Lifestyle & Mobility Avis 

627
•
TrustScore 4.5 sur 5

4,3

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

We bought an Atomix fold mobility scooter from Lifestyle & Mobility, Margate, Kent. The two assistants that served us were excellent with no pressure selling and lots of information, making our... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 2 sur 5 étoiles

Had a nightmare getting delivery sorted out from this company. Placed order about a month ago now and still not received! Chased many times and the person originally sorting it out left, and still wai... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Jasmine & Justin, in the Harlow Store, go above & beyond... First Class in every respect, with their Advice & Expertise. Incredibly Friendly, Helpful, Supportive, so Professional & knowledgeable. Supe... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Jason was an amazingly kind salesperson. He came to our home to trial some wheelchairs for our young daughter and then arranged for us to see a couple of other chairs which he thought might fit our r... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Fournisseur d'équipement de mobilité
  2. aussi dans
  3. Magasin de canapés
  4. Magasin de lits
  5. Magasin de meubles de chambre à coucher
  6. Organisme de soutien et de services aux personnes handicapées
  7. Service de réparation de fauteuils roulants

Écrit par l'entreprise

For nearly 20 years, Lifestyle & Mobility have been making day-to-day life more comfortable for thousands of people. Visit one of our UK stores or browse over 5,000 mobility scooters &living aids online, with free next day delivery on selected products! We also offer in-store or home appointments to help accommodate to your needs. We ensure all our staff are experienced and qualified to help you out as best as we can.


Coordonnées de contact

4,3

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

627 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 92 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 2 semaines

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,3

Tous les avis

(627)

135 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Called this morning with puncher in…

Called this morning with puncher in scooter, staff very helpful Peter came out within 3 hours all done Great service.

15 avril 2026
Avis spontané
Logo de Lifestyle & Mobility

Réponse de Lifestyle & Mobility

Thank you Garry!

We are delighted to see that you were satisfied with the service Peter provided. If you ever need assistance in the future, please don't hesitate to get in touch. We're here to help!

Best Regards,
Lifestyle & Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

All the team at Bournemouth are great

All the team at Bournemouth are great, Peter did a really great job on my service. First class.

13 avril 2026
Avis spontané
Logo de Lifestyle & Mobility

Réponse de Lifestyle & Mobility

Thank you John!

We appreciate your positive review. If you ever need assistance in the future, please don't hesitate to get in touch. We're here to help!

Best Regards,
Lifestyle & Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

just brought a Luxe 700 from Dexter at…

just brought a Luxe 700 from Dexter at the the Southend branch great advice and very informative.

14 avril 2026
Avis spontané
Logo de Lifestyle & Mobility

Réponse de Lifestyle & Mobility

Thank you Bridget!

We appreciate your positive review and that you had such a positive experience in our Southend-On-Sea store. If you ever need assistance in the future, please don't hesitate to get in touch. We're here to help!

Best Regards,
Lifestyle & Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

My mobility scooter has not been…

My mobility scooter has not been delivered yet, but the contact from Lifestyle & Mobility has been first class . 3 times they have contacted me within 2 days and the service has been friendly, professional and first class plus a delivery date has been arranged

10 avril 2026
Logo de Lifestyle & Mobility

Réponse de Lifestyle & Mobility

Thank you Sue!

We always aim to keep our customers in the know, we understand how important these products can be to peoples lives. If you ever need assistance in the future, please don't hesitate to get in touch. We're here to help!

Best Regards,
Lifestyle & Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

I recently had a demo of the ATTO…

I recently had a demo of the ATTO Sport, and the team at Lifestyle Mobility went above and beyond in helping me make my decision. I decided to go ahead with the purchase and received it today.

My first impression was excellent. It’s very easy to assemble, simple to fold, and it conveniently splits into two sections for lifting. When test‑riding along my local curving pathways—up gradients and down hills—it felt stable with the speed set to 5. When I increased it to 10, it became very fast. Personally, I wouldn’t use that speed except for climbing big hills, and certainly not around corners, but that’s just common sense.

The motor, being mounted on the front wheel and exposed, is quite noisy. You won’t need the hooter—people will hear you coming. The faster you go, the louder it becomes, so a slower speed is generally the sensible and quieter choice. If you don’t mind the noise, the ATTO Sport is a fantastic scooter.

It supports two different battery types, one of which is flight‑compatible. I was lucky enough to get both in my deal, saving £800. TUI also confirmed that the ATTO Sport is approved for flight.

Overall, I think the ATTO is a great machine—easy to use, thoughtfully designed, and very much the Rolls‑Royce of mobility scooters.

1 avril 2026
Avis spontané
Logo de Lifestyle & Mobility

Réponse de Lifestyle & Mobility

Thank you Alan!

We are delighted to see that you are happy with your Atto. If you ever need assistance in the future, please don't hesitate to get in touch. We're here to help!

Best Regards,
Lifestyle & Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

Very helpful and repaired the tyre very…

Very helpful and repaired the tyre very promptly. Very helpful staff in the shop.

30 mars 2026
Avis spontané
Logo de Lifestyle & Mobility

Réponse de Lifestyle & Mobility

Thank you Susan!

We appreciate you taking the time to leave us a review. If you ever need assistance in the future, please don't hesitate to get in touch. We're here to help!

Best Regards,
Lifestyle & Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

Big thanks to George for his excellent…

Big thanks to George for his excellent support-quick, friendly, and very efficient. Really appreciated his help!

28 mars 2026
Avis spontané
Logo de Lifestyle & Mobility

Réponse de Lifestyle & Mobility

Thank you!

We appreciate your positive review. If you ever need assistance in the future, please don't hesitate to get in touch. We're here to help!

Best Regards,
Lifestyle & Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

Hatfield pride baja bandit

I ordered a motability scooter from the Hatfield store (pride baja bandit). I placed the order with Lisa 2 weeks ago and she was very helpful and got it all ordered and set up straight away. I then rang in a few times as I was getting anxious and ash and Lisa were very helpful patient and caring.

My scooter was delivered on Wednesday by a lovely lady called Jamie who came out with my scooter showed me how it worked and answered any questions I needed then signed the paperwork.

The scooter is amazing and the shop charged the battery fully before delivery it’s a fantastic scooter with a great battery life just as the shop advised me it would be!

Thanks Ash,Jamie and Lisa for all you amazing help!

25 mars 2026
Avis spontané
Logo de Lifestyle & Mobility

Réponse de Lifestyle & Mobility

Thank you Beth!

We appreciate your positive review. If you ever need assistance in the future, please don't hesitate to get in touch. We're here to help!

Best Regards,
Lifestyle & Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

Great buying day

The experience was great from start to finish didn't feel rushed asked loads of questions. Staff were knowledgeable and very helpful and friendly. I had a test drive. Was informed about payment and delivery no problems. Looking forward to collecting my scooter in about 3 days! Very happy. Thank you Ash and all the staff 100% positive. All the best Sue Waters.

25 mars 2026
Avis spontané
Logo de Lifestyle & Mobility

Réponse de Lifestyle & Mobility

Thank you Sue!

We appreciate you taking the time to leave such positive feedback for our Hatfield team. If you ever need assistance in the future, please don't hesitate to get in touch. We're here to help!

Best Regards,
Lifestyle & Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

John was a polite , very nice down to earth mechanic. Good job done, didn't think they made them like that anymore

John was a polite, v nice down to earth mechanic Didn't think they made them like that anymore

12 mars 2026
Avis spontané
Logo de Lifestyle & Mobility

Réponse de Lifestyle & Mobility

Thank you Donna!

We are delighted to see that you were satisfied with the service provided John. If you ever need assistance in the future, please don't hesitate to get in touch. We're here to help!

Best Regards,
Lifestyle & Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

Lifestyle &mobility Harlow fabulous

Lifestyle &mobility Harlow
Staff are amazing, friendly and go out of their way to help with any enquiry.
Recently had to get new battery for scooter and all staff involved went the extra mile to get it for me.

21 mars 2026
Avis spontané
Logo de Lifestyle & Mobility

Réponse de Lifestyle & Mobility

Thank you Morris!

We appreciate you taking the time to leave a review, we are glad to see we could help you. If you ever need assistance in the future, please don't hesitate to get in touch. We're here to help!

Best Regards,
Lifestyle & Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

Brilliant team in the Hatfield branch.

The team in the Hatfield branch I've been brilliant.

Specifically, Jamie and Connor.

When Sunrise claimed the broken part on my wheelchair was my fault and not covered by the warranty the team from the store backed me, repaired the damage free of charge and delivered the chair back to me.
They said I was their customer and totally sorted of my problem.

17 mars 2026
Avis spontané
Logo de Lifestyle & Mobility

Réponse de Lifestyle & Mobility

Thank you Danny!

We appreciate you leaving such a positive review. If you ever need assistance in the future, please don't hesitate to get in touch. We're here to help!

Best Regards,
Lifestyle & Mobility

Noté 1 sur 5 étoiles

Lifestyle & mobility basildon

What experience, worst company ever life style mobility are not what I will ever use as a company again Denise needs to go back to school to learn how to speak to customer very abrupt Liz very good I ordered a Xsto wheel chair at to pay full price of 3940 be for u could order was told 5 days to come 5 days came and went then told two weeks more then two week went my order was booked on 28/1/26 was told again 1/3/26 still did not come Tuesday 2/3/26 I canceled my order to be told 20% of my order was a cansulation fee which was £788 they took off me nothing mentioned when ordering so they are in breach of contract but taking proceeding gainst them please customers be wary if you have to buy from this company there are load of company out there that sell there products think twice I ordered from distrade xsto m4 pro on Thursday 12/3/26 and it was deliverd 17/3/26 what dose that tell you I at to give one star to print this if it had been my choice it would be -5

29 janvier 2026
Logo de Lifestyle & Mobility

Réponse de Lifestyle & Mobility

Hello Gary,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re genuinely sorry to hear that your experience did not meet your expectations, particularly regarding the delivery timeframe and communication around your order.

We always aim to provide clear and accurate information at the point of purchase, including lead times and any applicable terms such as cancellation policies. While delays can occasionally occur due to factors outside our immediate control, we appreciate how frustrating this can be, especially when expectations around delivery dates change due to unforeseen circumstances.

It’s also important to note that our team works hard to support customers throughout the ordering process, and we’re pleased to hear that you found Liz helpful. At the same time, we take comments about communication seriously and will review this internally to ensure we continue improving how we engage with customers.

Regarding cancellation terms, these are outlined within our Terms & Conditions page on our website, though we understand that they may not always be top of mind during the purchasing process. We encourage all customers to review these details carefully, particularly for mobility equipment orders which often involve supplier commitments.

We’re glad you were able to source a product that met your needs elsewhere, and we do appreciate you bringing your concerns to our attention. Feedback like this helps us refine both our processes and communication moving forward.

Kind regards,
Lifestyle & Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

I have been with Lifestyle for a few…

I have been with Lifestyle for a few years now and I find them very helpful and understanding. The staff are very friendly and I am very happy with their service.

16 mars 2026
Avis spontané
Logo de Lifestyle & Mobility

Réponse de Lifestyle & Mobility

Thank you Gerry!

We appreciate you coming to us over the past few years! If you ever need assistance in the future, please don't hesitate to get in touch. We're here to help!

Best Regards,
Lifestyle & Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent service

Excellent , fast, efficient and professional service.

Thank you Liz at the Basildon store for all your help and communication.

10 mars 2026
Logo de Lifestyle & Mobility

Réponse de Lifestyle & Mobility

Thank you Tracey!

We are pleased to see you were satisfied with the experience the Online Team provided you. If you ever need assistance in the future, please don't hesitate to get in touch. We're here to help!

Best Regards,
Lifestyle & Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

Fantastic customer service

Fantastic customer service, very friendly and helpful and kept me up to date on everything, The delivery driver was also very friendly and helpful he answered all my questions, a really outstanding and exceptional service, I couldn't be more happier with my new scooter and the service I received, Thank you so very much.

3 mars 2026
Logo de Lifestyle & Mobility

Réponse de Lifestyle & Mobility

Thank you Claire!

We appreciate your positive experience. If you ever need assistance in the future, please don't hesitate to get in touch. We're here to help!

Best Regards,
Lifestyle & Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

Friendly

Friendly, helpful staff. Great service.
Peter was very helpful.

11 mars 2026
Avis spontané
Logo de Lifestyle & Mobility

Réponse de Lifestyle & Mobility

Thank you Darren!

We are delighted to see you were pleased by the service provided by Peter. If you ever need assistance in the future, please don't hesitate to get in touch. We're here to help!

Best Regards,
Lifestyle & Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

Amazing team at Lifestyle and Mobility

Amazing team at Lifestyle and Mobility

10 mars 2026
Avis spontané
Logo de Lifestyle & Mobility

Réponse de Lifestyle & Mobility

Hello Aaron!

Thank you for writing such a positive review about our company.

If you ever need assistance in the future, please don't hesitate to get in touch. We're here to help!

Best Regards,
Lifestyle & Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

Lexi was most helpful & knowledgeable…

Lexi was most helpful & knowledgeable about the product I purchased, even managed to have a trial run .at last I cab get on with my life .many thanks 😊

10 mars 2026
Avis spontané
Logo de Lifestyle & Mobility

Réponse de Lifestyle & Mobility

Thank you Anne!

We appreciate your positive review and are delighted to see your experience at our Southend store was clearly to your satisfaction. Your kind words will be passed on to Lexi.

If you ever need assistance in the future, please don't hesitate to get in touch. We're here to help!

Best Regards,
Lifestyle & Mobility

Noté 1 sur 5 étoiles

Really awful experience

Really awful experience. Chair broke within a week and instead of honouring the warranty for the frame they made up a report saying the damage was “intentional” and are refusing to fix the chair. The “complaints” manager is incredibly rude. Refused to speak to me on the phone and when he did he raised his voice. My mum is very poorly and they are trying to charge her for the repairs of the chair that broke within a week of use. Now having to take legal action which is incredibly disappointing.

30 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Lifestyle & Mobility

Réponse de Lifestyle & Mobility

Hello Lucy,

Thank you for your review. We are very sorry to read how unhappy you are with your experience, particularly given the circumstances you’ve described.

We take all product concerns extremely seriously, especially where safety and durability are involved. In this case, the chair was inspected in line with our standard warranty assessment process, which is carried out to ensure all claims are handled fairly and consistently for every customer. The findings indicated that the damage was not consistent with a manufacturing fault, which is why it did not fall within the terms of the warranty. We understand this may be disappointing, but these assessments are based on objective evidence rather than assumption.

We would also like to clarify that, in line with our complaints procedure, formal complaints are handled primarily via email. This approach is in place to protect both parties by ensuring there is a clear, accurate, and traceable record of all communication and decisions made throughout the process. While we understand that speaking over the phone can feel more immediate, written correspondence helps avoid misunderstandings and ensures that all details are properly documented and reviewed.

We fully appreciate how important reliable equipment is, particularly in situations involving health challenges, and it is never our intention to add further stress. We remain open to constructive dialogue and would welcome the opportunity to resolve matters in a way that is fair and transparent for all parties.

Kind regards,
Lifestyle & Mobility

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus