Jag bad om att avbryta köpet och bli…
Jag bad om att avbryta köpet och bli årerbetalad för att produkten var slut i lager och skulle bli försenad. 9 dagar har gått och jag har inte fått några pengar eller varor.
Merci de votre visite sur Trustpilot. Malheureusement, il n'est plus possible de laisser un avis sur cette page parce que le site web de l'entreprise n'existe plus. N'hésitez pas à nous contacter si vous avez des questions.
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Unika produkter, överkomliga priser och oemotståndliga erbjudanden! Vårt team arbetar hårt för att hitta de senaste kollektionerna, den finaste skötseln och de bästa produkterna för dig. Och vi är mer än stolta över våra erbjudanden. På Zayashop är du vårt fokus.
Eeminckwegel 2A, 9230, Wetteren, Belgique
Jag bad om att avbryta köpet och bli årerbetalad för att produkten var slut i lager och skulle bli försenad. 9 dagar har gått och jag har inte fått några pengar eller varor.
Efter liten försening (p.g.a. slut i lagret) och bra kommunikation från Ziya så känner jag mig mycket nöjd med leveransen. Hade gett 5 stjärnor om de mailat om förseningen istället för att jag fick undra var den tagit vägen. Tummen upp.
Såna här företag borde inte finnas vare sig för kunder eller vår miljö. Riktigt skräp som fraktas över hela världen. Nu skickar jag inte tillbaka till KINA eftersom det påverkar miljön mer än min plånbok. SKRÄPFÖRETAG. Stl 40 i skor visade sig vara typ 37 men är omärkta. Kvaliten är sämre än en foppatoffla från Rusta. Klarna borde inte samarbeta med dessa företag.
Uruselt!!! Beställde en grå tröja, fick en ljusblå, skitkvalitet. Går ej att returnera, varför jobbar Klarna med detta företag som bara är bluff ????
KÖP INTE HÄR
GÅR INTE ATT RETUNERA I SVERIGE UTAN SKA SKICKAS TILL KINA!!!!!
Så j..la värdelöst,att Klarna samarbetar med ett sånt här företag!!!
HANDLA INTE HÄR!!!!!!
KÖP INTE HÄR!!!! Plastiga produkter och det går inte att returnera. Kundservice svarar inte. Kinesiskt företag. BLUFF BLUFF BLUFF!!!
KÖP INTE!!! Sämsta kvalité på de så kallade ortopediska skor. Luktade kemikalier. Företaget svarar inte på melj angående returer och inte heller när man ringer. Jag fick hjälp av Klarna för att få tag på returadressen som ligger i Kina. Fick betala 250 kr för rekommenderat brev men hellre det än att pengarna ska gå till bluff-företag.
Skickade fel produkt (svarta skor istället för vita) och nu får man inget som helat svar ang. retur. Har mailat FYRA gånger och försökt få tag i dom via Messenger men dom lyser med sin frånvaro. UNDVIK, bluff-företag!
Jag köpte nyligen "Till din dotter"-filten från ZayaShop till min dotter och jag kunde inte vara mer nöjd. Filten är fantastiskt välgjord, otroligt mjuk och designens personliga touch gör den verkligen speciell. Jag var särskilt imponerad av ZayaShops smidiga köpupplevelse, deras snabba leverans och omtänksamma förpackning. ZayaShop får mina varmaste rekommendationer för den som söker meningsfulla gåvor av hög kvalitet!
Värsta returärendet jag varit med om. Efter 2månader av att försöka kontakta företaget för att få göra en retur så får Klarna (de fick hjälp mig att få tag på dem) tag på en adress i Kina. Allt på deras hemsida skyltar endast med .se och 08-telefonnummer etc. Men returen ska gå till Kina, tydligen. Alltså ska jag betala lika mycket i frakt som vad varan är värd!!!! Idioti!!!! Aldrig mer en order till Zayashop! Och ta bort kundservice sju dagar i veckan för det är en lögn! Otroligt missnöjd!
Köp inget av dem!
Där står på er hemsida att ni har öppet på kundservice sju dagar i veckan och där finns både telefon och email att använda sig av. Jag sökte er 17 gånger på telefon och skickade mina frågor angående leveransen av tre st filtar och ni behagade inte svara mig alls under 10 dagar. När filtarna kom så innehöll de en del text, däribland ordet "jag" och på ena filten saknades ett "a" så där stod istället "jg". Tydligen inga kvalitetskontroller. Aldrig mer en order till er......... Och ta bort kundservice sju dagar i veckan för det är en lögn !
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.