eSign.co.uk Avis 

114
•
TrustScore 2.5 sur 5

2,6

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 2 sur 5 étoiles

The platform is ok but their cancellations are painful. No option to cancel online. Speak to someone and they take a phone number and disconnect the call. They also employ AI agents to filter your cal... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Dreadful company. We have been trying to contact their customer service and sent 5 emails but they have never responded! They are not interested in sorting out our issue whatsoever. Basically, we nee... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 2 sur 5 étoiles

Used to be fine but when you encounter an issue it's hard to get in touch - emails don't get a response (sent multiple over the course of a month) but eventually after much waiting got through via onl... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

We've been using eSign for a few months now and it's made our document process much smoother. The platform is easy to use, clients have had no issues signing documents, and the setup was straightforwa... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Entreprise de logiciels

Écrit par l'entreprise

eSign is a secure document management contract automation company, trusted by nations, governments, businesses, healthcare and education providers globally. Based in the UK, our network infrastructure is second to none, using energy-efficient servers housed in independent data centers. Our powerful, trademarked, proprietary software is flexible, allowing easy integration and our committed team will work to find a bespoke solution for your needs. We are accredited by ISO 27001, ISO 9001 and PSN and our product has approved government status.


Coordonnées de contact

2,6

Bas

TrustScore 2.5 sur 5

114 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 88 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'un mois

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

2,6

Tous les avis

(114)

12 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 2 sur 5 étoiles

Poor cancellation procedure

The platform is ok but their cancellations are painful. No option to cancel online. Speak to someone and they take a phone number and disconnect the call. They also employ AI agents to filter your call.

22 octobre 2026
Avis spontané
Logo de eSign.co.uk

Réponse de eSign.co.uk

Hi, thank you for getting in touch.

Customers have the option to cancel their account at anytime by removing the payment details. Instructions can be found on the Help Centre on how to do this.

If you'd like, i'd be more than happy to look into this for you, if you could provide the email address associated with the account.

Kind Regards,
The eSign Team

Noté 1 sur 5 étoiles

direct violation of UK consumer protection laws regarding subscription traps

your company enrolled me in an automatic recurring subscription without my explicit, informed consent and failed to provide any advance renewal reminders, in direct violation of UK consumer protection laws regarding subscription traps and unfair commercial practices. Multiple calls and emails later you have still not responded to my request to cancel and refund the money charged.

Update 24/10/2026 - Despite below message from the fraduant company they have made not attempt to respond to my emails or phone calls asking for refund.

11 octobre 2026
Avis spontané
Logo de eSign.co.uk

Réponse de eSign.co.uk

Hi, thank you for your feedback. We’re sorry to hear that you’ve had difficulty resolving this.

Our subscriptions automatically renew each month using the payment details provided when the subscription is set up. Customers can prevent further payments by removing their payment details from their account, with instructions available in our Knowledge Centre.

That said, we’re sorry to hear about the difficulties you’ve experienced contacting our team. I understand this can be frustrating when trying to solve a billing query.

Many thanks,
The eSign Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Absolutely abhorrent company

Absolutely abhorrent company. Not the company but the CEO Mark.

I have called and emails numerous times for over a YEAR as I terminated my contract with them and they have continued to take my money.

I have called and emailed so many times that I have lost count only to be told each time on the phone "The person you need to meet with is our director Mark, I have marked this as urgent and he will call" he NEVER calls.

Emails to their info@ simply get ignored completely and not responded to.

This is the most embarrassing company I have had the displeasure of working with. PAY ME BACK MY MONEY YOU LEECHES.

Response to reply: 1000% correct company. Same as everyone elses reviews. Your info@ email also does not respond. Your team also mention Mark specifically and, now, not only Mark, but a member of the accounts team was also supposed to call me. Nope, of course they never did.

17 septembre 2026
Avis spontané
Logo de eSign.co.uk

Réponse de eSign.co.uk

Hi Joe,

We're sorry to hear about your experience and the frustration this situation has clearly caused.

Having looked into the details you've provided, we're unable to identify the individual named Mark within our organisation, and we do not have a CEO or director by that name. As a result, we're concerned this review may have been intended for a different company with a similar name.

That said, we take all customer feedback seriously and would like to investigate further to ensure there hasn't been any misunderstanding.

If you could reply with the email address associated with your account, we'd be happy to look into this and confirm whether you are referring to our business.

If this review has been posted in error, we would greatly appreciate you updating or removing it. If not, we'll do everything we can to understand the situation and assist.

Kind regards,
The eSign Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Dreadful company

Dreadful company. We have been trying to contact their customer service and sent 5 emails but they have never responded! They are not interested in sorting out our issue whatsoever. Basically, we need our account to be linked to a different email address as the person whose email was linked left the business. We have been trying to get this sorted for 5 years now!

14 septembre 2026
Avis spontané
Logo de eSign.co.uk

Réponse de eSign.co.uk

Hi Stephanie,

I'm sorry to hear about your experience and the difficulty you've had getting this resolved.

I've been unable to locate any previous correspondence relating to this issue, but I'd appreciate the opportunity to investigate further and see what options are available.

Please could you contact us directly at info@esign.co.uk with your account details, and we'll review this for you as a priority.

Kind regards,
The eSign team

Noté 5 sur 5 étoiles

Fizza was so helpful from start to…

Fizza was so helpful from start to finish!

Although it took a while to get working she did as much as she could to help me and the company.

Wish it could've been pushed to the developers sooner though.

6 août 2026
Avis spontané
Logo de eSign.co.uk

Réponse de eSign.co.uk

Hi Ella, thank you for taking the time to leave us a 5 star rating. We are pleased to hear that our team have been helpful with you during the onboarding process and we will be sure to pass on your comments. Many thanks from the eSign team.

Noté 5 sur 5 étoiles

Really easy to get up and running with…

Really easy to get up and running with E-Sign.
I believe it took us a day to get enrolled and set up.
Really easy to use! thank you Fizza!

27 juillet 2026
Avis spontané
Logo de eSign.co.uk

Réponse de eSign.co.uk

Hi Rebecca, thank you for leaving us a 5 star review. We are pleased to hear that the onboarding experience was been smooth for you. We will pass on your comments to the wider team. Many thanks from all of us at eSign.

Noté 5 sur 5 étoiles

We've been using eSign for a few months…

We've been using eSign for a few months now and it's made our document process much smoother. The platform is easy to use, clients have had no issues signing documents, and the setup was straightforward. Overall, it's saved us a lot of time compared to our previous process and has been well received across the business.

3 août 2026
Avis spontané
Logo de eSign.co.uk

Réponse de eSign.co.uk

Hi Florence, we are pleased to hear that you are enjoying using the platform and have found it to valuable with your document processes. Thank you for leaving us a 5 star review!!

Noté 2 sur 5 étoiles

Used to be fine but when you encounter…

Used to be fine but when you encounter an issue it's hard to get in touch - emails don't get a response (sent multiple over the course of a month) but eventually after much waiting got through via online chat. They did not resolve my issue nor offer an apology. Really disappointing - other companies would have resolved this so easily

29 juin 2026
Avis spontané
Logo de eSign.co.uk

Réponse de eSign.co.uk

Thank you for taking the time to leave your feedback. We're very sorry to hear about your experience and that your issue wasn't resolved.

We pride ourselves on providing excellent customer service, with the vast majority of customer queries being successfully resolved through our live chat support and comprehensive knowledge base. That's why it's particularly disappointing to hear that your issue wasn't resolved.

We understand how frustrating it can be and we would welcome the opportunity to investigate this further and work towards a resolution.

Please contact us at support@esign.co.uk with your account details, or reply to this review, and a member of our team will look into this as a priority.

Noté 1 sur 5 étoiles

Concerned existing client

Trying to contact E-Sign to discuss changes which have been made to our account which involved significant changes to the agreed setup, the agreed service and significant price increases without any explanation or communication from E-Sign. Initially we got straight through to a very helpful person who promised to looking into the situation along with a manager as a matter of urgency.

However, E-Sign are now not answering phones or responding to emails and having read other reviews it is clear that this has become normal and an acceptable service practice for E-Sign. Surprised because they were excellent when we signed up 2022. I suppose things change when companies grow and put their focus on profit, at the expense of loyal customers. Awaiting E-Sign's response and so I will update this review further once I know the outcome and what they can do to resolve our concerns.

21 mai 2026
Avis spontané
Logo de eSign.co.uk

Réponse de eSign.co.uk

Hi there, we’re really sorry to read your feedback, this isn’t the experience we want any of our customers to have. We understand how frustrating it must be to see unexpected changes made to your account, particularly where pricing and agreed setup are concerned. That’s something we take seriously, and we’d like to review this properly. For transparency, we did communicate updates to customers via email at the beginning of last year, outlining upcoming changes. That said, we appreciate that this may not always land clearly or answer all questions, and we’re keen to make sure everything is fully explained in your case. I can see that your query was initially picked up, and I’m sorry to hear that you’ve since had difficulty getting a response, that’s not the level of service we aim to provide. We’re reviewing this as a priority to ensure you receive a clear explanation and a resolution as quickly as possible. If you’re happy to, please contact us directly at info@esign.co.uk with your details (or reply here), and we’ll make sure this is escalated to the right team straight away.
We really value your loyalty since 2022 and appreciate you bringing this to our attention — we’ll do everything we can to get this resolved for you.

Noté 1 sur 5 étoiles

Appalling experience ...

Appalling experience .... paid to upgrade but didn't receive the service for which I paid. Customer service non-existent. My phone calls and emails to them went unanswered.
AVOID!

18 mai 2026
Avis spontané
Logo de eSign.co.uk

Réponse de eSign.co.uk

Hi Martin, we’re really sorry to hear about your experience, this certainly isn’t the level of service we aim to provide. We take feedback like this seriously, and it’s concerning to hear that your upgrade wasn’t reflected and that you felt unable to reach us. We’d like to look into this as a priority and understand exactly what’s gone wrong. If you’re happy to, please reach out to us at info@esign.co.uk or reply here with your details, and we’ll ensure this is investigated and resolved for you as quickly as possible. Thank you for bringing this to our attention.

Noté 1 sur 5 étoiles

100 envelope limit a month accross all users? No thanks - bye bye E-Sign

Great product let down by poor support when it is needed.

User beware - subscriptions are non-refundable/transferrable, so if you have a member of staff who leaves you will be unable to transfer the subscription over to another member of your team - this is a major issue as far as I am concerned.

When support is needed, their chat system is very poor - responses take [quote] 'a few hours' (pretty poor for an in-built chat-system) and responses when they are provided are curt, at best.

** edit ** - June 2026 - We're going to be binning this company as soon as our subscriptions expire - now been hit with a maximum of 100 envelopes (despite how many licensed user we have) per month on the standard (paid) plan (@£200.00+VAT per year) - absolutely ridiculous.

Enshitification of a service in its purest form.

10 mars 2026
Avis spontané
Logo de eSign.co.uk

Réponse de eSign.co.uk

Hi Liam, we’re sorry to hear that your experience hasn’t been a positive one. To clarify, subscription transfers are only available on our Business and Enterprise plans, as outlined in our Help Centre. I can also see this was shared during your conversation with our support team. We appreciate your feedback and are always looking for ways to improve the experience for our customers. If there’s anything further you’d like us to look into, please do let us know.

Noté 1 sur 5 étoiles

Ignored for over a week and counting

I have used e-sign for a number of years across various businesses and right now have two accounts - Both of which I am now closing due the lack of support with a ongoing technical issue on the platform. Since the 2nd Feb 2026 clients cannot upload files in JPG or PNG format, e-sign response can they not do it as a PDF, what a shocking customer experience imagine asking your client please take a pic of your ID and now please export as PDF before you upload, what a JOKE!
I have had a open chat for over 5 days that has not been picked up and emailed support with a complaint and no response so it sums E sign up ..... they do not care about their customers or your customers. My advice stay away.

9 février 2026
Avis spontané
Logo de eSign.co.uk

Réponse de eSign.co.uk

Hello, we apologise for the delay in response and can understand the frustration this has caused.

Our team have been actively working on this issue and I can see that our Support Team have reached out to you directly to let you know that it is expected to be resolved this week.

Noté 1 sur 5 étoiles

Very poor experience after years of partnership. Ignoring emails

Poor experience. We used E-Sign for around 5 years. In 2024 we suddenly had our envelope usage slashed in half, when we queried why they told us an email went round (We never received it) explaining they were limiting usage and prices staying the same which meant less service for the same price. After complaining E-Sign honoured our original agreement until the end of our 12 month agreement. The product shouldn't be changed half way through a 12 month agreement anyway.

In 2025 we received communication again that they were going to be reducing the level of service again, but, keeping the prices the same. When questioning why they were yet again attempting to do this mid contract, we were met with no help and just told we need to either pay the new prices or leave.

In the end we settled on a pro rata refund but, not before months of unanswered emails requesting support / answers for why they were trying to change the terms of the contract, massively unfair in our favour, mid contract period when we had already paid up front.

Very poor business operations.

17 juillet 2025
Avis spontané
Logo de eSign.co.uk

Réponse de eSign.co.uk

Hi John,

We are sorry that you feel the service has been unfair. In 2024, we introduced caps on our unlimited envelope plans, which was communicated to all customers. In 2025, we reduced the envelope limits to be more reflective of the current market, with other providers offering a similar volume of envelopes, but annually rather than monthly.

We completely understand the frustration which is why we honoured your original agreement as we also did for other customers. However, even with the reduction in monthly envelopes, we are still the most cost-effective provider of advanced eSignatures in the UK.

Many thanks
The E-Sign Team

Noté 1 sur 5 étoiles

NOT Free Forms. Don't Get Suckered

AFTER filling out our form, giving esign all our private information, there are two ways to "pay" for the free will they advertised. Crap company. Don't be suckered in. And Don't Use E-Sign. Ripp off company that sucks.

7 octobre 2025
Avis spontané
Logo de eSign.co.uk

Réponse de eSign.co.uk

Hi Leah,

We believe there might be a misunderstanding, as it seems you may have reviewed the wrong company. We do not advertise that we offer free services. Could you please email support@esign.co.uk so we can investigate this further?

We are sorry to hear about your experience, but we assure you that it does not reflect our company's policies or practices. If you have any further questions or concerns, please feel free to reach out to us directly.

Best Regards
The E-Sign Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Absolutely unacceptable experience.

Absolutely unacceptable experience.
I was charged twice for a subscription—once for the Personal Plan (which I had selected) and again for a more expensive Standard Plan that I never signed up for. When I contacted the company to address the issue, I received no reply. Despite following up, my emails were completely ignored.

Mistakes can happen, but the real issue here is the complete lack of communication and accountability. It's deeply frustrating to be left without support while being overcharged. As a paying customer, I expected at the very least a timely and professional response.

Very poor service and a disappointing experience overall. Proceed with caution.

5 juin 2025
Logo de eSign.co.uk

Réponse de eSign.co.uk

Hello S Smith,

Upon reviewing your account, I can confirm that our Support Team reached out to you via email on June 5th regarding this matter to inform you that the refund would be processed that day. It appears you may have missed this email.

We apologise again for any delay in communication. However, I can confirm that the refund has been successfully processed. Our Support Team will be sending you a follow-up email shortly, which will include proof of payment and proof of the email sent on June 5th for your reference.

If you have any further questions, please do not hesitate to reach out.

Kind regards,
The E-Sign Team

Noté 5 sur 5 étoiles

very easy to use

very easy to use, and signees can add their signature without needing to buy the package

7 mai 2025
Avis spontané
Logo de eSign.co.uk

Réponse de eSign.co.uk

Hi Marja, thank you for taking the time to leave a 5 star review. We're happy to hear you have enjoyed using the platform!

Noté 5 sur 5 étoiles

Easy to use

I've used E-sign for several years. It's easy to use and the support team are very helpful.

2 avril 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

E-sign is a great product very user…

E-sign is a great product very user friendly, the tracking of the document makes this super easy to remind clients to sign.

7 mars 2025
Avis spontané
Logo de eSign.co.uk

Réponse de eSign.co.uk

Thank you for your positive review. We really appreciate the feedback. : )

Noté 5 sur 5 étoiles

E Sign made my daily job automated

E Sign made my daily job automated. Thanks

5 février 2025
Avis spontané
Logo de eSign.co.uk

Réponse de eSign.co.uk

Hi Sheshank, thank you for taking the time to leave us a 5 star review. We are happy to hear you are enjoying the benefits of using E-Sign.

Noté 1 sur 5 étoiles

I told you to keep the £10 and send my £96…

I told you to keep the £10 and send my £96 overpayment. You told me to contact, which I did and you NEVER made the payment. Now you are staying you paid me £10 which is a lie. Therefore, I haven’t received my £96 nor have I received the £10 you claimed you paid. Alright, post the payment record here to prove you are not a deceitful lot. Do not say it is against company’s policy, I am giving you permission. I will keep reviewing regularly, until you pay up. This is the only way, to warn other members of the public. An HONEST review. It has been 2 years!!!!!

18 janvier 2025
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus