Deluxe Bathrooms & Tiling Solutions Avis 

172
•
TrustScore 4 sur 5

4,2

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Thanks to all the staff at Delux Bathrooms, especially Sean and Bill, for a very positive experience all round. We had three complete bathrooms to furnish and tile, which meant, a lot of intricate de... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I have ordered all my smaller appliances online from deluxbathrooms for the past two years -Taps , toilet roll holders etc . The high end products are always competitively priced . Protective packagin... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Jack B supported us throughout the process of planning our three dream bathrooms. He was such a huge help guiding us through and sorting us out with extras as we needed them. We are obsessed with our... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Had an issue with a mirror I brought from them. It was really well packaged, but upon opening I was surprised to discover a big crack down the middle. I was expecting some push back, but they issued... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Magasin d'articles de salle de bains
  2. aussi dans
  3. Magasin de carrelage
  4. Rénovateur de salle de bains

Écrit par l'entreprise

We are Ireland's premier destination for premium bathrooms and tiles. Proudly 100% Irish-owned, we bring you Europe's finest bathroom and tile brands at unbeatable prices, ensuring the best value for our customers. With two conveniently located showrooms in Cork and Dundalk with over 40 beautifully curated modern and traditional bathroom displays, enabling you to visualise your dream bathroom with ease. Open 7 days a week, both showrooms are complemented by our online store, ensuring that you can browse and shop at your convenience.


Coordonnées de contact

4,2

Bien

TrustScore 4 sur 5

172 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 87 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,2

Tous les avis

(172)

91 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 2 sur 5 étoiles

Poor communication

Poor communication and the time between order and deliver was nearly 2 months and not 10 days as was the guide

12 janvier 2026
Logo de Deluxe Bathrooms & Tiling Solutions

Réponse de Deluxe Bathrooms & Tiling Solutions

We’re very sorry to hear about the delay and lack of communication and apologise for the inconvenience caused. Unfortunately, the order was impacted by the Christmas closure, and our warehouse experienced a significant backlog, which led to longer delivery times than originally advised. Your feedback has been noted and will help us improve our service going forward. We would like to apologise again for the inconvenience caused.

Noté 5 sur 5 étoiles

Lovely Tile Samples..

Lovely Tile Samples..! The service for was great.

13 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Deluxe Bathrooms & Tiling Solutions

Réponse de Deluxe Bathrooms & Tiling Solutions

Thankyou Elsanna for the 5 star review!

Noté 1 sur 5 étoiles

Shocking delivery service

Terrible delivery service and no updates regarding the failure to delivery my package within 7 days as what it said when I ordered. Arrived 6 weeks later.

5 janvier 2026
Logo de Deluxe Bathrooms & Tiling Solutions

Réponse de Deluxe Bathrooms & Tiling Solutions

Hi Conor, we’re very sorry for the delay and the lack of updates regarding your order. While the stated lead time is 2 weeks, during our ongoing sales and the Christmas period our warehouse experienced exceptionally high demand and a significant backlog. We also faced delays from our suppliers, which together caused the extended wait. Additionally, our team was closed from 18th December for the holidays, which further affected delivery times.

We completely understand how frustrating this must have been and sincerely apologise for the inconvenience. We greatly appreciate your patience.

Noté 5 sur 5 étoiles

Quick delivery in good condition

Quick delivery and everything in good condition. website was easy to navigate, good information on the tiles.

6 janvier 2026
Logo de Deluxe Bathrooms & Tiling Solutions

Réponse de Deluxe Bathrooms & Tiling Solutions

Thank you Alessandra for the 5 star review! We’re delighted to hear your order arrived quickly and in good condition, and that you found our website easy to use and informative. We really appreciate your feedback and look forward to serving you again in the future!

Noté 2 sur 5 étoiles

Was waiting for order more than two…

Was waiting for order more than two month, no information before buying.

6 janvier 2026
Logo de Deluxe Bathrooms & Tiling Solutions

Réponse de Deluxe Bathrooms & Tiling Solutions

Hi, we’re very sorry to hear about the delay with your order. Due to an ongoing sale during our busiest time of the year, we were awaiting a stock replenishment from the supplier, which unfortunately resulted in longer lead times than expected. Your feedback has been taken into account, and we’re taking steps to ensure this does not happen again in the near future. Thank you for bringing this to our attention and helping us improve.

Noté 5 sur 5 étoiles

This company kept me up to date via…

This company kept me up to date via emails. Honest about items that were not in store, and the estimated delays. The Camberwell 1000 wall hung vanity with sink is fabulous and of very good quality. Very good price too. I initially thought the delivery cost was a bit pricey..but for 3 large items delivered without issues..worth it. Thank you.

5 janvier 2026
Logo de Deluxe Bathrooms & Tiling Solutions

Réponse de Deluxe Bathrooms & Tiling Solutions

Thank you Heather for the 5 star review! We’re delighted to hear that you’re happy with the product and service. Thank you for choosing Deluxe Bathrooms, we look forward to serving you again in the future.

Noté 5 sur 5 étoiles

Great Product, Super service

A pleasure to deal with, very accommodating, quick to reply.
Top notch product

5 janvier 2026
Logo de Deluxe Bathrooms & Tiling Solutions

Réponse de Deluxe Bathrooms & Tiling Solutions

Thankyou so much for the 5 star review! We’re delighted to hear you were happy with both the service and the product. We look forward to serving you again in the future!

Noté 5 sur 5 étoiles

Great customer service

I ordered an item which turned out to be the wrong size and when I rang to see if I could return it not only did they talk me through the process but they also emailed me a replacement receipt. When they received the item they emailed me to tell me my refund would be processed in 3-4 days. It was a fantastic piece of customer service and I would not hesitate to buy from them again or to recommend them. 5 stars from me

8 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Deluxe Bathrooms & Tiling Solutions

Réponse de Deluxe Bathrooms & Tiling Solutions

Thank you so much Gary for the 5 star review! We’re delighted to hear our customer service was able to help you through the return process and keep you informed every step of the way. Your kind words mean a lot to us, and we truly appreciate the recommendation. We look forward to serving you again in the future!

Noté 3 sur 5 étoiles

Excellent Quality Products, but Not Sufficient Delivery

About the product:

Excellent quality Art-Deco style Tiles, exactly what I aimed to go for, the retailer's photos of the tiles, in particular: FS Star-N Black Patterned Tile 45x45cm Matt are very accurate and correspond to what the product looks like in reality: 5 Stars for the product and for the Dunlop Flexi Tile adhesive and BAL Micromax 3 Grout.

About the delivery and absence of updated information in the customer's account as of: 29/12/2025, it still reads: Order #18157 - on it's way: 10/12/2025.

The first attempt delivery, was far from how it should be carried out, taking into account, there is an extra charge of €75.00 and it's just for nationwide delivery within Ireland.

I had to contact the retailer few times to clarify as there was delay with the delivery, also asked to be given an exact day, and at least, a time frame, so that to be at home and prepared.

Overall, it was too long, I know it's a Festive time and busy, however, the order was placed by me on: 28/11/2025, in advance of Christmas time.

A delivery person rang me out of the blue, one day, on the week of: 15-19/12/2025 and said he was already outside my entrance, while I was being at work.

Normally, the pallet deliveries, furniture, large, fragile items are always delivered with a prior arrangement with a customer, I was surprised by such a dilettantish approach.

Anyway, after my interaction with a very polite and professionally acting man over the phone with the Galway store, I was then contacted back by the delivery company and given the day and a timeframe for: 22/12/2025.

I was dressed up and ready and called by the driver 15 minutes in advance that morning and received the pallet safely.

Many thanks, Richard, Dublin 1

22 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Deluxe Bathrooms & Tiling Solutions

Réponse de Deluxe Bathrooms & Tiling Solutions

Dear Richard,
Thank you for taking the time to share your feedback. We’re delighted to hear that you were happy with the quality of the tiles and related products, we truly appreciate your positive comments on that.

We’re very sorry for the inconvenience caused by the delivery process and the lack of timely updates. Your experience does not reflect the standard we aim to provide, and we understand how frustrating it must have been, especially during the busy festive season. We’ll review our communication and scheduling procedures with our delivery partners to ensure this doesn’t happen again.

Your feedback is invaluable in helping us improve. If there’s anything further we can do to make up for the delay or assist you with future orders, please don’t hesitate to reach out to us directly.

Thank you again for your honest review and for choosing us.
The Deluxe Bathrooms Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Good quality and Value

We bought 3 units for our house reno and they were all good quality and easy to assemble.
Thanks

24 juillet 2025
Logo de Deluxe Bathrooms & Tiling Solutions

Réponse de Deluxe Bathrooms & Tiling Solutions

Thank you Feargus for the 5 star review! We’re delighted to hear you were happy with the units. We look forward to serving you again in the future!

Noté 2 sur 5 étoiles

Unfortunately I would not recommend…

Unfortunately I would not recommend using this company. I had a terrible experience. Only half my items arrived and continously had to keep chasing the order up. I would be pressed return phone calls and never recieved them. I was told my items where in transit and they hadn't left the warehouse and it cost me another day rate to pay builders to come back. I asked to speak to manager and customer care and was told nobody available. I was told I would get s call back re my complaint and still have not. I will not be using them in the future

11 décembre 2025
Logo de Deluxe Bathrooms & Tiling Solutions

Réponse de Deluxe Bathrooms & Tiling Solutions

Hi Niamh, we’re very sorry to hear about your experience and sincerely apologise for the inconvenience caused. Due to a backlog in our warehouse and the high volume of orders during the busy time of year, processing and dispatch times were unfortunately slower than normal.

We fully understand how disruptive this was, especially with your builders and project timelines. Your feedback has been noted and will help us improve our service going forward.

Noté 5 sur 5 étoiles

I had a great experience with sales

I had a great experience with sales, as they were very helpful canceling my original order that I needed to replace. Communication and actions via email was flawless and very fast.

10 décembre 2025
Logo de Deluxe Bathrooms & Tiling Solutions

Réponse de Deluxe Bathrooms & Tiling Solutions

Thank you so much George for the 5 star review. We’re delighted to hear that our sales team was able to assist you so efficiently with cancelling and replacing your order.

We really appreciate your feedback and look forward to helping you again in the future.

Noté 4 sur 5 étoiles

Took a long time

Haven't received The order yet. 13,5€ for shipping you'd think you could track it but can only see on its way 4.12. ordered samples 28.11. I Will change review when they arrive but they're asking so this is situation at the moment.
Edit: 16/12 order arrived and it is all good

9 décembre 2025
Logo de Deluxe Bathrooms & Tiling Solutions

Réponse de Deluxe Bathrooms & Tiling Solutions

Hi Sara, We’re sorry to hear that your order hasn’t arrived yet. According to our system, your order was shipped on 4th December and should have arrived by now. If you haven’t received it yet, please contact us directly at sales@deluxebathrooms.ie and we’ll be happy to look into this for you as soon as possible.

Noté 5 sur 5 étoiles

We had a fantastic experience with…

We had a fantastic experience with Deluxe Bathrooms. Marcus was incredibly professional from the very beginning, offering helpful suggestions and guiding us through the reconfiguration of our bathroom layout. His design ideas made a huge difference, and the final plan was exactly what we were hoping for.

Marcus also recommended a fitter he regularly works with, and together they handled the entire process seamlessly. Their teamwork, communication, and attention to detail resulted in a beautifully finished bathroom that we absolutely love.

We’re so pleased with the outcome and wouldn’t hesitate to recommend Marcus and Deluxe Bathrooms to anyone looking for quality, expertise, and a stress-free experience.

29 novembre 2025
Avis spontané
Logo de Deluxe Bathrooms & Tiling Solutions

Réponse de Deluxe Bathrooms & Tiling Solutions

Thank you so much for sharing your wonderful experience. We’re delighted to hear that Marcus was able to guide you through the bathroom reconfiguration and provide ideas that helped bring your vision to life.

We’re thrilled that you’re happy with the final result and truly appreciate your kind words. Thank you for recommending Marcus and Deluxe Bathrooms, it means a lot to our team. We look forward to serving you again in future!

Noté 5 sur 5 étoiles

Great Service and Value for Money!

The online shopping experience was quick & easy! The website is very well designed.
I also dropped into the store and the sales staff were very helpful, friendly and experienced.

2 décembre 2025
Logo de Deluxe Bathrooms & Tiling Solutions

Réponse de Deluxe Bathrooms & Tiling Solutions

Thank you so much, Leanne for the 5-star review! We’re delighted to hear that you found the online shopping experience quick and easy. It’s also great to know our in-store team were helpful, friendly, and knowledgeable during your visit.

We really appreciate your support and hope to see you again soon!

Noté 1 sur 5 étoiles

Three weeks for delivery of the tiles.

Three weeks for delivery of the tiles.

1 décembre 2025
Logo de Deluxe Bathrooms & Tiling Solutions

Réponse de Deluxe Bathrooms & Tiling Solutions

Hi Cristina, we’re very sorry for the delay in delivering your tiles. Our warehouse experienced a backlog after Fastway suddenly went into receivership, which disrupted our dispatch process. We also apologise for not notifying you about the delay sooner.

Thank you for your understanding.

Noté 1 sur 5 étoiles

No notification of delivery and goods left on public footpath outside my garden

I didn’t get any notification that the delivery was arriving and it was left on the public footpath outside of my garden as no body was home when it arrived, with almost €2000 worth of goods and no one had signed for it either so it could have been left at the wrong address for all they know.

28 novembre 2025
Logo de Deluxe Bathrooms & Tiling Solutions

Réponse de Deluxe Bathrooms & Tiling Solutions

Hi Sinead, We’re very sorry to hear about this experience. According to our delivery policy, we can only provide kerbside delivery, but our courier partners should still have notified you before arriving. We apologise for the lack of communication on this occasion.

We are currently reviewing this with our courier partner to ensure better communication going forward. Thank you for bringing this to our attention.

Noté 1 sur 5 étoiles

Really poor customer service

Really poor customer service. I waited several weeks for a delivery and was delivered the wrong item. I’ve emailed several times and called. All attempts to replace the incorrect item have been ignored.

26 novembre 2025
Logo de Deluxe Bathrooms & Tiling Solutions

Réponse de Deluxe Bathrooms & Tiling Solutions

Hi Veronica, we’re very sorry to hear about your experience and sincerely apologise for the inconvenience caused. Your item was unfortunately picked incorrectly from our warehouse, and we also apologise for the lack of communication.

Our sales team has already looked into the issue, and the correct item has now been scheduled for dispatch. They will be in touch with you directly to confirm the details.

Thank you for your patience, and again would like to apologies.

Noté 2 sur 5 étoiles

Radio silence about missing tiles

I purchased a small number of tiles online, what I needed for my small kitchen, and opted to pick up as delivery would have been too expensive.
We drove 90 minutes each way to collect them (that's on us) and when I came back I realized a box had less tiles than I had ordered (representing 10% of my order). I immediately contacted them over email, followed up a week later, and now it's been two weeks that calls and emails go unanswered. Very disappointed.

26 novembre 2025
Logo de Deluxe Bathrooms & Tiling Solutions

Réponse de Deluxe Bathrooms & Tiling Solutions

Hi Maria, we’re very sorry to hear about the inconvenience you experienced and we sincerely apologise for the missing tiles. We’re glad we were able to get the missing tiles sorted for you. The issue occurred because our supplier recently changed the quantity per box, and unfortunately we were not informed of this update in advance.

Thank you for your patience while we resolved this for you. If you feel your experience has improved following the resolution, we would really appreciate it if you could consider updating your review. Thanks again for bringing this to our attention, your feedback helps us improve.

Noté 2 sur 5 étoiles

While the showroom and staff are lovely…

While the showroom and staff are lovely and impressive. We ordered tiles and were told that they would be in in 4 week (expected) and 6 weeks, worst case. It turned out to be 9 weeks of waiting. Not only that, every time I rang, I was informed of various things, once I was told of they are here and will be delivered next day. No delivery. This happened twice. This kind of update was repeated on a few different occasions. Overall, we had to cancel plumbers, tilers and delay the moving into our home by a substantial amount of time. The tiles are divine etc, but the lack of clarity around delivery times, and the various broken promises means I will not use this company again, nor would I recommend them to anyone.

21 novembre 2025
Avis spontané
Logo de Deluxe Bathrooms & Tiling Solutions

Réponse de Deluxe Bathrooms & Tiling Solutions

Hi Ellen, we sincerely apologise for the experience you’ve had.
While we’re delighted to hear you were happy with our showroom and staff, we are truly sorry for the lack of communication.

The tiles you ordered went out of stock with the manufacturer, which unfortunately led to delays far beyond the original lead time.

Thank you for bringing this to our attention, we’re reviewing our communication procedures to ensure situations like this are handled more proactively in the future.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus