Vancouver Blooms Avis 

184
•
TrustScore 4 sur 5

4,1

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

The customer service I wish I could rate a 0/5. I asked for an update on my order that I ordered a week before the delivery date and was told that they might be able to get it delivered today.... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I was nervous as I never ordered from Blooms before and am out of province.. The site was easy to navigate and most importantly the arrangement (designers choice) and chocolate coveted strawberries w... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I've twice had amazing experience with Vancouver blooms. They deliver timely and the stuff is exactly how its shown on the website. Zero complaints. I would highly recommend to anyone (especially thos... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I’m delighted with the speed, quality and efficiency of the company. The choices offered to create a memorable and unique flowers and gift package was very satisfying. The recipient was super happy... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Livraison de fleurs
  2. aussi dans
  3. Fleuriste
  4. Marché aux fleurs

Écrit par l'entreprise

Vancouver Blooms is a flower delivery service specializing in handcrafted floral arrangements and curated gift sets.


Coordonnées de contact

4,1

Bien

TrustScore 4 sur 5

184 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 24 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,1

Tous les avis

(184)

159 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent service

Excellent service. Only can recommend. Delivery was on time. Worth every penny

9 août 2026
Avis spontané
Logo de Vancouver Blooms

Réponse de Vancouver Blooms

Thank you so much for your wonderful 5-star review, Chris! We're thrilled to hear that you had an excellent experience with Vancouver Blooms and that your delivery arrived on time.

It means a lot to know you felt the service was worth every penny. We truly appreciate your recommendation and look forward to serving you again in the future!

Noté 5 sur 5 étoiles

Beautiful flowers sent from across the country

My family member in Vancouver loved the birthday flowers and balloon! They were beautiful and arrived on time. Thank you for ensuring that I could do something special from across the country.

6 août 2026
Avis spontané
Logo de Vancouver Blooms

Réponse de Vancouver Blooms

Thank you so much for your wonderful 5-star review, Sarah! We're thrilled to hear that your family member loved the birthday flowers and balloon and that everything arrived on time.

We're especially happy we could help you send something special from across the country and make their birthday a little more memorable. Thank you for choosing Vancouver Blooms—we truly appreciate your support!

Noté 5 sur 5 étoiles

Bouquet was beautiful - recipient was impressed

Ease of ordering and when I had a question, customer service answered quickly and cheerfully. Recipient was impressed with the bouquet.

24 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Vancouver Blooms

Réponse de Vancouver Blooms

Thank you so much for your wonderful 5-star review, Ro! We're thrilled to hear that you found the ordering process easy and that our customer service team was able to assist you quickly and cheerfully.

We're especially happy to know the recipient was impressed with the bouquet! Thank you for choosing Vancouver Blooms, and we look forward to helping you celebrate many more special occasions in the future.

Noté 5 sur 5 étoiles

Delivery on time

Delivery on time, and the customer service was great when I needed them on the phone. Will definitely order from them again!

7 août 2026
Avis spontané
Logo de Vancouver Blooms

Réponse de Vancouver Blooms

Thank you so much for your wonderful 5-star review, Alex! We're thrilled to hear that your order was delivered on time and that our customer service team was able to assist you when you needed us.

We truly appreciate your kind words and are so happy to know you'll be ordering from us again. We look forward to helping you celebrate many more special occasions!

Noté 1 sur 5 étoiles

Flowers are in such bad quality

The flowers were not fresh at all when it was delivered to my house. I was gifted pink roses in a box but one flower had brown specks on the leaves and most of the other flowers had the surface leaves starting the brown. I tried to understand because the weather is hot and picked out the bad petals. Despite watering them, they progressively got worse and 3 days later after I received them, most petals turned brown and all the petals fell before I even got to preserve them; which I had to just throw all of them away. Super disappointed, I’ve never seen such bad quality flowers as this. Local grocery shops have better quality than the roses I received

13 août 2026
Avis spontané
Logo de Vancouver Blooms

Réponse de Vancouver Blooms

Hi Alice, we're very sorry to hear about your experience and understand how disappointing it was to receive flowers that did not remain fresh as expected.

We sincerely apologize that the roses did not meet your expectations in terms of freshness and quality. We understand how frustrating it must have been to see the flowers deteriorate so quickly, especially when they were intended to be enjoyed and preserved as a special gift.

We appreciate you taking the time to share the details of your experience. Your feedback regarding the freshness and quality of the flowers has been shared with our team for further review as we continue working to improve our products and fulfillment processes.

Thank you for bringing this to our attention.

Noté 1 sur 5 étoiles

I would not use Vancouver Blooms again…

I would not use Vancouver Blooms again after this experience.

I spent over $200 on a birthday delivery of flowers, champagne and chocolates. The delivery was not completed because the driver apparently attempted to call the recipient twice and received no answer. However, we have the phone records at our end and there were no incoming or missed calls. I was also with the recipient at the time.

The company advised that the driver did not consider it safe to leave the order. While I appreciate that drivers need to use their discretion, there is a porch area outside the building where the delivery could have been left. More frustratingly, I had placed another order with the same company only around two weeks earlier, which was delivered to exactly the same address without issue and was left at the door when the recipient was not home.

I was then told I would need to pay an additional $60 to have the order redelivered. Given what had already happened, I was certainly not prepared to pay another $60 with no confidence that the same thing would not happen again.

The company eventually offered a partial refund, meaning I am still approximately $100 out of pocket, have received absolutely nothing for that money and, most importantly, my friend was left without their birthday gift.

Having now looked at other reviews, I can see that problems with failed deliveries and the subsequent handling of them appear to be a recurring theme. This is particularly unacceptable given the price point. When customers are spending this amount of money on gifts for important occasions, there should be a much more reliable delivery process and a reasonable resolution when something goes wrong.

Very disappointing experience and I would not recommend or use this company again.

10 août 2026
Avis spontané
Logo de Vancouver Blooms

Réponse de Vancouver Blooms

Hi, we're very sorry to hear about your experience and understand how disappointing and frustrating this situation was, especially since the order was intended as a birthday gift.

We understand your concerns regarding the delivery attempt and the difficulty you experienced with the redelivery process. While our drivers must follow delivery procedures and use their discretion regarding the safety and security of leaving an order unattended, we recognize how frustrating it was when the delivery could not be completed and an additional redelivery fee was required.

We also want to confirm that the partial refund you agreed to has been processed. We regret that the resolution did not fully meet your expectations, but we have honored the agreed resolution.

Your feedback regarding the delivery process, communication, redelivery fees, and customer service has been shared with our team for further review.

We sincerely apologize that we were unable to provide the experience you expected and appreciate you taking the time to share your detailed feedback.

Noté 5 sur 5 étoiles

My first order had an issue

My first order had an issue, but it was handled promptly and well! The next two orders were seamless. Great experience.

15 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Vancouver Blooms

Réponse de Vancouver Blooms

Thank you so much for your wonderful review! We're delighted to hear that although your first order had an issue, it was resolved promptly and that your next two orders went smoothly.

Your continued trust and support mean so much to our team. We're grateful you gave us another chance, and we're thrilled we could provide you with a great experience.

Noté 5 sur 5 étoiles

Gorgeous Bouquet

The flowers delivered on time and turned out so beautiful! my bestfriend loved them so much

24 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Vancouver Blooms

Réponse de Vancouver Blooms

Thank you so much for your kind review, SZ! We're thrilled to hear that your flowers arrived on time and turned out so beautiful.

Knowing that your best friend loved them truly makes our day! Thank you for choosing Vancouver Blooms to be part of such a special moment.

We appreciate your support and look forward to helping you celebrate many more occasions in the future!

Noté 5 sur 5 étoiles

Don't hesitate to order

I was nervous as I never ordered from Blooms before and am out of province.. The site was easy to navigate and most importantly the arrangement (designers choice) and chocolate coveted strawberries we both fantastic. Floral were fresh, beautiful and well presented. They delivered as requested. Very pleased and will use them again. .

22 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Vancouver Blooms

Réponse de Vancouver Blooms

Thank you so much for your wonderful review, RY! We're thrilled to hear that your first experience with us exceeded your expectations.

It's great to know that you found our website easy to use and that the Designer's Choice arrangement and chocolate-covered strawberries arrived fresh, beautifully presented, and on time. Your kind words mean a lot to our team.

We truly appreciate your trust and look forward to helping you celebrate many more special occasions in the future!

Noté 1 sur 5 étoiles

Worst flower shop and customer service

Worst flower shop and customer service.
My friend ordered flowers & champagne for my 40th Birthday as a surprise.
I missed call from the delivery but called the number back within two minutes. I called 5 times but no answers. The voicemail said flowers and that was it.
When I got the details from my friend of the name of the flower shop, I called the company, I was told I’d have to pay full price to reorder! I said I’ll pick up in Surrey a 40 minute drive from my home from their warehouse and was told no, flowers have been destroyed! What about the champagne ?? Never ever will I order or recommend this company. Who calls once for a delivery and then seen my number call back five times two minutes later and won’t answer.
It was so disappointing. The customer service guy was so rude and couldn’t care less.

26 juin 2026
Avis spontané
Logo de Vancouver Blooms

Réponse de Vancouver Blooms

Hi Katie, we're very sorry to hear about your experience and understand how disappointing this must have been, especially since the gift was meant to be a surprise for your 40th birthday.

We sincerely apologize for the frustration caused by the missed delivery and the difficulty you experienced trying to reach the driver. While our couriers make delivery attempts based on their assigned routes and schedules, we understand how upsetting it was that you were unable to reconnect after returning the call.

We also regret that the resolution offered did not meet your expectations. Your feedback regarding the delivery process, communication, and customer service has been shared with our team for further review as we continue working to improve our customer experience.

Thank you for taking the time to share your feedback.

Noté 1 sur 5 étoiles

Poor quality items…stick to flowers

Sadly the item I ordered was extremely poor quality. I ordered champagne glasses champagne and chocolates which came to around $120 with delivery and taxes. The chocolates had a bloom on them as if they were somewhere hot them cold. The glasses were as thick as a vase. I have seen better quality glasses in a discount store. When I complained I was told no compensation would be given as it was a matter of preference. I didn't ask for compensation i was hoping for better quality replacement products. They told me it was a matter of choice I did agree I had a choice and my choice will be to support a different business in future, which is a shame as a oreviius purchase was very good quality.

13 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Vancouver Blooms

Réponse de Vancouver Blooms

Hi Shaw girls, we're very sorry to hear about your experience and understand how disappointing this must have been, especially since you had a positive experience with us previously.

We sincerely apologize that the products you received did not meet your expectations in terms of quality. We understand your concerns regarding the chocolates and champagne glasses and regret that they were not what you had hoped for.

We also regret that the resolution provided did not meet your expectations. While product quality can sometimes be subjective, we understand that you were seeking replacement items rather than compensation, and we're sorry that we were unable to provide the outcome you were hoping for.

Your feedback regarding the product quality and customer service has been shared with our team for further review as we continue working to improve our customer experience.

Thank you for taking the time to share your feedback.

Noté 5 sur 5 étoiles

Sister in law said they were the best flowers she ever received

I helped my brother in law buy these gifts for his wife while he was out of town.

She said they were the best flowers she’s ever received and the best gifts she ever received.

You guys did a phenomenal job. Thank you

8 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Vancouver Blooms

Réponse de Vancouver Blooms

Thank you so much for your wonderful review, John! We're honored to have helped your brother-in-law surprise his wife while he was away.

Hearing that she called them the best flowers and gifts she's ever received truly means the world to our team. Thank you for trusting Vancouver Blooms to be part of such a special moment. We look forward to helping you celebrate many more occasions!

Noté 5 sur 5 étoiles

Prompt delivery

Prompt delivery, great quality, beautiful bouquet and presentation! Very pleased.

3 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Vancouver Blooms

Réponse de Vancouver Blooms

Thank you so much for your wonderful review, M. Martin! We're delighted to hear you were pleased with the prompt delivery, the quality of the flowers, and the beautiful bouquet and presentation.

Your kind words mean a great deal to our team. Thank you for choosing Vancouver Blooms—we look forward to helping you celebrate many more special occasions!

Noté 1 sur 5 étoiles

Check out the yelp reviews!!!

Check out the yelp reviews!!!! They’re all 1 star
If I could give 0 stars I would. Honestly avoid at all costs. We paid €100 to get flowers, wine and chocolates delivered to our friend for her engagement. Every other delivery provider can deliver straight to her door without even calling her. This one, however, tried the buzzer once and cancelled the order. We then had to pay €30 extra to get it redelivered. I phoned to give them her phone number twice so they could call her. I also emailed the number to the company. Then I accidentally emailed again and wrote the number down as the Vancouver blooms number. So when they went to deliver round two they rang THEMSELVES and abandoned the order. The customer service was sooo bad and unhelpful. She said we would have to pay to try redelivery again and no remorse or anything. So then we offered to collect the flowers. That’s not an option. I just got a refund of €50 instead of trying again because they are so useless. So infuriating and such a waste of time and money. Such bad customer service. Avoid avoid avoid.

I really don’t want a generic reply from Vancouver Blooms unless you are going to offer me a full refund please don’t bother replying. Thanks

9 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Vancouver Blooms

Réponse de Vancouver Blooms

Hi Clare, we're very sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must have been, especially as the gift was intended to celebrate your friend's engagement.

We sincerely apologize for the difficulties encountered during the delivery attempts. We understand your concerns regarding the delivery process, the communication issues, and the additional redelivery fee. We're sorry that the overall experience did not meet your expectations.

We also regret that the resolution provided did not leave you feeling supported. Providing excellent customer service is important to us, and we're sorry your experience fell short of that standard.

Your feedback regarding the delivery attempts, communication, and customer service has been shared with our team for further review as we continue working to improve our customer experience.

Thank you for taking the time to share your feedback.

Noté 1 sur 5 étoiles

Worst customer service ever

Worst customer service ever , three times on the phone with them and said it would be delivered before 5pm to a business and driver called after 5 asking to deliver for 5:15pm when she is done at work. And said they will do a partial refund for the inconvenience when asked instead of honouring the time they told me. Or coming up with another resolution and to deliver the flower again they asked me to pay the delivery fee again.

30 juin 2026
Avis spontané
Logo de Vancouver Blooms

Réponse de Vancouver Blooms

We sincerely apologize that your order was not delivered within the timeframe you were advised, especially since it was being sent to a business with limited receiving hours. We understand how disappointing it was to receive a call after business hours and that this affected the recipient's ability to receive the flowers as planned.

We also regret that the resolution offered did not meet your expectations. We understand your concerns regarding the additional delivery fee for a reattempt and are sorry that our service left you feeling unsupported.

Your feedback regarding the delivery timing, communication, and customer service has been shared with our team for further review as we continue working to improve our customer experience.

Thank you for taking the time to share your feedback.

Noté 5 sur 5 étoiles

Great service!

I chose a petite size arrangement and was very pleased with how “full” it looked. Well designed website. Great communication. Reasonably priced. Delivered on time with photo documentation. Well done! Thank you!

28 juin 2026
Avis spontané
Logo de Vancouver Blooms

Réponse de Vancouver Blooms

Thank you so much for your wonderful review, Lori!

It's great to know you enjoyed our website, found our pricing reasonable, appreciated our communication, and valued the delivery photo confirmation. We work hard to make every step of the gifting experience as smooth and enjoyable as possible.

Thank you for choosing Vancouver Blooms and for sharing your kind words. We truly appreciate your support and look forward to helping you celebrate more special moments in the future!

Noté 5 sur 5 étoiles

I’m delighted with the speed and attention to detail. Unique choices.

I’m delighted with the speed, quality and efficiency of the company. The choices offered to create a memorable and unique flowers and gift package was very satisfying. The recipient was super happy and felt special, indeed. I ordered same day delivery and that’s what I got. No corners cut. Highly recommended! I’ll be using again.

24 juin 2026
Avis spontané
Logo de Vancouver Blooms

Réponse de Vancouver Blooms

Thank you so much for your wonderful review, April!

It means so much to know that our same-day delivery, beautiful selection of flowers and gifts, and seamless service helped make your recipient feel truly special. Creating memorable moments like this is exactly what we strive for, and we're delighted we could be a part of yours.

Thank you for your kind recommendation and for trusting Vancouver Blooms. We can't wait to help you celebrate many more special occasions!

Noté 4 sur 5 étoiles

I sent these flowers to one very…

I sent these flowers to one very wonderful woman. I was surprised that I could not pick the time for delivery. Other than that the delivery made her so happy and the flowers were fantastic!

19 juin 2026
Avis spontané
Logo de Vancouver Blooms

Réponse de Vancouver Blooms

Thank you so much for your thoughtful review, Elena! We're delighted to hear the flowers brought so much happiness to someone who means so much to you, and that you were pleased with their quality.

We appreciate your feedback about not being able to choose a specific delivery time. We understand how important timing can be for special occasions, and we'll be sure to share your comments with our team as we continue looking for ways to improve our service.

Thank you for choosing Vancouver Blooms. We truly appreciate your support and hope to help you create more special moments in the future!

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent

Brilliant service on the same day as my order, the team were great to stay in contact and the flowers, cupcakes and balloon were top quality! Thank you!

19 juin 2026
Avis spontané
Logo de Vancouver Blooms

Réponse de Vancouver Blooms

Thank you so much for your fantastic review, Taylor! We're thrilled to hear your order was delivered the very same day and that our team kept you informed throughout the process.

It means so much to know the flowers, cupcakes, and balloon exceeded your expectations and helped make the occasion extra special. Thank you for choosing Vancouver Blooms—we truly appreciate your support and look forward to helping you celebrate many more memorable moments!

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus