Arkes London Avis 

115
•
TrustScore 2.5 sur 5

2,4

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered on 16/05/26 and still have not received the order , I’ve emailed to try and get a full refund , had no feedback and no way of contacting as the website is down

Noté 1 sur 5 étoiles

Awful product (vintage green cotton jacket), nothing like the description or image shown. Quality poor. Fit size poor (XL more like XS). Terrible customer service who just ignore requests for return/r... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Ordered a large jacket unfortunatly it was more like a small.quality of product seemed o.k.contacted the company who returned my email very quickly .there was a number of emails thereafter which wer... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Diabolical. Ordered a pair of men's boots which arrived late in just a black plastic bag. The item looks nothing like the pictures or description, and the quality is very poor. There are significant d... Voir plus


Coordonnées de contact

2,4

Bas

TrustScore 2.5 sur 5

115 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 52 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

2,4

Tous les avis

(115)

115 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Absolutely shocking company

Absolutely shocking company , stuff comes from china and the tactical trousers look nothing like advertised no where near what they show you , very poor and cheap quality , straight in the bin , please save you money , absolutely disgusted , 100% false advertising of products

18 février 2026
Avis spontané
Logo de Arkes London

Réponse de Arkes London

We’re sorry to read your feedback and that you feel this way.

We do not intend to mislead customers or avoid our responsibilities. If the item received does not match what was advertised, we are happy to review clear photos and reassess the case properly.

Our return instructions are provided to ensure parcels are tracked and processed securely. They are not intended to prevent refunds, but to ensure items are returned correctly in line with our policy. If you contact us directly with your order details, we are willing to review this again and work toward a fair resolution.

- Team Arkes

Noté 1 sur 5 étoiles

Dodgy Company

The Jacket took over 2 weeks to arrive, unsuprisingly as it came from China NOT London. More importantly it was nothing like the one in the picture and the size was a small not medium.

17 février 2026
Avis spontané
Logo de Arkes London

Réponse de Arkes London

We’re sorry to hear you’re disappointed with your order.

Delivery times can vary depending on stock availability and logistics, and we always aim to be transparent throughout the process. If the sizing or item received isn’t as expected, please contact our support team directly with your order number so we can review this and offer an appropriate resolution.

Customer satisfaction is important to us, and we’re happy to help.

- Arkes Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Facebook company with no regard for its customers

Ordered a cardigan from this 'born in London' company. Had to chase several times and product finally arrived almost 3 weeks after order.
Worse, the product did not fit so I decided to return it. This is not permitted until one contacts the company. This gives them the opportunity to barter the return. They talk about costly postage and also a restocking fee (their refund policy displayed on their website directly contradicts the latter). Unimpressed with an offer of a 50% refund and keeping the product (which does not fit) I asked for a full refund to be told returns must be to an address in China!!!! Again, no mention of this nonsense on their website.
Shoddy customer service referring to T and C and ignoring everything else. This is not a London Company but it is one which does its best to avoid refunds. Shoddy

17 février 2026
Avis spontané
Logo de Arkes London

Réponse de Arkes London

We’re sorry you feel this way.

We do not intend to mislead customers, and we apologise if any part of the process felt unclear. A full refund is available once the item is returned in line with our policy.

Please contact us with your order number and we’ll be happy to review this again.

- Team Arkes

Noté 1 sur 5 étoiles

Sadly I've had the same experience - avoid

Sadly I've had the same experience as others when I purchased a jacket - low quality products that take 2 weeks to deliver and then it is difficult to get all your money back. Don't be fooled by the name and think they are in the UK. Customer service insist that returns are sent to China at your cost. Avoid!

13 février 2026
Avis spontané
Logo de Arkes London

Réponse de Arkes London

We’re sorry to hear you feel this way.

We always aim to be transparent about delivery times and our return policy. Returns must follow the instructions provided so they can be tracked and processed correctly.

If you’d like us to review your specific case, please contact us directly with your order number and we’ll be happy to assist.

- Team Arkes

Noté 1 sur 5 étoiles

SCAM COMPANY

SCAM COMPANY. Item sent was not as per item in photo. Different colour and thin poor quality material. Item is sent from China ( Shocker!) When ask for return for refund they ask for you to pay postage to China and a 30% restock fee. You will be able to buy similar products for quarter of the price from Primark, etc.This company will also ignore UK distance buying Laws.

See comment from Arkes below,

Return the product via Royal Mail Special Delivery Guaranteed. Once we receive and inspect it to ensure it's unused and in original condition, we’ll issue a refund minus a 30% restocking fee. Return shipping is at your cost.

17 février 2026
Avis spontané
Logo de Arkes London

Réponse de Arkes London

We’re sorry to hear you’re unhappy with your experience.

We would like to clarify that we do not apply a restocking fee. If there has been any confusion in communication, we sincerely apologise.

If you contact us directly with your order details, we will be happy to review your case and provide the appropriate resolution.

- Team Arkes

Noté 2 sur 5 étoiles

Jacket OK but not as shown in picture advertised

Ordered a jacket in green. Ordering through facebook I knew I was taking a bit of punt but given the price I thought it would worth it if it turned out like in the picture. Sadly it didn't. Took over 2 weeks to arrive (came from China not London) and quality OK to be fair but not in the colour I ordered (I got grey). Will probably keep it as it is OK and I expect I won't get a full refund if I was to try and return it.

16 février 2026
Avis spontané
Logo de Arkes London

Réponse de Arkes London

We’re sorry to hear the colour wasn’t as expected.

If you received grey instead of green, please contact us directly with your order number and a photo so we can review this properly and offer an appropriate resolution.

We appreciate your feedback and are happy to look into this for you.

- Team Arkes

Noté 1 sur 5 étoiles

SCAMMERS!

SCAMMERS!

Fraudulent company. They advertise fake AI generated photos of products and send different ones.

My item was delivered late claiming it was out of stock at the time of the purchase. Although tracking details were showing it was already in transit for several days at that time. If this wasn't suspicious enough when finally received the item it was a completely different product from what they're advertising.

When emailed them photo evidence of the incident and asked for refund they weren't helpful nor cooperative at all. They were refused to refund me. I was offered partial refund or store credit which was a massive insult.

I did not accept the store credit for obvious reasons. And asked for full refund again. Which they refused to issue again. I was expected to return the false product at my cost. OUTRAGEOUS! This was the moment I decided to formally report the website for fraud and submit my honest feedback on trustpilot.

I have yet to receive my refund. Any time I ask for it they deflect and steer away from the conversation and avoid accountability.

The company is a disgrace. They have done this to many other customers and carry on doing it. I hope they get what they deserve sooner than later.

9 février 2026
Avis spontané
Logo de Arkes London

Réponse de Arkes London

We strongly dispute the claim that we use fake or AI-generated product images. All listings are based on real product photography.

We’re sorry you’re unhappy with your experience. If you have not yet received your refund, please contact us directly with your order number so we can check the status immediately.

We remain willing to review your case properly and resolve any outstanding issue.

- Team Arkes

Noté 1 sur 5 étoiles

The product received was poor quality…

The product received was poor quality and not as advertised. Despite being branded as “Arkes London,” I was told to return it to China at my own expense.

Only after escalating the matter was a full refund issued. I would strongly advise others to be cautious before ordering.

10 février 2026
Avis spontané
Logo de Arkes London

Réponse de Arkes London

We’re sorry to hear you were unhappy with the item.

As confirmed, a full refund was issued in your case. Returns instructions are provided to ensure items are tracked and processed correctly, and we apologise if any part of the process felt frustrating.

We appreciate your feedback and will continue working to improve our service and communication.

- Team Arkes

Noté 1 sur 5 étoiles

“Same Model” Just Not the One in the Photos

I recently purchased a pair of trousers from Arkes London and received something quite fascinating. According to customer support, the item I got is indeed their “current production model.” It just happens to look completely different from the one advertised.
The listing photos show specific details, multiple materials, branding in the knee area, ventilation zippers, velcro panels, buttons, and proper finishing. What arrived was a much simpler version made from a single material, missing all those features, and without any tags. Just two promotional cards in the package.
Apparently, the images may reflect “earlier reference versions,” which is an interesting approach to online retail. Even more interesting is being asked to cover return postage for an item that does not match the advertised product.
If you enjoy surprises and reinterpretations of product photos, this might be the brand for you.

Check as other cheap chinese marketplaces for the products before you buy... you will find it there for much cheaper price.

14 février 2026
Avis spontané
Logo de Arkes London

Réponse de Arkes London

We’re sorry you’re disappointed with your purchase.

Product images may sometimes reflect earlier production samples, and minor design updates can occur between batches. That said, if key features were missing from the item you received, we’re happy to review clear photos and reassess your case properly.

Please contact us directly with your order number so we can look into this further and provide an appropriate resolution.

- Team Arkes

Noté 1 sur 5 étoiles

My experience with this company has… been frustrating and fraudulent

My experience with this company has been extremely disappointing and raises serious concerns about their understanding — or interpretation — of UK consumer law.

The jacket took along long time to arrive (from China) and when it did the sleeves were 3” shorter than advertised and come half way up my forearm and there was only one zip breast pockets not two..

When a product is not as described or not fit for purpose, UK consumers are entitled to a remedy under the Consumer Rights Act 2015. Instead of addressing the issue reasonably, the company rigidly relied on its “policy” and insisted that I return the item overseas at my own expense before any refund would even be considered.

A retailer’s internal policy does not override statutory consumer protections. Quoting consumer law while simultaneously placing disproportionate logistical and financial barriers in front of a customer seeking a legitimate remedy is, in my view, deeply misleading.

There was no goodwill gesture, no practical solution, and no willingness to engage constructively — just repetition of policy.

This has not been about the financial value involved. It has been about principle and basic compliance with UK consumer standards.

I would urge UK customers to think very carefully before purchasing, particularly given the lack of a domestic returns facility and the approach taken when issues arise.

Thank you for your response.

To clarify, the item I received does differ from what was advertised, specifically in relation to sleeve length and pocket detail I have already provided clear photographs, as these differences are visible and were the basis of my original concern.

I did previously attempt to resolve this directly, but did not feel the matter was addressed satisfactorily.

As you have now stated publicly that you are willing to review the case properly and work toward a fair resolution, I will contact you again with my order details and supporting images.

I hope this can now be resolved promptly and transparently.

14 février 2026
Avis spontané
Logo de Arkes London

Réponse de Arkes London

We’re sorry to read your feedback and that you feel this way.

We do not intend to mislead customers or avoid our responsibilities. If the item received differs in sleeve length or pocket detail from what was advertised, we are happy to review clear photos and reassess the case properly.

Our return instructions are provided to ensure parcels are tracked and processed securely, not to prevent legitimate remedies. If you contact us directly with your order details, we are willing to review this again and work toward a fair resolution.

- Team Arkes

Noté 1 sur 5 étoiles

Just hassle and stress.......avoid!!!!

I bought a jacket at the advertised price of £38.00. They took £46.00. The jacket took two weeks to arrive and was very poor quality. The sleeves were too short. I measured the sleeves and compared it to their sizing chart. They were 1.7" short. Therefore, not as described. I e mailed the company for a refund and return address and 5 days later, after numerous e mails, I'm still waiting for both. So I've now opened a case with paypal to get my refund. They give the impression that they are UK based and hassle free returns, they're not. Avoid this company!!!!!

9 février 2026
Avis spontané
Logo de Arkes London

Réponse de Arkes London

We’re sorry you feel this way.

We responded to your case and offered solutions in line with our policy. As a PayPal case has now been opened, the matter is being handled through their resolution process.

We remain cooperative and committed to resolving this fairly.

- Team Arkes

Noté 1 sur 5 étoiles

Sub standard quality

I ordered a pair of boots which were not wide enough . I was advised that I could receive a percentage of a refund or order something else . I decided to order a ladies slip in moccasin . The quality of this shoe was so sub standard I asked for my money back . The goods are not as they look on the website and I wouldn’t buy anything thing else from this company

12 février 2026
Avis spontané
Logo de Arkes London

Réponse de Arkes London

We’re sorry to hear that the boots did not meet your expectations.

We offered resolution options in line with our policy and remain open to assisting further if you wish to contact our support team directly. Customer satisfaction is important to us, and we are always willing to review concerns fairly.

- Team Arkes

Noté 1 sur 5 étoiles

DO NOT BUY!!

DO NOT BUY!!! 🚫 Just purchased a jacket that took two weeks to receive. Took it out of the packaging inspected the item and was shocked by the quality and not to mention, made in china with the cheapest materials. I repackaged and sent it back straight away (return to sender) after having searched on the website and through the return policy and not finding anything.
After back and forth with emails to them, they offered a 30% refund and said I should've requested the return address although consumer rights states otherwise. The jacket cost £46 minus the 30% puts a considerable amount of profit in thier pocket. Don't buy from this company because I can assure you, you won't be happy.

香港島​HONG KONG SAR​FLAT 5, 4/F, WON HING BUILDING​74-78 STANLEY STREET, CENTRAL HONG KONG

To all, is the return address for Arkes "London" PayPal will not accept a return address clearly stated on the parcel when you receive it. If you want unbranded products from china that is nothing like on the website, be sure to shop here. Clearly a scam.

12 février 2026
Avis spontané
Logo de Arkes London

Réponse de Arkes London

We believe there may have been a misunderstanding regarding our return process. We kindly ask you to contact our customer support team directly so we can review your case properly and clarify the situation. We are always willing to resolve matters fairly and in line with our policy.

- Team Arkes

Noté 4 sur 5 étoiles

Slight issue with order

Slight issue with order resolved with no hassle
Thanks Sasha

12 février 2026
Avis spontané
Logo de Arkes London

Réponse de Arkes London

Thank you so much for your wonderful review, Ivan! We’re really pleased we could resolve the issue quickly and make things right for you. Your kind words mean a lot to our team, and we truly appreciate you taking the time to share your experience.

Wishing you all the best, and we hope to see you again in the future.

– Team Arkes

Noté 3 sur 5 étoiles

Delivery time was over two weeks

Delivery time was over two weeks. Product not exactly as advertised but at least customer service was helpful with the refund.

11 février 2026
Avis spontané
Logo de Arkes London

Réponse de Arkes London

Thank you for your feedback. We apologise for the delivery delay and appreciate your recognition of our customer support. We’re continuously working to improve both our shipping times and product clarity.

- Team Arkes

Noté 2 sur 5 étoiles

Hard to get a refund

I ordered a jacket in large size however the arms are too short (im 6ft 2) and the zip was a faulty. The company offered a replacement with me paying £15.99 delivery. They also offered 30 and 50% refunds. Eventually they have provided me with 100% refund as per their policy. They have allowed me to keep the jacket which I will donate to charity.

10 février 2026
Avis spontané
Logo de Arkes London

Réponse de Arkes London

Thank you for your feedback. We’re sorry for the initial inconvenience you experienced. As mentioned, we provided a full refund in line with our policy and allowed you to keep the item as a gesture of goodwill. We’re glad we were able to reach a final resolution. Your feedback is appreciated and helps us continue improving our service.

- Team Arkes

Noté 5 sur 5 étoiles

Trousers

Nice trousers quick delivery and the after care top notch, what can I say will buy from them again Mr S Edwards

5 février 2026
Avis spontané
Logo de Arkes London

Réponse de Arkes London

Thank you so much for your fantastic review, Mr Edwards.
We’re delighted to hear you’re happy with the trousers and that our delivery and aftercare met your expectations. Providing top-notch service is always our goal, so your kind words truly mean a lot to us.

- Team Arkes

Noté 5 sur 5 étoiles

Love the material and very easy…

Love the material and very easy customer experience. Thank you!

16 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Arkes London

Réponse de Arkes London

Thank you so much for your wonderful review, Woody! We’re really pleased we could resolve the issue quickly and make things right for you. Your kind words mean a lot to our team, and we truly appreciate you taking the time to share your experience.

Wishing you all the best, and we hope to see you again in the future.

– Team Arkes

Noté 1 sur 5 étoiles

purchased a cardigan from Arkes London… MASSIVE MISTAKE DONT DO IT

purchased a cardigan from Arkes London Web Site seen on Instagram. showed 6k good customer reviews

Sadly i missed too many red flags!!

Professional looking pictures of their stock and what looked like an efficient business.
What i missed was, no phone number, no UK address, no owners names.
Ordered it and was told 5 days to arrive via Yodel. confirmed on 15/1 email from Arkes and then silence.

Yodel sent email saying the item was received my item on 16/1 and to deliver by 23/1. Nothing happened . I call Yodel who said they had not received it but i have no faith in Yodel either but then got an update on 26/1 from Yodel saying it would arruve 27/1. Meantime i sent emails to Arkes London but guess what no replies.

The item arrived in a very small plastic bag containing my cardigan that was in a flimsy plastic wrapper that had already been opened by someone else .
The item itself was awful. I ordered XL after using Aekes fitting guide. It was so small, had no brand label , had no care guide and bear in mind they said it was a £66.00 item discounted to 32.00 you would expect a decent item in decent packaging.
What i got was a cheap arylic type material cardigan, it was too short and did not even reach my waist band the 3 button holes just after one" try on" looked about to split as the holes had not been finished .

It looked nothing like the web site picture at all.
Looked at IG again and guess what i found 2 other pages using exactly the same pictures .
Mcmullen 4700 with web site James & Mable very professional but just a copy of Arkes and with 3742 4.5 star reviews. . That page already has very bad comments from buyers. There was another IG page as well but it has been taken down already.
I have now emailed Arkes London 4 times but no acknowledgement or replies.
I have been an idiot i guess missing the obvious red flags .
Despite its 30 day return guarantee I have to email the company to complain or return and if the company agrees they then send an address to return it to but at my expense. They the decide is the return is accepted and if so they retain 30 % restock fee!!!
that means say a £5 recorded postage and if they then agree they take £9.2 charge.

it then says customers cannot return items in a sale??? Every item they sell is on sale so how can they be legal!!

I have no idea if there selling process kis actually legal in the UK when selling to customers on line and paying by a debit or credit card. I will try a charge back from my Bank but suspect the card acquirer will refuse.

All in all my mistake
Having given the company the opportunity to contact me i have heard nothing and the mirror pages of other businesses using same pictures just seen on IG leads me to believe that i have been scammed.
BUYER BE VERY AWARE AND DO YOUR HOMEWORK

15 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Arkes London

Réponse de Arkes London

We’re very sorry to read about your experience and we sincerely apologise for the frustration caused.

We would like to clarify that we do respond to all customer enquiries, and it is very unusual for us not to have replied. It’s possible that our responses may have gone to your spam/junk folder or that there was a technical issue with email delivery.

We take feedback seriously and we would really appreciate the opportunity to review your case properly and assist you directly.

Please contact us at info@arkeslondon.com
with your order number so we can investigate and work towards a resolution for you.

- Team Arkes

Noté 1 sur 5 étoiles

Total scam

Total scam, Mason Knit Cardigans were not knitted, wrong sizes and nothing like the pictures on their website. They then insist first class recorded delivery to return goods at your cost and 30% restocking fees.
After numerous emails they reluctantly gave refund , deducting restocking fees which is illegal.
Do not waste your money.

28 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Arkes London

Réponse de Arkes London

We’re sorry to hear about your experience and that you’re feeling dissatisfied. We take feedback seriously and are continuously working to improve both product presentation and delivery experience. If you would like to discuss this further, please contact our support team directly so we can review your case again.

- Team Arkes

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus