Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Absolutely atrocious, customer service is really really bad. Recently purchased a new car. Was constantly told one thing to then be told another. Got in contact with the garage several times and was a... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Good service from this dealer. Got to mention Matthew who dealt with me from initial enquiry, test drive and final handover. I had a good idea what I wanted in a car and what I didn't want from the 'e... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Appalling customer service, went to view a car on 12/09/26. For a jeep specialist garage (still) the staff did not have a clue about jeep products and his response was 'we are getting rid of jeep anyw... Voir plus

Noté 2 sur 5 étoiles

Croxdale Fast Fit Without asking, fitted new spark plugs (£90) on both this and the last service (£75) with only 14,000 extra miles on the clock. The recommended interval for the car is 100,000 mile... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Concessionnaire de véhicules à moteur
  2. aussi dans
  3. Fournisseur de pièces de carrosserie
  4. Garage automobile
  5. Service de location
  6. Vendeur de voitures d'occasion

Écrit par l'entreprise

Croxdale Group is a long-established multi-franchise automotive dealer based in County Durham, proudly representing MG, Chery, Jeep, Alfa Romeo, Citroën, DS Automobiles, and Leapmotor. With over 50 years of experience, we support customers across Durham, the North East and beyond with new and used vehicle sales, part exchange, finance options, manufacturer-approved servicing, MOTs, parts, repairs and ongoing aftersales care. After a period of disruption we are pleased to announce that our new dedicated Croxdale Service Hub will provide expert support for all customers, makes and models, with trained technicians, modern workshop facilities and access to approved parts and diagnostic equipment. Whether you are buying your next car, booking a service, arranging an MOT or looking for help with vehicle maintenance, our aim is to make the process clear, helpful and straightforward. We also operate Croxdale Car & Van Rental, offering a flexible range of cars, vans and motorhomes for daily, short-term and longer-term hire. At Croxdale Group, we appreciate our recent growth has come with its own challenges, however we are committed to providing friendly, professional support and building long-term relationships with our customers through trusted local service.


Coordonnées de contact

2,4

Bas

TrustScore 2.5 sur 5

110 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 48 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de plus d'un mois

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

2,4

Tous les avis

(110)

43 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Wish I'd read the Trustpilot reviews…

Wish I'd read the Trustpilot reviews before buying! Now I know why there are so many bad reviews. The worst customer service I have ever received. We were told our brand new car would be available by Christmas, it did not arrive into the dealership until 9 January. Shortly after it encountered a mechanical fault and it took them two and a half months to resolve it. During that time they did not offer us any compensation, or even the use of a courtesy car. They did promise our finance payments would be covered as we did not have ownership of the car, as well as free delivery of the car. Fast forward to the end of March and they asked for us to come into the dealership to have a manager meet us and to discuss the situation. We turned up to nobody meeting us. So we had travelled at our expense for their benefit only to be disappointed. Further, they offered us a "goodwill" payment of two months payment, despite having not had the car for three months. After further discussion, they "offered" to pay the 3 months as promised, with no other acknowledgement of the stress and inconvenience caused. I indicated I wanted to refer the case to the Ombudsman as I did not think they had at any point offered suitable resolution. They are now trying to blackmail me to not refer the case to the Ombudsman, threatening to not pay out the promised three months finance payments. The worst decision I have ever made buying a car from here! Spend £21,000 on a car to be treated like this. Completely ruined the buying a new car experience. Also informed them I had to postpone having a meeting with them as we were getting married and all I got was "I appreciate you may have other commitments". Would not recommend, wish we had gone elsewhere. It is true once they have your money they don't care.

28 mars 2026
Avis spontané
Logo de Croxdale Group

Réponse de Croxdale Group

Thank you for taking the time to leave your review, Sophie.

We note your comments and understand this relates to the same matter previously raised through another review platform, which has already been responded to in detail.

As this concerns a specific vehicle order, repair history, finance arrangements and a matter you have indicated may be referred to an Ombudsman, we do not feel it would be appropriate to discuss the details further on Trustpilot.

We remain confident that the matter has been reviewed fully and will continue to engage through the appropriate formal channels where required.

Kind regards,
Croxdale Group

Noté 1 sur 5 étoiles

I went in with the intention of buying…

I went in with the intention of buying a tiggo 9 but sat waiting like an idiot for 45 mins to be seen to after being told someone was coming out to see me , after 45 mins of sitting on the forecourt I’d say they don’t deserve my custom ! God knows how they sell cars after that performance!!

1 mai 2026
Avis spontané
Logo de Croxdale Group

Réponse de Croxdale Group

Thank you for taking the time to leave your review, Steven.

We’re very sorry to read about your initial experience when visiting us to look at the Chery TIGGO 9. Waiting that length of time after being told someone would come out to assist you is not the level of service we aim to provide, and we fully understand your frustration.

We understand that our sales team has since been in contact with you, and shared a video walk-round of the Chery TIGGO 9. Thank you forthe opportunity to provide a more helpful, attentive service, which you should have received from the outset.

We have requested further details through Trustpilot to make sure the review is matched correctly to our records, and your feedback has also been shared internally so we can continue to improve how showroom enquiries are greeted, updated and supported.

Kind regards,
Croxdale Group

Noté 1 sur 5 étoiles

Wast of time



I contacted Sienna at MG Croxdale regarding a software issue on my 4-week-old MG HS. I was advised by the service department that I would receive a call back the same day by 5pm to arrange for my car to be booked in for inspection.

The following day, having received no call, I contacted them again and spoke to the same person, who repeated the same promise.

Once again, no call was received. This was a complete waste of my time and very disappointing customer service. Based on my experience, I would advise others to think carefully before using this branch.

29 avril 2026
Avis spontané
Logo de Croxdale Group

Réponse de Croxdale Group

Thank you for taking the time to leave your review, Darren.

We’re sorry to read about your experience and understand your frustration, particularly with your MG HS being so new and after expecting a return call that did not happen.

We understand this matter has also been raised through another review platform and has been acknowledged there. Clear communication and timely follow-up are important to us, so your comments have been noted and shared internally with the relevant team.

As this relates to a specific vehicle concern and service enquiry, we would not want to discuss the details publicly. If you have not already done so, please contact our management team directly at customercare@croxdalegroup.com with your vehicle registration and contact details so we can review this further.

Kind regards,
Croxdale Group

Noté 1 sur 5 étoiles

(Updated) Terrible Aftersales. Unwilling to take responsibility.


Update: Following my complaint, The Motor Ombudsman has confirmed that the matter falls outside of its remit and, as a result, they are unable to take the case any further. However, they did not state that Croxdale was absolved of responsibility or that no further action was required. In fact, they encouraged me to pursue the matter with the finance company.

Despite this, Croxdale has stated that The Motor Ombudsman’s decision means they do not need to take any further action and continues to maintain that the condition of the vehicle at the point of sale was reasonable for its age and mileage.

I remain firmly of the view that perforation of the roof on a 4-year-old vehicle with only 22,000 miles is not consistent with what a customer would reasonably expect.

It is also disappointing that, rather than addressing the concerns raised, the business sought to have this review removed. Trustpilot reviewed the matter and determined that it did not breach their guidelines and should remain published.

I purchased a vehicle from Croxdale Alfa Romeo and within 3 days identified a serious issue – perforation on the roof. I raised this immediately and was reassured that if it wasn’t covered by Alfa Romeo, Croxdale would resolve it themselves.
Alfa Romeo later declined the claim as it wasn’t covered under their warranty. However, I had already been clearly told by Croxdale that the issue would still be dealt with. This commitment was not honoured.
Instead, the sales manager dismissed the problem, stating this level of deterioration was “expected” for the vehicle’s age. I strongly disagreed – this is a 4-year-old car with only 22,000 miles, and such a condition is clearly not reasonable.
The business manager then stepped in and assured me the matter would be handled properly. Despite this, nearly a year has now passed with no resolution, no accountability, and no meaningful progress.
I am now having to escalate the issue to The Motor Ombudsman.
The aftersales service has been extremely disappointing. Promises were made at the point of sale but not followed through, leaving me to deal with the consequences.
I would strongly advise others to be cautious – especially when it comes to aftersales support.

27 juillet 2025
Avis spontané
Logo de Croxdale Group

Réponse de Croxdale Group

Dear Kyle,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We are sorry to hear that you remain disappointed with your experience. We understand the concerns you raised regarding the condition of the vehicle and the subsequent aftersales support, and we appreciate that this has been a frustrating matter for you.

As you are aware, this case has now been reviewed through the appropriate escalation process. The Motor Ombudsman has confirmed that the matter is outside of their remit and no further action has been required of Alfa Romeo Durham.

We have reviewed the details of the case internally and are satisfied that the matter has been handled in line with the relevant process and the information available to us. While we appreciate this may not be the outcome you were hoping for, we are unable to add further detail through a public review platform.

Kind regards,

Croxdale Customer Care

Noté 5 sur 5 étoiles

Just took delivery of my first Alfa…

Just took delivery of my first Alfa Romeo. Garredd's support through the process and my constant queries was excellent. Friendly team of professionals onsite and I can definitely recommend this location!
The new service centre looks great too, straight out of the Porsche playbook ;)

17 avril 2026
Avis spontané
Logo de Croxdale Group

Réponse de Croxdale Group

Thank you Graham, for taking the time to leave us such a lovely 5-star review.

We’re delighted to hear you enjoyed taking delivery of your first Alfa Romeo Durham and that Garredd supported you so well throughout the process. We know choosing a new car can come with plenty of questions, so it’s great to hear he made the experience friendly, professional and reassuring.

Thank you also for your kind comments about the team and our new service centre. We’re really pleased with how it has come together, so your feedback means a lot.

Enjoy your Alfa Romeo, and thank you again for recommending Croxdale.

Kind regards,
Croxdale Group

Noté 1 sur 5 étoiles

CITROEN AT CROXDALE DURHAM NOT GOOD don't go there

Recently purchased (20th feb 2026) a used Citroen Berlingo 1.5 Bluehdi Flair 28,800mls from Croxdale group Durham DH65HS , on 27th Feb I took delivery, on 28th Feb on first run out the EML light came on, as part of my Spoticar warranty I contacted Croxdale group for instruction, I was instructed to call the Citroen number which in turn led to a call out from the breakdown service from Spoticar, The engineer informed me that the DPF (Diesel Particular Filter) filter was at fault. Twice this happened !!!
After two weeks and lots of telephone calls and emails, Croxdale finally agreed to Pick up My Car from Telfords Citroen Carlisle where the car had been uplifted to and taken too from my home( 50 mls away), Telfords inspected and confirmed it was indeed the DPF at fault.
The car was tested at Croxdales workshop, and in their wording "carried out Vehicle Health Check, found fault code P2002 EML light on dash and followed technical Bulletin, checked that all pipes conform, so removed and replaced DPF as required, Extended road test and tested all ok."
Croxdale returned my vehicle to my home by transporter on 25th March 2026. so a month without this vehicle.
Year Warranty from Spoticar didn't cover this but fault being noticed within 30days Croxdale were liable for fix.

For peace of mind I booked my car into Telfords (50mls from my home)Citroen at first available date 16th April 2026 for a service to check the Status of the Vehicle, to my dismay Telfords informed me that Croxdale have fitted an AFTER MARKET DPF filter, cheaper fix, which I was duly informed it wont last as long as a Citroen original DPF filter would. also pointed out a few other issues, both headlight bulbs not working on full beam, every tyre had different pressures leading to four new ones fitted within 4- 5 weeks of purchasing the car, sure sign of not presale checked correctly, STILL WAITING ON AFTERSALES GETTING BACK TO MYSELF , about other niggles.

25 mars 2026
Avis spontané
Logo de Croxdale Group

Réponse de Croxdale Group

Hi Will,

Thank you for taking the time to leave your feedback. We’re very sorry to read that your experience has fallen short of the standard you expected, particularly so soon after taking delivery of your vehicle. We fully appreciate how frustrating this must have been and understand your concerns.

As discussed with you directly, our management team has now been in contact and the next steps have been agreed. We are arranging collection of your vehicle so the concerns raised can be reviewed and handled in line with what has been discussed with you.

We remain committed to resolving this properly and appreciate the opportunity to put things right. If you need to contact us in the meantime, please email customercare@croxdalegroup.com.

The Team at Croxdale Citroën

Noté 1 sur 5 étoiles

Steer clear of Croxdale MG

I took my MG to Croxdale when I received a manufacture's recall as it was the nearest dealer . I was told the job should take around an hour, but I gave them the go-ahead to replace a dodgy tyre as an extra, which they had spotted. However when I was told the car was almost ready I was left waiting for approx. an hour and a half, during which time I was given the keys to the wrong car, and then told that there had been a mix up and they hadn't been able to find my car to return it to me??!!. I returned home, parked up but when I went to start the car to go to work it wouldn't start , my car which had never given me a problem until Croxdale got their hands on it. When I rang them to ask them to rectify the problem they weren't interested. I ended up paying £95 to people I could trust to have the battery charged and the car tested for any faults that would drain the battery, and there were none. The car has been fine since. I suspect Croxdale took 3 hrs. longer than they should have to do the work because they caused the problem and had to cover up their blunder. I have emailed both Croxdale and MG Motors to complain, as yet no response. I would advise all to steer clear of Croxdale MG.

30 mars 2026
Avis spontané
Logo de Croxdale Group

Réponse de Croxdale Group

Thank you for taking the time to leave your review, Dan.

We’re sorry to read about your experience following your visit to Croxdale MG. The concerns you have raised around the recall appointment, waiting time, vehicle collection and subsequent battery issue are matters we would want to look into properly.

As we need to match this review correctly to our records, we have requested further information from you through Trustpilot. Once we have the details needed, our team can review the visit history and respond directly.

For privacy reasons, we do not feel it would be appropriate to discuss the specifics of your vehicle or appointment publicly, but we do take feedback of this nature seriously.

Kind regards,
Croxdale Group

Noté 2 sur 5 étoiles

Go elsewhere for repairs

Went in to replace worn out front brake pads for DS3. Charged £600 and went on to do what they wanted on the car apart from the job I wanted done. Charged £634 on top to do the original job. I went up the road and got front pads replaced and rear spring coil for £350. They manufacture jobs that otherwise need not doing and charge you twice as much . Steer clear!

30 mars 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

AVOID AT ALL COSTS

Purchased a brand new MG 4 X Power in Oct 24 and have had nothing but problems. Issues reported on day 2 of ownership and still to this day not resolved.

Car has been into the dealership multiple times who suggest they cannot find any issues. Terrible vibration in the car, bluetooth does not work and the car has come to an emergency stop on its own accord from 40mph.

Several lies and false promises along the way, scary to see an organisation can operate like this.

Have been forced to use the Financial Ombudsman Service who are looking into this on my behalf.

Independent reports agree that the car is faulty, however the dealer suggest they cannot detect anything.

Horrific aftercare and it appears I am not the only one who has encountered this. In the 20+ cars I have owned, never in my experience have I dealt with an outfit like MG Croxdale.

30 mars 2026
Avis spontané
Logo de Croxdale Group

Réponse de Croxdale Group

Thank you for taking the time to leave your review, Josh.

We note your comments regarding your MG4 XPOWER and are sorry to read that you remain dissatisfied with your experience.

As this matter relates to a specific vehicle history, technical investigations, independent reports and a process you have stated is now being reviewed by the Financial Ombudsman Service, we do not feel it would be appropriate to discuss the details publicly on Trustpilot.

We do, however, strongly disagree with aspects of the account presented and will continue to engage through the appropriate formal channels, providing any information required as part of that process.

Kind regards,
Croxdale Group

Noté 1 sur 5 étoiles

Customer service terrible

Customer service terrible, they try and charge you just to look at a brand new cars that will not start somehow making out its your fault ,use to buy all our cars there as its local had 8 car in total .
All 8 have had problems but we should of abandoned this garage ages ago as all had major problems this time bought elsewhere and won't be using croxdale again please look elsewhere as this company have no loyalty to its customers

13 mars 2026
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

too busy to do the simple things for customers..

due to previous garage no longer servicing alfa romeo croxdale took over my motability car,ongoing issue with 12v battery so booked in for diagnostic plus mot was nearly due.no real answer to battery problem when i picked car up,but told several recall items needed sorting so booked in again five week wait.took car back in and three days in workshop and i mentioned tpms came on as driving in,on picking car up noticed messages on dash that i missed reading but tpms light still on also.when i got home i scrolled through fault messages it was something about hybrid system and when i had a spare moment rang up garage but all workshop too busy and managers were in a meeting and would be going home after meeting.i was told to bring car in monday but all this did was book the car in again a task i could have done on the phone if receptionist was more clear.croxdale too busy to pump up a tyre or wash cars after servicing so im glad im getting a differant car and dealer next month.

16 mars 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Worst car buying experience of my life

Worst car buying experience of my life. Citroen croxdale. Purchased an electric car with an expectation it would reach somewhat near the mileage set out by the manufacturer. Car doesn’t even do half the mileage expected and the only way to get an ok miles/kwh figure is to turn off the heaters (not helpful when it’s cold). I have another few issues, enough to want to exercise my consumer rights. Wanted to return the car within the 30 days but have been met with silence. I will never purchase a car from this place again and am currently making legal arrangements. Horrible company with non existent after care. They honestly care more about their social media presence than they do their customers.

20 février 2026
Avis spontané
Logo de Croxdale Group

Réponse de Croxdale Group

Thank you for taking the time to leave your review.

We’re sorry to read that you remain unhappy with your experience and the concerns raised around your electric vehicle, range expectations and aftercare.

We understand this matter has also been raised through another review platform and has been acknowledged there. As your review refers to specific vehicle details, consumer rights and possible legal arrangements, we do not feel it would be appropriate to discuss the details publicly on Trustpilot.

We would still welcome the opportunity to review the matter directly and understand the current position. If you have not already done so, please contact our management team with your vehicle registration and preferred contact details so this can be looked into properly.

Kind regards,
Croxdale Group

Noté 1 sur 5 étoiles

Happy to take the money for a new but…

Happy to take the money for a new but when you ask a simple question as the car had an alarm fault, citreon c3 known issue.............zero response. Also before purchase I asked if the car had had the serious brake pedal box recall done, was told YES but when it went to my local citreon dealer and citreons own website said NO....this is a serious STOP GO RECALL........... they of course just denied everything, Avoid this company.

11 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Croxdale Group

Réponse de Croxdale Group

Hi Sukanya,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to read that you felt let down by your experience, particularly with the concerns raised after purchasing your vehicle.

As this related to a Citroën UK matter, our team worked closely with the relevant parties to support you and help bring the issue to a resolution. We’re pleased this has now been resolved, and we appreciate the opportunity to assist as your local Citroën retailer.

If you do need anything further, please contact us and our team will be happy to help.

The Team at Croxdale Citroën

Noté 2 sur 5 étoiles

Bought a new MG 4 in January 2026,

Bought a new MG 4 in January 2026,, picked up in the dark to find it had a scratched headlight told me someone had burnt it which is rubbish. Soon as you buy a car they don't want to know. I won't buy off them again there's plenty of other dealers. I was sold a new pre registered car I doubt it was new. 80 miles on it. I'm still waiting for them contact me about headlight but doubt they will

15 janvier 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

When the person makes the difference

I recently purchased my brand new car from Croxdale Group and I couldn’t be happier with the experience.
Although Croxdale is a large and well-established group representing several major brands, what truly made the difference for me was the outstanding service provided by Garredd.
From start to finish, Garredd demonstrated exceptional professionalism, attention to detail, and genuine care. His knowledge of the vehicle was impressive — he clearly knows everything about what he is selling — and he made sure I fully understood every aspect of the car before making my decision. There was never any pressure, just clear explanations, patience, and support.
Most importantly, he made me feel comfortable and confident throughout the entire process, which is exactly what you want when making such an important purchase.
Garredd is undoubtedly a major asset to Croxdale Group — a real feather in their cap and a great example of what excellent customer service should look like.
Highly recommended

13 février 2026
Avis spontané
Logo de Croxdale Group

Réponse de Croxdale Group

Thank you for taking the time to leave such a thoughtful 5-star review, Antonio.

We’re delighted to hear how happy you were with your experience at Croxdale Group and, in particular, the service you received from Garredd.

Buying a brand new car is a big decision, so it’s lovely to know Garredd made the process feel clear, comfortable and pressure-free. His professionalism, product knowledge and attention to detail are exactly the qualities we aim to deliver across the team.

We’ll be sure to pass your kind words on to Garredd. He will be thrilled to know his support made such a positive difference.

Thank you again for choosing Croxdale Group and for your recommendation.

Kind regards,
Croxdale Group

Noté 1 sur 5 étoiles

A real shame

A real shame. The after care experience not worth it at all.

You'll notice a bit of a trend I think with these reviews, buying a car here is a great experience, but hope nothing goes wrong.

Took our Citroen eC4 in three times in a year because it wouldn't start after we bought it. Customer service was abysmal, no clear communication and took ages to get it sorted. All promises of a courtesy car and support were reneged on, had to push and push to get any service at all.

Final straw: Just found out that the car wasn't serviced when we bought it, which the sales person told us it would be, so it's now overdue. All of the extras in our service plan we were promised also non existent.

Steer clear.

13 février 2026
Avis spontané
Logo de Croxdale Group

Réponse de Croxdale Group

Hi Daniel,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to read that you were unhappy with your aftercare experience.

This matter has been reviewed by our team and has now been dealt with directly. While we appreciate that your experience did not meet the standard you expected, we remain committed to supporting customers appropriately when concerns are raised.

Thank you again for your feedback.

The Team at Croxdale Citroën

Noté 1 sur 5 étoiles

Sold a recall broken car

Sold me a recalled car I asked on day 3 to return it,
Many issues with car from faulty battery’s to new lights bumpers are alignment out, drive shaft snapped
I rejected the car with a letter of rejection
I was refused and here I am 14 months in and still a broken car

29 novembre 2025
Avis spontané
Logo de Croxdale Group

Réponse de Croxdale Group

Dear Katie,

Thank you for sharing your feedback. We are sorry to hear that you remain dissatisfied with your experience.

As this matter is subject to an ongoing formal review, it would not be appropriate for us to discuss the details publicly. We are aware of the concerns raised and have engaged with the relevant process to ensure the matter is reviewed through the correct channels.

If you need to contact us directly in relation to this, please email customercare@croxdalegroup.com and our team will ensure your message is directed appropriately.

The Team at DS Durham – Croxdale Group

Noté 5 sur 5 étoiles

Thankyou Ritchie at Croxdale

Exceptional customer service, especially Ritchie , who has a lot of patience and understanding, during my many calls to him. I am very happy with my new car and the great service I received. I would highly recommend this dealership if you're looking for a new car.

9 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Croxdale Group

Réponse de Croxdale Group

Thank you for taking the time to leave us a 5-star review, Lisa.

We’re so pleased to hear you’re happy with your new car and the service you received from Ritchie. Buying a car often comes with plenty of questions, so it’s lovely to know he was patient, understanding and helpful throughout your calls.

We’ll be sure to pass your kind words on to Ritchie and the team.

Thank you again for choosing Croxdale Group and for recommending us.

Kind regards,
Croxdale Group

Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible experienc

Purchased two cars from Croxdale previously. Experience was very good. However , went to part exchange again in November and it was horrible. Offer for my car was reduced for a fault that the car didn't has yet! Might as well reduced the price for the tyres that would need replacing in 10000 miles! Sales Manager was patronising and obviously though I was clueless. I will never use things dealer again.

22 novembre 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Very good service and Steve in sales…

Very good service and Steve in sales and Mr Rockingham should be complicated with their attention to detail and patience regarding the proposed purchase.
David R

13 novembre 2025
Avis spontané
Logo de Croxdale Group

Réponse de Croxdale Group

Thank you for taking the time to leave us a 5-star review, Laura.

We’re really pleased to hear you received very good service from Steve and Mr Rockingham during your enquiry. Attention to detail and patience are so important when helping customers with a proposed vehicle purchase, so it’s lovely to know this stood out.

We’ll be sure to pass your kind words on to them both.

Thank you again for choosing Croxdale Group.

Kind regards,
Croxdale Group

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus