Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

I purchased a Venus et Fleur arrangement as a Mother’s Day gift for order #1020868. When it arrived, the flowers were already falling apart — petals scattered throughout the interior of the gift box... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Most horrible company in the world to purchase from. A flower arrangement that I spent nearly $1500 on came horribly damaged with the ceramic vase broken & the refused to send a replacement or refund... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

That's a genuinely awful experience, especially for such a meaningful occasion. Here's a review that's firm, factual, and hard to dismiss: --- **Suggested Review:** ⭐☆☆☆☆ **Pai... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Sadly I bought the 3 pack 9 tiny roses in a square light green box with not even a hint of a smell of roses and a tiny unscented candle and a round light green container with one red rose with no scen... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Fleuriste

Écrit par l'entreprise

Venus et Fleur eternity flowers are luxury florals that can last more than a year with proper care. Our expertly handcrafted arrangements are made to leave a long-lasting impression on the hearts of your loved ones. These arrangements are perfect for a wide variety of events, including anniversaries, weddings, birthdays, Valentine’s Day, Mother’s Day, and any other event that needs a touch of luxury.


Coordonnées de contact

1,5

Mauvais

TrustScore 1.5 sur 5

82 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

A répondu à 84 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 2 semaines

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

By far the worst costumer service

By far the worst costumer service. I sent it to the wrong address and text them 3 mins after placing order. They never replied. I texted them again and they replied after 80 mins, they waited 2 mins and then closed the chat. After they told me that I never send them a message and on the 2nd one they told me that they closed the chat due to not answering. They are tragic

27 juin 2023
Avis spontané
Logo de Venus et Fleur

Réponse de Venus et Fleur

Hi Kostas, we are so sincerely sorry to hear about this. It does appear that our team lost connection which is why the chat was disconnected. We do try to accommodate changes as much as possible. We see that our team was able to assist by providing you with a credit as the product was already delivered. We do sincerely apologize for this inconvenience.

Noté 2 sur 5 étoiles

My order arrived late and missed my…

My order arrived late and missed my wife's birthday. I kept messaging them on IG trying to get an answer but they don't respond to DMs. Flowers finally arrived three days after expected delivery date. Two stars because quality was not bad

25 avril 2023
Avis spontané
Logo de Venus et Fleur

Réponse de Venus et Fleur

Hi Oscar, we are so sincerely sorry to hear this. We do try to respond to our DM's as quickly as possible. Occasionally during a holiday with a high volume of orders and outreach, it may take us longer than usual to respond to DM's. We are so happy that you loved your flowers and do sincerely apologize for the delay in our response and delivery.

Noté 1 sur 5 étoiles

Sad, Wilted, Curled Pedals

Wilted, Curled, Hard Pedals
I used Venus et Fleur previously and loved my arrangement, but this time my flowers (mixed orchids seashell) are sad and wilted and the smell was so powerful I had to keep them in the garage for a week. Just a hot mess at the incredibly steep price of $694.32. I contacted the company and sent photos asking for replacement for return, but I am being ignored.

13 mars 2023
Avis spontané
Logo de Venus et Fleur

Réponse de Venus et Fleur

Hi KJ, we are so sincerely sorry to hear this. When you submit an image for a replacement, it may take our quality control team time to assess the issue but our team will never ignore a customer intentionally. We were not able to locate an order with the name with this review, but we do hope our team was able to assist you. If you still have not heard a response, please email info@venusetfleur.com referencing this review so we can assist you immediately.

Noté 1 sur 5 étoiles

Avoid this product!

[Update: My first review was taken down by Trustpilot, so I had to post it again from memory]

Venus et Fleur completed messed up the Valentines Day order this year. I never received the flowers I ordered and had to escalate it multiple times with their customer service team before they refunded my order. Avoid this product!

On Feb 7 I ordered a Classic Bundle with shipping method: 'Get It In Time For Valentine's Day - Delivered between 2/10 and 2/13'. I was impressed with their physical store and did not think I had to worry. By Feb 13 afternoon the order was nowhere to be seen and I contacted the customer support chat. After a lot of back and forth, I was told that my order had been escalated to their warehouse to expedite shipping, and that I would receive an email update.

I had still not received an update by late on Feb 13 so I reached out to my 'Floral Advisor' who advised that my order would be shipped soon. By this point I realised there was no way it would be delivered on time (even on Valentines Day itself would have been OK) and asked to cancel the order. They initially refused to issue a refund as the shipment label had already been created. After three hours of wasted time, I was eventually able to convince them to refund the order to my credit card [now received].

My experience with Venus et Fleur was one of the worst I have ever had with online providers. It is terrible to leave a customer with no Valentine's Day gift and no accountability for failing to deliver on time.

Avoid this product!

14 février 2023
Avis spontané
Logo de Venus et Fleur

Réponse de Venus et Fleur

Hi David, we are so sincerely sorry to hear this. We completely understand how important it is for gifts to arrive on time for special occasions, especially Valentine's Day. We do get an extremely high influx of orders for the holiday, and are sincerely sorry it did not arrive between the desired delivery window. From your order, it does appear that the tracking information that was created was Next Day Air, which is why our team tried to ensure that it would arrive on time for the holiday. However, we completely understand your frustrations and are happy that in the end our team was able to assist you with a refund. We are so sincerely sorry for all of the inconvenience that this caused you.

Noté 2 sur 5 étoiles

Delivery False Adv

Sadly I was told in their website I would get my wife’s gift on Valentine’s Day if I bought it on the 13th before noon. I paid $29 for overnight delivery on a $200 order. They didn’t deliver it until the next day (14th) and it arrived on the 15th. They then blamed Covid. And Delivery company. When it was clearly not delivered on the day I ordered it the 13th I ordered at 9am. They had all day. I wouldn’t mind if they told me they didn’t send it. But they didnt tell me. And they blamed shipping. Tsk tsk. and they offered a coupon. it’s not about the money. it was about delivering when you said you would and don’t blame FedEx.

14 février 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

No customer service

The concept of flowers that last as long, as they say, sounds wonderful. But unfortunately, they do not stand behind their service. Now and then I am sure every company has a problem making a delivery. You expect the company to try at least to solve the problem. Especially since making sure the merchandise makes it to its destination is a crucial part of any business.
Venus ET Fleur does not seem concerned about this. Delivery for them is just getting the item out the door. If it makes it to the destination is not their problem.
Since I never got the flower, I can't judge its quality. But since Venus ET Fleur did not care to address its lack of delivery, I can atest its customer service. There isn't one.

13 février 2023
Avis spontané
Noté 3 sur 5 étoiles

They don't care about you

Ordered Jan 20th to be delivered in time for valentines day. UPS Label created hours later, never scanned. called 4x "We will check with the warehouse" giving plenty of time to send out a replacement order

13th is here, No order received, No order on the way, no recourse offered. Stated all they can do is wait for the warehouse to respond. they do not care about customer satisfaction, nor will they provide you any copy of a customer service transcript.

First time customer. Feel robbed of $400

Update: The issue has been remedied to my satisfaction, thank you DAPHNEY with customer service for finally providing a viable solution.

13 février 2023
Avis spontané
Noté 4 sur 5 étoiles

Silence and Apathy (UPDATED)

The only reason they receive a two instead of one-star is because the one rose they did send is beautiful. However, I ordered four total to match our family’s birthstone colors. I provided feedback to customer service and received a copy and paste apologies and nothing else. They are high end, and after paying high end prices, I expect to be treated high end. I could have gone to Walmart for an overall better gift for my spouse. As of right now, my replacement order is “in process” and the company has gone silent.

If they are going to pretend to be high end, then they need to treat their customers as such. As for future orders, I may be joining the 22% who give this company a 1-star rating. Thoroughly disappointed.

UPDATE: The company overnighted the remainder of the order. The flowers were all beautiful. This company lacks Communication, as they went silent after my complaint. Ultimately, I received what I ordered, and that’s what counts.

10 février 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

No Guaranteed Valentine's Day Delivery

Ordered guaranteed Valentine's Day delivery and paid extra for that. Over $700 worth of products and they delivered the package on the 9th of February. In the dead of winter middle of America, flowers sitting on the porch for several days no one to recieve them. Not even signature guarantee option for a $700+ flower order. Great job Venus Et Fleur. Never again will you rip me off. Previously had to cancel an order with them and that took over 30 min on the phone even though they admitted the fault.

9 février 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

They hate Christmas and their customers

I ordered on December 12th with expedited Christmas shipping that they guaranteed would be on time.

They waited until December 23rd to inform me that they ran out!

Then they offered an alternative, which I accepted.

And yet again they contacted me to let me know that they ran out of the alternate that they offered me!

What an absolute joke. I have 2 orders missing, and another order received broken roses. Do yourself a favor and don't buy from them.

I've spent over $8,000 with this company and they offered me a $20 gift card as an apology for missing Christmas.

They don't care, and their awful reviews show it.

23 décembre 2022
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Absolutely Disappointing...What a Scam

Absolutely Disappointing...What a Scam! DO NOT ORDER. $100 for a small box of crap roses that fit in the palm of your hand. Looks fake and poor quality. And when you call Customer Service to inform them you wish to Return as you are not pleased, they are quick to tell you "All Sales are Final!". DO NOT BUY! This company is a rip off and most unprofessional in their dealings. WHAT A SCAM!!@

1 décembre 2022
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

HORRIBLE EXPERIENCE

HORRIBLE EXPERIENCE
My flowers were hugely delayed and when they did arrive they were all ripped
I DONT KNOW how this brand has the name it does you’ve ruined my gfs bday I will never order anything again overpriced ****

28 novembre 2022
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Horrible customer service

Horrible customer service
Don’t even bother by trying to talk to the management
They are bunch of thieves
Don’t be stupid and take your business somewhere else!!
I should of read their yelp reviews before doing business with them!!!

27 octobre 2022
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Non-existent customer service

Non-existent customer service: I was excited to find out about this business and order a treat for my father's 70th birthday. The moment I completed the purchase, I realized the shipping address was incorrect. I called customer service immediately - less than a full minute after the online order - but it was after business hours. I emailed right away but it was clear the inbox was not monitored on the weekend. I received a response the following morning they could not assist. I expressed my disappointment that, at this price point, they should have better capability to assist customers with hiccups such as these. It has ended up being a huge waste of money and I was left with such a bad impression of the customer service that I will actively discourage others from ordering.

23 juillet 2022
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Just the worst experience

Just the worst experience, I should have read the reviews first. I tried to order red roses for my girlfriend for Valentine's Day and paid extra for Valentine's Day delivery. On Wednesday February 9th, 6 days before Valentine's Day pink roses arrived which my girlfriend thought was a statement about our relationship moving in the wrong direction. I contacted them and rather than offer to provide the correct flowers on Valentine's Day, they offered a $45 gift certificate. I've turned the matter over to American Express. Do yourself a favor and go anywhere else for your flower needs.

17 février 2022
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Will no longer be a customer...

I purchased 2 gifts for Valentines Day worth almost 380 dollars. It arrived in 2 boxes, 1 is OK although not packaged properly, and the other was "worn" out box and when my wife opened it, it's missing an item and the 2 roses is not it its place and therefore the box got red marks on it. The roses were not badly damaged but given that it probably rolled over, some side petals are kind of "worn out".

While I appreciate the possible resolutions made to replace the missing candle, my past purchase was nothing different from a normal online purchase and took away the "special" meaning of it. To add insult to injury, the Quality team ignored the fact that there was really a "quality" issue with the classic bundle where the items weren't snugged "fit" in its square and round holes that it resulted to transport issues (e.g. tumbling out of place) and thus affected the overall presentation. How can a 3-item bundle past quality and shipping it with just the 2 items? And to say that the 2 roses are "OK" as it was not damaged? If you bought a cake and it tumbled in the box and the icing are all over the place, will you still eat it? If this was not considered a quality issue, then I don't know what is, especially for a company that is supposed to provide "specialty" type gifts as it caters to love ones and not like big-box retail stores shipping ordinary non-perishable items. It's already Valentines day (Feb 14) and I felt like I just paid for nothing and my gift will go to trash as it didn't bring that "special" meaning. It's a shame as prior to this purchase, I thought Venus Et Fleur will be my "go-to" merchant for anything related to special occasions. My spending habit usually goes higher every year. I had high hopes and my wife also look up to this company and think highly of them and now, we'll have to simply look for another source in the future. For something so simple to make the customer "whole", I guess the company would rather lose its customers and future revenues.

I do not recommend this company as I don't want others to feel the same experience and put a damper on the one of the most special day.

16 février 2022
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Wrong order was sent

Wrong order was sent, then was completely unresponsive and uncooperative in correcting the order. Had to dispute the charges. Do not do business with this company.

15 février 2022
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered $400 worth of flowers for…

Ordered $400 worth of flowers for Valentine's day. They arrived four days early and were received by my fiance, which ruined the surprise. I contacted customer service to see if they could make it right and was essentially told "no" and that Valentine's Day delivery can mean any time before. Stick with 1-800-Flowers folks.

13 février 2022
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Hands down the worst customer service…

Hands down the worst customer service experience. I have never written a review, never felt a need to, but this small purchase to celebrate my Mother in Law’s birthday turned into a 11 day debacle of endless email, text and verbal promises, and I am still without my order. In truth this is my third order from Venus ET Fluer and my first problem. However, the amount of time I had to spend on email, text and phone , and the 5 different representatives I had to re-explain the situation to in an attempt to get a simple order delivered, not only justifies a terrible review, but warrants one. I am still without a delivery and the solution was to recall the order. Not once, but twice. This problem should have and could have been resolved simply in my first email inquiry. Sadly, I will not return to Venus ET Fleur as a customer, and will no longer recommend them to others.

6 février 2022
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus