Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

I have numerous thermal and normal socks, also thermal vest and long John's. All of excellent quality, good prices, and speedy delivery. I will be buying more as winter is coming and I send these ou... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Received confirmation emails that order had been shipped. Two weeks later and no sign with Royal Mail tracking showing they have not received from SockShop. Online chat function does not work. A... Voir plus

Noté 2 sur 5 étoiles

Really liked the specialist socks purchased, and will buy again. But Sloggi bra bought was far too small. When checked on sloggi website realised Sockshop did not include the correct sizing chart.... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Have now made five orders & each one has been 100%. I’m taken with bamboo products & the sleepwear & underwear have been excellent. My most recent order included a bamboo facecloth that is super soft... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Centre de magasins d'usine

Écrit par l'entreprise

Here at SOCKSHOP, we care about what you put on your feet! Choose from a huge range of sock drawer staples, fashion styles and specialised socks, with styles for men, ladies and kids, as well as a range of tights, underwear, loungewear and accessories. Shop more than 90 brands 24/7 at www.sockshop.co.uk.


Coordonnées de contact

3,7

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

584 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 94 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 24 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,7

Tous les avis

(584)

121 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

No communication

No communication. Socks were faulty, they said to return but then stopped replying to my emails.

3 janvier 2026
Avis spontané
Logo de SOCKSHOP

Réponse de SOCKSHOP

Thank you for your feedback, we would never ignore emails so we may not have received them, can you please contact me on contact@sockshop.co.uk with your order number

Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible customer service

Terrible customer service. There is no phone number to call, just a chat service on the website that isn't able to help with anything. The Royal Mail lost my order and I am spending hours trying to get this resolved. I recognise that the lost order isn't the Sock Shop's fault, but their communication is frustrating, slow and very poor at resolving things. I am still waiting to hear what will happen next - will I get my money back or maybe a new order? Who knows??

29 décembre 2025
Avis spontané
Logo de SOCKSHOP

Réponse de SOCKSHOP

Many thanks for your feedback, however without an order number I cannot help, if you can please email me directly on contact@sockshop.co.uk

Noté 1 sur 5 étoiles

NON EXISTANT CUSTOMER SERVICE

You can improve be delivering the items that have been ordered.
No tracking number.
No order delivered.
No customer service.
No emails answered.
Called phone number from off your website and again it doesn't ring ,so doesn't exist.
Where is your CUSTOMER SERVICE???
ONE THING YOU DO WELL,IS TAKE THE MONEY
NEVER AGAIN.

8 décembre 2025
Avis spontané
Logo de SOCKSHOP

Réponse de SOCKSHOP

Thank you for your feedback, however I am slightly confused as we have had no emails from you and we don't have a customer helpline. I have located an order for you, can you please contact me directly on contact@sockshop.co.uk so I can help you further

Noté 3 sur 5 étoiles

delivery charge

I am happy with the products but I am dissatisfied with the delivery system. I paid for track 48 but my order is yet to arrive after 3 days. Why are customers asked to pay for delivery services that the company cannot meet the deadline? I can't even ask for a refund.

7 janvier 2026
Avis spontané
Logo de SOCKSHOP

Réponse de SOCKSHOP

Thank you for your feedback, however please note as per our website 24 hour tracked and 48 hour tracked are not guaranteed they are just aimed for timeframes. If you have a despatch email there is a link so you can track your order

Noté 1 sur 5 étoiles

Awful!

Awful! Bad quality, disappointing. In particular the 'Snuggle Faux Fur Blanket' - slippery, synthetic, cold to the feel, very heavy - horrible product, and it wasn't cheap. This is the difficulty with ordering online. This item ended up in the bin - even my cat didn't like it! Massive fail.

15 décembre 2025
Avis spontané
Logo de SOCKSHOP

Réponse de SOCKSHOP

Many thanks for your feedback and I am very surprised by this comment as we have never had this issue before and we sell lots of these

Noté 2 sur 5 étoiles

Poor quality, high price

I have a tactile defensive child and socks are a major issue, so the soft seam socks seemed ideal. I ordered a few different kinds and when my child accepted some of the socks, I ordered more and stocked up. I bought 3 pairs of soft seam Welly socks, and about 3 knee high socks.
Unfortunately, we have worn and washed them about 3 or 4 times before holes have appeared in the toe area, so far on 2 pairs.
Not worth returning as we have to pay £3.49 delivery cost - which is the same as a pair of socks.
Very disappointing, at this price expect them to last more than a handful of washes!

6 décembre 2025
Avis spontané
Logo de SOCKSHOP

Réponse de SOCKSHOP

Many thanks for your feedbacxk and I am sorry to hear this. However if you return items because they are faulty you will not be charged postage. We would have also appreciated a chance to rectify this before you left a review

Noté 1 sur 5 étoiles

Paid for 48 hr delivery, one week later, no package

Paid for 48 delivery, 7 days later no package and emails get returned undelivered. Wish I’d read the reviews first, will have to do charge back with my credit card. Had the cheek to send an email asking how I was enjoying my purchase

26 décembre 2025
Avis spontané
Logo de SOCKSHOP

Réponse de SOCKSHOP

Many thanks for your feedback, please note we closed since the 24th December for Christmas. So I can help you can you please email me directly at contact@sockshop.co.uk and I can try and help further

Noté 5 sur 5 étoiles

Cracking Xmas crackers

Ordered the Xmas crackers. Brilliant. Excellent socks, good quality hats etc.
Delivered quickly.
Only slight niggle..quite difficult to "crack" when pulling the crackers.

22 décembre 2025
Avis spontané
Logo de SOCKSHOP

Réponse de SOCKSHOP

Many thanks for your feedback we really appreciate it. I will pass this on to the team

Noté 1 sur 5 étoiles

Got a gift of some bamboo socks

Got a gift of some bamboo socks, 6 pairs - multi colour. Falling apart after a month. Rubbish.

1 décembre 2025
Avis spontané
Logo de SOCKSHOP

Réponse de SOCKSHOP

Thank you for your feedback and I am sorry to hear this, we would have preferred you to contact us directly before you left feedback so we could try and resolve this for you

Noté 1 sur 5 étoiles

SACK OFF SOCK SHOP

In February this year I spent £80 on four pairs of premium socks. Only six months later they are becoming extremely thin and a few have developed holes. I contacted their customer support service via online chat but their response back boiled down to “tough luck”. I then emailed the CEO of the company and like before, his response amounted again to “tough luck”. He had no interest whatsoever in helping me out!!! This was my first and last experience with this company. BEWARE!

2 décembre 2025
Avis spontané
Logo de SOCKSHOP

Réponse de SOCKSHOP

Thank you for your feedback and we understand your frustrations, however your order was over 10 months old, we can only replace items up to 6 months, we cannot give lifetime guarntees on them so we have to have a cut off point unfortunately

Noté 3 sur 5 étoiles

So so..

Good selection of socks. Some good reductions.
However misleading information on the front page of website stating free delivery over £40, but if you send anything back you have to pay the £3.45 delivery charge on return, which you do not find out until you have the items and start a return, as it’s only on the return page. No other company I know does this, including JL and M&S and as I didn’t know I ordered in two deliveries as couldn’t make my mind up, total orders came to £70 but had to pay return cost anyway. Return form is an online exel sheet, really sock shop, keep that nightmare for in house and put a decent legible, user friendly return form on the web site for your customers, we are not your employees! What a rubbish reply from sock shop below, just repeating what I have said does not make things any better for the buyer, it’s the fact that the charge for postage is only on the returns page which most people only look at after purchase, not before means they cannot reasonably be expected to make a decision on what to buy. Honestly no the returns form may not be an actual excel sheet but it is very much like one, I.e you cannot just read the description of the item by looking you have to click a box to see the name and when doing that the form of it’s own free will shifts up and down during clicking making it really difficult to read or to enter information, especially for anyone with autism, sensory difficulties, dyslexia or dyscalculia I should imagine and sock shop should really address this form issue instead of making pointless defensive replies on here. Rubbish reply sock shop.

19 novembre 2025
Avis spontané
Logo de SOCKSHOP

Réponse de SOCKSHOP

Many thanks for your feedback, As you have stated the information re the postage is all on our returns page. The turns form isnt an excel spreadsheet its a form you complete and then its sent on to us

Noté 1 sur 5 étoiles

No free gift!

I see that I am not the only one to be offered and choose a free gift, and not receive it. I contacted them when it was missing from my email acknowledgement. I asked if it could be added (my order had not been dispatched) and confirmed that my order qualified, but was told that it couldn’t. There is a glitch in THEIR system, and as the other reviewer says THEY messed up. I did not even get an apology (which costs nothing).

19 novembre 2025
Avis spontané
Logo de SOCKSHOP

Réponse de SOCKSHOP

Thank you for your feedback. As explained if you removed items from your basket therefore reducing your order to under £40 the free gift would automatically remove. If you then added items back and made the order above £40 you would have needed to add the free gift back again. Apologies unfortunately we cannot amend orders to add/remove items

Noté 2 sur 5 étoiles

no free gift

ive ordered a few times in the past. this order arrived on time and was well packaged but the free gift i was promised and chose wasn't added. i asked on their chat and it confirmed there was no gift and said they cant send it.

so that's the end of that then, they promise a free gift and just dont send it.

My order did qualify and I chose the gift at the time of ordering. It's you that have messed up.

14 novembre 2025
Avis spontané
Logo de SOCKSHOP

Réponse de SOCKSHOP

Thank you for your email, if your order wasn't eligible or you didn't add it at the time of ordering then I am afraid we cannot send out separately, apologies, it wasnt messed up it was if you take items in and out of your basket reducing your order t under £40 it automatically takes if off, if you then added items back to make the order back to £40 you would need to re-add the free gift

Noté 1 sur 5 étoiles

Do not buy from this terrible brand!

This is not the same shop as the well known brand of the 1980s. It appears to be run by one woman, ‘Zoe’, on behalf of the owner and when something goes wrong with an order she becomes rude, defensive and argumentative. For the cost of the items, you expect to be dealt with professionally, but this is far from the case. The customer is always wrong and treated like dirt on her shoe! I would definitely avoid and go to a more reputable brand that is still run by more than one person if you don’t want to end up with no goods, lose your money and be spoken to rudely by Zoe into the bargain who acts like she is doing you a favour by deigning to even speak to you. Customers are clearly an annoyance and the impression is given of a tiny back room somewhere.

14 novembre 2025
Avis spontané
Logo de SOCKSHOP

Réponse de SOCKSHOP

Thank you for your feedback, as explained on our communication 24 hour priority is not guaranteed, we don't offer a guaranteed next day service, this is all stated on our website for customers to read. As explained earlier your order has been sent again today to the address provided and a refund for the postage has also been issued, however I am sorry you feel that way

Noté 3 sur 5 étoiles

Everything arrived very fast but the…

Everything arrived very fast but the quality is questionable. I ordered lounge wear bottoms but they’re so short! I’m 5’7 and they come up above the ankles BEFORE wash, so I have no hope for them after being washed. It’s just a very strange length. I’ve purchased many lounge bottoms from various companies and this is the first time coming across this issue. They’re cheaper than other places but I’d rather pay more to get bottoms at a normal length. These are all made for petite girls.

3 novembre 2025
Avis spontané
Logo de SOCKSHOP

Réponse de SOCKSHOP

Many thanks for taking the time to leave feedback, I am sorry to hear this, If they are too short please feel free to return for a refund. I will also pass on your feedback to our Buyer

Noté 1 sur 5 étoiles

honesty I am known for

honesty I am known for: SOCKSHOP has become a difficult company to attempt contact with! No provision to open Orders provided. I wanted to find my original - and Only - order number as I RETURNED 4 pairs of knee hi bamboo socks 14 October 2025 and I should have received an acknowledgement by now. "Contact Us" is not possible. Maybe because its Sunday evening/small hours almost Monday? My receipt details: Ref: 0213-0684-0200-4510 I paid the return postage. The socks were returned as 'soft tops' too tight and I am not overweight at 58.4kg height: 5' My 'two' as in 1st and LAST order was plain bamboo socks. I have not reached ' eccentric' stage yet! I tried 'subscription' by providing - Again - my email address and back came electronic response we are UNABLE TO SUBSCRIBE YOU. what is This About?! As with supermarkets and other profitable companies, I should have been able to bring up "orders". The SockShop executive might like to consider this convenience for customers. At 1607hrs: my bank confirmed that refund of £14.27 on 18.10.25 has been received into my account. For 4 pairs bamboo knee high socks that is 'very reasonable' except, I am ' out of pocket' £7.48 due to postages. NB No confirmation email was received in my inbox.

4 octobre 2025
Avis spontané
Logo de SOCKSHOP

Réponse de SOCKSHOP

Thank you for your feedback, we can be contacted via chat 24 hours a day 7 days a week, if they cannot deal with it, its then sent to me at HO. Please note you should have a tracking number for your returned items, so you can see where it is at. However I can see that your order was refunded on the 16th October and email was sent on the same day to notify you of this, emails are automated and could maybe have gone to junk/spam folders, your refund was the full amount of £14.28 as you returned your full order. If you returned the items via our returns portal returns were free, we cannot refund any costs outside of that as we dont have the means to do so

Noté 5 sur 5 étoiles

All good - wash carefully.

My order was delivered quickly, and everything seems to be in excellent condition. Although some reviews have been critical, I had a really good experience. It's worth mentioning that bamboo fabric items need to be washed gently. I think some problems arise from improper care. I'll be returning to Sockshop for future purchases.

31 octobre 2025
Avis spontané
Logo de SOCKSHOP

Réponse de SOCKSHOP

Many thanks for taking the time to leave feedback, we really appreciate it, you are correct Bamboo is a very delicate material. We hope to see you again soon

Noté 5 sur 5 étoiles

Well Pleased

Ordered socks Tuesday, came on Thursday. Was a brand that retailed at £9.99 but we're reduced at SockShop to £2.99. Thought they might have been a rip off but, no, were the genuine article. Well pleased.

30 octobre 2025
Avis spontané
Logo de SOCKSHOP

Réponse de SOCKSHOP

Many thanks for taking the time to leave us feedback. We are very happy to see you are pleased with your purchase

Noté 2 sur 5 étoiles

Poor customer service

Products are ok but customer support is v poor, making promises about getting back and then not. They didn't send me one product, charged me for it then left me complaining about this and trying to get a refund for weeks

28 octobre 2025
Avis spontané
Logo de SOCKSHOP

Réponse de SOCKSHOP

Many thanks for your feedback. If you have reached out to me please email me again so I can take a look at this for you

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus