Paving Superstore Avis 

3 001
•
TrustScore 3.5 sur 5

3,4

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

My experience with Paving Superstore was excellent. The service was great, and the customer assistant who helped me, Kevin, was exceptional! He was extremely helpful, polite, and communicative—alw... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

We absolutely love the Limestone Tuscan Antique Paving Slabs, they transformed the area and made it look bigger and they reflect the light beautifully. The slabs arrived promptly and any questions w... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 2 sur 5 étoiles

Easy enough to order online, however customer service and delivery information is useless! Called and was held “number2 in the queue”. Despite my call being very important to them, they didn’t pick... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 2 sur 5 étoiles

One pack of tiles arrived smashed and 5 emails later in addition to phone calls I am waiting for a response still to replace the broken ones. Images shared in June advising broken, process followed.... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Fournisseur de matériaux de pavage
  2. aussi dans
  3. Jardinerie
  4. Magasin d'articles pour l'aménagement paysager

Écrit par l'entreprise

Paving Superstore is the only online store offering every major brand of paving for home delivery. Since its inception in 2007, it has aimed to offer an exceptionally broad range of paving with the focus upon price comparison between brands and similar products, enabling you to have the information available to make a well informed choice on the best product for your paving project. Paving Superstore is not biased towards any one brand and therefore you can be assured that you have the widest choice at the best possible prices across the UK. Paving Superstore is not limited to just paving slabs, it also offers walling, cobble setts and driveway blocks in addition to other building materials, so it's a one-stop shop for all your patio and driveway needs. As an added benefit, the customer service team at Paving Superstore is there to assist you at every step of the way. The outstanding support team is knowledgeable in all types of paving material and can offer advice to help you make the best decision for you.


Coordonnées de contact

3,4

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

3 k avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 97 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,4

Tous les avis

(3 001)

131 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Delivered on time in full

Delivered on time in full, helpful driver dropped it in the right place. Product was as it appeared in the photos

26 juin 2025
Avis spontané
Logo de Paving Superstore

Réponse de Paving Superstore

Hi David,

Thanks for the great review - we really do appreciate it

Paving Superstore

Noté 1 sur 5 étoiles

17% of reviews are 1 star

17% of reviews are 1 star. There needs to be a zero star option. Awful experience with them in the spring which was rescued by the credit card company refund. Poor customer service communication…….experts at stringing it out and not doing what they say they will. With nearly 1 in 5 reviewers leaving a one star review ask yourself, “Do I feel lucky”? If you really must, please purchase using your credit card for the enhanced consumer protection.

28 février 2025
Avis spontané
Logo de Paving Superstore

Réponse de Paving Superstore

Unfortunately, as you have not left any details, and still didn't when we asked through Trustpilot - we can only assume this review is not genuine.

Noté 5 sur 5 étoiles

Five Star Rating for Indian Stone

After looking online for Indian Stone Paving, I chose 'The Paving Superstore,' for several reasons.
The huge choice available; The option to have all one size or multiple sizes; Also the thickness of the stone; and above all the price which included delivery.
My original choice was the Rainbow Paving Slabs. However no guarantee could be given on when the slabs would be back in stock, so we settled for a different choice.
Completed order and goods arrived within the time slot, and kept informed along the way from start to delivery. Overall, I would highly recommend The Paving Superstore for just about any garden makeover.

1 juillet 2025
Avis spontané
Logo de Paving Superstore

Réponse de Paving Superstore

Hi Peter,

Thanks for taking the time to leave us a review - we do really appreciate it.

We certainly do have a really expansive choice of paving and landscaping materials available on our website, and we are glad you enjoyed your experience with us

Paving Superstore

Noté 5 sur 5 étoiles

They did an amazing job from advice on…

They did an amazing job from advice on slabs to delivery
Very knowledgeable about there products, it was a smooth process and the product was even better than expected very efficient
I wouldn’t hesitate to use them in the future

5 août 2025
Avis spontané
Logo de Paving Superstore

Réponse de Paving Superstore

Hi,

Thanks for leaving us a great review, and the photos you sent over showing your great looking project

We hope to be able to help again soon

Paving Superstore

Noté 5 sur 5 étoiles

Everything as promised

Friendly, helpful service and everything delivered as promised. 3m stone circle in autumn brown looks stunning, especially when wet!

7 avril 2025
Avis spontané
Logo de Paving Superstore

Réponse de Paving Superstore

Hi Mick.

Thanks for the great review, we are glad to hear you are so happy with the circle - we would love to see some pictures please!

We hope to see you back soon

Paving Superstore

Noté 1 sur 5 étoiles

I selected a paving kit from the…

I selected a paving kit from the website wanted a greyish colour. The kit that was delivered was no where near the colour on their website.

Contacted customer service they said the right kit was delivered no joy at all.

Maybe I should have asked for a sample.
would not buy anything else from this company
Update to my review following the response from paving superstore.
I sent a photo as requested from paving superstore, I wasn't totally happy with the photo as it did not really show the true colour. The fact is that the paving I have received is more of a yellow colour. I believe anyone reading this review should get a sample because the colour on the website is different to the colour of the paving I have received.
I really trusted the website to show the colour.

30 juillet 2025
Avis spontané
Logo de Paving Superstore

Réponse de Paving Superstore

Dear Keith,

We are unclear why you felt the need to leave a bad review that feels very unfair.

As you have stated, you could have ordered a FREE sample, however you chose not to

The product image and the image you have sent look the same, and you ordered a 'Weathered York' which is described as a Natural stone look to imitate Natural Yorkstone.

The colour in the description is listed as 'cool buff tones' so we can't see why you thought it would be grey?

Had you asked for advice, we would have suggested 'Weathered Moss' which is listed as having 'silver grey tones' and ordered a FREE sample to check.

In circumstances, we would appreciate you reconsidering this review's content.

Noté 1 sur 5 étoiles

Shocking Experience – Misleading, Disorganised and Zero Accountability

This business is an absolute disgrace.

I placed a high-value order for Egyptian pavers based on product images on their website. The evening before delivery, they casually informed me that my stone had been sold to another customer. No pre-warning just a last-minute email that left me scrambling.

They then pushed a “similar” product on me, described as a “darker shade” of what I originally ordered. No photos, no offer of a sample, nothing. I called multiple times to speak with George, the person supposedly handling my order, he never once picked up the phone or called back. Another staff member told me George had selected a suitable replacement personally, and not to worry. That turned out to be complete fiction.

What arrived was more expensive and nothing short of a joke, a yellow not beige/light grey stone, with totally inconsistent dimensions even for a tumbled stone, that looked absolutely nothing like the product on their website. The only thing it matched was a skip.

My professional landscaper told me it was unfit for purpose so when I raised this with the company, I was met with arrogance, legal posturing and total denial. Bruce, one of the directors, refused to accept any wrongdoing and insisted they'd "fulfilled their contract". He even told me I could return the goods but at my own expense. That’s five pallets of stone they mis-sold me, sitting on my driveway, and they expected me to pay to fix their mistake.

I had no choice but to go through my credit card provider, who reviewed the evidence and refunded me in full. Not a partial refund, not a compromise, a full reversal, which speaks volumes about how clear-cut this misrepresentation was.

And still, Bruce continues to deny responsibility. The stone is still on my property. They’ve refused to collect it. I’ve had to issue a final notice and have begun charging storage fees, all because this company refuses to behave with even the most basic level of integrity.

They are misleading, evasive, and aggressively unhelpful. Their website is not an honest reflection of what you’ll receive. Their internal communication is chaotic. And when it all goes wrong, you’re on your own.

Avoid this company like the plague. You’ll be spending more time chasing them than laying stone.

1st AUGUST UPDATE:

Surprise, surprise! As with many of your other replies to complaints, there’s a refusal to take any accountability.

You sold the product I paid for to someone else, then offered a substitute under pressure. I was told it would be similar in tone, not entirely different. I clearly mentioned it needed to match existing paving, but your team failed to act on that. You never offered a sample, and the stone delivered was nowhere near what was shown on your website.

Rather than owning the mistake, you’ve chosen to deflect and accuse. Anyone reading this should simply check Google Reviews and compare the photos I posted to what’s shown on your website – the difference speaks for itself.

31 juillet 2025
Avis spontané
Logo de Paving Superstore

Réponse de Paving Superstore

Josh,

As you well know, this review is full of untruths, and we will be following this up.

We understand you initially chose Sahara Beige, but due to an error with our supplier, it was sold to another customer. At that time, you had the option for a full refund. However, after you were informed about the availability of Sinai Pearl, a darker Egyptian Limestone block, you decided to switch to this option. This decision was made after you informed us that Sinai Pearl would work for you.

We weren't aware that you were trying to match existing Egyptian Limestone. If we had known, we could have provided more tailored advice, as we have extensive knowledge of the different textures and colour palettes.

Kevin did mention that the product you were receiving was from the 'Ideal' range, which wasn't live on our website yet. You asked if it was similar to the 'Select' Sinai Pearl, and Kevin explained it would have similar characteristics since it's the same type of stone, though there might be some colour variations. Again, during this conversation, you didn't mention matching an existing product.

Regarding the size of the limestone pavers, natural stone products often have variations, which we clearly state on our website as standard tolerance governed by British standards.

To summarise:

1. You agreed to switch to a different product after being informed it would be a darker shade.
2. You didn't mention needing to match an existing product.
3. You didn't request a sample after changing the product.
4. You were informed the product wasn't live on our website and might differ in colour from the Sinai Pearl we have listed.
5. Kevin didn't assure you that George's selection would match your original order.
6. Kevin did mention the Sinai Pearl from the 'Ideal' range would be similar to the 'Select' range Sinai Pearl.

Regarding the dispute, you have been advised that Amex procedure is to quite often issue a refund whilst a dispute is ongoing, so you have most certainly NOT been awarded the final decision that we fully expect to be resolved in our favour.

To summarise -

You have EXACTLY what you agreed to have, and we will be fully expecting ALL costs to be covered by you once the ongoing dispute is resolved.

Noté 1 sur 5 étoiles

Absolutely horrendous customer service…

Absolutely horrendous customer service / business. I have run my landscaping company since 2000 and have never come across a company like this. We had a stock issue from another supplier so called these to confirm they physically had stock which they confirmed. I paid for 3 pallets due to be delivered 5-7 days. Day 7 I get an email saying they don’t have stock. Surely they knew this on day 1. Offered me alternative slabs which I declined. Ashes for a refund several times on the 3rd and 4th July.
Advised it could take up to 14 days and make contact if it hasn’t after 14 days. Every other product i have returned is 2-3 days max.
Now on the 28th of July they’ve ignored every email sent and I’m forced into claiming via my bank. Go to Infinite paving as I’ve used them for years they just didn’t have stock for what we wanted.
Avoid like the plague.
***As for your reply regarding the refund, your representatives reply stated he had just gone into hospital at exactly the time the refund was due. What a coincidence. Then and only once I contact Lloyds who actually refunded me and took over the claim.

3 juillet 2025
Avis spontané
Logo de Paving Superstore

Réponse de Paving Superstore

Hi Frank,

We are sorry our supplier let us down at the last minute. As you say, we did offer an alternative which we felt was a perfect option, however you declined this.

We do need to apologise about your refund, it seems there was an error in the refund request been processed correctly, however this has now been resolved

Noté 1 sur 5 étoiles

Absolutely shocking company

Absolutely shocking company. Placed an order on the 11th June, phoned them on the 17th to check on the status of my order, advisor couldn’t tell me but said he’d phone me back the next day, which he didn’t. I phoned them the next day, this adviser was unhelpful and unprofessional and told me the problem was with Rowlinson themselves. Phoned Rowlinson who said the problem was with paving superstore. Phoned PS back, same adviser, still rude and unhelpful, said he would look into it ‘when he had a minute’. I insisted he check it while I waited and he again blamed Rowlinson. Phoned Rowlinson back, they said problem was definitely with PS. Phoned them back and told them to cancel the order. I had a call from the manager the next day who advised me the person that processes the orders was off sick so it hadn’t been processed. Not great as they should have cover for this, but I accepted his apology and decided whilst I would still order elsewhere, I wouldn’t leave a negative review. He told me my refund would be issued asap, I’ve checked with them today and it still hasn’t been done a week later, they have just processed it now but only because I chased it. The initial problems were bad enough, but to not refund immediately after that is inexcusable. Would not order from them again and would advise others to think twice about doing so. I ordered from Garden Street and had my items two days later.

Update; It’s funny how this company seems to have a very different recollection of events to any customer that is not happy. People would have more respect for you if you owned your mistakes, apologised for them and tried to improve your service. Rather than do that though, you bite back at customers you have treated poorly and let down, even to the point of sending me a sarcastic email. From reading your other negative reviews it seems you have been using the excuse of a staff member being ill for some time. If this is genuine, then I am very sorry for that staff member, but you are a business and if you can’t fulfil customers’ orders then stop taking them. You have no idea what your customers are dealing with in their personal lives so please do not try and guilt trip people because they want their money back in a timely manner, money you took and have had for two weeks for nothing.
You’ve had many negative reviews along similar lines, we can’t all be wrong.

18 juin 2025
Avis spontané
Logo de Paving Superstore

Réponse de Paving Superstore

Unfortunately, this review does not reflect what happened and the conversations that were had. We record our calls and have listened back to see if our adviser was rude, and after listening to the calls, we found him courteous and informative at all times.

In regard to your refund, this was processed well within our quoted timeframes, so again nothing to complain about we feel

Noté 5 sur 5 étoiles

Great quality, fantastic price.

I compared these tiles to lots online and kept coming back to them. I couldn't find anything cheaper. I hadn't heard of this company before, so read all the reviews, which were really positive! I decided to order and am so glad I did. They arrived exactly when promised. Our builder couldn't believe the price and told us they were great quality to work with. He's now using Paving Superstore for other jobs. The patio looks fantastic. Really really pleased with the product and highly recommend.

7 avril 2025
Avis spontané
Logo de Paving Superstore

Réponse de Paving Superstore

Hi,

Thanks for taking the time to leave a great review, we really do appreciate it.

It would be great to see some pictures of the finished project please

Paving Superstore

Noté 1 sur 5 étoiles

No idea what they are doing

We ordered slabs to be delivered on a Monday, this was confirmed by email even though it was a bank holiday, they then contacted us to say it would have to be Tuesday, we said that's fine. They then contacted us by email to say they couldn't get the slabs we ordered and so we chose a similar product same size, sawn edge ect and they confirmed they would arrive on the Tuesday, nothing arrived on Tuesday, I called on Wednesday and was told they would arrive that day. Slabs then arrived but they were not the slabs we ordered, so I called and was eventually told they (the supplier) did not have the ones we ordered so they sent these instead! They then said "I have found some different ones from another supplier well I think I have, I'll have to double check", this took a couple of days not hours as they don't always reply to email and always seem to be in meetings 😉 so eventually I cancelled, asked for a refund and for them to collect the two huge pallets that were on my drive. I did get the refund fairly quickly after another phonecall but 4 weeks later the slabs are still sat on my drive. When I've asked again for them to be removed twice I was told 'oh sorry we thought they had been collected (maybe I should of kept quite) however they still weren't after another week so at the moment they are apparently coming on Monday 🤔 if not they'll be going on the road side! If I we're you I'd avoid this company, they haven't got a clue what they are doing!!!!!

6 juin 2025
Avis spontané
Logo de Paving Superstore

Réponse de Paving Superstore

Hi Vikki,

We are very disappointed to see this review and it seems very unfair.

As you rightly say, there was an unfortunate mix up with our supplier regarding the product you bought, which ultimately resulted in us finding the ones you had ordered had gone out of stock.

What you fail to mention is that we went out of our way to source an alternative that was actually exactly the same product as your original order - but you then decided to cancel after initially asking us to source the product.

As you say, your refund was processed immediately, even though we had not picked the goods up at that point.

We had asked for goods to be collected by our supplier, but this had been missed. As you know, this is scheduled for today.

In summary, we find this review completely at odds with the conversations we had, so we are very surprised at its content.

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered a paid for a circle in…

Ordered a paid for a circle in February, it took ages to come, then it was broken, after 2 months or so finally got the company to collect it , HOWEVER I HAVE NOT RECEIVED MY REFUND, IM NOW HAVING TO TAKE PROCEED WITH LEGAL ACTION, awfully company to deal with.

Update, the company has only said a refund has been issued today after I have repeatedly chased them, I have had to send dozens of emails and phone calls in order to get this far. I’m waiting to see if I get refunded, bear in mind they picked the circle up 12 days ago and I’m still waiting on a refund. They have only just told me today it’s supposedly been issued after I have complained again.
My advice steer clear, they may be cheaper but it’s not worth saving a few pounds for terrible service!!

1 mars 2025
Avis spontané
Logo de Paving Superstore

Réponse de Paving Superstore

Dear Rosena,

We do apologise that there was a delay in your order being delivered, and then subsequently damaged. As you know, it took some time to establish the components that were broken, and we decided to arrange for a representative from our supplier to come out and have a look.

It was decided by yourself that you wanted a refund rather than having a replacement.

This refund has already been issued and confirmed by our accounts team, so we are unclear why you are suggesting legal proceeding are needed

Noté 1 sur 5 étoiles

Placed an order 10/04/25

Placed an order 10/04/25. Took ages to get the order processed. Now after 5 weeks of promised delivery dates and multiple excuses and no delivery taking place we have cancelled our order. Absolutely appalling service.

16 mai 2025
Avis spontané
Logo de Paving Superstore

Réponse de Paving Superstore

We are sorry there was a delay in your order, we realise this is not the service you would expect.

As you know, the delivery was attempted yesterday as we had already advised you the goods were in transit, but you refused to accept delivery.

Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible service throughout my purchase…

Terrible service throughout my purchase of a £400 stone circle pavement set on the 7th April. The delivery window I was given was missed entirely and didn't arrive for nearly 4 weeks, with zero communication from the company. I had to chase where the delivery was, as I was staring to worry it was a scam. When I was then given an exact date and time window, I hired a gardener to lay the circle. The product didn't arrive, again with zero communication from the company. I had to chase and was passed back and forth from the company to the courier and vice versa.
I was then given the next confirmed date, so I put off the Gardener...for it not to arrive again. I was then £180 out of pocket as I had to pay for time wasted to my lovely gardener. When it was delivered days later, there were several broken pieces (which can't be helped) so I reported this straight away. 2 weeks later, with zero contact from the company I have chased 3 times with no successful outcome. I get promised call backs to no avail. A shocking service and non existent customer team who just act like it's not their problem. I will not buy from this site again. It's been nearly 7 weeks since I paid for a product that I'm yet to receive.

14 mai 2025
Avis spontané
Logo de Paving Superstore

Réponse de Paving Superstore

Dear Melissa,

We feel the last 4 1* reviews we have received are completely unjustified and full of untruths, however Trustpilot is happy to allow these things it seems!

In your case, we are very sorry as you do have good reason to be unhappy, and for this we are truly sorry.

As you say, there was an unacceptable delay in your order being delivered. Unfortunately the circle had gone OOS, and although we were being advised that more were quickly coming in, this is fact took much longer than we had been advised - so apologies for this.

And then, to make matters worse, the circle that had arrived was damaged in transit to you. We did ask for replacements to be sent out direct from our supplier immediately, however this has now taken far too long, and we are working to get this resolved asap

Once again, please accept our apologies

Noté 1 sur 5 étoiles

I found some slabs on the company…

I found some slabs on the company website and phoned to double check that the colour was the same as the picture and was also told that when I have ordered I can arrange next day delivery at a extra charge, this option didn’t come through so I phoned the next day to be told they were not in stock, so I changed my order to more expensive slabs and paid the extra cost for next day delivery I was told they were delivering them on the Saturday, I hired a cement mixer for the week and also had the guy ready and waiting to start the job,no slabs were delivered and the office was closed it wasn’t open until the Tuesday as it was a bank holiday weekend, when I phoned on the Tuesday morning was told someone was working on the issue and would call me back in a hour no phone call back so after about 3 hours I phoned back and the same guy said i will call back shortly again no phone call so I phoned back and spent to someone else who I think was the owner or manager,he said he would call back with a update, in the meantime I looked at the reviews and there was some bad reviews so I decided that I would cancel the order and go elsewhere so when I got the call back I said I wanted to cancel and the guy said I would lose money as he had paid the delivery cost, I told him that was not my problem and he would gt his money back as they had not delivered the order he was abrupt and rude and just kept refusing to refund my money and kept saying I will give you your money back for the next day delivery that you paid for to which I replied I should get that back anyway as they never came the next day, he was not having any of it and just kept saying that I would lose my money in the end I said I would speak to my husband about the situation,early the next morning they were delivered I explained that I had not agreed to this and asked why they were not delivered on the Saturday the guy shown me his work sheet and said the first he new about this job was the evening before that meant that the guy had lied to me about already paying for the delivery and could have cancelled the order. I have still not received my money back from the company for the delivery costs and when I phoned today was told the guy that was dealing with the refund was I’ll and also there was no one to deal with the refund,Also when I explained that I had hired a mixer and paid the guy who was doing the job he said we advise you not to do that yet when I explained this to the original guy he said okay the slabs will be there Saturday,my experience with this company was not good and still not resolved.Donna Pendrey

29 avril 2025
Avis spontané
Logo de Paving Superstore

Réponse de Paving Superstore

Hi Donna,

It is unfortunate that you have chosen to leave us such a bad review after we very nearly cancelled your order due to how rude you have been to our representatives on the phone.

In summary, any costs you have incurred are because you ignored the advice we gave you, and constantly accusing us of lying in an attempt to justify this is unacceptable.

Please do not come back to us again, as we would rather not embarrass you by refusing to take your order.

Noté 1 sur 5 étoiles

Refund not received

I ordered paving slabs on the 1st April. The delivery date (10th April) I engaged in live chat with the company. I was disheartened to be told the delivery would not happen that day. I was also told there was an email on the 5th April stating they could not get the paving slabs I ordered, here are some alternatives. I checked emails, spam, junk etc but there was no email. I have since cancelled the order but still have not received a refund.

Refund received 6th May

10 avril 2025
Avis spontané
Logo de Paving Superstore

Réponse de Paving Superstore

Dear Mr & Mrs Wilkinson,

We do apologise that you did not receive our email on the 5th of April advising you of the alternatives we could offer and still get the delivery to you in time. We have checked our system and can see it had been sent from us without issue, so do not know why you had not received it.

Furthermore, we are glad to hear you received the refund within our quoted timeframe, after you cancelled

Noté 1 sur 5 étoiles

Over 5 weeks after placing my order still not here and NO CUSTOMER SERVICE

Placed the order on the 8 March 2025. Website said 14 days delivery. I STILL DONT HAVE THE ITEM ORDERED.
Rang to chase it and after being told 'that should have been delivered by now' I was fobbed off that they would follow it up. Nothing happened. Rang again and after being told 'that should have been delivered by now' (yes, they seriously repeat the same line, spoken to three different people and they have this as a standard response! You have to question how many times this situation happens with them.) they tried fobbing me off again and I demanded an email so I at least had something to evidence I had chased. Email came through 4 April saying it will be delivered next week. NOTHING ARRIVED. Rang again and after being told 'that should have been delivered by now' was passed to someone else who fobbed me off - They said the supplier would start sending the delivery text messages the next day (Fri 11Apr) after I demanded that they follow up with a call to me on the 11 April to make sure it had happened on the Fri as described I GOT NOTHING! No text message from the supplier and no follow up call to check all was OK from Paving Superstore. Now on Monday 14 April (over 37 days/over 5 weeks after placing my order) I have just been fobbed off again. PAVING SUPERSTORE DONT PROVIDE ANY SORT OF CUSTOMER SERVICE AND DO NOT CARE.

14Apr25 - update after response from Paving Superstore. In these days of the mobile phone it is easy to tell if someone has been trying to contact you: you get a missed call notification, your get a text message or maybe an answer machine message. They could even email me as that information is also on my order. As I told a member of staff at Paving Superstore today, NO ONE HAS TRIED TO CALL ME, EITHER ON FRIDAY OR TODAY. The Paving Superstore member of staff also said they checked my phone number with them and they had it correctly. THAT MEANS THEY HAVE NOT TRIED TO CALL ME AT ALL. Why don't you just get them to deliver the item to me? Delivering the item to me would sort the problem out. Why do they need to speak to me? Most companies just send a text message telling you when it will be delivered and to contact them if you want to change it. Seems that Paving Superstore like to make things complicated and put barriers in the way of providing good basic customer service - it is not rocket science after all. I really feel that the customer service is poor when the customer has to do all the running to clear up the errors of the supplier/retailer. Awful service and I am perfectly justified in putting this review on here today with my experience.
Updated 15Apr25: Paving Superstore I am appalled at the service and that you question why I put on this review on the 14 April.
I have contacted the number you put in your response and your delivery company are currently in chaos. Distribution do not answer the phone, they let it ring out until it cuts you off. Customer Service do not answer the phone, they let it ring out until it cuts you off. I tried 4 different telephone options before I got someone to answer when I was advised of the chaos and that I WOULD NOT HAVE HAD ANY CALLS FROM THEM IN THE LAST 4-5 DAYS as they are completely overwhelmed with deliveries that they are not taking anymore on. I WAS ALSO ADVISED THAT THE ORDER WAS NOT PLACED BY PAVING SUPERSTORE UNTIL THE 11 APRIL - I placed this order on the 8 March. Paving Superstore have lied and tried to blame me for their failure to actually place my order - disgraceful.
As your distribution company are overwhelmed they cannot tell me when it is likely to be delivered but have confirmed that I can go and collect it myself. It is around a 40 minutes drive for me to go and collect my order from them, not acceptable that I have to do this because Paving Superstore have FAILED.
I would like compensation for ALL the failures by Paving Superstore for the additional time I have spent just trying to get my order and the fact that I have to actually go and collect it myself.
I wonder if Paving Superstore will respond again to this review, acknowledge their failings and apologise to me...

14 avril 2025
Avis spontané
Logo de Paving Superstore

Réponse de Paving Superstore

We are unclear why you have left this review today as we have been contacted by the delivery company today to inform us that they have been calling your number since last week to try and book in, however they have not managed to get an answer.

The delivery depots number is 01884 836666 - please call them back asap so they can arrange a convenient time for delivery.

Noté 4 sur 5 étoiles

Communication…

Would like the communication to be better.

7 avril 2025
Avis spontané
Logo de Paving Superstore

Réponse de Paving Superstore

Dear Mr Ruttle,

We have now advised you that your delivery is imminent due it coming back into stock, so we hope your will be enjoying your purchase soon

Paving Superstore

Noté 5 sur 5 étoiles

Great products at a very reasonable price

Great products at a very reasonable price.
The sales team were very helpful in tracking deliveries.
The circular paving kit fitted together perfectly and its riven sandstone is beautiful.
The additional fixing materials were easy to use. We are very happy with the result.

4 avril 2025
Avis spontané
Logo de Paving Superstore

Réponse de Paving Superstore

Hi Ian,

Thanks for the great review, we really so appreciate it :-)

Paving Superstore

Noté 1 sur 5 étoiles

Go Elswhere Simple...

Just to put context on my review I have never felt the need to bother writing a review this is my first time!
This company were that bad I've registered just for this one!

Terrible customer service and a company that clearly doesn’t value its customers. I ordered tiles online but needed them sooner than they could deliver. This was not there fault i have no issues with this. I requested a refund on Monday, the 17th, which was supposedly accepted.

Then the nightmare began. I was told it would take up to two weeks, yet I received zero confirmation that it was even being processed. A week later, I called—got the classic "it's with accounts" excuse. Another week passed, still no refund, no pending transaction, no urgency.

Then comes the real disgrace. One employee not only refused three times to let me speak to a manager but was rude, dismissive, and clearly had no interest in helping. When I wouldn’t accept her weak excuses, she hung up on me mid-conversation. Completely unprofessional and shows the level of staff they’re happy to employ—people who would rather ignore customers than do their job. When I called back, she conveniently didn’t have the courage to pick up again, and another employee had to deal with me instead. Even then, I was promised a manager callback that never happened.

But here’s the kicker: after all this, my refund magically appeared 10 minutes later, proving they had NO intention of issuing it until I forced their hand.

This company is a joke. Rude, dishonest, and completely incompetent. My company works with a lot of landscapers and gardeners, and I will make it my personal mission to ensure they all steer clear of this business.

Ended up using Darlostan Builders Merchants instead—night and day difference! Professional, efficient, and exactly how a real business should operate.

Save yourself the stress—these people aren’t worth your time.

20 mars 2025
Avis spontané
Logo de Paving Superstore

Réponse de Paving Superstore

We understand your frustration regarding the timing of your refund, however your refund was processed within the statutory time frame, as confirmed via email.

However, despite this, you continued to call and refused to end the conversation until the funds appeared in your account.

We do not tolerate aggressive or abusive behaviour towards our staff, and as a result, the call was terminated.

We expect all interactions to remain respectful, and any further abusive behaviour will not be engaged with.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus