ReNu Avis 

371
•
TrustScore 3.5 sur 5

3,3

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Our German Shepherd has struggled with some ingrown hair follicles and itchy skin (humid summer). The ReNu FreshFur system has been easy to use and helps get the undercoat out of the way. I like the n... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered the beginning of July and paid extra for the “guaranteed shipping”. It is now October and still nothing. I have sent numerous emails, some are answered with we will look into it, others ge... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

The brush is nice quality and doesn’t make any noise while in use. My dog was reluctant at first but quickly seemed to enjoy his grooming session. Was able to remove A LOT of undercoat and the mist... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Honestly, the long unanticipated delay in delivery of the product was really frustrating and I considered seeking cancelling my order, however when the product ordered in July 9th finally arrived on A... Voir plus

À propos de l'entreprise

Écrit par l'entreprise

ReNu creates simple, high quality pet care essentials designed to make everyday grooming easier and more comfortable for pets and their families. Trusted by thousands of pet parents for our gentle, stress free approach.


Coordonnées de contact

3,3

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

371 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 99 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 24 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,3

Tous les avis

(371)

369 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Awful experience and I will be telling…

Awful experience and I will be telling as many people as I can. I was signed up for a subscription that I don’t want and have received no info on regarding the so called benefits. I emailed the day my card was first charged 9/2 for 42.49 and was told that my subscription would be cancelled but could not be refunded because I had received access to this months benefits. Well lo and behold I was charged another $42.49 on 9/9 so now it appears to be a weekly subscription. When I try to find info on the subscription on the site and put in my email it says I don’t have one so how can I be getting any benefit. I have emailed again and I just called as well. My subscription was not cancelled as stated in the email back from Riley on 9/2. I have now been told my subscription is cancelled and that the charge from 9/9 will be refunded. I am still out the charge from 9/2 as it was greyed out on their end and nothing could be done to refund that one. This turned out to be quite the expensive dog brush with that additional charge.

2 septembre 2026
Avis spontané
Logo de ReNu

Réponse de ReNu

We sincerely apologize for the unexpected subscription charges, the conflicting information you received, and the difficulty you experienced trying to cancel. You should not have been charged again after being told that your subscription was canceled.

Everything has now been fully resolved. Your subscription has been canceled, you will not be billed again, and the charges from September 2 and September 9 have been refunded. We’re also reviewing how this happened so other customers do not experience the same issue. We’re very sorry that it took multiple emails and calls to get this taken care of.

Noté 2 sur 5 étoiles

Disappointing purchase – unexpected $subscription

The brush arrived, later than expected, and with only one small plastic bottle containing mist. At least, I think that’s what it is. It could just as well be water. The four nice little bottles that were shown in the picture with the order were not included in my package.

The brush does work, though, and my cat seems to like it. It’s just a shame that the offer isn’t really an offer anymore, because I suddenly seem to be tied to a subscription that I never asked for. I’m suddenly expected to pay another $40, which is a lot of money, and I have no idea what I’m paying for.

I still haven’t heard anything from customer service, even though the website says they will respond within 24 hours. I’ve sent them another message.

My advice would be: don’t buy it.

The reaction under my review is the only one I got. Nothing received in my email except spam. Today again they took money of my account. I want the $80 back.

12 septembre 2026
Avis spontané
Logo de ReNu

Réponse de ReNu

We sincerely apologize for the delayed delivery, missing bottles, unexpected subscription, and lack of a timely response from our customer service team. We’re glad to hear that the brush works and that your cat enjoys it, but the rest of your experience fell far below our standards.

Everything related to your order has now been addressed, including the missing bottles, and the subscription has been fully canceled. You will not receive any further membership charges. We’re sorry that it took this much effort to get everything resolved.

Noté 5 sur 5 étoiles

Good produkt

Good produkt. Quick delivery

12 septembre 2026
Avis spontané
Logo de ReNu

Réponse de ReNu

Thank you for the wonderful review! We’re so glad you’re happy with the product and that it arrived quickly. We truly appreciate your support!

Noté 4 sur 5 étoiles

Great so far

Ordering process was easy. Shipping and tracking, exceptional. Package was a bit dented due to the delivery person just throwing it at my door. We opened it up and made sure it was fully charged. Instructions were a bit hard to follow so it took a bit of trial and error. I expected mist to be much stronger than it is. The smell is really nice and pleasant. Dogs seem to enjoy it. So for the reasons mentioned above, 4 stars is a fair review.

10 septembre 2026
Avis spontané
Logo de ReNu

Réponse de ReNu

Thank you for your thoughtful and honest review! We’re glad the ordering, shipping, and tracking process went smoothly and that your dogs are enjoying the FreshFur mist.

We’re sorry the package arrived dented and that the instructions were difficult to follow. We’re actively working to make them clearer and easier to understand. We also appreciate your feedback on the mist strength—it’s designed to release a light, controlled amount, but we understand that it may feel different than expected.

Noté 1 sur 5 étoiles

DO NOT GO NEAR THIS COMPANY!

DO NOT GO NEAR THIS COMPANY!
They set up a VIP subscription without my knowledge which they then take weekly! Repeated emails requesting cancellation and not happened. Not even received the original order! AVOID!!
Update 19/09/26 order arrived, brush is ok. My bank prompted a refund for subscription charges .

11 septembre 2026
Avis spontané
Logo de ReNu

Réponse de ReNu

We sincerely apologize for the frustration this has caused. Everything associated with your membership has now been canceled, and you will not receive any further subscription charges.

We’re also sorry that your original order has not arrived. Please contact me directly at nora@getrenu.com with your order number so I can personally resolve the missing order.

Noté 1 sur 5 étoiles

This company is deceptive/SCAM

SCAM SCAM SCAM
This company is deceptive. They put me on a vip subscription with out me even knowing until they took my money from the bank. And they will not return my money. And to try to get a cancelation is very difficult. I was excited to try the product bit the deception is unacceptable. Please read the reviews on trust pilot. Many people have been scammed by renu!!! I will also be reporting them to the better business bureau. There emails sound genuine but the are robbing you with the other hand!!!

9 septembre 2026
Avis spontané
Logo de ReNu

Réponse de ReNu

We sincerely apologize for the frustration and concern this situation has caused. Everything associated with your membership has now been canceled, and you will not be billed again.

Please contact me directly at nora@getrenu.com with your order number so I can personally review the charge and ensure the refund issue is resolved promptly.

Noté 5 sur 5 étoiles

This product worked exactly as advertised

This product worked exactly as advertised. Of course my dog loved being brushed! The hair comes right off the brush with the button. He smells good and his coat is so soft.
I’m not sure it would replace a bath but it’s a perfect refresher!

7 septembre 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Everything and More

I love everything about this product. My Corso's coat is softer and looks great! Shiny and his undercoat isn't shedding as much. He gets so many compliments on how good his coat looks. This brush makes grooming him so easy. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️'s

3 septembre 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

The brush is fine, the fraud is not.

The brush is fine. What’s not fine is ordering a single brush kit and then having my credit card charged $43.49 every week since without authorizing it. I’ve been told that a full refund is processing for the THREE additional charges thus far, but have yet to see it reflected on my card. Buyer beware this scam. It’s especially unfortunate given that the product is marketed to those of us who are just trying to take care of our pets.

7 septembre 2026
Avis spontané
Logo de ReNu

Réponse de ReNu

We sincerely apologize for the unexpected weekly charges and the concern this caused. The membership has now been permanently canceled, and full refunds for all three additional charges have been processed. Depending on your bank, it may take several business days for the funds to appear on your card. No further charges will occur.

Noté 1 sur 5 étoiles

Buy a brush and get hidden monthly charges!

I bought a brush and was charged for a VIP membership I never agreed to. They charged £50 total for a plastic Chinese brush worth £5.

Asked for a refund and instructions for sending that brush back and they stopped responding.

Stay away from these fraudsters.

Update:
They responded here, but they keep sending me advertising emails, 3 since this morning alone, without addressing the issue with my order.
They are very unprofessional.

26 août 2026
Avis spontané
Logo de ReNu

Réponse de ReNu

We sincerely apologize for the disputed VIP membership charge and for failing to respond to your refund and return request. We will review the charge, cancel any active membership to prevent further billing, issue the appropriate refund, and provide clear return instructions for the brush.

Noté 1 sur 5 étoiles

SCAM....MAKE WEEKLY CHARGES TO YOUR…

SCAM....MAKE WEEKLY CHARGES TO YOUR CREDIT CARD AND NEVER PROVIDE A REFUND...

WHEN YOU SEND AN EMAIL THEY RESPOND WITH A PREFORMED EMAIL PROMISING A REFUND THAT NEVER COMES.........😡👎👎

8 septembre 2026
Avis spontané
Logo de ReNu

Réponse de ReNu

We sincerely apologize that the promised refund has not appeared and that you received a generic response instead of a resolution. We will investigate each weekly charge, cancel any active membership to prevent further billing, and ensure the outstanding refund is processed. You should not have had to repeatedly follow up.

Noté 1 sur 5 étoiles

Charged every week 42.79 for 4 weeks after ordering on 8-10-26

I ordered two brushes on 8-10-26. They charged me 42.79 and then 14.99 for the second one. On 8-14-26, they charged my acct another 42.79. I got the two bushes on 8-19-26 and neither charger fit the wand and the mist was hit and miss. I emailed the company and they were going to send me out new wands. On 8-24-26, they charged my acct again and i called and they said it was the membership fee and since i had access to benefits, they couldn't refund me but would cancel the membership. Well they continued to charge me on 9-1-26 and 9-7-26 42.79. I called this time and they still did not want to refund money. Said my membership had not been cancelled. She said she was canceling it then but started off stating they couldnt refund the money. As it stands now, she is supose to refund 128.37 of the membership fees within 3-5 days and suppose to send replacement wands out. Keep an eye on your bank acct

7 septembre 2026
Avis spontané
Logo de ReNu

Réponse de ReNu

We sincerely apologize for the defective chargers, repeated membership charges, and the failure to cancel the membership when first requested. We will ensure the membership is fully canceled, the promised $128.37 refund is processed, and the replacement wands are sent. No further charges should occur.

Noté 1 sur 5 étoiles

Received the brush but with only one…

Received the brush but with only one bottle of mist instead of the 4 ordered. Also took a charge from my bank, when I emailed about it I was told it was for a subscription which I did not ask for and that as I had already had a month of benefits they would not refund. How can you have a month of benefits when you order on the 30th and then they take the subscription on the 5th of the following month so barely a week and not a month. I will be contacting my bank regarding this as money has been taken fraudulently.

10/09/2026
Can someone from ReNu please contact me regarding the reply you sent. Since then I have had no communication regarding the missing products or the refund. There have also been no replies to emails sent through your site. I would appreciate some sort of communication so I have an idea of when the refund will happen or the missing products dispatched. Thank you

7 septembre 2026
Avis spontané
Logo de ReNu

Réponse de ReNu

We sincerely apologize that your order arrived with only one of the four bottles and that your membership concern was handled incorrectly. We will review the order, arrange for the three missing bottles to be sent, cancel the membership to prevent further charges, and refund the disputed membership payment.

Noté 1 sur 5 étoiles

Five charges in one month

I ordered the brush and it was fine. It felt cheaper than I’d expect for the price but worked ok.

What I’m upset about is the FIVE times I’ve been charged this month! I didn’t knowingly sign up for any subscription. In fact, when I went to the website to check, it said I didn’t have any subscriptions. Why have they charged so many times? I will be reporting this scam to my bank.

7 septembre 2026
Avis spontané
Logo de ReNu

Réponse de ReNu

We sincerely apologize for the concern caused by being charged five times, especially while your account showed no active subscription. We will review each charge, ensure the membership is fully canceled to prevent any further billing, and refund the unauthorized charges.

Noté 1 sur 5 étoiles

Scam

They’ve charged my credit card $43 every two weeks since buying the pet brush. No new product has arrived, NOR did I order more. I’ve emailed many times and they say they are trying to fix it. It is a SCAM.

7 septembre 2026
Avis spontané
Logo de ReNu

Réponse de ReNu

We sincerely apologize for the unexpected recurring charges and for not properly addressing your previous emails. We will review every $43 charge, cancel the membership to prevent any further billing, and refund the unauthorized charges.

Noté 1 sur 5 étoiles

Broken brush for 160.00

I bought the pet brush for 39.99. It didn’t work. The charger didn’t work. I just used the brush. In the meantime they charged me 39.99 3 more times in one month. They said I was on a subscription. Who charges a person 4 times in one month for a subscription. I asked for a refund and they only refunded me 39.99.
In my opinion this company is a rip off. I was was charged 160.00 dollars for a broken brush. BEWARE

8 août 2026
Avis spontané
Logo de ReNu

Réponse de ReNu

We sincerely apologize for the defective brush, the unexpected subscription charges, and the incomplete refund. We will review all four $39.99 charges, cancel the membership to prevent any further billing, and refund the remaining charges. We take responsibility for ensuring this is fully resolved.

Noté 3 sur 5 étoiles

Decent for what it is for my double…

Decent for what it is for my double coated husky it helps with surface dirt but doesnt reach well down into the deep undercoat

18 août 2026
Avis spontané
Logo de ReNu

Réponse de ReNu

Thank you for sharing your honest feedback about the brush. We’re glad to hear that it helps with surface dirt, though we’re sorry it hasn’t worked as well as you hoped for your double-coated husky’s deeper undercoat. We understand how important it is to have a grooming tool that works effectively for your pet’s specific coat type. Your feedback is valuable to us and helps us understand where the product may not meet every pet’s individual needs. We appreciate you giving ReNu a try and taking the time to share your experience with us.

— Nora, Founder of ReNu

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus