Wholesale LED Lights Avis 

1 217
•
TrustScore 5 sur 5

4,8

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

I decided to brighten up my fireplace by adding a cob strip light along the underside of the mantle shelf but did not want battery or USB powered. I also wanted to be able to dim the light if possibl... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I am a returning customer to Wholesale LED Lights, and the service is always outstanding. The LED strips and all the other associated products are a great quality, and I am absolutely happy with... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

As someone who did not have a clue what I needed or the best set up for our kitchen the whole process has been brilliant. I have had clear, informative advice and they even built my basket for me. I d... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Spoke with a very friendly and helpful member of staff today. Nothing was too much trouble and all my requirements were easily sorted. Great company to deal with.

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de luminaires

Écrit par l'entreprise

Wholesale LED Lights are an award-winning retailer of LED lighting, specialising in Strip Lights, Panel Lights, Light Bulbs, Spotlights, Downlights, Floodlights, High Bay Lights, Indoor & Outdoor Fittings and more, with over a decade in the industry. Our product catalog spans over 3000 products, with both domestic users and trade clients enjoying our services.


Coordonnées de contact

4,8

Excellent

TrustScore 5 sur 5

1 k avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 24 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,8

Tous les avis

(1 217)

46 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Great customer service

I want to extend a massive thank you to Dee and Simon who were incredibly helpful with placing my LED strip lighting order. They talked me through all the parts that would be required to power long strips of led lighting and ensured they provided the best price as well. They managed to ship the order out ASAP and I received it within 2 days.

Extremely professional and wonderful customer service!

13 novembre 2024
Avis spontané
Logo de Wholesale LED Lights

Réponse de Wholesale LED Lights

Hi Dr Patel! Thank you so much for your fab review! It's really great to hear that both Dee and Simon were such a help for you, they're both very experienced in dealing with strip light orders. If you need anything else from us in the future, we'd be more than happy to help you out on 0116 321 4120. The WLED Team.

Noté 5 sur 5 étoiles

More light in our Darkness !

After trying to log on to pay for our WLED order using my card rather than my wife's and finding it difficult ' old, techno phobe etc. I decided to phone this morning.
So glad, Simon picked up the order, efficient, had a full understanding of the required product and friendly with it ! We have been buying from WLED for over six years, always a pleasure and on this occasion an extra 20% off ! well done guys and girls !

19 novembre 2024
Avis spontané
Logo de Wholesale LED Lights

Réponse de Wholesale LED Lights

Hi John! Thank you so much for your brill review! It's always lovely to hear such great feedback, and we're glad that Simon was able to give you such great service. You can get in touch any time for anything else you need on 0116 321 4120. The WLED Team.

Noté 5 sur 5 étoiles

Jamie gave me excellent service and was…

Simon gave me excellent service and was most helpful.

18 novembre 2024
Avis spontané
Logo de Wholesale LED Lights

Réponse de Wholesale LED Lights

Hi Andrew! Thank you so much for your review! It's great to hear that Simon was such a help for you. If you need anything else in the future, Simon and the rest of the team would be more than happy to help you - just give us a call on 0116 321 4120. The WLED Team.

Noté 1 sur 5 étoiles

Wrong Power supply and faulty led strip

The items that came where wrong
Even items were discussed before buying again via online chat- one led strip was also faulty I have ordered for special occasion for day it took to long I asked for refund they telling they not refund for led strip I end up buying from different suppliers spend extra money but 200£ cheaper than there led also 3 meter extra just been a headache.I never leave bad reviews at all but the guy on the chat wasn’t helpful - it’s not uk standard customer service maybe customer services need to be reviewed!

13 novembre 2024
Avis spontané
Logo de Wholesale LED Lights

Réponse de Wholesale LED Lights

Hi Manish. Firstly I'd like to apologise for the level of service you have received with us. Having spoken to my colleagues in the Customer Services department, I understand that there was an incorrect driver sent out, and then the run of tape you received was also faulty. In general the quality of our tape is incredibly high, but manufacturer defects unfortunately do happen and are beyond our control. We aimed to rectify the situation for you, however we do acknowledge that this could have been rectified quicker, and for this we apologise. We regret that we are unable to provide refunds for LED tape, this is only because they have to be custom cut for each customer depending on the lengths needed. As a gesture of goodwill, the Sales team are willing to offer you store credit for the value of tape purchased, and if you would like to claim this, then all you need to do is just give us a call. If there is anything else in the future we can help with, then we are always available on 0116 321 4120. The WLED Team.

Noté 5 sur 5 étoiles

Led cob lighting for new kitichen

Have new kitchen and was advised to speak to Simon at wled..
He was amazing from the word hello , I told him what I wanted and he advised me on the best way to lay out the cob led lighting I needed
He helped me through to the end with everything step by step ..his customer service was absolutely 💯 👌
Thanks Simon

8 novembre 2024
Avis spontané
Logo de Wholesale LED Lights

Réponse de Wholesale LED Lights

Hi Atul! Thank you so much for your amazing review! It's fantastic to hear that Simon was such a massive help for you. If you need anything else from us, Simon and the rest of the team would love to help you, just give us a call on 0116 321 4120. The WLED Team.

Noté 5 sur 5 étoiles

Replacement for flourescent bulb.

I wanted to replace a fluorescent light with an LED strip, and called WLED for advice. Simon took my call and guided me through my various options, patiently explaining anything I didn’t understand. The order was made and was delivered as quickly as could be expected. It proved easy to install, and I am pleased with the result.
I will definitely be using WLED for the next similar project.

30 octobre 2024
Avis spontané
Logo de Wholesale LED Lights

Réponse de Wholesale LED Lights

Hi Tim! Thank you so much for your amazing review! It's great to hear how much of a help Simon was for you. When you're ready for your next project, Simon and the rest of the team would be more than happy to help, just give us a call on 0116 321 4120. The WLED Team.

Noté 5 sur 5 étoiles

I can’t speak highly enough of the good…

I can’t speak highly enough of the good service I recieved from this company.
Simon took the time to give me advice and willingly corrected a mistake that I had made with my order.
He also gave me good advice when I received my order, which was dispatched and delivered very quickly.

30 septembre 2024
Avis spontané
Logo de Wholesale LED Lights

Réponse de Wholesale LED Lights

Hi Paul! Thank you so much for your amazing review! It's great to hear that Simon gave you such brill service both before and after your order. If you need anything else from us in the future, please feel free to give us a call on 0116 321 4120. The WLED Team.

Noté 5 sur 5 étoiles

Phone answered quickly

Phone answered quickly
Person knowledgeable on the products
Placed the order at a good price
Prompt delivery

3 septembre 2024
Logo de Wholesale LED Lights

Réponse de Wholesale LED Lights

Hi Robin! Thank you so much for your great review! We're glad to hear that you were pleased with the service. Just give us a shout on 0116 321 4120 if you need anything else from us. The WLED Team.

Noté 5 sur 5 étoiles
Logo de Wholesale LED Lights

Réponse de Wholesale LED Lights

Hi Joseph! Thank you so much for your review! It's great to hear that you like our products. If you need anything else from us, just let us know on 0116 321 4120. The WLED Team.

Noté 5 sur 5 étoiles

Great experience

Great experience. Thanks for your help Simon.

10 septembre 2024
Avis spontané
Logo de Wholesale LED Lights

Réponse de Wholesale LED Lights

Hi Mark! Thank you so much for your review and your kind words about Simon! If you need anything else from us, please let Simon or anyone else from the rest of the team know on 0116 321 4120. The WLED Team.

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent fast delivery and well…

Excellent fast delivery and well packaged

5 septembre 2024
Logo de Wholesale LED Lights

Réponse de Wholesale LED Lights

Hi Gary! Thank you so much for your great review! If you need anything else from us, please just give us a shout on 0116 321 4120. The WLED Team.

Noté 5 sur 5 étoiles

Canine Testicules

All round performance outstanding. They know what they r doing. They know all the technical issues and more importantly they plan everything with you from start to finish. Daniel & Kaz r a credit to the company. Well done lads

4 septembre 2024
Logo de Wholesale LED Lights

Réponse de Wholesale LED Lights

Hi Mark! Thank you so much for your brill review! It's great to hear that Daniel and Kaz were such a huge help for you. Please let us know if there is anything else we can help you with on 0116 321 4120. The WLED Team.

Noté 1 sur 5 étoiles

Wouldn’t use again

Wouldn’t use again paid for next day delivery and the items didn’t show up on time- when I contacted the team via message I was told it would be the two days after - but still took money for next day delivery. Asked for refund on the postage told that wasn’t available.
The items that came where wrong
Even though items were discussed before buying again via online chat- just been a headache. Used different lights now which have worked a treat and been half the price from a different company - I never leave bad reviews at all but the guy on the chat wasn’t helpful and it made me cross - previous houses we have always used this company - so they have been great in the past - maybe customer services need to be reviewed!

3 septembre 2024
Logo de Wholesale LED Lights

Réponse de Wholesale LED Lights

Hi Sharon, firstly our apologies for the experience you have had. I've spoken to my colleagues in the Customer Services department and it appears that we haven't had any emails, chats or phone calls from you regarding the issues you had. We'd be more than happy to discuss and find a resolution to any problems you may have had, on 0116 321 4120, or at cs@wled.co.uk. The WLED Team.

Noté 5 sur 5 étoiles

Very happy customer

Great price. Very quick dispatch and delivery. Unfortunately all Comms went into my spam folder but my fault not theirs. Very fast response from customer support when I queried.

3 septembre 2024
Logo de Wholesale LED Lights

Réponse de Wholesale LED Lights

Hi Mike! Thank you so much for your amazing review! Please do let us know if you need anything further from us on 0116 321 4120. The WLED Team.

Noté 1 sur 5 étoiles

Sent incorrect item twice and refused refund

Even though they sent the wrong item both initially and for a replacement, which caused me to have to wait over ten days without the correct bulb, they refused to refund for the inconvenience until i returned the wrong bulbs they had sent, due to no fault of my own. I have mobility issues and there's a reason i order things online, so going to a post office or drop-off point isn't easy for me. Their policy essentially blocks disabled people from receiving refunds and forces you to have to tolerate their incompetence and wait indefinitely for correct items, rather than just provide a refund as all legitimate companies do under the same circumstances

5 septembre 2024
Avis spontané
Logo de Wholesale LED Lights

Réponse de Wholesale LED Lights

Hi Chloe, firstly our apologies for the experience you have had with us. The incorrect bulbs that you received were purely a human error, which we accept as our fault, and we apologise for this. Regretfully, we have a strict returns policy regarding items being sent back to us before being able to issue refunds, which we have very little wiggle room on. We are however reviewing this case and using it to see how we can improve our services for the future. Our apologies once more. The WLED Team.

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent advice and customer service

I was confused about what to buy to fit LED strip lights above and below new kitchen cupboards and to be wired into a switch. During an online chat with Simon he asked all the necessary questions and produce a quote. When I confirmed that I would order he generated the order and emailed me a confirmation. Brilliant! Thank you Simon for making it so easy.

2 septembre 2024
Avis spontané
Logo de Wholesale LED Lights

Réponse de Wholesale LED Lights

Hi Liz! Thank you so much for your fantastic review! It's great to hear that Simon was such a massive help for you. We're just a phone call away if you need anything further from Simon or the rest of the team on 0116 321 4120. The WLED Team.

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent customer service

Product received damaged during transport. Contacted wholesale LED who sorted out a replacement unit swiftly and without any hassle.
Experience with wholesale LED has been good from price, order and customer service. Would happily use them again for my lighting needs

29 août 2024
Logo de Wholesale LED Lights

Réponse de Wholesale LED Lights

Hi Stuart! Thank you so much for your brill review! We're glad that we were able to rectify your issue swiftly! If you need anything else from us in the future, please feel free to give us a call on 0116 321 4120. The WLED Team.

Noté 5 sur 5 étoiles

LED Patio floor mounted lighting

Recently bought some LED lights c/w controllers, transformers etc. From my initial online enquiry to order and delivery they were very helpful and the equipment is top quality. I’d had quotations from other suppliers who were considerably more expensive.
They’ve only been installed for a few weeks now but I’m very pleased with the outcome

12 août 2024
Avis spontané
Logo de Wholesale LED Lights

Réponse de Wholesale LED Lights

Hi Andy! Thank you so much for your great review! It's great to hear that you're happy with your lights. Please do let us know if you need anything further from us on 0116 321 4120. The WLED Team.

Noté 5 sur 5 étoiles

No need to use anybody else. Excellent.

I picked this company as they were first on Google search and after my experience they should stay there full time. I spoke with Daniel first then Kaz. Both these guys were absolutely top drawer. They knew everything, even my complicated Gibberish didnt throw them they knew exactly what i wanted. Both are a credit to the Company and were very professional, Knowledgeable and oh yeah the politeness they demonstrated was a breath of fresh air. Any firm employing these kind of staff will only Boom. Well done Daniel & Kaz.
MARK

2 septembre 2024
Avis spontané
Logo de Wholesale LED Lights

Réponse de Wholesale LED Lights

Thank you so much for your absolutely glowing review! It's made our day reading it, and it's great to hear that Daniel and Kaz were such a huge help for you - it's what we're here for after all :) if you need anything else from them or the rest of the team, just give us a shout on 0116 321 4120. The WLED Team.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus