Sunweb.co.uk Avis 

1 371
•
TrustScore 4.5 sur 5

4,5

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 4 sur 5 étoiles

Pretty easy to book and find the options I wanted. I did a comparison of booking directly and lift tickets and Sunweb were cheaper so it made it a more sensible option for 5 people. We met people la... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Easy to book. I have used Sunweb twice before. Great that ski passes are included and that equipment can be purchased when booking. Accommodation has been as described, clean and convenient.

L'entreprise a répondu

Noté 3 sur 5 étoiles

A plain vanilla booking is simple enough. Unfortunately the booking system is so inflexible, my buddy and I can not fly from different airports AND be on the same booking. Only solution is to book... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

We've always had great experiences booking skiing through Sunweb. Super easy to book via the website for decent prices, and lift passes being included in the cost is a huge bonus. Handy to be able to... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Voyagiste

Écrit par l'entreprise

We specialise in ski holidays with one clear promise: lift passes are always included. That means you know the real cost of skiing upfront – no hidden extras, no surprises. As one of Europe’s largest ski tour operators, Sunweb offers access to hundreds of hand‑picked accommodations across the Alps, with flights available from more than 20 UK airports. Whether you’re travelling solo, with friends or as a family, our flexible packages let you easily add ski hire, lessons and transfers to create a holiday that fits your plans and budget. And with our flight packages to France your ski rental is included too. We stand out by combining competitive pricing with simplicity. Our easy‑to‑use website and app give you clear information before you travel and support while you’re away. For extra peace of mind, all our package holidays are ATOL and ABTA protected, and we offer optional flexible rebooking on many trips. Thousands of UK skiers choose Sunweb for our transparent pricing, wide choice of resorts and excellent value for money. If you want less stress, more skiing and a package that includes what really matters, Sunweb UK is the smart way to hit the slopes.

Lift passes are always included

Écrit par l'entreprise

All of our ski holiday packages include a lift pass as standard
It is important for Sunweb that your holiday is as carefree as possible. This is why we include lift passes with all of our ski holiday packages allowing you ski more and pay less! Including lift passes in the total price also means you don't need to expect any hidden costs when going through the booking process. With our colleagues exploring the Alps each year in search of the best destinations, we have personally created some the best value ski holiday packages with a lift pass included so that you can enjoy a snow-filled getaway without breaking the bank.

Ski rental and Ski pass included

Fly to France and your ski hire is included.

Fly to France and your ski hire is included.
For those of you tired of lugging your skis all the way from the UK to the French Alps, worry no longer. Sunweb is currently offering bronze ski rental to everyone who books a flight package to France. You will receive bronze skis, boots and ski poles which are perfect for kids and new skiers included in the price of your package. The equipment can be collected at the local Skiset shop at the destination.

Coordonnées de contact

Lift pass always included

When you book a ski holiday with Sunweb your lift pass is included.

4,5

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

1 k avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

Chez Trustpilot, nous privilégions le contenu écrit par des personnes réelles. Cependant, cette entreprise a accès notre outil de réponse assisté par l'IA pour l'aider à rédiger ses réponses.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,5

Tous les avis

(1 371)

363 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Good service

16 mai 2026
Logo de Sunweb.co.uk

Réponse de Sunweb.co.uk

Hello Donny Chan,

Thank you for this 5 star review.

We are happy to hear that you are satisfied with our service.

Kind Regards,

Christine

Team Sunweb UK

Noté 5 sur 5 étoiles

A great holiday company and highly…

A great holiday company and highly recommend them. Especially for a winter holiday

8 décembre 2025
Logo de Sunweb.co.uk

Réponse de Sunweb.co.uk






Hello Gareth Drinkwater,

Thank you for your excellent review.

We are thrilled to read that you are so satisfied with Sunweb.
Thank you for the kind words.

We look forward to helping you with your next Sunweb holiday!

Kind Regards,

Christine

Team Sunweb UK

Noté 4 sur 5 étoiles

I am sick of companies asking for a…

I am sick of companies asking for a review the second you have ordered or booked something, long before you have used it. All part of this brainless world.

26 avril 2026
Logo de Sunweb.co.uk

Réponse de Sunweb.co.uk

Hello Michael Kurdelski,

Thank you for taking the time to write a review, after making your initial holiday booking.

We understand that you may prefer to write a review after you have been on the holiday.
Some people like to write a review about the booking steps, website or customer service before the holiday.
Reviews are optional.
If you would like to do so, you can edit the review after your holiday to include the whole experience.

We hope you have a wonderful holiday, when it is time for you to hit the slopes!

Kind Regards,

Team Sunweb UK



Noté 5 sur 5 étoiles

Beyond good - all organised for our ski trip

Beyond good, would definitely use again. Very reasonable and organised everything. Flights, transfers, ski hire and lift passes, accommodation and meals. Thank you, I had such a great trip to Les Deux Alpes.

8 mars 2026
Logo de Sunweb.co.uk

Réponse de Sunweb.co.uk

Hello KPL,

Thank you for this fantastic review!

We are so happy to hear that you had an amazing Sunweb holiday to Les Deux Alpes!
It is great to read that you were so satisfied with all aspects of your holiday!

We look forward to helping you with a 2nd Sunweb holiday!

Kind Regards,

Christine
Team Sunweb UK


Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent experience

Excellent experience, easy to use. Everything went as planned. Great service, would recommend and use in future!

29 janvier 2026
Logo de Sunweb.co.uk

Réponse de Sunweb.co.uk

Dear Sir Booth,


Thank you for your wonderful review! We’re delighted to hear that everything went smoothly and that you had an excellent experience with our service. It’s great to know you found everything easy to use and that you would recommend us.

We look forward to welcoming you again in the future!

Kind regards,
Evi
Team Webcare Sunweb



Noté 5 sur 5 étoiles

Friendly staff

Friendly staff, accommodation next to slope, ski in/ out .

15 avril 2026
Logo de Sunweb.co.uk

Réponse de Sunweb.co.uk

Dear Robert,

Thank you for your kind review! We’re very happy to hear that you found our staff friendly and enjoyed the ski-in/ski-out location of the accommodation right next to the slopes. That’s exactly the kind of experience we aim to offer.

We hope to welcome you again on another great ski holiday! 

Kind regards,
Evi
Team Webcare Sunweb


Noté 1 sur 5 étoiles

*Dangerous Airport Transfer*

The airport transfer service used by sunweb is dangerous and does not meet passenger safety standards. There were not enough seats in the Taxi bus for the number of passengers on the transfer. We were asked to squeeze 17 passengers into 16 seats. When we refused due to safety standards and lack of seatbelts, the driver refused to take us to the airport until we all complied and he actually tried to man-handle people out of seats. Passengers eventually relented in order to get their flights.
During the journey, the driver proceeded to drive at excessively dangerous speeds and recklessly overtook other vehicles on blind bends - a huge disregard shown for the number of passengers now without seatbelts. It was literally terrifying!
We were also picked up over 7hrs before our flight time meaning we had a lovely 5hr wait at the airport before our flight. - I was told this was because they wanted to collect us with a group on an earlier flight - always good to see company profits prioritised before customer safety and satisfaction!
You couldn't pay me to take another airport transfer through this company.

18 avril 2026
Avis spontané
Logo de Sunweb.co.uk

Réponse de Sunweb.co.uk

Hello Leanne Gill,


Thank you for sharing your experience.
Your feedback is very important to us.
We are very sorry to hear that your return transfer did not meet your expectations, and we truly appreciate you taking the time to let us know.

If you haven’t already done so , we kindly ask you to submit a formal complaint so that our aftercare team can investigate this:
https://service.sunweb.com/en/support/solutions/articles/103000196166-how-can-i-submit-a-complaint- [https://service.sunweb.com/en/support/solutions/articles/103000196166-how-can-i-submit-a-complaint-]

Thank you.

Kind Regards,

Christine

Team Sunweb UK



Noté 5 sur 5 étoiles

Organised everything for our ski trip…

Organised everything for our ski trip to les 2 alpes. Our accommodation was amazing. There was a mix up with our booking for snowboard lessons (due to an error on the booking site) but this was sorted out by an advisor as soon as I contacted them. Everything was well communicated and just as expected.

4 avril 2026
Avis spontané
Logo de Sunweb.co.uk

Réponse de Sunweb.co.uk

Hi Emma,

Thank you so much for this 5 star review.

We are very happy to hear that you had such a great Sunweb holiday at one of our amazing accommodations.
It is also great to read that your equipment hire issue was resolved promptly by our customer service team.



We look forward to helping you with your next Sunweb holiday!

Kind Regards,

Christine

Team Sunweb UK



Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent experience from start to…

Excellent experience from start to finish. Everything sorted perfectly from transfers to lift passes. Couldn’t ask for a better service

2 avril 2026
Logo de Sunweb.co.uk

Réponse de Sunweb.co.uk

Hello Customer,

Thank you for this fantastic review.

We are thrilled to hear that you had an excellent experience on your Sunweb holiday.
We are also very happy to read that you are so satisfied with our customer service.

We look forward to helping you with another Sunweb holiday in the future!


Kind Regards,

Christine

Team Sunweb UK


Noté 1 sur 5 étoiles

Poor service and after service!! Company is shameful

Unfortunately only 2 starts as company cant be bothered to reply to customer complaints which suggest they dont really care about customer experience and opinion. Disappointing
Also please make sure you check the cancellation details before booking..

After received poor reply from customer aftercare I have reduced my review to 1 star!
I recommend you to book with the company that takes accountability for poor service rather than blame everything else!!

4 avril 2026
Avis spontané
Logo de Sunweb.co.uk

Réponse de Sunweb.co.uk

Hello Joanna,

Thank you for taking the time to write this review.

We are sorry to hear that you are disappointed with our customer service and the length of time it took to hear back for your complaint.
As per our complaints procedure on our website, it can take some time for our aftercare team to investigate and reply to a complaint.

We are also sorry to hear that you were dissatisfied with the reply that you have now received for your complaint.



Kind Regards,

Team Sunweb UK


Noté 4 sur 5 étoiles

Good communication

Good communication

7 avril 2026
Logo de Sunweb.co.uk

Réponse de Sunweb.co.uk

Hello Stephen Jonathan,

Thank you for this 4 star review.

We are happy to hear that you are satisfied with our communication.

Thank you for booking with Sunweb.


Kind Regards,

Christine

Team Sunweb UK


Noté 5 sur 5 étoiles

Great holiday!

Great holiday!! Will definitely book again👍🏻 well done

1 janvier 2026
Logo de Sunweb.co.uk

Réponse de Sunweb.co.uk

Hello Mark Fisher,

Thank you for this fantastic review.

We are thrilled to hear that you had such a great holiday!

We look forward to helping you with your next Sunweb holiday!

Kind Regards,

Team Sunweb UK


Noté 5 sur 5 étoiles

Easy to use website

Easy to use website, simple and clear comparison re resorts and holidays

14 avril 2026
Logo de Sunweb.co.uk

Réponse de Sunweb.co.uk

Hello David,

Thank you for your 5 star review.

We are happy to hear that you find our website clear and easy to use.

Thank you for booking with Sunweb!

Kind Regards,

Christine

Team Sunweb UK



Noté 5 sur 5 étoiles

Absolutely fantastic service from start…

Absolutely fantastic service from start to finish. This is the 3rd year of booking our ski trip with sunweb and they never disappoint. We are currently looking at booking with them again next year. Would highly recommend. The website is easy to navigate, price are very competitive and the booking process is very easy.

6 avril 2026
Logo de Sunweb.co.uk

Réponse de Sunweb.co.uk

Hello Customer,

Thank you for this excellent review.

We are thrilled to hear that you have already enjoyed 3 fantastic Sunweb holidays!

We are very happy to read that you are so satisfied with our customer service, value for money and website.


We look forward to helping you with your 4th Sunweb holiday soon!

Kind Regards,

Christine

Team Sunweb UK


Noté 1 sur 5 étoiles

Incorrect room descriptions and shocking customer!

Dont book with the company! Hotel states the room is for 4 people. Sunweb booked 5 of us into this tiny room even though the hotel has told them its not suitable! We had suitcases in walkways and on the balcony and still couldnt move. No help from customer service at all. Checked out straight away and found our own accommodation. Wont offer any refund for the room we couldnt stay in and i have paid for the other room myself!

5 avril 2026
Avis spontané
Logo de Sunweb.co.uk

Réponse de Sunweb.co.uk

Hello Gary Hopkins,

Thank you for taking the time to write this review.

I am sorry to hear that you were not satisfied with the room that you booked.

If this was not resolved to your satisfaction during your holiday,  please kindly send a complaint to our aftercare team so that they can look into it for you:
https://service.sunweb.com/en/support/solutions/articles/103000196166-how-can-i-submit-a-complaint- [https://service.sunweb.com/en/support/solutions/articles/103000196166-how-can-i-submit-a-complaint-]

Thank you.

Kind Regards,

Christine

Team Sunweb UK


Noté 1 sur 5 étoiles

We bought a ski holiday through Sunweb

We bought a ski holiday through Sunweb. The accommodation condition was terrible when we walked in. It's supposed to be 4 star standards. The apartment smelled really badly, the bath plug is broken ( we need to put our foot on it to stop the water leaking), the quilt was stained, and 2 sofas were stained too, see photos. Although they changed the quilt for us, the smell, broken bath and stained sofa we had to put up for the whole week. We did not want to stay in the apartment long, so skied a lot, and tried to stay in there reception siting area, but when one day it snowed whole day, we were kicked out as the reception was closed, and we were not allowed to stay in the sitting area. So we had to stay in the filthy apartment. We used a pillow case to cover the sofa, so we could sit on it as it's disgusting .

We paid for the jacuzzi advertised, but it was closed the whole week. No mentioning on arrival.

The last night stay was even worse. We went back to the apartment after dinner, just to find out 3 strange men ripping off the kitchen kickboard, no 'sorry', just been told there was a leak downstairs, they need to find out where the leak was. While we understood emergency happens, surely the hotel staff should have called us to inform us this in advance. That was our private space we paid for. In the end, we were told we should not be using the shower, nor the bath. Not until I asked we needed a shower after a whole day skiing! they then opened the next apartment for us to use the shower. This was the accommodation we paid for, not a residence who owned the place, even though they could be more polite!

I wrote the above to Sunweb after we left the accommodation, they replied to say the accommodation does not fall below the 4 star level, so no compensation can be issued.

So the hotel, and Subweb both admitted their 4 stars standards are: stained sofas, quilt, broken bath, no jacuzzi service as advertised, smelly apartment, entering the private space without advanced notice, being told we could not use the shower/bath we paid for, rudeness.

Food: We paid for half board, while the breakfast was ok, the dinner is set 3 courses menu, but you do not have a choice. If you don't like chicken, then tough. Although they did change the man course for my son. Luckily, we were happy with the 3 course set menu, but not the Italian night, sloppy pizza and sloppy lasagne.

P.s. Yes Subweb looked into my complaint, they just agreed with the hotel filthy sofas, and broken bath, smelly apartment are 4 stars standards. Please be careful what you see on their website, if a 4 star rating hotel, you likely get what we had. After we mentioned our apartment condition to the hotel staff, they never resolved all the issues, but Subweb did not want to acknowledge what we experienced! Simply told me that the hotel looked into the issues! But the bath was broken the whole week, sofas were filthy the whole week, no jacuzzi I paid for!

21 mars 2026
Avis spontané
Logo de Sunweb.co.uk

Réponse de Sunweb.co.uk

Hello Yun Li,

Thank you for taking the time to write this detailed review.

We are very sorry to hear that aspects of the accommodation did not meet your expectations.


You raised your concerns during your stay and the accommodation took steps to address them.
After receiving your complaint, our aftercare team investigated it.
While we regret that your stay did not fully meet your expectations, our aftercare team have looked into the complaint and have provided you with their feedback.

Kind Regards,

Team Sunweb UK


Noté 2 sur 5 étoiles

Sunweb is pretty good, BUT ,,,,,,

Sunweb is pretty good, though a bit complex- I understand why. But the hotel Le Centaur in Flaine was poor, though really nice staff. Sunweb didn't make clear the hammam and sauna were also off limits to those who didn't have the 'approved' swimwear- they only mentioned the pool. I had 'real' swimwear but not 'appropriate'. How silly.
Also, the two-bedroom apts. have deadly steep stairs- kids beware!! I kid you not- no proper handrail, tiled with sharp edges, narrow as it curves down, or up perhaps on different floors. One fall and it's all over.
And then the tv was not 'smart', had no access to useful services, just rubbish French tat. What a pity.
And the 'cooking' facilities are the usual rubbish- incomprehensible dial hieroglyphics, no instructions, poor induction hobs. Rubbish. Can't do more than the most basic, and good luck with that! Garbage disposal was very poor as well. And it wasn't exactly 'ski-in, ski-out'. More like 'walk-in, walk-out' despite plenty of snow.

21 mars 2026
Avis spontané
Logo de Sunweb.co.uk

Réponse de Sunweb.co.uk



Hello Tez,

Thank you for taking the time to write this detailed review.

We are very sorry to hear that you were dissatisfied with your Sunweb holiday to Hotel Le Centaur in Flaine.

If you have not done so already, please kindly send a complaint for this so that our aftercare team can look into it for you:

https://service.sunweb.com/en/support/solutions/articles/103000196166-how-can-i-submit-a-complaint- [https://service.sunweb.com/en/support/solutions/articles/103000196166-how-can-i-submit-a-complaint-]

Thank you.

Kind Regards,

Christine

Team Sunweb UK

Noté 4 sur 5 étoiles

Hotel Corbier

Hotel Corbier, great location accessible via the Torture run. There is a small decent bar serving variety of beers and cocktails which also has a fussball and pool table.
The apartment was great with good views of the slopes.

1 avril 2026
Logo de Sunweb.co.uk

Réponse de Sunweb.co.uk



Hello Dave,

Thank you for this 4 star review.

We are happy to hear that you had a great time at Hotel Corbier.
It is nice to read that you were pleased with the location, apartment and facilities.

We look forward to helping you with a future Sunweb holiday!

Kind Regards,

Christine

Team Sunweb UK

Noté 5 sur 5 étoiles

great experience

I had a really great experience using sun web. It was incredibly easy to use, with a clear layout that made finding and comparing options simple. There was a wide range of choices available, and I really liked being able to add extras and customise my booking to suit my needs.
The deals on offer were excellent, which made the whole process feel even more worthwhile. Overall, everything was straightforward and stress-free to organise. I’d definitely use this site again and would recommend it to anyone looking for a hassle-free way to book a holiday.

23 mars 2026
Logo de Sunweb.co.uk

Réponse de Sunweb.co.uk

Dear Rhianna, 
Thank you for your great 5-star review.
Happy to hear that you had a great experience with our services.
Hopefully we see you back again at one of our beautiful destinations.
Kind regards,
Michelle
Team Webcare Sunweb


L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus