Juli Living Avis 

389
•
TrustScore 2 sur 5

1,9

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

SCAM SCAM SCAM!! Deres “gode” 5-stjernede anmeldelser på Trustpilot er scam, som de selv skriver. Her sætter de særligt fokus på, at nævne en såkaldt medarbejder - hvilket er personer der enten... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 2 sur 5 étoiles

Olen pettynyt tosi paljon tähän firmaan ei ota vastuuta asumis viihtyvyydestä ja painaa asiat villasella ihmisten häiriö käytöksiin ettei potkita helpolla pihalle. Sopimus sakko rahoja kyllä ollaa... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Juliliving havde hundrede procent fået 0 stjerner herfra, da de har taget hele mit indskud på 21000 kr, samt givet mig en efterregning på 73000 kr. Jeg har ikke smadret lejligheden på Tolderlundsve... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Vi er utrolig taknemmelige for den professionelle hjælp, vi har fået af Caroline von Kauffmann fra Juli Living. Fra start til slut har kommunikationen været hurtig og effektiv, og hele processen har f... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Agence immobilière
  2. aussi dans
  3. Agents immobiliers

Écrit par l'entreprise

Hos Juli Living hjælper vi dig med at finde og leje et hjem, der passer til dig og din hverdag. Som en del af Urban Partners formidler vi lejeboliger i attraktive områder og gør det nemt at få et overblik over mulighederne – uanset om du leder efter dit første hjem, mere plads, en bolig i en ny by eller bare noget, der passer bedre til det sted, du er i livet. På juliliving.dk kan du gå på opdagelse blandt vores ledige boliger, lære områderne bedre at kende og finde den bolig, der føles rigtig for dig. Vores opgave er at gøre vejen fra boligsøgning til nyt hjem så enkel og overskuelig som muligt.


Coordonnées de contact

1,9

Bas

TrustScore 2 sur 5

389 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 77 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'un mois

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

1,9

Tous les avis

(389)

98 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Minus stjerner givet - Hvis muligt - ELENDIG KUNDESERVICE!

Jeg har nu siddet i kø på telefonen i 40 minutter for at komme igennem til kundeservice.... Ingen information om kø nummer, ventetid eller noget. Efter 40 minutter kommer der en computergenereret, der fortæller at alle medarbejdere er fuldt forstyrret og der vil derfor ikke blive ydet hjælp.... Derfra lægger de bare telefonen på..... Hvad i alverden er det for en opførelse og kundehåndtering????????? Det er dybt foragteligt og jeg forventer og forlanger at I tager og får ordenligt styr på at behandle jeres lejere på en mere respektabel og menneskelig måde!..........

7 novembre 2025
Avis spontané
Logo de Juli Living

Réponse de Juli Living

Tak for din besked. Jeg forstår godt, at det er frustrerende at vente så længe uden information. En af vores medarbejdere vil ringe dig op, så vi kan hjælpe dig.

Juli Living Kundeservice

Noté 1 sur 5 étoiles

Utrolig dårlig og langsom service

Langsom behandlingsforløb af reparation af kogeplade som tog 1 måned at fixe. Ingen lås på hoveddøren til opgangen på trods af at "en mand ville komme ud og kigge på det" for snart en måneds tid siden også.
Ingen varsling for ændring af parkeringsregler.

Redigeret for svar:
Mht. hoveddøren har I selv sat et skilt op hvor der står at en reperatør af døren til opgangen vil komme forbi i uge 42, og der er stadig intet sket

Mht. at holde ved en ladestander, er det tilladt medmindre andet er skiltet, hvilket det så ikke har været siden i den pågældende mandag. Så hvis man ikke havde været hjemme i 48 timer efter den mandag, og da I ikke har givet nogen skriftlig varsling, så som brev eller email, så ville man stå med en bøde.

12 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Juli Living

Réponse de Juli Living

Vi beklager, hvis der har været en lang behandlingstid på reparationen af kogepladen og hvis der stadig er problemer med hoveddøren, vil vi meget gerne hjælpe og tage kontakt til vores vicevært.

Hvis du ikke allerede har oprettet en sag i vores Dalux FM HelpDesk App, vil jeg opfordre dig til at gøre det, da det er herigennem, du kan skrive direkte til viceværten.

I forhold til parkeringen blev der opsat nye skilte om mandagen, og der blev først givet bøder efter 48 timer. Det gav alle beboere mulighed for at flytte bilen fra elbil-parkeringen, inden reglerne blev håndhævet. Det har aldrig været tilladt at parkere på elbil-parkeringspladserne uden elbil, men dette er blot først blevet håndhævet nu.

Vi bestræbte os på at informere, og vi tager din feedback til os.

Juli Living Kundeservice

Noté 5 sur 5 étoiles

Hurtig ekspedition

Hurtig ekspedition og dygtig vicevært

6 novembre 2025
Avis spontané
Logo de Juli Living

Réponse de Juli Living

Vi er glade for at høre, at du har oplevet en hurtig ekspedition og mødt en af vores dygtige viceværter, det betyder meget for os.

Noté 1 sur 5 étoiles

De gør hvad de kan for at undgå…

De gør hvad de kan for at undgå udbetaling af depositum.
"Næste uge" og "næste uge", og så ellers bare lade vær at svare.
Så må huslejenævnet jo inddrages.

4 novembre 2025
Avis spontané
Logo de Juli Living

Réponse de Juli Living

Jeg kan desværre ikke genkende din specifikke sag ud fra din Trustpilot-anmeldelse, men vi vil meget gerne kigge nærmere på den, hvis du kontakter os via kontaktformularen på vores hjemmeside. Vi ønsker naturligvis at hjælpe og finde en løsning.

Juli Living Kundeservice

Noté 1 sur 5 étoiles

Stay far away from them if you value your sanity

Absolutely the worst rental company I’ve ever dealt with. I can’t wait to move out and never have to deal with them again. They take weeks to respond and show zero concern for their tenants. My apartment had severe water leaks from the ceiling, and despite months of ongoing repairs, they never offered any temporary accommodation or proper support. We were forced to live in terrible conditions for almost three months.
To make things worse, they still haven’t reimbursed me for the electricity consumed by the dehumidifier and other machines they installed during the repairs. It genuinely feels like they have no empathy or sense of responsibility.

Stay far away from them if you value your sanity.

3 novembre 2025
Avis spontané
Logo de Juli Living

Réponse de Juli Living

We are sorry to hear about your experiences with both the water damage and the long process, this is certainly not what we want for any resident. I understand that your compensation case has now been resolved, but if you still feel that the matter hasn’t been fully resolved, please let us know.

Juli Living Kundeservice

Noté 4 sur 5 étoiles

Tak for fantastisk hjælp

Jeg vil gerne give min varmeste anbefaling af Lucia Gajic. Hun har været en stor hjælp hele vejen i processen med at finde vores lejlighed. Hun er nem at kommunikere med, svarer hurtigt på både mail, sms og telefonopkald, og yder altid den bedste service.

Lucia har gjort det hele så nemt for os, og vi er meget taknemmelige for hendes hjælp. Jeg kan varmt anbefale hende til alle, der søger professionel og imødekommende assistance.

6 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Juli Living

Réponse de Juli Living

Tusind tak for de varme ord om Lucia! Det glæder os meget at høre, at hendes hjælpsomhed og service har gjort en forskel for jer. Din anbefaling betyder rigtig meget for os og vi sørger selvfølgelig for, at Lucia får den store ros.

Noté 1 sur 5 étoiles

Manglende kundeservice

Har som beboer forsøgt at kontakte juliliving, har siddet i kø i en time uden svar.

27 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Juli Living

Réponse de Juli Living

Tak for din besked, og vi beklager den lange ventetid i telefonen. Vi vil meget gerne hjælpe dig. Ofte er der kortere ventetid mellem kl. 13.00 og 16.00.

Du er også velkommen til at udfylde vores online kundeserviceformular på juliliving.dk, så følger vi op hurtigst muligt.

Juli Living - Kundeservice

Noté 5 sur 5 étoiles

Ros herfra

Jeg vil gerne rose Axel Mikkelsen for at være hurtig til at svare og hjælpe med at sætte mig ind i tingene

20 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Juli Living

Réponse de Juli Living

Tusind tak for din ros til Axel! Vi sætter stor pris på de pæne ord og fordi du deler din erfaring med os.

Juli Living - Kundeservice

Noté 5 sur 5 étoiles

Jeg har haft en god rejse med…

Jeg har haft en god rejse med juliliving, dog kan der være lidt ventetid ift kunedeservicen, derfor vil jeg anbefale udlejeren Mark. Han vender tilbage hurtigst muligst og er altid til rådighed.

22 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Juli Living

Réponse de Juli Living

Tusind tak for din anbefaling af Mark!

Vi arbejder løbende på at forbedre vores svartider i kundeservice. Tak fordi du delte din erfaring.

Juli Living - Kundeservice

Noté 1 sur 5 étoiles

Lej aldrig bolig af dem hvis i påtænker…

Lej aldrig bolig af dem hvis i påtænker en dag at flytte. Jeg fraflyttede lejlighed den 15 juni. De opkrævede en halv måneds husleje for meget. Her 4 måneder efter efter har jeg hverken fået mit depositum eller for meget betalt husleje tilbage. Hvis man skriver til dem er de mellem en uge og 14 dage om at svare. De nægter at udbetale for meget trukket husleje før den generelle afregning som de ikke udarbejder.

Som sagt hold jer langt væk.

Dagen efter skrev Juli Living “Sagen vil blive afregnet så snart alle forhold er på plads” 4,5 måned er åbentbart ikke nok til at få tingene på plads. Heller ikke ar de har opkrævet for meget husleje. Kan ikke advare nok imod dette boligselskab.

21 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Juli Living

Réponse de Juli Living

Jeg kan desværre ikke finde en sag på dit navn og har derfor svært ved at sætte mig helt ind i din situation. Ud fra det, du skriver, lyder det dog til, at der er behov for, at vi gennemgår din sag sammen.

Hvis du har mulighed for at kontakte os igen med flere oplysninger, ser vi gerne nærmere på sagen og hjælper dig videre.

Juli Living - Kundeservice

Noté 1 sur 5 étoiles

Jeg har netop anmeldt Juli Living til…

Jeg har netop anmeldt Juli Living til huslejenævnet for manglende tilbagebetaling af depositum. Jeg kan kun opfordre andre lejere til at gøre det samme. De er umulige at komme i kontakt med, og har intet begavet at sige om, hvorfor de tilbageholder folks penge. Faktisk vil jeg gerne advare mod overhovedet at leje boliger hos dem.

21 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Juli Living

Réponse de Juli Living

Vi er kede af, at du har denne oplevelse. Vi kan se, at dit opkald til vores kundeservice blev besvaret inden for få minutter, og at du blev oplyst om, at behandlingstiden for tilbagebetaling af depositum er 8-10 uger. Vi arbejder så hurtigt vi kan, men ønsker samtidig at sikre, at alle sager bliver behandlet korrekt.

//Juli Living - Kundeservice

Noté 1 sur 5 étoiles

Bryder loven - PAS PÅ!

Jeg blev kontaktet af Juliliving, da de gerne ville fremvise mit lejemål som jeg skulle fraflytte. Jeg havde ikke mulighed for selv at være hjemme, og forsøgte at flytte tidspunktet, men det var helt umuligt. Axel forsikrede mig, at det kun var ganske få der skulle se det, at han nok skulle følge dem rundt i mit hjem og sørge for at alt gik fint til. Derfor efterlod jeg nøglen hos en nabo. Et par dage efter blev jeg kontaktet af en, som havde underskrevet lejekontrakten, men gerne ville se lejemålet ordentligt, da hun kun havde set det på film! Der havde aldrig været en fremvisning ved det tidligere besøg - Axel havde gået rundt og filmet mit hjem, og delt videoen UDEN MIT SAMTYKKE! Jeg har set filmen og kan se hvordan han filmer ALT i mit hjem og bl.a. trækker badeforhænget til side. Jeg kontaktede kontoret, dybt oprevet, og Axel ringede tilbage. Han havde ikke kun sendt filmen til hende, men “vist nok” 3-4 andre! Jeg fik en forkølet undskyldning, for han havde forvekslet mit lejemål med et andet… som var tomt. Der har ingen anden undskyldning været, da jeg “ikke har lidt last af at mit hjem er blevet eksponeret uden mit samtykke”, også selvom det er hemrende ulovligt!
Jeg er sikker på at det hverken er første eller sidste gang, at det er gjort!
Jeg fik mit indskud tilbage efter næsten 5 måneder, og der blev lige fratrukket 3000 for rengøring jf. fraflytningsrapporten, selvom lejemålet jf. fraflytningskontrakten ikke skulle gøres rent. De var smarte nok at sende mig opgørelsen 8 dage efter at indsigelsesperioden var udløbet, så jeg ikke havde en jordisk chance for at gøre noget, og her var der ingen hjælp eller forståelse fra kundeservice.
VÆR PÅ VAGT! De er helt uden samvittighed!

30 juin 2025
Avis spontané
Logo de Juli Living

Réponse de Juli Living

Vi kan sagtens forstå, at det har været meget ubehageligt for dig, og det skal selvfølgelig ikke ske.

Axel har været i dialog med dig om sagen, og han har både erkendt sin fejl og undskyldt flere gange. Han har forklaret, at han desværre fik byttet rundt på to lejemål, hvilket han er meget ked af.
Fejl som denne skal naturligvis undgås, men når det alligevel sker, er det vigtigt for os at tage ansvar og lære af det. Du er meget velkommen til at tage kontakt til os igen, hvis du har behov for mere dialog.

Mht. udbetalingen af dit depositum kan vi godt se, at det har taget længere tid end normalt, og det er beklageligt. Din fraflytningsdato var den 31.05.25, og depositummet blev udbetalt den 02.09.25, hvilket svarer til 13 uger og den normale behandlingstid er på 8-10 uger. Vedr. Flytteopgørelsen er der blev fratrukket et beløb for rengøring i henhold til fraflytningsrapporten, da der skulle udføres udbedringer i alle rum, hvilket krævede efterfølgende rengøring. Dette er standard procedure.

Ønsker du at få gennemgået din sag igen, er du meget velkommen til at kontakte os.

Juli Living – Kundeservice

Noté 5 sur 5 étoiles

Hjælpsomme

Dejligt område, Mark har været meget hjælpsom, og svarer hurtigt på alle vores spørgsmål.

10 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Juli Living

Réponse de Juli Living

Mange tak for de pæne ord! Vi er glade for, at du trives i området, og at Mark har været en god hjælp. Det betyder meget for os.

Juli Living - Kundeservice.

Noté 5 sur 5 étoiles

Tak til Kenneth!

Vi har haft en rigtig god oplevelse med Kenneth fra Juli Living i forbindelse med fraflytning af vores lejemål.
Han har været utrolig hjælpsom og professionel hele vejen igennem, altid hurtig til at svare og klar med gode svar på alle vores spørgsmål.
Det har gjort processen både nem og tryg.

10 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Juli Living

Réponse de Juli Living

Dejligt at høre, at Kenneth har gjort fraflytningen både nem og tryg for jer. Vi sætter stor pris på jeres tilbagemelding.

Juli Living - Kundeservice

Noté 5 sur 5 étoiles

Vi har været i de bedste hænder og fået…

Vi har været i de bedste hænder og fået lige præcis den bolig, vi ønskede os.
Hurtige svar, supervenlig service, vi har følt os trygge og glade hele vejen.

10 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Juli Living

Réponse de Juli Living

Det betyder meget for os at høre, at I har følt jer trygge og glade hele vejen, og at I har fået netop den bolig, I ønskede jer.

Rigtig god fornøjelse med jeres nye hjem!

Juli Living - Kundeservice

Noté 3 sur 5 étoiles

Plus og minus

Nu har vi lejet lejlighed gennem to år hos juliliving og da vi stadig bor her har vi ingen erfaring m fraflytning og tilbagebetaling af depositum som synes at være det som de fleste negative anmeldelser går på. Det har vi til gode at opleve og krydser fingre for, at vi får en bedre oplevelse end de fleste.
Ja, huslejen er for dyr, kommunikationen er kringlet og da der ikke er nogen vicevært ligner fællesområderne nogen gange en losseplads. Det ER et problem at der er så mange led/leverandører af diverse, men i den tid vi har boet her, er der dog altid ret hurtigt kommet nogen ud, hvis vasken har været stoppet mm. Og selvom det indimellem har taget lidt tid har vi løbende fået udskiftet alle hvidevarer, da de ikke fungerede optimalt.
Vi har derfor indtil videre været ok tilfredse.

9 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Juli Living

Réponse de Juli Living

Mange tak for din ærlige tilbagemelding.

Vi er glade for at høre, at I har haft gode oplevelser med udskiftning af hvidevarer og andre reparationer. Vi arbejder løbende på at forbedre kommunikationen og har derfor også indført Dalux app’en på alle vores ejendomme, så kontakten er direkte mellem lejer og vores driftsteam.

Når tiden kommer til fraflytning og tilbagebetaling af depositum, gør vi vores bedste for at sikre en god proces.

Men tak fordi du har taget dig tid til at dele dine erfaringer, det hjælper os til at blive bedre.

Juli Living – Kundeservice

Noté 1 sur 5 étoiles

3 mrds ventetid på at få mit depostim retur? og stadig ikke nogen udsigt til at de kommer

Jeg har boet til leje i 1 1/2 år i en af deres lejligheder. Under leje målet var det umuligt at finde få hjælp. Nu er vi fra flyttet for over 12 uger siden og jeg har fortsat ikke fået mit depostitum retur. Der skulle intet laves dvs. jeg skal bare have hele mit depositum retur!
Når jeg henvender mig får jeg bare besked på at behandlingstiden er 8-10 uger og nogen gange længere. Jeg har rykket for en indikation for over en uge siden, men personen som sidder i frontline har skrevet til afdelingen og kan kun vente.

Det er fuldstændig håbløst og vil aldrig anbefale det til nogen! Jeg kunne til nødsforstå hvis der skulle laves alt muligt i lejligheden, så der skulle brugs tid på at udbedre noget, men de skal bare overfører dem!

8 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Juli Living

Réponse de Juli Living

Mange tak for din besked. Vi forstår, at ventetiden på tilbagebetaling af depositum opleves som frustrerende, og vi er kede af, at processen har trukket ud.

Vi har løbende været i dialog med dig fem gange siden den 30. september. Vi gør alt, hvad vi kan for at afslutte processen hurtigst muligt.

Vi tager din feedback alvorligt og arbejder for at forbedre vores proces.

// Juli.living - Kundeservice

Noté 2 sur 5 étoiles

Manglende p plads i p kælder

Michala Frøslev Horn Gjorde det til en dejlig oplevelse og finde en lejlighed hos juliliving, super hjælpsom med spørgsmål og omkring hele forløbet 👌

Har måtte ændre min anmeldse, da den lejede lejlighed blev udlejet med adgang til p-kælder det viser sig så efter lejekontrakten er underskrevet at p kælderen er fyldt reseveret, så nu står jeg uden en plads til min bil....

1 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Juli Living

Réponse de Juli Living

Vi er rigtig glade for at høre, at Michala har gjort en positiv forskel og hjulpet dig godt igennem hele forløbet. Din ros bliver selvfølgelig givet videre til hende.

Vi ønsker dig alt det bedste i din nye lejlighed!

Noté 1 sur 5 étoiles

This is the worst rental company

This is the worst rental company, I don't recommend anyone deal with them. They haven't returned my deposit for over three months, and I haven't even seen the final settlement! All my emails to them only get push backs. I feel like they've simply stolen my money.

17 juillet 2025
Avis spontané
Logo de Juli Living

Réponse de Juli Living

We are sorry you have this impression of us. We want to assure you that we have been in correspondence with you since September 8th, and during this period we’ve exchanged a total of six emails. Your case is important to us.

According to our records, you moved out on July 31st, 2025, and we refunded your deposit on August 27th, 2025, which is four weeks later. If you still haven’t received the amount, please let us know.

Juli Living – Kundeservice

Noté 1 sur 5 étoiles

I lived at Juli Living from May 1st…

I lived at juli Living from May 1st until two months ago, and despite their terrible customer service every time I needed help from them, I never received a response.

I experienced several issues: for example, my dishwasher didn’t work for three months, and no one ever came to repair it. Despite multiple messages and requests, nobody showed up, and I ended up living three months without a dishwasher.

At one point, the cleaning agency even entered my apartment without my request. Some of my personal belongings disappeared and have never been returned. I keep asking what happened to them, but no one responds.

I also paid for a basement storage unit. Even after I moved out, they continue to charge me for it, despite the fact that I no longer live there. On top of that, after leaving the apartment, I received a water bill of 4,400 dkk that I had never been shown during my entire stay. While I had always received the electricity and heating bills, this water bill was suddenly sent after I moved out.

It feels like they are doing everything possible to withhold my deposit, and now I’m curious to see how much they’ll deduct for repainting half a wall.
I will stop it here but I could continue for hours
Embarrassing,hope someone will stop them from scamming people

30 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Juli Living

Réponse de Juli Living

We are very sorry to hear about your experience with the cleaning agency. I can see that you have ongoing correspondence with us regarding the items that needed to be returned to you by the cleaning agency. If you have not yet received these items, please respond to our message so we can resolve the matter as quickly as possible.

Regarding the extra basement storage unit you rented, I am unable to find any emails from you about this, but I will bring the matter to our administration to review.

As for your water bill, you have been paying an on-account amount for water together with your rent over the past year and have now received your annual statement. Unfortunately, the on-account payments were not enough to cover your actual water consumption, which is why you have received an additional bill for 4,400 DKK. This is standard procedure for all utility providers.

Thank you for your feedback, we take it very seriously!

Juli Living Customer Service

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus