Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

The sales team are great, but I too traded a car in as part exchange and the settlement figure has still not been payed after over 4 weeks, this has affected my credit rating, every time I phone up it... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I recently upgraded my Hyundai Kona with Motorvogue Bedford. I dealt with Dennis as a pre booked appointment. He had previously dealt with my son’s upgrade. I felt he was very thorough and very helpfu... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

The salesman, Otis, was very helpful and gave me confidence in driving and operating my first electric car. Nothing was too much trouble. The car itself is of great quality and drives extremely well.... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Renault Group UK dropped several UK dealers last year saying “we have adjusted our sales site coverage to ensure the best possible, consistent, experience for our customers” Had to go back there... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Concessionnaire automobile
  2. aussi dans
  3. Centre de contrôle technique
  4. Garage automobile
  5. Vendeur de voitures d'occasion

Écrit par l'entreprise

Motorvogue offer a vast selection of New Cars & Vans including Jeep, Alfa Romeo, Fiat, Hyundai, SEAT, CUPRA, Renault, Dacia and Abarth. With showrooms in Bedford, Kings Lynn, Northampton and Norwich, we also have over 800 Used models available. Plus we offer the full range of After Sales Services, with manufacturer approved servicing, warranty repairs, vehicle maintenance and MOTs.


Coordonnées de contact

2,6

Bas

TrustScore 2.5 sur 5

389 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 78 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

2,6

Tous les avis

(389)

80 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Motorvogue Bedford

We have recently purchased a Renault Captur and was assisted by Sales Executive Simon Kent at Motorvogue Bedford.
Not only delighted with the motor, we received friendly, polite help and advice from Simon. We would thoroughly recommend Simon and Motorvogue, Bedford.

24 avril 2024
Avis spontané
Logo de Motorvogue

Réponse de Motorvogue

Thank you so much Paula for your kind words. We're thrilled to hear that you had such a positive experience purchasing your Renault Captur from with us at Motorvogue Renault Bedford. Our team takes pride in providing exceptional service, and it's wonderful to know that our staff's approachability and Simon's assistance made your experience memorable. Your recommendation means a lot to us and we very much look forward to seeing you again in the future. Kind Regards.

Noté 1 sur 5 étoiles

Motorvouge kings lynn have lied to me…

Motorvouge kings lynn have lied to me on a review I left on Google. I had a great buying experience but absolute terrible after service problems with a used car some bits are still not right but I can bring myself to go back I feel like I can't I hate driving the car because I've paid a company who have lied to me and lost alot of time amd money driving back and forth days off work 80 mile round trips. The replies to negative or constructive feedback are lies over 3 weeks ago I was told I will be contacted I was supposed to meet with a manager last time I was there no one came to see me.

8 janvier 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Best Sales Executive in Norwich (Motorvogue Jeep)

I would like to say thank you very much to Connor Jacobs. He is a profession, kind, polite and patient staff. I got my car since 1/3 , no any problem.

Connor provides excellent services from first time visit until pick up my car process smoothly and I am definitely happy.

My English is not good. Connor always explained to me by restructure the sentence to use more simple wording when he felt I got question on my face (I guess). My experience is people say simple English to me usually also reduce the wording/information. but Connor always pay many effort to explain to me in full.

He is a best sales executive so far in UK.

1 mars 2024
Avis spontané
Logo de Motorvogue

Réponse de Motorvogue

Thank you Cyrus for a lovely review of your experience with Connor and our team at Motorvogue Norwich. It has been a pleasure to meet you to discuss the options for your next vehicle and to assist in your queries. We are thrilled that you have enjoyed the journey from start to finish and are delighted with your new car. Please do not hesitate to contact us if we can be of any assistance and we very much look forward to seeing you again in the future. Kind Regards.

Noté 1 sur 5 étoiles

Chasing the money; no customer focus.

Motorvogue may offer excellent deals on new cars but their after sales support is non existent once they have your money. Picked up a new Seat in February (which was scratched on handover - seriously?!) and paid for Seat service plan on the day. Couldn't set up the plan on the day though because 'system was down'. Two months on and I am still waiting for the service plan to be set up. Sales and Motorvogue's customer (don't) care team just ignoring me now. They are quite happy to take your money but have no interest in their customers.

3 février 2024
Avis spontané
Logo de Motorvogue

Réponse de Motorvogue

Good Afternoon Simon, we are sorry to see your one star review and sincerely apologise for the delays in responding to your recent complaint. I understand that our head office have now been in touch with the information needed to resolve the issues from your vehicle purchase which did take longer than hoped while we investigated the situation following staff changes at Motorvogue SEAT Bedford. Please do not hesitate to contact us if we can be of further assistance. Kind Regards.

Noté 1 sur 5 étoiles

Start to finish was a bad experience…

Start to finish was a bad experience with motorvogue norwich. No communication. Constant chasing. Then when I went to pick my car up (baring in mind I paid an Advance payment of £1000 plus £400 for colour) they handed me a car in a different colour. Such a poor effort to rectify the situation. Found a replacement car for me in the colour I ordered, but it had factory fittings so wanted to charge me an additional £1000!! When I pointed out that the jeep no longer has an advance payment, and I could use the £1000 I had already paid to secure the jeep they found, they then told me the jeep had been sold. So I have no car after waiting 4 months. Disappointed doesn’t cut it. Constantly chasing for my refund now. I honestly believe they sold my car to a non mobility customer and then gave me something they had in the forecourt, thinking I’m a mobility customer and will get what I’m given. Awful experience. I have now ordered a new vehicle through VW and So far been a much better experience. Actually treated like every other customer. Will stay well away from motorvouge.

22 mars 2024
Avis spontané
Logo de Motorvogue

Réponse de Motorvogue

Good Afternoon, we are sorry to see your one star review and thank you for bringing your recent experience to our attention. I understand that the details of the situation have been provided to our Head Office following our complaints procedure and they are in contact with you to resolve any outstanding issues. We can assure you that a factory order miscommunication is no reflection on a vehicle being purchased on the motability scheme, on which we supply many cars, but unfortunately the result of human error and we very much would have wished to supply your new car to the specification you would have liked. We completely understand your disappointment in us being unable to find an alternative vehicle sooner. Kind Regards.

Noté 5 sur 5 étoiles

Another excellent deal

Bought our new (used car) from motorvogue Norwich
Thank you to Tom for excellent service, in his efforts to find us the car most suited to our needs.
Thank you also to Claire in service for looking after us also, and it’s great to see Andy back on board at Norwich

8 mars 2024
Avis spontané
Logo de Motorvogue

Réponse de Motorvogue

Thank you for visiting us once again to upgrade your vehicle and taking the time to write a lovely review of your experience with Tom and the team. It has been our pleasure to meet you once more to find your perfect next car and we very much look forward to seeing you again in the future at Motorvogue Norwich. Kind Regards.

Noté 5 sur 5 étoiles

A Citroen C4 Cactus auto petrol.

I saw a Citroen C4 Cactus on the motorvogue website and arranged to view on 27/02/24. on arrival was welcomed by Simon Jolly who turned out to be a very warm and friendly fellow who knew his trade.
I was shown the car and had all the new equipment and how it worked. We went on a road test and the car drove like a dream. I asked if it could be deliverd and he said no problem. he said we will put it through a Mot valet and do all the paperwork forr you ad deliver it when done. True to his word it was delivered and was in a great condition.
would have no worries in recommending this company for its care of customers. thank you to Simon for his care and help.27/02/24

27 février 2024
Avis spontané
Logo de Motorvogue

Réponse de Motorvogue

Thank you Peder for a lovely review of your experience with Simon and our team at Motorvogue Kings Lynn. It has been a pleasure to meet you to discuss the options for your next vehicle and to assist in your queries. We are thrilled that you have enjoyed the journey from start to finish and are delighted with your Citroen C4. Please do not hesitate to contact us if we can be of any assistance and we very much look forward to seeing you again in the future. Kind Regards.

Noté 5 sur 5 étoiles

Really good experience and Ryan Senior

Really good experience and Ryan Senior was particularly helpful and non pressuring in his approach. Bought a Citroen C5 Aircross from them Feb 2024.Looked at the car Saturday decided to buy on Tuesday and collect the car on Friday all as promised. Would recommend this car sales showroom from my experience and thank you again Ryan.
Richard.

1 mars 2024
Avis spontané
Logo de Motorvogue

Réponse de Motorvogue

Thank you for choosing to purchase your next car from us at Motorvogue Kings Lynn and taking the time to write a 5 star review of your experience with Ryan and the team. It has been our pleasure to meet you and we are thrilled that you have enjoyed the time spent with us to find your perfect Citroen C5 Aircross. We very much look forward to seeing you in the future and in the meantime please do not hesitate to contact us if you have any queries. Kind Regards

Noté 4 sur 5 étoiles

Motorvogue King’s Lynn

Bought Toyota Yaris Cross from Motorvogue, King’s Lynn. Very friendly and helpful staff. Sandij dealt with our purchase, and tried to arrange a deckboard for the boot, which wasn’t supplied as standard. Communication was good.

24 février 2024
Avis spontané
Logo de Motorvogue

Réponse de Motorvogue

Thank you Cindy for choosing to purchase your next car from us at Motorvogue Kings Lynn and taking the time to write a 4 star review of your experience with Sandijs and the team. It was a pleasure to meet you and we are sure you will enjoy your Toyota Yaris. Kind Regards.

Noté 1 sur 5 étoiles

Once again disappointing service from…

Once again disappointing service from kings Lynn... Don't know how many times they let me know the car was ready for a service..I booked it in and was asked for an email address so confirmation could be sent. It never arrived.. Today I dropped it off and picked it up 3 hours later. Whilst waiting with my daughter with me there was a conversation going on between staff about the best way to fix a key fob problem,very prolonged with the outcome being "what ever we f--k up we'll have to put right again" .. Surprised to hear this at a main dealership. They also mislaid my keys,not knowing if Sandice who was doing a valuation still had them,the valeters or the mechanic... After leaving I realised my front bulb was out,it worked on the way there and had an MOT the day before. Went back and was told a bulb could blow anytime - makes a mockery of the clean bill of health paperwork they gave me 5 minutes earlier.Was fixed for free as " I had paid a rather large bill from them today" I only go back so hopefully they know how to service a car and look after it, beginning to think the friendly mechanic up the road from me would be the better option!!!

22 février 2024
Avis spontané
Logo de Motorvogue

Réponse de Motorvogue

Good Morning, we are sorry to see your one star review and sincerely apologise for the experience you have had with us. I can assure you that the details of your review have been given to the Head of Business to investigate and discuss with our team. We very much appreciate your time to bring your concerns to our attention as this will be used constructively to make improvements. I understand that the bulb was replaced free of charge, it is highly unlikely that any actions performed in the undertaking of a service would cause a bulb to go however we would certainly not wish your vehicle to leave us with an issue such as this. We do hope that you will choose to visit us again in the future and please do not hesitate to contact us if you would like to discuss your review in further detail. Kind Regards.

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent customer service from Ottis…

Excellent customer service from Ottis White at the Bedford branch. He has been so helpful with the purchase of our car. He was not at all pushy and just explained the features of the cars available and allowed us to test drive the vehicle with absolutely no pressure more importantly he gave us time think our decision over without a hard sell. This is so much better than experiences we have had in car dealerships before. The hand over of the vehicle was thorough and he has made it clear that he will be available should there be any queries we may have.

9 février 2024
Avis spontané
Logo de Motorvogue

Réponse de Motorvogue

Thank you Mr Bond for a lovely review of your experience with Otis and our team at Motorvogue Renault. It has been a pleasure to meet you to discuss the options for your next vehicle and to assist in your queries. We are thrilled that you have enjoyed the journey from start to finish and are delighted with your new car. Please do not hesitate to contact us if we can be of any assistance and we very much look forward to seeing you again in the future. Kind Regards.

Noté 5 sur 5 étoiles

Motorvogue Bedford (Jeep)

I recently purchased a new Jeep, and I must say, the customer experience throughout the entire journey was truly exemplary. From the moment I had questions about the vehicle to receiving detailed information about their assets, the Jeep team, particularly Paul (Both), Sam, and Charlotte, demonstrated utmost professionalism and helpfulness. They took the time to address all my queries and ensured I was well-informed at every step. The transaction itself was remarkably smooth and pleasant. A big thank you to the entire Jeep Team at Bedford for making this experience memorable.

18 janvier 2024
Avis spontané
Logo de Motorvogue

Réponse de Motorvogue

Thank you Surinder for a lovely review of your experience with the team at Motorvogue Jeep Bedford. It has been a pleasure to meet you to discuss the options for your next vehicle and to assist in your queries. We are thrilled that you have enjoyed the journey from start to finish and are delighted with your new car. Please do not hesitate to contact us if we can be of any assistance and we very much look forward to seeing you again in the future. Kind Regards.

Noté 1 sur 5 étoiles

Unprofessional left ma scammersker unattended…

Unprofessional left maker unattended fully open running with the key on the outside of the garage very lazy and try avoiding to do the any work try to find faults even if it's not existing really bad scammers I'm not recommended that's the Northampton

2 février 2024
Avis spontané
Logo de Motorvogue

Réponse de Motorvogue

Good Afternoon, we are sorry to see your one star review and would like to investigate this for you. Unfortunately we are unable to retrieve your details or those of your vehicle with the information contained within your review. If you could please email customercare@motorvogue.co.uk with this information then we will certainly look into your experience and hope to resolve this for you. Kind Regards.

Noté 1 sur 5 étoiles

Extremely disappointed with aftercare.

Extremely disappointed with aftercare.

This is a long review, which unfortunately reflects the number of issues we've had with buying a used car from Motorvogue.

On the 3rd Jan 2024 I collected a car paid for online with Motorvogue King's Lynn through Ben Youngman. When we turned up to collect from Bury St Edmunds branch Ben realised that the car's tax could only be transferred via the post office. We then had to rush to the post office and print a new V5C in Rymans (Motorvogue only had a copy) and pay for a V62 form. Ben did get a refund processed for this eventually. On the drive back to the branch to finalise the handover, now about 5.30pm, we noticed the tyre pressure warning light was on. We pushed for this to get checked and it was found the pressures were low and this was fixed. Exhausted from all the stress and needing the car for the next day, as we were selling our only car on the 4th Jan, we quickly finalised the handover. Given it was so dark it was also hard to check the car over as much as we'd like, which I now deeply regret.

On getting home that evening, we realised the car had not had a service in the last year. Ben arranged for an additional service but this couldn't be booked in until the 19th Jan, but was completed although the date entered was for January 2023 instead of 2024.

We then noticed that the car had some deep scratches in Zone A of the windscreen, approximately 2-4cm vertically, low down on the driver's side in line with the steering wheel. It was quite hard to see these because of their position low down on the windscreen, and hard to photograph, hence why we only noticed a few days later (reported on 10th Jan to Ben). We can't understand what caused these and we discussed this with the Motorvogue Bury branch who did the service who could not explain it either and suggested it needed specialist repair. The scratches can be felt when you run your hands over them.

I contacted approximately 5 different repair specialists and each one suggested the damage was too severe and would cause distortion of the windscreen. Indeed, they also said it constituted an MOT failure due to the depth of the scratches, their position in Zone A, and their size. I then collected 5-6 quotes on the cost of a windscreen replacement.

I contacted Ben and the customer care team via email with images and further information from the 10th Jan to the 26th Jan and only received a response from Ben on the 27th Jan. He said to tell him the cost of repair. When I informed him of the fact the windscreen had to be replaced, I was told on the 30th Jan that Motorvogue would not be paying the cost of the windscreen replacement as they believed the damage did not constitute an MOT failure. I replied and stated the opinions of all the repair specialists was that this was an MOT failure and must be replaced. Everyone I have spoken to has said they are very surprised that Motorvogue would not pay for a replacement screen.

I'm now worried what else might go wrong with the car. The communication is so slow and difficult to get an answer in a reasonable timeframe.

In summary, I've had an appalling experience with Motorvogue, including:
1. Stressful experience in collecting car due to lack of preparation in transferring vehicle tax.
2. Car was not serviced in last year.
3. Windscreen scratches that constitute and MOT failure were not spotted by Motorvogue in their 'full vehicle health check' that is supposed to come with every car.
4. Poor communication and slow aftercare service.

Points 1 and 2 have been resolved but I've been forced to refer point 3 to the Motor Ombudsman. After care is shocking from Motorvogue. I would not buy from them again - I've completely lost any trust in their practices and would not recommend. I can only hope that this review spurs some action to resolve my complaint.

3 janvier 2024
Avis spontané
Logo de Motorvogue

Réponse de Motorvogue

Good Afternoon Mr Christie, we are sorry to see your one star review and appreciate your time in submitting your concerns to our Head Office. We understand your frustrations with the purchase of your vehicle as there have been failings in the service which we usually provide on handover. I understand that our Senior Management have been in touch to explain the situation as the windscreen scratches are not an MOT failure, and as a Used vehicle this would not be an item which we would therefore replace. We apologise that we are unable to provide a solution for this particular issue and please contact us if you would like to discuss the assistance we have offered as per the email communications. Kind Regards.

Noté 1 sur 5 étoiles

Absolutely no customer care Motorvogue Bedford Service Department

Here we go again. This is our second review of Motorvogue Bedford. Had a problem with charging flap on our Renault Captur as it would not shut or it would shut but not open.
Booked car in for it to be fix under warranty no problem. The part ordered and was due in the next day, but the wrong part came in and we were informed it would take a few days for the correct part. So we decided to collect the car and book in for another appointment.
Car taken back for the new part to be fitted and then collected.
We arrived home, went to plug the charger in and flap opened. Charging finished,went to close flap but guess what it would not close. Back to square one again. What wast of time.
This time we took a video of the flap and immediately sent to Motorvogue followed up with phone call and was told how sorry they were and would call back with another appointment.We have called several times chasing an appointment.
Its now nearly 2 weeks later and no call back.
Now WHEN we do get an appointment it will be the 3rd attempt to fix such a simple issue.
What also make matters worse is the fact that its an 80 mile round trip for us each time. so 3x80=240miles
Assuming it fixed next trip.
When will the management wakeup to all these bad reviews. Maybe an email to Mr Mathieu Mignon Aftersales Director Renault UK will get the desired results for all Renault owners.

2 février 2024
Avis spontané
Logo de Motorvogue

Réponse de Motorvogue

Good Afternoon, we are sorry to see your one star review and would like to investigate this for you. Unfortunately we are unable to retrieve your details or those of your vehicle with the information contained within your review. If you could please email customercare@motorvogue.co.uk with this information then we will certainly look into your experience and hope to resolve this for you. Kind Regards.

Noté 1 sur 5 étoiles

SCAMMERS. AVOID.

This company missold me a brand new car. I paid for a brand new car and they gave me a car that was not brand new and they had modified without my knowledge. They keep saying that the spoiler fitted was an optional extra but from speaking to the company when I was selling the car they stated the spoiler was not one of the optional extras available and that I had modified my car so the response to this review is also false. It wasn't until I went to sell the car that I was told what had happened and was unable to then sell the car due to the modifications. I was then bullied into selling the car back to Motorvogue for thousands less than it is worth. Not only this but this meant I had been driving a car for years with void insurance as I had not declared the modifications I was not made aware of.
I have gone to complain to Motorvogue who will not answer any of my emails or calls and although they mention on their website to contact the Motor Ombudsman if you are dissatisfied, they are not accredited with them so you will be left with no protection at all.
I am left out of pocket and feel distraught with the treatment from this company.

31 janvier 2024
Avis spontané
Logo de Motorvogue

Réponse de Motorvogue

Good Afternoon, we are sorry to see your one star review and we are greatly concerned over your comments. Just to clarify, on reviewing these details I can see that you did purchase the vehicle brand new from us in 2019, at that time there were options to have selected extras fitted to vehicles as there is today. Your vehicle was correctly fitted with the item you have discussed with the team namely a spoiler, this would have been fitted at the import centre for Renault UK. To confirm this does not mean the vehicle has been “modified” and therefore cannot comment on why you have been advised the vehicle cannot be sold, I also believe we valued the vehicle at market value as we saw no issue with the vehicle. Regarding the offer you had from an online car purchasing site, it was our understanding that they advised a value slightly higher by £370 however at that time they viewed your vehicle they did not wish to adhere to that value, we find this is not unusual. We obviously had agreed a price and honoured that value and therefore see no losses to you. I can assure you that at no point have we or would we 'bully' a customer in to selling a vehicle to us, all our customers can dispose of their vehicles how they choose so we are disappointed you feel that way when we were hoping assist in resolving your issue. Please by all means contact us again should you wish to discuss further, your comments we do take seriously and clearly there are several discrepancies in what you have stated to what we have investigated so would happily review these to avoid any further discontent. Kind Regards.

Noté 5 sur 5 étoiles

A stunning car and a great deal with brilliant service

I purchased an Ioniq 6 Ultimate AWD from Motorvogue Bedford Jan 2024.

From the initial contact via CarWow I have been impressed with the personal performance, attention to detail, the information provided and the timely actions of my point of contact - Stuart Penney.

Stuart is a real assett to the team.

I made the enquiry via CarWow and I have been in contact with 6 competing companies, plus our local Hyundai dealer - and I can tell you that Stuart was the most professional of them all.

The handover/part exchange to the car went like a dream with Motorvogues back office taking care of the DVLA update before we had left the Show room, followed by a comprehensive induction to the Ioniq 6 features and the necessary Apps.

Thank you Stuart and the Team, a really easy transaction.

24 janvier 2024
Avis spontané
Logo de Motorvogue

Réponse de Motorvogue

Thank you James for choosing to purchase your Hyundai IONIQ 6 from us and taking the time to write a detailed review of your experience with Stuart and the team. It has been our pleasure to discuss your requirements and find your perfect next car. We are thrilled to hear that you enjoyed the time spent with us and we very much hope to see you again in the future. Kind Regards.

Noté 1 sur 5 étoiles

No after sales service,.

Very good at taking your money but try and get in touch with them regarding a problem after purchase and they will just take your number and never call back and also lie about having called and no one answered when you have no missed calls, I would avoid them all costs!

24 janvier 2024
Avis spontané
Logo de Motorvogue

Réponse de Motorvogue

Good Morning, we are sorry to see you one star review and would very much like to investigate this for you. Could you please email customercare@motorvogue.co.uk with your contact details and information regarding which showroom and vehicle this relates to so we can look in to this and come back to you. Kind Regards

Noté 5 sur 5 étoiles

A new Jeep Avenger experience …

Just got my Jeep Avenger from here, it was a Great experience from start to finish, Ryan was fantastic in making the whole process stress free, great communication and consistency. Highly recommended car dealership A*

19 janvier 2024
Avis spontané
Logo de Motorvogue

Réponse de Motorvogue

Thank you Natalie for choosing to purchase your new Jeep Avenger from us and taking the time to write a 5 star review of your experience. Ryan and the team are thrilled to hear your kind comments and very much appreciate your recommendation. We look forward to seeing you in the future and in the meantime please do not hesitate to contact us if we can be of any assistance. Kind Regards.

Noté 1 sur 5 étoiles

Avoid as a dealership and service

I ordered my next Motability vehicle on August 29, 2023 from here, never again.
Unbeknown to me Citroën changed the spec and renamed the options available on the C5 Aircross.
The salesman took it upon himself to order my car without my knowledge or even consulting with me if l was happy. If l hadn't called for an update l would of not found out. I was first told the car ordered was the max.
I discovered a week before collection it was not a max but a plus. As a disabled person there are certain features that make life easier. I reported what happened to the Scheme and they had not even been informed of the changes nor had the order been corrected a week before collection, which could of had legal implications. I use a mobility scooter which goes in the boot, leaving no room for anything else, when we go on holiday use a roof box. Sadly the car has no roof bars. When l collected the car l had ordered mats and a dash cam. The later was fitted, however the mats were missing. I only realised this the next day, so l contacted the salesman, l was informed that the supplier Citroën uses went up in flames, so there was a delay. Would of been nice to be told before leaving the dealership.
After a couple of weeks I discovered that the seal on three doors were leaking (something that should of been tested before handover). They were supposedly changed but they are still letting water in.
I have now changed my preferred dealership and l will not cross their miserable threshold again and l would not recommend them to my worst enemy. Needless to say Citroën have been informed. Totally useless!!!

17 janvier 2024
Avis spontané
Logo de Motorvogue

Réponse de Motorvogue

Good Morning Val, we are sorry to see a one star review of your experience with us as we would certainly not want to have disappointed you or caused any inconveniences for your use of your car on the Motability Scheme. Unfortunately we were not aware at the time of order that Citroen would be updating their model range and that this would effect the order we had placed with them for your specific vehicle. We do of course apologise for the confusion and issues which resulted from this. We would like to assist in any way we can to improve your impressions of us and your satisfaction with the C5 Aircross if you are happy to speak with us regarding your review. Kind Regards.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus