Tea and the gang Avis 

65
•
TrustScore 2 sur 5

2,2

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

I placed an order two months ago, after about a month of no delivery I tried to chase up via email but recieved no response. I put in a chargeback request with my bank and this company had the nerve t... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Dinner like chicken not shown on warm table hard to see and new people there but it was rubbish they used smallest potatoes to use as jacket potatoes worst. That was in Clarendon road Watford never ag... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Been here a few times now the lovely lady at the front of house is so welcoming and very knowledgeable. I've tried a few but favourite so far is the chocolate caramel matcha latte. You can take aw... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I’m a huge fan of tea and the gang! My family visit the little cafe weekly to get our favourites. The Guru tumeric and butterscotch latte is an absolute treat, not too sweet but the flavour is amazing... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Fabricant de thé
  2. aussi dans
  3. Grossiste de thé
  4. Magasin de thé

Informations provenant de diverses sources externes

www.teaandthegang.com Premium tea with personality! Offices in Norway and the UK, worldwide shipping available.


Coordonnées de contact

2,2

Bas

TrustScore 2 sur 5

65 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 63 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 2 semaines

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

2,2

Tous les avis

(65)

15 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Complete scam, should not be trading.

I placed an order two months ago, after about a month of no delivery I tried to chase up via email but recieved no response. I put in a chargeback request with my bank and this company had the nerve to challenge it! I don't understand how they are still allowed to trade.

1 septembre 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Dinner like chicken not shown on warm…

Dinner like chicken not shown on warm table hard to see and new people there but it was rubbish they used smallest potatoes to use as jacket potatoes worst. That was in Clarendon road Watford never again

9 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Tea and the gang

Réponse de Tea and the gang

Hi Diane,
Thank you for your feedback. We're sorry to hear that you were disappointed with your visit to our Clarendon Road café.
We've actually been working very closely with the team at this location over the past couple of weeks, with members of our senior operations team spending time on site, so we're disappointed that your experience didn't reflect the standards we're working hard to deliver.
Our hot food is prepared and held in temperature-controlled hot-holding equipment, but your comments about it not being clear what food was available are useful and we'll review how we're displaying and communicating the daily options. We'll also be reviewing the size and quality of the jacket potatoes being served.
We have a new chef joining the team next week and are continuing to invest a lot of time into improving the food offering at Clarendon Road.
Thank you for bringing this to our attention.
Neill
CEO, Tea and the Gang

Noté 1 sur 5 étoiles

I thought I got scammed - but then got a refund

I got scammed. I placed an order in June. It still hasn't shipped. I've emailed, messaged on social media, whatsapp, everything. They aren't replying.

Edit: after this post — over two months after my initial order and after having repeatedly tried to contact the company to no avail— I messaged them everywhere I could think of. After spamming them I got a refund. This was my first ever experience with the company and was starting to question if they were even real. This has now been sorted and I appreciate this, although I would not recommend given how difficult it was to get anybody to get back to me.

23 juin 2026
Avis spontané
Logo de Tea and the gang

Réponse de Tea and the gang

We’re really sorry about your experience and appreciate you bringing this to our attention.
We’re already in contact with you directly to put this right and will be providing a full refund, as well as the tea that you should have received.
This isn’t the experience we want any customer to have, and we’re addressing what happened with the team directly.
Thank you for giving us the opportunity to resolve it.
Neill
CEO, Tea and the Gang

Noté 1 sur 5 étoiles

Worst chicken sandwich

Overly priced, dry bread, barely any filling, the worst chicken sandwich I've ever eaten at Tea and the Gang in Watford.

11 août 2026
Avis spontané
Logo de Tea and the gang

Réponse de Tea and the gang

Hi Ric, I’m really sorry to read this. We’ve actually been working closely with our Watford team this week specifically on improving our sandwich quality and consistency, so I’m particularly disappointed that this was your experience.

Dry bread and insufficient filling isn’t the standard we expect. I’m going to review this directly with the team and check the sandwiches being served. If you’re happy to contact us with when you visited and what sandwich you purchased, I’d also like to refund it and investigate exactly what happened.

Neill
Tea and the Gang

Noté 5 sur 5 étoiles

Can’t wait to return!

I can see they had problems with their online shop, but I visited their cafe at Warwick University Venture Centre today and it was lovely. Out of term, so quieter than I guess it could be. Nice staff, nice coffee, a peaceful interlude in my day. Will be back soon!

10 août 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Scandalous prices

Scandalous prices. Got charged £1 for a tiny packet of haribo from a multipack. Was going to order coffee and buns also but decided not to bother after that.

4 août 2026
Avis spontané
Logo de Tea and the gang

Réponse de Tea and the gang

Hello, I'm so sorry to hear that you've had this experience. I will look into this personally and ensure it is investigated. Please email us at support@teaandthegang.com for more information. We would be delighted if you would return to enjoy our lovely coffee on us.

Noté 1 sur 5 étoiles

Don't order online

I've been trying to buy their chocolate latte powders online for 3 months now but they only offer one flavour. Ive messaged them several times but just get robbed off with some crap about them moving warehouse, which if you check their social media they've already done this! Therefore I just cant trust them. Its a shame because if they stocked more online they could make a killing, but obviously cant be bothered to be transparent about what is going on.

1 novembre 2025
Avis spontané
Noté 3 sur 5 étoiles

I ordered and paid for tea on December…


I ordered and paid for tea on December 4th and it still hasn't arrived. They don't respond to emails at all. I had to ask my bank to refund my money. Be careful. New update: After long 4 months the order was delivered.

4 décembre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

SCAM

Not received the past four orders after years of ordering with them for our business. We've been emailing every day, no replies. This is a scam and needs to be shut down

22 décembre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

I setup a subscription with them for…

I setup a subscription with them for nearly £95 a month which included a rather indulgent amount of tea but I was so enthusiastic. The first order arrived and the tea was beautiful so I continued the subscription. Unfortunately they have now taken 3 further payments from my account and all 3 of those orders have failed to arrive. September, October and November orders all failed to arrive. I've tried to contact them multiple times and been ignored. I can't cancel the subscription as they've left no way of doing so. You have to email support but support never answers. There's no phone number and my bank won't step in and help recover the money lost.

Somebody stop these scammers please. I'm 75 years old and don't know how to get this made right!

26 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Tea and the gang

Réponse de Tea and the gang

Hi Sue, we are really sorry to hear about this, we are going to look into why these orders did not arrive. I have refunded the orders in full and I am sorry for any stress caused here, We are certainly not scammers and have sold millions of teabags since our launch in 2017.

Noté 1 sur 5 étoiles

Dodgy …

I failed to see the recent reviews about Tea and the Gang,so I paid and waited for the order to arrive. Eventually my email was responded to by the company owner who stated “false information was circulating about them going bust. You can view this information online if you google.The items never arrived and no refund issued. I had to contact my bank about the transaction.

1 décembre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

They take the money for the products

They take the money for the products, never ship it, and never return the money - even though they promised they will.

15 août 2025
Avis spontané
Logo de Tea and the gang

Réponse de Tea and the gang

Hi Tom, I am sorry to hear that your order has not arrived, we recently moved our warehouse from King's Lynn after 5 years and have had some delivery issues, we have emailed you and would be happy to offer a full refund, or re-send the teas if you would prefer? Best Regards The Tea and the gang team x

Noté 1 sur 5 étoiles

This company is Ceased to Trade but…

This company is Ceased to Trade but Shopify are giving them a platform to continue taking money for on line orders. Have contacted Shopify but they say it’s my problem speak to the retailer. DO NOT ORDER from them, note Shopify offers no consumer protection.

1 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Tea and the gang

Réponse de Tea and the gang

Hello, we have not ceased to Trade, I am not sure where you got that information from, but it is wrong. We have recently closed and moved our King's Lynn warehouse and I am sorry that your order has not arrived, we would be more than happy to send this order again, or offer a refund in full, if you would prefer? Love The Tea and the gang team x

Noté 1 sur 5 étoiles

No delivery and no customer service

I order various teas. They haven’t been delivered. And to make matters worse, they don’t respond to emails. So now I don’t have the teas that I have paid for and they have kept my money.
I wonder if the firm has gone bankrupt and they haven’t the decency to tell their customers.

15 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Tea and the gang

Réponse de Tea and the gang

Hi Chris, I am so sorry to hear that your order did not arrive, we recently moved warehouse and have had some delivery issues. We would be more than happy to offer a full refund, or send the teas again. Love the Tea and the gang team x

Noté 1 sur 5 étoiles

Not great service..

Was due to be back at work for 10:15. Was stood at the till at 10, waiting to give my order. Guy completely ignored me and walked past, then asked the other people behind me to pay who had been waiting for their food, so they pushed right in front of me. I didn't want anything cooking, just wanted to pay for a packet of sweets. 15 minutes passed, still being ignored, I was smiling at the guys taking orders to try initiate some sort of acknowledgement. Got to 10:15, I put it back, and left. I get theyre busy, but I just needed someone to let me pay.

11 juin 2025
Avis spontané
Logo de Tea and the gang

Réponse de Tea and the gang

Hi Freya, sorry to hear about your experience in our cafe, this is certainly not what we want to hear. I am not sure it is worthy of a 1 star review though, this is very damaging to a business.

Noté 5 sur 5 étoiles

Ordered already few times and never had…

Ordered already few times and never had any problems. Teas taste great and always arrive very quickly (3-4 working days). Really not understanding all these bad reviews here. I had just good experience! Very happy customer!

10 avril 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Don’t trust this company

We placed an order for £400 but never received the product. There was no communication about any delays, so we reached out to ask about the delivery. Initially, we received no response. After contacting them on social media, they finally replied, stating they couldn’t fulfill the order. They promised a refund, but it never came. In the end, we had to rely on PayPal’s buyer protection to get our money back.

Do not trust this company.

4 janvier 2025
Avis spontané
Logo de Tea and the gang

Réponse de Tea and the gang

I believe this refund was issued in full?

Noté 1 sur 5 étoiles

Beware when buying from the website

Beware when buying from the website. I purchased 100 teabags on the 18th December 2024. The company took the money but never sent me a shipping email and I don’t believe they sent out my order. There was nothing on their website or social media to say they were having issues, so I gave it a couple weeks with it being Christmas and New Year, however after that still nothing arrived. I’d emailed for an update and had no response, so I messaged their Facebook page and Neill responded, he said they’d had sickness and would investigate why I’d not received my order and would respond to my emails. This didn’t happen. I chased again and was told the teas were lost in transit. I asked for the teas to be shipped again and was told they would refund instead. I chased again and was told again I’d receive the refund. Another week went by and still no refund. I chased again and Neill said they were short on staff and tea, but still no refund. I chased again and was completely ignored. PayPal have refunded me today as unfortunately I had to open a case. I’m sad as I was a loyal customer for around four years, but this was so stressful for me I will not be buying from this company again.

8 février 2025
Avis spontané
Logo de Tea and the gang

Réponse de Tea and the gang

Hi Kat, I am really sorry to hear about your experience on your last order with us, as you are aware your first shipment was lost and we were waiting for more stock of the Jasmine green tea before sending the order again. We have been very short staffed since the start of the year and send out apologies again for any delays on comms. We agreed to send you a refund in full and did this via PayPal which you have received. As you mention you have been a happy customer for 4 years but in all the time we have not received one positive review on here but your first bad experience and we get 1 star it is a real shame as I do not think this is a true reflection of our business and product but just a set of unfortunate circumstances but we do take your review on board and will look to put things in place to improve and get better. Thank you for all your custom over the years and we are sorry that we have let you down on your last order. Love The Gang

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus