YourMedicals Avis 

3 787
•
TrustScore 3 sur 5

3,2

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 2 sur 5 étoiles

I have ordered a number of times from this website and whilst every order has had a delay (2-3 weeks beyond website commitments) it's been fulfilled. However my most recent order on 27th June is stil... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Really good price for an effective product. I've been using the wegovy injections for a while now and decided to switch to the pills primarily due to cost. I seemed to have come to a stand still whil... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I had a great experience ordering from Your Medicals. The process was quick, and my order arrived promptly and discreetly packaged. Have used them a few times and will continue to do so. Great value f... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Even one star is too much for them! @yourmedical pharmacy Worst service ever, still waiting for medication from 10th August & getting same AI reply which is horrible. Kept chasing and getting back... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Pharmacie en ligne
  2. aussi dans
  3. Clinique
  4. Pharmacie

Écrit par l'entreprise

Your Medicals is a trusted online pharmacy dedicated to providing high-quality healthcare products and services at competitive prices. We specialize in offering a wide range of prescription medications, health supplements, and wellness products, all delivered safely and discreetly to your doorstep. Our mission is to make healthcare accessible and convenient, with a commitment to excellent customer service, timely delivery, and a seamless shopping experience. At Your Medicals, your health and satisfaction are our top priorities.


Coordonnées de contact

3,2

Moyen

TrustScore 3 sur 5

4 k avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 99 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 24 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,2

Tous les avis

(3 787)

1 469 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible company.

Terrible company.
Been waiting for a refund since 6th August.
Email numerous times and they say it's marked as urgent.
Absolutely awful and will never use them again.

6 août 2026
Avis spontané
Logo de YourMedicals

Réponse de YourMedicals

We’re very sorry for the delay with your refund and completely understand your frustration.

We’d like to reassure you that your refund has been prioritised and is currently in the processing queue. We’re working to have this completed as soon as possible.

Thank you for your patience and understanding while we get this resolved.

Kind regards,

Your Medicals Team

Noté 1 sur 5 étoiles

I have been waiting on a order since…

I have been waiting on a order since 24th July they took £189.00 from my account after various problems I then ask to cancel my order and got talked round to a doctor to call me another 7 days no phone call so called ask why , asked to speak to manager to no avail after another promise of the call from the doctor who could then rush the order through still no phone call so went forward with the refund, told them my holiday was approaching and I never had the money to buy from another company until my refund was sorted. I went on my holiday 1st September come back called again and again still no refund called end of September refund will be next week we are 7 th October and still no refund called end, I’ve since learnt my nice is awaiting her refund after waiting 9 weeks with no injection so how many more people well I found a site on Facebook all about your Medicals and it’s not a pleasant read no customer service no orders on time people waiting for refunds so can someone look into this company to see why they are still taking peoples money and why they are illegally holding peoples money when they cannot fulfil there orders

24 juillet 2026
Avis spontané
Logo de YourMedicals

Réponse de YourMedicals

We’re very sorry to hear about your experience and completely understand how frustrating the delays and lack of communication have been.

We want to reassure you that your refund has been prioritised and is currently in the processing queue. We’re doing everything we can to ensure this is progressed as quickly as possible.

We’ve also passed your feedback and concerns directly to our management team for review, including the points you’ve raised regarding communication, order processing and refunds.

Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely apologise for the inconvenience caused and appreciate your patience while we work to get this resolved.

Kind regards,

Your Medicals Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Order #115724: Cancelled in July, still no refund after 4 months.Filing for a CCJ

Avoid this company. I placed an order but had to cancel it on 5 July because it took far too long and raised serious suspicions. They dragged their feet for months just to cancel it. Finally, on 8 September, they confirmed order #115724 was cancelled and claimed my refund was issued.

It is now October 7th and my money is still missing. I have no goods and no refund. For 4 months, I have been constantly chasing them, only to be met with lies and a useless customer service team that gives me the runaround every time I call.

I am completely fed up with their irresponsible behaviour. Because they refuse to return my money, I have now officially taken this to court and filed a formal money claim against them. If they do not pay up immediately, I will be pushing the court to issue a County Court Judgment (CCJ) against their business. I will not stop until the law forces them to pay. Do not trust them.

5 juillet 2026
Avis spontané
Logo de YourMedicals

Réponse de YourMedicals

We’re sorry to hear about your experience and completely understand how frustrating the delay with your refund has been.

We’d like to reassure you that your refund has been prioritised and is currently in the processing queue. We’re actively working to ensure this is completed as soon as possible.

We’ve also shared your feedback with our management team so your concerns can be reviewed and the matter followed up appropriately.

Thank you for your patience and for bringing this to our attention. We’re committed to getting this resolved for you and appreciate the opportunity to put things right.

Kind regards,

Your Medicals Team

Noté 1 sur 5 étoiles

5 week wait for delivery / no customer service

I placed an order for medication with this company, but the overall service was extremely disappointing. It took a total of 5 weeks for my order to arrive.
​After 3 weeks of waiting with no updates on dispatch, I reached out to customer service to inquire about the status of my order. I received no response at all to my query.
​While the item did eventually arrive, the lack of communication and the excessive delivery time are unacceptable for an online pharmacy. I would not recommend using this service if you require your medication in a reasonable timeframe.

1 septembre 2026
Avis spontané
Logo de YourMedicals

Réponse de YourMedicals

We’re pleased to hear that your order has now arrived, and we’re very sorry that the delivery took longer than expected.

We completely understand how frustrating it must have been to wait for your medication without regular updates.

We really appreciate you taking the time to share your feedback. We’ve passed your comments to the relevant team, as we’re continually working to improve our delivery times and communication with customers.

Thank you for your patience and understanding, and we hope we can provide you with a much smoother experience in the future.

Kind regards,

Your Medicals Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered on June been waiting more at…

Ordered on June been waiting more at months when aprrove nothing...just everyday same story sorry we try to do our best.OK after couple months waiting been asking to cancel because was waiting to long finally 3th of September they was cancelled and now again new story today is 6th of October and money still not returned and again same story sorry we doing our best i not see any best just 5 MONTHS try to get my money back and no leaved before get my money back to my acount. It's absolutely jok what what company doing with people 😡

6 juin 2026
Avis spontané
Logo de YourMedicals

Réponse de YourMedicals

We’re very sorry for the delay and completely understand how frustrating this situation has been.

We want to reassure you that your refund has been prioritised and is currently in the processing queue. We’re working to have this completed as soon as possible.

We’ve also shared your feedback with our management team to ensure your concerns are fully reviewed and followed up.

Thank you for your continued patience. We really appreciate it and hope to have this resolved for you very soon.

Kind regards,
Your Medicals Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Use a reputable online pharmacy - not this one

I placed an order that needed approval. 5 days later there was no approval and no movement of the order. Despite paying extra for speedy delivery it wouldn’t arrive in time so I emailed to cancel the order and used Amazon instead. Your Medical didn’t respond to the email and order is still showing as merely confirmed.

A very unreliable and unresponsive company that I will not use again. Have to organise a bank dispute for non delivery now which is a nuisance.

7 octobre 2026
Avis spontané
Logo de YourMedicals

Réponse de YourMedicals

We’re sorry to hear about your experience and apologise for the delay with your order and cancellation request.

We’d really like the opportunity to look into this for you and get things resolved as quickly as possible. Please could you provide your order number so we can check the status of your order and review your cancellation request?

We appreciate your patience and look forward to assisting you and getting this resolved for you.

Kind regards,
Your Medicals Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Do not use this company!! Scammers & thieves

Do not use this company!!

Will keep posting this until I receive my refund because they keep getting my reviews removed!

Will never give you a straight answer, been waiting for over three months for over £300 to be refunded - same old response “it’s been escalated and and pleaded to confirm its in the processing queue for a refund”

Got an email to say my order was cancelled on the 10th September after ordering on the 9th July

Got another email to say the refund was processed on the 25th September and May take up to 10 days to receive and guess what, still no refund.

Now apparently they are escalating to the management (not finance, management) team to ask why there has been an issue with the refund… probably because they haven’t issued it, absolute shambles of a company.

Fake online pharmacy with no stock and quick to take your money and wait unlawful amounts before maybe sending it back.

Avoid at all costs, they are scammers.

If it’s too late, proceed with civil money claims, it is the only way to get your money back from them.

25 septembre 2026
Avis spontané
Logo de YourMedicals

Réponse de YourMedicals

We’re very sorry for the delay with your refund and completely understand your frustration.

We want to reassure you that your refund has been prioritised and is in the queue for processing. We’re actively working to get this completed as quickly as possible.

We’ve also passed your feedback directly to our management team so that the concerns you’ve raised can be reviewed and addressed appropriately.

Thank you for your patience while we work to get this resolved, and please accept our sincere apologies for the inconvenience caused.

Kind regards,

Your Medicals Team

Noté 1 sur 5 étoiles

This company are Scam

This company are Scam! I will contact with press as order place 4th September still no signs of my order. This company takes orders even Thea don’t have medication in stock!! Please go to someone else Scamers!!!

6 octobre 2026
Avis spontané
Logo de YourMedicals

Réponse de YourMedicals

We’re sorry to hear about your experience and understand your frustration regarding the delay.

We’d like the opportunity to look into this for you and investigate what has happened with your order. Please could you provide your order number so we can review this and assist you further?

Kind regards,
Your Medicals Team

Noté 1 sur 5 étoiles

No option for minus stars unfortunately

UPDATE 6 OCTOBER: Your Medicals have replied below stating that my “refund has now been resolved”. To be absolutely clear, YOUR MEDICALS DID NOT REFUND ME. After weeks of chasing them and still not receiving my refund, I had to raise a dispute with my bank. My BANK provisionally credited the £159.99 while they investigate the dispute. Your Medicals should not imply publicly that they resolved my refund when they did not.
My formal complaint also remains unresolved. Your Medicals have themselves acknowledged by email that I have still not received a substantive response to it, despite my repeated attempts to escalate it. The GPhC has now passed the information I provided to the local inspector responsible for this pharmacy.
Their response below therefore rather proves my point: instead of actually addressing what has happened, I am once again receiving a generic response which does not accurately reflect the situation.

I would give minus 12 stars but thats not an option. Stay well away from this company I placed an order on the 17th of August and still have not received either the order or the refund it is now the 6th of October!!!!! I have made multiple complaints and just keep getting sent around in circles I have called multiple times yet noone can help me. They are quick enough to take your money but apparently it takes 7 to 10 working days just to process the cancellation and then another infinite working days to process the actual refund I have had to claim from my bank in the end to get the money returned. This is absolutely disgusting behaviour from a company that is supposed to be looking after people's health!! I have made a complaint no reply asked for it to be escalated to the Superintendent Prescriber yet noone can tell me when my complaint was forwarded to them if it even has?!?! I will be taking this further i have had to chase constantly and never get a solution. NEVER USE THIS COMPANY

17 août 2026
Avis spontané
Logo de YourMedicals

Réponse de YourMedicals

Thank you for sharing your feedback. We’re pleased to hear that your refund has now been resolved.

We sincerely apologise for the delay and the frustration caused throughout this experience. Your feedback has been shared with our management team, as we’re always looking for ways to improve our service.

We truly appreciate your patience and understanding.

Kind regards,
Your Medicals Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered 25/9/ money taken from bank

Ordered 25/9/ money taken from bank. Chased 1/10 told first that it was "with dispenser" then when I asked to cancel told "system was down" Still need to get my money back. Appalling.

25 septembre 2026
Avis spontané
Logo de YourMedicals

Réponse de YourMedicals

Thank you for your feedback. We’re sorry that your experience hasn’t met the level of service we aim to provide, and we understand your frustration with the delay and communication.

Your refund request has been sent to our Finance Team for processing. You’ll receive an email confirmation as soon as the refund has been completed.

We appreciate your patience and understanding.

Kind regards,
Your Medicals Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Thieves

If I could put no stars i would.Absolute charlatans,took my money,waited to long for delivery so cancelled.Have now been waiting over a month for refund despite numerous emails and phone calls.AVOID AT ALL COSTS.

5 septembre 2026
Avis spontané
Logo de YourMedicals

Réponse de YourMedicals

Thank you for your feedback. We’re sorry that your experience hasn’t met the level of service we aim to provide.

Your refund has been sent to our Finance Team for processing. You’ll receive an email confirmation as soon as the refund has been completed.

We appreciate your patience and understanding.

Kind regards,
Your Medicals Team

Noté 1 sur 5 étoiles

This was the worst experience I’ve ever…

This was the worst experience I’ve ever had. I paid for my order and had to wait three months for it to arrive. This pharmacy clearly has no commitment to its customers. The delivery was extremely delayed, and I was given false information throughout the process. Very disappointing and completely unacceptable.

3 septembre 2026
Avis spontané
Logo de YourMedicals

Réponse de YourMedicals

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry your experience didn’t meet the level of service we strive to provide.

We appreciate your patience and understand your concerns regarding the delay and communication. Your feedback has been shared with our management team and will help us continue improving our service.

Kind regards,
Your Medicals Team

Noté 1 sur 5 étoiles

STAY AWAY THEY LIE TO YOU ROB YOU AND NOW HARASS YOU ( POLICE NOW INVOLVED )

Back Again !!!!!! STILL THE SAME , STILL WAITING AND PROBABLY GET THE SAME ANSWER. WE NEED YOUR DETAILS ETC ETC . THEY HAVE HAD IT ALL , STILL WAITING FORY PEN AS MY ONE BROKE ! . TOLD I GET A NEW ONE IN THE POST , ONLY TO DATE STILL NO PEN.

NOW IM RECEIVING TEXTES ABOUT NEW DEALS AND PRODUCTS WITH YOIR MEDICALS. IT SAYS TEXT STOP TO STOP MESSAGES . BEEN DOING THAT FOR OVER A MONTH NOW . IVE CONTACTED ESSEX POLICE NOW AS ITS HARASSING ME . BUT STILL NO PEN .

AVOID AT ALL COSTS , THEY LIE AND HARASS YOU AMD ROB YOU.

4 octobre 2026
Avis spontané
Logo de YourMedicals

Réponse de YourMedicals

Dear Micky,

We’re sorry to see you back again regarding this matter. We have now requested the necessary order information from you on nine occasions, but unfortunately, the requested details have not yet been provided.

We are more than happy to investigate your concerns fully, including the issue regarding the replacement pen. However, we are unable to locate your order without the correct details.

Please provide the following:

Full name used when placing the order

Order number

Email address used at checkout

Once we receive this information, we can locate your order, review the correspondence and investigate your concerns accordingly.

We look forward to receiving the information so we can assist you further.

Kind regards,

Your Medicals Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Order #119864 — Item not delivered and refund ignored

​I placed order #119864 on 21 September for an over-the-counter product (Regaine). Despite providing my passport ID immediately upon request, the order was held up for nearly two weeks under the premise of medical verification.
​Communication from support (Jay, Rufaro) has been extremely poor. I have received repeated assurances that the issue is being processed, but no refund or dispatch has occurred. Holding funds for almost two weeks without sending the item or issuing a refund is completely unacceptable.
​I am now forced to proceed with a bank chargeback to recover my money. Unreliable service.

21 septembre 2026
Avis spontané
Logo de YourMedicals

Réponse de YourMedicals

We’re sorry that your experience hasn’t met the level of service we aim to provide. We understand your frustration with the delay and communication regarding your order.

We can confirm that your order was refunded on 4 October. Your feedback has also been passed on to our management team.

We sincerely apologise for the inconvenience caused.

Kind regards,
Your Medicals Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible company

Terrible company
Placed order, 2 weeks no update , poor communication and then a further 2 weeks for a refund avoid and would definitely not use again

1 octobre 2026
Avis spontané
Logo de YourMedicals

Réponse de YourMedicals

We’re sorry that your experience hasn’t met the level of service we aim to provide. Your feedback has been passed on to our management team, and we’d appreciate the opportunity to look into this further.

Please provide your order number so we can investigate and assist you.

Kind regards,
Your Medicals Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Absolutely shocking service

Absolutely shocking service — I would not recommend using them. The excuses for delays were constant: the system was down, the order needed to be reviewed, then it was back and forth between different teams. Every time, there was another reason for the delay.

They are very good at responding to negative reviews with an apology, but based on my experience, the apologies clearly mean very little when the same issues continue.

They have even called to reassure me that their service has improved, yet my experience has been completely contrary to that.

I would strongly recommend thinking twice before using them. In my experience, the service, communication and handling of delays have been extremely disappointing.

1 octobre 2026
Avis spontané
Logo de YourMedicals

Réponse de YourMedicals

We’re genuinely sorry to hear about your experience and completely understand your disappointment.

We appreciate that receiving repeated updates without seeing the progress you were expecting is frustrating, and we’re sorry that we’ve fallen short of the level of service you should receive from us.

We take your feedback seriously, and it has been passed on to the relevant team so that the issues you’ve highlighted can be reviewed and addressed. We’re continually working to improve our processes and communication, and feedback such as yours helps us identify where we need to do better.

Thank you for taking the time to share your experience, and please accept our sincere apologies for the frustration and inconvenience caused.

Kind regards,
Your Medicals Team

Noté 2 sur 5 étoiles

I have ordered a number of times from…

I have ordered a number of times from this website and whilst every order has had a delay (2-3 weeks beyond website commitments) it's been fulfilled. However my most recent order on 27th June is still to be delivered. I have called most weeks for an update to be told, the shipment is due next week, same response every time! I rarely complain or cause any issues, but this treatment does not allow you to skip weeks/this case/months!!!

1 octobre 2026
Avis spontané
Logo de YourMedicals

Réponse de YourMedicals

We’re really sorry for the delay with your order and completely understand how disappointing it must be to have been waiting so patiently.

Please accept our sincere apologies for the longer-than-expected delivery time. We genuinely appreciate your patience, understanding and, most importantly, your continued support as a valued returning customer.

We’re doing everything we can to ensure your order reaches you as soon as possible. We’ve also passed your feedback on to the team, who will take this on board as we continue to improve our service and customer experience.

Thank you once again for your patience and for giving us the opportunity to put this right.

Kind regards,

Your Medicals Team

Noté 1 sur 5 étoiles

couple of days turns into over 2 months and still no delivery

Placed my order on 27th July - today is 1st October and the product still has not been delivered. I am aware that there may be delays and it is not a life/death situation for me so I was waiting patiently for 1 month (despite it was supposed to be dispatched within a couple of days). Then I sent an email asking for any update that I never got any response to. Then made weekly calls when I was getting ensured that I would receive my order soon or at least would get the expected timeline - that never happened.
I have finally cancelled my order today which is not a relief at all as something tells me that now I am entering next stage - chasing my money!!
a very, very poor experience.
I placed my order in the first place when I received their email reminding me to reorder - the question is: why are you offering something you cannot deliver and taking money knowing you won't be able to provide what you charged for????

1 octobre 2026
Avis spontané
Logo de YourMedicals

Réponse de YourMedicals

Thank you for sharing your experience, and we’re sorry for the frustration caused by the delay with your refund.

We’d be happy to look into this for you and provide an update. Please could you send us your order number so we can check the status and make sure everything is being progressed?

Thank you for your patience and understanding.

Kind regards,
Your Medicals Team

Noté 1 sur 5 étoiles

You have robbed me of over £250 for an…

You have robbed me of over £250 for an order you can’t fulfil. I have chased and chased and chased I want my money back. This has been on going since August and we are not in October, this is not acceptable if this money is not back in my account i will be driving to your offices in leicester, you can’t ignore someone in person

27 août 2026
Avis spontané
Logo de YourMedicals

Réponse de YourMedicals

Thank you for taking the time to share your experience. We’re very sorry for the frustration and inconvenience caused by the delay with your refund.

We’d like to look into this for you and ensure everything is progressing as it should. Could you please provide your order number so we can check the status of your refund?

We appreciate your patience and understanding.

Kind regards,
Your Medicals Team

Noté 1 sur 5 étoiles

STAY WELL CLEAR!!!

Placed and order on the 15th of July and paid for it then a few days later I had to cancel for personal reasons. I asked for a refund. I was assured on several occasions that my order had been cancelled and a refund would be processed. However, on the app it continued to show ‘under review’ and it stayed that way for weeks no matter how many times I contacted them to ask why. Eventually after several weeks my order showed cancelled in the app and I got an email to say it had now been cancelled even though I had been told many times that it had previously been cancelled 😠 We are now the 30th of September and I am sick to death of emailing them and being told my refund is a priority and they are on to the relevant team to chase my refund. I have never known a refund to take so long and I am beginning to believe that they have no intention of issuing my refund. I would never have dealings with this company again and I strongly recommend everyone steers well clear for your own good. If I could not even give this company 1 star tbh, they don’t deserve even 1.
STAY CLEAR FOR YOUR OWN GOOD!!
****** See reply!!! ******
They have assured me every day for over a month that my refund is being prioritised!

15 juillet 2026
Avis spontané
Logo de YourMedicals

Réponse de YourMedicals

Thank you for taking the time to share your experience. We’re very sorry for the frustration and inconvenience caused by the delay with your refund.

We’re pleased to confirm that your refund has now been prioritised with our relevant team, and we’re working to have this processed as soon as possible.

We sincerely appreciate your patience and understanding while we work to get this resolved. We hope to have this matter concluded for you shortly.

Kind regards,
Your Medicals Team

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus