Woven Wood Avis 

1 650
•
TrustScore 4.5 sur 5

4,4

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

I searched lots of sites for specific planters and found it very difficult to get what I was looking for and at a good quality. Woven wood had an amazing range with excellent quality and fast delivery... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 4 sur 5 étoiles

The product seems to do the job well but there is a lot to learn about how to set the edging strips in the ground satisfactorily and in particular how to ensure the pieces can connect correctly. The p... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

We bought some Corten Steel Lawn Edging and the quality was really good, it arrived very quickly and it was easy to assemble. We used sets of 4 pieces to form circles to go around some small flower b... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 4 sur 5 étoiles

Bought a wooden compost bin - very easy to put together, only took about 15mins!! A few ends were cracked and broke off but won’t affect the strength or use. The hardest part was getting DHL to find o... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Jardin
  2. aussi dans
  3. Jardinerie
  4. Magasin d'articles en osier
  5. Magasin d'articles pour l'aménagement paysager
  6. Magasin de matériel pour clôtures
  7. Magasin de poteries

Écrit par l'entreprise

Discover Unique, Handcrafted Treasures at Woven Wood Store - Your Trusted Destination for Artisanal Creations High-quality, handcrafted garden products, including hazel hurdles, willow screening, and planters. We specialize in eco-friendly solutions that enhance your outdoor spaces while promoting sustainability and traditional craftsmanship.


Coordonnées de contact

4,4

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

2 k avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 92 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,4

Tous les avis

(1 650)

478 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent quality product and super fast delivery

Love these zinc containers and super fast delivery. Carefully packed and protected during transport. So easy to order online Thank you Woven Wood

25 juin 2026
Avis spontané
Logo de Woven Wood

Réponse de Woven Wood

Hi Andrea,

It’s so wonderful to hear that you’re enjoying your new containers! We're thrilled that everything arrived quickly and in perfect condition—our team works hard to make sure our packaging keeps your items safe. We really appreciate you choosing to shop with us, and we hope they look fantastic in your space.

Kind Regards,

Thomas

Customer Success Manager

Noté 5 sur 5 étoiles

Great product

Great product, fast delivery

24 juin 2026
Avis spontané
Logo de Woven Wood

Réponse de Woven Wood

Hi Rob,

It’s fantastic to hear that you’re pleased with the quality of your order and that it reached you so quickly. We're delighted we could get everything to you right on time. Thanks for sharing your experience!

Kind Regards,

Thomas

Customer Success Manager

Noté 5 sur 5 étoiles

Just what I was looking for

Just what I was looking for.

I’ve been reconstructing my garden and needed some edging that a) wasn’t plastic, b) could bend around curves, and c) was reasonably priced.

I found these at B&Q originally but they didn’t have the size I needed so found Woven Wood and went direct.

Really lovely looking rusted edging. Easy to put together. Fair price.

I’d been looking for ages for something that would fit the bill and couldn’t find any better solution.

25 juin 2026
Avis spontané
Logo de Woven Wood

Réponse de Woven Wood

Hi Katie,

It’s so wonderful to hear that our edging was exactly what you needed for your garden project! We’re thrilled that you found the perfect solution for your curves and that the finish fits the look you were going for. Thank you for choosing to come to us directly—we’re delighted that you’re happy with how easily everything came together and the value you received.

Thank you for your feedback, we've taken it on board to help improve our service as we continue to grow. We hope you enjoy the new look of your garden!

Kind Regards,

Thomas

Customer Success Manager

Noté 5 sur 5 étoiles

the product was as described

the product was as described, good value, nicely made and packaged.
The ordering process was easy (but I was distracted by lots of other tempting items)
Delivered on time. No hesitation about using Woven Wood again

18 juin 2026
Avis spontané
Logo de Woven Wood

Réponse de Woven Wood

Hi Kel,

It’s so great to hear that you’re pleased with your order and that everything arrived safely and on time. We really pride ourselves on making quality pieces that offer genuine value, so we're thrilled you're happy with what you received.

Thanks for the heads-up about the website—we appreciate the feedback and will keep it in mind as we look for ways to make the browsing experience a bit smoother for everyone. We’d love to help you out with your next project whenever you're ready!

Kind Regards,

Thomas

Customer Success Manager

Noté 5 sur 5 étoiles

Galvanised containers.

I have ordered twice now from this company and the service has been quick and the galvanised containers have been packaged well and in perfect condition. Some of the pots stayed outside all last winter and still look as good as new. Would recommend this company.

9 juin 2026
Avis spontané
Logo de Woven Wood

Réponse de Woven Wood

Hi Mr Wales,

Thank you so much for coming back to us for a second order! It’s wonderful to hear that your containers have held up so well through the winter months and that they arrived in perfect condition. We really appreciate your recommendation and are thrilled you’ve been happy with the service and quality provided.

Kind Regards,

Thomas

Customer Success Manager

Noté 4 sur 5 étoiles

Great quality products

Its always nice to be surprised by an internet purchase and this time I was. The quality, colour and design of the zinc planters was very good and better than expected, delivery instructions were very clear and timing was good. I would have given a 5 stars but 2 of the units had damage from transit - dents in the metal, this may have been the courier company's fault.

18 juin 2026
Avis spontané
Logo de Woven Wood

Réponse de Woven Wood

Hi,

It’s fantastic to hear that you’re happy with the quality and design of your new planters! We're glad the delivery process went smoothly and that the look of them exceeded your expectations.

I am so sorry to hear that some of the items arrived with transit damage, though. Thank you for bringing this to our attention; we’ve taken your feedback on board so we can work with our couriers to ensure our pieces arrive in perfect condition next time.

Kind Regards,

Thomas

Customer Success Manager

Noté 4 sur 5 étoiles

Corten lookalike!

Delivered quickly and product looked exactly as described on yr website and good value, too. My only quibble is that there were no installation instructions, either in package or on website; it was obvious how to erect it but my landscapers had difficulty getting it to stay in place. I think the connecting parts shld have an extra facility to lock it into place.

16 juin 2026
Avis spontané
Logo de Woven Wood

Réponse de Woven Wood

Hi Philippa,

Thank you so much for the kind words about your order—it’s great to hear that it arrived quickly and met your expectations in terms of value.

I am sorry to hear that the installation process caused some frustration for your landscapers. Thank you for that feedback; we have taken it on board to help improve our service and will definitely look into how we can make the assembly process clearer and more secure for future customers.

Kind Regards,

Thomas

Customer Success Manager

Noté 5 sur 5 étoiles

Great smaller compost bin

Great smaller compost bin
I didn't want a huge open compost bin for my allotment - so chose this one. Perfect! Easy to put together, perfect size, arrived promptly. Thinking about a second one to start the composting cycle now! I much prefer proper wooden composters to plastic bins! Thank you!

11 juin 2026
Avis spontané
Logo de Woven Wood

Réponse de Woven Wood

Hi Sally,

It’s so wonderful to hear that our wooden bin is working out perfectly for your allotment! We’re thrilled you found it easy to assemble and that it arrived right on time. It’s a great idea to grab a second one to keep your composting cycle moving, and we’re glad you appreciate the natural look of wood over plastic. We look forward to helping you with your next order!

Kind Regards,

Thomas

Customer Success Manager

Noté 1 sur 5 étoiles

Non delivery of goods paid for.

I placed order WW90704 on the 31.05.26, a part delivery was made on 04.06.2026, I contacted Woven Wood the same day to inform them I was missing 1 of the panels I had paid for. I had a reply from Hazel informing me that she had raised the issue with the courier as an urgent partial delivery issue. The item was never found so a 2nd replacement was dispatched using the same courier on the 09.06.26, this never arrived either, so a 3rd replacement was sent, and again using the same courier. Now at the 22.06.2026 I have still not had my order fulfilled. It has delayed a landscaping project, causing me extra costs to have to get the contractor back out. I have repeatedly asked Yvonne whom I have been in weekly contact with for their complaints procedure but my requests are always ignored. I have asked for this to be escalated to management and again this has been ignored. The customer experience has been appalling, how can a virtually 2m bamboo panel keep getting lost, and after 3 attempts why would continue to use the same courier who quite clearly can’t do the job correctly. Or my other thought is, are you even sending the product when you tell me you are! Very disappointing.

31 mai 2026
Avis spontané
Logo de Woven Wood

Réponse de Woven Wood

Dear Sonia,

Thank you for your feedback. Please accept my sincere apologies that your experience with Woven Wood has fallen so far short of the standards we set for ourselves.

We work hard to provide a strong service to all our customers, as our broader Trustpilot rating reflects, and we take individual cases where things go wrong extremely seriously. The cycle of delivery issues you experienced is not acceptable, and I am personally reviewing our courier performance and our internal escalation processes to ensure this does not happen again.

I have emailed you personally today to address your concerns and the specific details of your case.

Kind regards,

Mateusz Golda
Managing Director

Noté 4 sur 5 étoiles

Fast delivery

Fast delivery. Product as described. Easy to build, Would have liked base to have drain holes. Liner good quality. Overall good experience.
Tip. The woodscrews are long so a good quality power screwdriver with correct bit will ease assembly considerably

12 juin 2026
Avis spontané
Logo de Woven Wood

Réponse de Woven Wood

Hi Brian,

It’s great to hear that your order arrived quickly and that you found it easy to put together. We're glad the quality met your expectations. Thank you for the helpful tip regarding the screwdriver—that’s a great suggestion for other customers. Regarding your thoughts on the base, we really appreciate that feedback and have noted it down as we look into ways to improve our future designs. We hope you enjoy using your new piece!

Kind Regards,

Thomas

Customer Success Manager

Noté 5 sur 5 étoiles

The product quality is exceptional and…

The product quality is exceptional and delivery was quick. I will definitely order again

1 juin 2026
Avis spontané
Logo de Woven Wood

Réponse de Woven Wood

Hi Rob,

Thanks so much for the kind words! It’s great to hear that you’re happy with the quality of your order and that it arrived quickly. We really appreciate your support and look forward to helping you again in the future.

Kind Regards,

Thomas

Customer Success Manager

Noté 1 sur 5 étoiles

Wrong product received very disappointed

Wrong product received, quality isnt good either..

Very disappointed with quality of product and type of product

9 juin 2026
Avis spontané
Logo de Woven Wood

Réponse de Woven Wood

Dear Komala,

Thank you for your review.

I am sorry to hear that you were unhappy with your order. We contacted you on 23 June to ask for photos of the item received so that we could investigate the issue properly, but unfortunately we have not received a response.

As we have not been able to verify what was received, we are unable to comment further on the specific claim at this stage. However, if you can reply to our email with photos of the product and packaging, we will be happy to review this and assist further.

Kind regards,

Mateusz Golda
Managing Director

Noté 5 sur 5 étoiles

Great product ☺️ great service

Great product ☺️ great service

8 juin 2026
Avis spontané
Logo de Woven Wood

Réponse de Woven Wood

Hi Julie, thank you so much for the lovely feedback! We’re thrilled to hear you’re happy with your order and that you had such a positive experience with our team.

Kind Regards,

Thomas

Customer Success Manager

Noté 5 sur 5 étoiles

Would recommend!

I bought edgings they are lovely, nice bronze colour and fit well. Had an issue with one delivery which was very swiftly resolved excellebt customer service. I ordered through them a second time, I would recommend thai company.

6 juin 2026
Avis spontané
Logo de Woven Wood

Réponse de Woven Wood

Hi Rosalind,

Thank you so much for choosing to shop with us again! We're delighted to hear that you're happy with the bronze finish and fit of your new garden edging. We also appreciate you letting us know about the delivery hiccup; we've taken your feedback on board to help us keep improving, and we’re glad our team could resolve it quickly for you. Thanks for the kind recommendation!

Kind Regards,

Thomas

Customer Success Manager

Noté 3 sur 5 étoiles

Great quality, let down by delivery and customer service

edit: I have amended my review to reflect that I have received all items in my order

I am really happy with the quality and style of the round bamboo panels. The black bamboo finish looks great and feels like a high-quality product. However, I was disappointed with the service provided by DX Logistics, who managed to lose part of my original order and then the first replacement. From start to finish, it took approximately one month to receive my complete order.

The customer service from Woven Wood was also disappointing, as I had to contact them multiple times myself for delivery updates rather than being proactively kept informed.

16 juin 2026
Avis spontané
Logo de Woven Wood

Réponse de Woven Wood

Dear Phillip,

Thank you for your review. I would like to offer my sincere apologies for the significant delay you have experienced with the final part of your order and the impact this has had on your project.

This is certainly not the standard of service we strive for. We work hard to provide a strong service to all our customers, as our broader Trustpilot rating reflects, and we take individual cases where we fall short very seriously. I have personally investigated the logistical failures involving the courier in this instance and am taking steps with our account manager to prevent this from recurring.

I have emailed you personally to discuss this further and make amends.

Kind regards,

Mateusz Golda
Managing Director

Noté 5 sur 5 étoiles

Good product description Sndgood…

Good product description Sndgood packaging and delivery. Can’t fault the whole process Thank you

15 juin 2026
Avis spontané
Logo de Woven Wood

Réponse de Woven Wood

Hi Bob,

It’s great to hear that your order arrived safely and that you found the whole process so smooth from start to finish. We're glad everything from the product details to the delivery met your expectations. Thank you for your kind words!

Kind Regards,

Thomas

Customer Success Manager

Noté 1 sur 5 étoiles

Absolute worst ever customer service as…

Absolute worst ever customer service as you can't get through to a human, and if you do they don't do what they say.
Absolute joke. An item of mine has been misdelivered to Slough.I live in Surrey. I contacted them about that and the email "person" said they'll look into it and escay it to their supervisor. There was an update email a few days later that they are still looking into it, but no reply to my answer to that one. A week after the misdelivery I asked for another update and finally realised that I've been writing with a software for a week that hasn't notified the actual team. So I called and the person on the phone had NO IDEA that my order had been misdelivered but apologised for it and said they'll resend it. Now it's a week later. The live chatbot also doesn't work and says the phone lines work until 5.30pm. I called and they are closed. Writing emails is pointless because it's just a software that doesn't pass anything on. Ridiculous.

15 juin 2026
Avis spontané
Logo de Woven Wood

Réponse de Woven Wood

Dear Ariane,

Thank you for sharing your feedback, and please accept my sincere apologies for the experience you had with your order. It is clear that our service on this occasion fell far short of the standards we hold ourselves to.

We work hard to provide a strong service to all our customers, as our broader Trustpilot rating reflects, and we take individual cases where we have missed the mark very seriously. I have already initiated a review of our courier performance and our internal communication protocols to ensure we learn from the frustrations you encountered.

I have emailed you personally to address your concerns and confirm the details of your refund.

Kind regards,

Mateusz Golda
Managing Director

Noté 5 sur 5 étoiles

I bought the steel lawn edges

I bought the steel lawn edges. They have the items in stock and their ones are better than those sold on Amazon. Super fast delivery and good communication.

5 juin 2026
Avis spontané
Logo de Woven Wood

Réponse de Woven Wood

Hi Christina,

It’s wonderful to hear that you’re pleased with the quality of your new lawn edges! We always aim to keep plenty of stock ready to go, so we’re glad we could get your order delivered to you so quickly. Thank you for the kind words about our communication, too—it really means a lot to the team.

Kind Regards,

Thomas

Customer Success Manager

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent

Called beforehand to get some advice on the product I was interested in (metal lawn edging) and after getting the needed information I placed my order. Transit time was very quick and very happy with the installed edging.

15 juin 2026
Avis spontané
Logo de Woven Wood

Réponse de Woven Wood

Hi Steve, thanks so much for sharing your experience. We're glad our team could provide the advice you needed and that your order arrived promptly. It’s great to hear you're pleased with the final look now that everything is installed.

Kind Regards,

Thomas

Customer Success Manager

Noté 1 sur 5 étoiles

Orange Stained Stock and Ignored Complaint

Specifically reassured I would not receive orange stock, received orange stock anyway.

I contacted customer service multiple times before ordering because many customer reviews showed orange-coloured planters instead of the natural pine shown online.

They acknowledged the issue, said they had changed supplier, confirmed new stock would match the website photos, and assured me they would ensure my order was natural pine.

After ordering, the first delivery was apparently lost. I received no update and had to call myself to find out what was happening and when replacement stock would be sent.

When the order finally arrived, the planters were dark orange stained and appeared unlike the natural pine colour discussed before purchase.

I emailed immediately with photos and have received no response.

Buyers who are concerned about receiving orange stock should be aware that reassurance before purchase did not prevent this in my case.

10 juin 2026
Avis spontané
Logo de Woven Wood

Réponse de Woven Wood

Dear Sheraz,

Thank you for your review. Please accept my sincere apologies that your experience fell so far short of the standards we hold ourselves to.

We work hard to provide a strong service to all our customers, and it is clear that in this instance, we failed to meet the specific requirements you discussed with us before ordering. I have shared your feedback with our warehouse and quality control teams to ensure we improve our reporting on stock finishes and order notes.

I have emailed you personally to address your concerns and make amends.


Kind regards,

Mateusz Golda
Managing Director

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus