffymoissanite.

It means a great deal to our team to know that you are happy with your experience. Your satisfaction is our greatest motivation, and we look forward to serving you again in the future.

If you ever need any assistance or have questions, please feel free to reach out to us at any time.

Warm regards,
Rodiffymoissanite Customer Service Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Scam? Where is my ring?

My order has been stuck in California with USPS waiting for the shipment to be delivered to them for 9 days. This is starting to feel like a scam. There was some shipping insurance that they forced me to purchase and I suspect that they’re going to say “oh your shipment was lost…but this experience only cost you waiting for weeks plus the scam of paying shipping insurance which we won’t refund!”

Are they selling rings or fake insurance? I’m not happy. I’ve purchased from China before and it doesn’t take 9 days from when it arrives in the U.S. to go to USPS on TOP of the forever it took to get to the U.S. I’m at 17 days total now. This is ridiculous.

20 février 2026
Avis spontané
Logo de Rodiffymoissanite

Réponse de Rodiffymoissanite

Dear Shelly,

We’re truly sorry for the inconvenience and frustration this delay has caused. We completely understand how concerning it is when tracking has not updated.

Since the tracking has shown no movement since February 17th, we have already contacted the shipping courier to open an investigation to determine what happened to the package and expedite a resolution.

Please rest assured — we do not benefit in any way from shipping delays, and we certainly do not operate any kind of “insurance scam.” The shipping protection exists specifically to safeguard customers in rare situations like this.

To show our sincere apology for the inconvenience and the long wait, we will reissue a brand-new order and ship it to you via express shipping at no additional cost.

We truly appreciate your patience and the opportunity to make this right. Our team will continue to follow up on the investigation while your replacement is being prepared.

Best Regards,
Rodiffy Customer Service Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Awesome products

The jewelry from this site is absolutely gorgeous and is made very well. I had an issue with one of the pieces I ordered, and I had a replacement within 4 days. Customer service is top notch and that's VERY important to me when dealing with a company completely online.

7 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Rodiffymoissanite

Réponse de Rodiffymoissanite

Dear Customer,

Thank you so much for taking the time to leave us a wonderful review! 🌟
We truly appreciate your support and kind words about rodiffymoissanite.

It means a great deal to our team to know that you are happy with your experience. Your satisfaction is our greatest motivation, and we look forward to serving you again in the future.

If you ever need any assistance or have questions, please feel free to reach out to us at any time.

Warm regards,
rodiffymoissanite Customer Service Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Absolutely horrendous experience

Absolutely horrendous experience. They have refused to collect a returned item that's been sitting at customs for almost a month. Avoid at all costs. I've been waiting for my credit and despite numerous attempts they will not assist with collecting the item. Customs had to get involved as well and they still refuse.

24 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Rodiffymoissanite

Réponse de Rodiffymoissanite

Dear Karen,

We’re truly sorry to hear about the issues you’ve experienced with your return, and we sincerely apologize for the inconvenience this has caused. We understand how frustrating it must be to deal with customs and delays, and we’re committed to resolving this matter for you.

Please contact us directly at service@rodiffymoissanite.com with your order details so we can investigate and assist you further in getting this resolved as quickly as possible.

We appreciate your patience and understanding.

Best regards,
The Rodiffy Team

Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered a ring form here and do not buy from here the day…

Order # 11653 I ordered a ring form here and the day I received it I ask to return it due to the color and not good quality. It shipped from Carrollton Tx but now they are asking me to ship to Rodiffymoissanite
1st Floor, No. 14, 8th Street, Caisan Xincun, Donghuan Street, Panyu District, Guangzhou, China. I will now have to pay certified letter Rand return receipt to ensure they receive it. This is not fair as the ring shipped from Texas. Do not buy from this company!!!!

Letter I wrote because they keep offering me low offers and I paid $200 for this ring! Do not buy from them because you will have to mail to China even though they mailed from Texas where I live and sell on Amazon with easy returns: Hello,

I’m writing because I am extremely disappointed with both the quality of the ring I received and the return process.

Had I known the ring would need to be returned to China — especially when it shipped from Carrollton, TX — I would never have purchased it. This was meant to be a special Christmas gift, and instead I’m just sad and disappointed. A friend bought the same brand from Amazon and was able to return it easily, without all of this complication.

I also do not feel that a $40 “compromise” is fair. I will never wear this ring. The quality does not match the price, and it is certainly not worth $200. A company should stand behind its products and make returns reasonable.

The only resolution I would consider is receiving half of my money back, so I can try to sell the ring myself since I do not like it. I have never purchased from a company that requires customers to ship items back to China, and I am uncomfortable mailing it internationally without insurance and proof of receipt — especially when I cannot be sure I will get my money back.

I truly wanted to be a long-term customer, but this experience has been frustrating and unnecessarily complicated. Please let me know how we can resolve this quickly, as I am not satisfied with the ring or the process.

Thank you,

Julia

3 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Rodiffymoissanite

Réponse de Rodiffymoissanite

Dear Customer,

Thank you very much for sharing your feedback. We are truly sorry for the disappointment caused and understand how frustrating this experience has been, especially since this was meant to be a special gift.

At the moment, we do not have a US warehouse. However, if you return the ring using USPS First Class Mail, the shipping cost is only around $13–17, much lower than standard international shipping. We kindly ask that you follow this recommended method for your return.

Once you provide us with the return tracking number, we will process your refund immediately upon receiving the ring. We hope this solution helps make the return process easier and gives you peace of mind.

Your satisfaction is very important to us, and we truly hope we can resolve this matter in a way that works for you. Please feel free to contact us anytime if you have any questions.

Thank you for your understanding, and we wish you a wonderful day.

Best regards,
Rodiffymoissanite Customer Service

Noté 2 sur 5 étoiles

I’m not sure about the ring itself

I’m not sure about the ring itself, because I still don’t have it. The standard shipping time states 7-12 days for the full process, all the way up to receiving the package. It’s been 15 days since I placed my order and USPS hasn’t even received it yet. We were supposed to go on a trip today and planned to propose, but I don’t have the ring and have no idea when it’ll actually be here.

12/22/25 edit:

My package has finally reached USPS. Says it will be delivered tomorrow or Wednesday. Hopefully it will be.

19 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Rodiffymoissanite

Réponse de Rodiffymoissanite

Dear Customer,
We apologize for the inconvenience.
We are unable to locate your order using the name from your comment. To help us resolve this issue, could you please provide your order number?
Once we have this, we will check the status and assist you immediately.
Best regards,
Rodiffymoissanite

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus