Banner for I Love Meet and Greet

I Love Meet and Greet Avis 

426
•
TrustScore 4.5 sur 5

4,3

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 4 sur 5 étoiles

Drivers met us both times puntually , BUT when I asked a lady at I Love Meet & Greet on return if we could take the lift, she said yes, go to level 0, without asking where I was or saying that we had... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Absolutely great experience. I called as instructed 10 minutes before arrival and when we turned up at the meet and greet drop off / pick up are their rep was already there and within 5 minutes on our... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I have been using the company for a few years now. I always find the staff very friendly, helpful and professional. Phone lines are always connected quickly to customers. Instructions are clear and co... Voir plus

Noté 4 sur 5 étoiles

Having used I love Meet and Greet many times, I would have given 5 stars for the service. However, our last occasion on 13 and 20 September from South Terminal not so good. The man who collected our c... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Espace de parking

Écrit par l'entreprise

With over 40 years of providing meet and greet services, we are the only licenced forecourt operators at Gatwick and Stansted. Our drivers meet you on the forecourt, take your car to one of our secure car parks and bring it back to you on your return. We are recognised as a top qulaity service having received the Which? Recommended accreditation for two years running, are licensed operators at Gatwick and Stansted, have police checked car parks and are members of IAPA - the Independant Airport Parking Association. Our Google reviews display a 4.8 star rating and we are considered as a company that goes the extra mile. "Some customers praise the team for handling unexpected car troubles, such as battery issues, by providing shelter and assisting with rescue services." Customer service and being the best are our Company ethos and we deliver parking services for other recognised parking brands APH, FHR and Meteor


Coordonnées de contact

4,3

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

426 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de plus d'un mois

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,3

Tous les avis

(426)

182 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

The service is not what is advertised

The service is not what is advertised. Made me wait 45 minutes (with kids) where it’s meant to be 10 minutes. Instead of bringing me my car they said it will be a blue and white coach picking us up but it was actually a blue van. When I called them to say I can’t see the blue and white coach, the guy was very aggressive and rude.

20 mai 2026
Avis spontané
Logo de I Love Meet and Greet

Réponse de I Love Meet and Greet

Thank you for your review. Please could you write to customerservices@ilovemeetandgreet.co.uk as we are unable to find a booking in our system and you may have parked with someone else. Please provide a booking ref or your car reg

Noté 1 sur 5 étoiles

Avoid- Car returned in a disgusting…

Avoid- Car returned in a disgusting condition! I have used this service on several occasions however due to my most recent experience with ILovemeetandgreet Stanstead I will never use them again. My car was fully valeted inside and out when left with the driver. Upon return , I could not believe the state of the outside of my car. I have a convertible. The roof was covered in bird shi*as was the paintwork. The bodywork was also filthy. I was told by the driver that unfortunately some of their parking spaces are under trees and “I got unlucky” and should complain to customer services. It was so bad that I had to hand wash the car as soon as I got home. Not something I was expecting to have to do after travelling home for the whole day. Customer services showed very little concern and offered me £15 as a “gesture of goodwill”. This does bot even cover the cost of getting all of the bird shi* removed! Disgraceful.

10 mai 2026
Avis spontané
Logo de I Love Meet and Greet

Réponse de I Love Meet and Greet

We are sorry your car was returned in a dirty condition but with all the dry weather cars are being covered in dust. The £15 was to cover the car wash and once again apologies.

Noté 3 sur 5 étoiles

Good but with a bit of a worry

I have used I LOVE MEET AND GREET AT STANSTED AIRPORT, several times and always been pleased wither service, This time I used Bubble parking which is part of the business, and while I am pleased with the drop off and collection of my car. It was quick and efficient and I knew the car would be stored off site.
It is this off site part after 3 days in Malta I checked the cars location on my phone app and found that it was unlocked no great problem I locked using the car app.
When my car was delivered to me, I found that the heated steering wheel was on and the seats were hot , as was the steering wheel which I have never used in fact I do not know how to turn it on.
The automatic seat position was completely altered and when in position 2 which I use to get out of the vehicle it was in an almost fully reclined sleeping position. Also the interior of the windscreen was smeary and I had left it clean. I cannot explain any of this other that possibly someone may have used it to "rest in".

10 mai 2026
Avis spontané
Logo de I Love Meet and Greet

Réponse de I Love Meet and Greet

Thank you for your review. We can assure you no one has used your car as suggested. Our drivers are all shapes and sizes and may have had to recline the seat to fit behind the wheel. We apologise for any inconvenience this may have caused.

Noté 1 sur 5 étoiles

when I arrived at the drop off point…

when I arrived at the drop off point they would not drive my vehicle because it was a black cab?. this was never mentioned to me when they took my money for the booking, I had to drive them to the car park and then wait to be transferred back to the terminal via the south terminal to pick up other passengers. on return they were late in picking us up, no help with the luggage either getting it in the minibus. my vehicle had been scratched did not notice this until I went to clean it next day, made a complaint but they refused to take responsibility for it. first and last time I use this company

27 avril 2026
Avis spontané
Logo de I Love Meet and Greet

Réponse de I Love Meet and Greet

We are sorry to hear of your fraustration about parking a black cab. As you are aware a licensed vehicle can only be driven by those holding the license where the car is used for hire and reward. As we are being paid by you for a service this falls under this definition.
We are not sure who you booked with but our terms and conditions clearly state we cannot drive black cabs. An alternative solution was provided being 5 minutes away. We are sorry for any inconvenience and the fact you failed to report any alleged damage prior to leaving makes it impossible for us to accept any liability as yyour vehicle has left our control and care and could have been damage after.

Noté 5 sur 5 étoiles

Great service and people at Stansted…

Great service and people at Stansted special thanks to Kevin.
Used this service 3 times this last year and always a seamless experience.

26 avril 2026
Avis spontané
Logo de I Love Meet and Greet

Réponse de I Love Meet and Greet

Thanks for the top score review and for the Kevin mention. Come back soon and always book direct for best prices.

Noté 3 sur 5 étoiles

If you can look beyond the patronising…

If you can look beyond the patronising redneck oaf who greets you, the service is actully OK.

10 avril 2026
Avis spontané
Logo de I Love Meet and Greet

Réponse de I Love Meet and Greet

Thank you for your review. Could you contact customerservices@ilovemeetandgreet.co.uk so we can see who your issue was with. We are sorry you had a bad experience with a member of staff

Noté 1 sur 5 étoiles

Waited half an hour in the freezing…

Waited half an hour in the freezing cold for Car to arrive after I had rung from picking up my luggage. Won’t be using these people again.

29 mars 2026
Avis spontané
Logo de I Love Meet and Greet

Réponse de I Love Meet and Greet

We are sorry to hear about the delay on your return and apologise for your upset. Please contact customerservices@ilovemeetandgreet.co.uk so we can sort this out for you.

Noté 2 sur 5 étoiles

25 mins wait to return car.

They insist you don’t call until you have collected your bags and have cleared customs, only once you do this all you get is “sorry were busy now, so your car will be 25 mins”. Not what you need at 11pm at night. I chose this for the speed and convenience, the Gatwick Official M&G Service was the same price (in the short stay Car Park).
Don’t bother, just use the Gatwick Official Meet & Greet Service if you want a convenient solution. The guy on the phone claim their (Gatwick Official) wait times were 40mins, which was total rubbish, I was with several colleagues who were halfway home by the time I'd got my car back!

27 mars 2026
Avis spontané
Logo de I Love Meet and Greet

Réponse de I Love Meet and Greet

Thank you for leaving this review. We are sorry you experienced a delay on your return. We hope outbound the service was acceptable. We normally deliver all cars between 10-15 mins from call and we are sorry this did not happen on this occasion. Please contact customerservices@ilovemeetandgreet.co.uk who will be able to help

Noté 3 sur 5 étoiles

Returned my car dirty

They picked up and dropped off the car within the timeframes. I had no problem with this.
The issue I had was that I dropped off a clean white car, and picked up a dirty white car. I presume the cars are parked in, or close by to a dusty field. I did not want to add "Clean my car" to my to do list as soon as returning from holiday.
There was even a "mud" mark where someone had used their foot to open the door. It is a low car, but they could have cleaned this!

21 mars 2026
Avis spontané
Logo de I Love Meet and Greet

Réponse de I Love Meet and Greet

We are sorry about the condition of your car on return. Our car parks are not fields and are hard standing tarmac/scalpings which have been police checked. The problem with parking for sometime in a big open space your car will be dusty and then if it rains this makes the conditions worse. We do have an option of a car wash to ensure your car is clean on your return.

Noté 4 sur 5 étoiles

Good apart from meddling with car wireless

Punctual, friendly and helpful with quick kerbside meeting. However, car wireless channel had been changed.

11 mars 2026
Avis spontané
Logo de I Love Meet and Greet

Réponse de I Love Meet and Greet

Thank you for your review. We apologise for the change to your radio, the drivers may have been trying to turn it off. We hope to see you again soon.

Noté 1 sur 5 étoiles

Will not use again.

The directions on our email from the booking agent were wrong, 3 phone calls and 3 times in and out of the airport to find the drop off. On arrival home and with suitcases in hand rang them as instructed and was left standing in the rain and cold at 11:30pm for 20mins until the car arrived. The driver got out scanned my ticket, got me to sign and walked off. No offer of help just went. I did complain and got 25% back but....two weeks later we got a parking ticket from NCP so had to contact them again to get that resolved. They did sort it out but this was not the easy relaxing experience I thought it was going to be.

25 janvier 2026
Avis spontané
Logo de I Love Meet and Greet

Réponse de I Love Meet and Greet

Thanks for the review and for letting us know about your issues. We obviously dealt with the delay and refunded some money. Unfortunately the forecourt cameras misread the plates on occasions and fines are issued. We also sorted this for you as the cameras are beyond our control.
We are sad to hear you will not use us again as our service is normally 5 star but on this occasion it fell short on return.

Noté 5 sur 5 étoiles

I don’t normally leave reviews but…

I don’t normally leave reviews but these guys are great. It’s so refreshing to meet real people who actually want to help. Great personal service, with a smile and genuinely helpful. Thank you Steve, Nick and all the team.

11 février 2026
Avis spontané
Logo de I Love Meet and Greet

Réponse de I Love Meet and Greet

Thanks for the great review. We hope to see you again soon.

Noté 1 sur 5 étoiles

Dishonest behavior that put me in danger

I have used these guys in the past without issue, but my most recent experience will be the last time I use them. My car was returned to me with a puncture, which I didn't find out until starting the car and seeing the giant warning sign on the dash saying that one of the rear tyres was down to 12 PSI. I had used the meet and greet service so the car was driven to me at the airport. The driver who returned the car had not mentioned this and had already made a swift exit, leaving me with no option but to drive to the nearest garage with a dangerously deflated tyre as I could not remain in the airport drop-off zone. I immediately called and reported this to ILMAG who told me I needed to email their CS dept the following day. When I did so they denied having any knowledge of the problem and refused to admit any liability. They even tried to blame this on me, sending me a picture of the dash on collection, showing the pressure warning. It turned out they had taken the picture during the pre-ignition sequence when all instrument lights are lit, which they clearly do so that they can subsequently blame any fault on the owner once returned. Punctures can and will happen without fault of the parking operator, but returning a car with a known issue and keeping quiet to avoid liability is just underhand and dishonest behaviour.

1 février 2026
Avis spontané
Logo de I Love Meet and Greet

Réponse de I Love Meet and Greet

Thank you for your review. Our team are always on hand to help the driver and we are disappointed that you have felt the need to write negative reviews.
As you say punctures can happen at any time and it could be that the driver genuinely did not know.
Thank you for clarifying the photos they had taken as being incorrect to show the state of the tyre.
Please come back to our customer service department and we will be able to sort out a contribution to your repair.
Our drivers would have told you if there was a flat tyre and are instructed to do so.

Noté 1 sur 5 étoiles

Won’t Be Using Them Again 👎🏻

Anyone looking for a meet & greet north terminal Gatwick keep looking. They kept us waiting over 20 minutes in the freezing cold early morning, even though I phoned them 15 minutes before arriving to drop our car off. Then to add insult to injury, again we were left waiting in the rain on our return 7 days later for a further 20 minutes. Thought their service was meant to be quick, trouble-free? Rubbish!

14 janvier 2026
Avis spontané
Logo de I Love Meet and Greet

Réponse de I Love Meet and Greet

We are sorry to hear of your issues. We are not sure if you turned up earlier than your booked time during a busy period but that can sometimes happen.
Please contact customerservices@ilovemeetandgreet.co.uk who will be able to help

Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible would not use again. EVER

Terrible would not use again.
We followed the instructions to contact them to make sure they would be waiting for us on our arrival, we were left waiting for over 20 minutes for them to collect the car. At that point we thought, even though it was a long time we had allowed ourselves enough time at the airport and we were about to set off on holiday, so we were happy. However on our return we were made to wait 40 minutes for them to return our car. We again followed the instructions given to us. After 10 minutes of waiting, I managed to speak to a rep who was waiting to collect another car and he called their office on my behalf. I was told all drivers were on the way. After another 10 minutes the car hadn't arrived. I called the office I was told there were lots of cars being delivered and mine had been blocked in and was now on the way. After a further 20 minutes (now pouring with rain) the car arrived. I asked the driver how long.ago he set off in our car and he said he collected it 10 minutes ago. I told him we'd been waiting for 40 minutes and he said well just email the company then. Great. Will definitely not use them again.

12 janvier 2026
Avis spontané
Logo de I Love Meet and Greet

Réponse de I Love Meet and Greet

We are sorry to hear of the delay in your return. It is not normal for us to keep people waiting. In exceptional situations where flights can be delayed and merge we may take longer than expected to deliver your car. Please contact customerservices@ilovemeetandgreet.co.uk who will be able to help

Noté 1 sur 5 étoiles

LGW > Not the best return experience

LGW. Going out easy and based on prior experience, we called in advance so the driver was there, no hanging around, no problem. The return? Horrible. Called as instructed at 21:25, still no sign of the car at just after 2200, so called again. Told the car was well under way and would be about ano min. Got in the car 2210. Not great after nine hours travelling but that's my issue. If it's going to be 45 mins or how ever long, tell us the truth. It might not be what we want to hear but we wouldnt be outside freezing!

5 janvier 2026
Avis spontané
Logo de I Love Meet and Greet

Réponse de I Love Meet and Greet

We are sorry to hear of the delay on your retunr and our duty manager should have informed you that they would be longer. Please contact customerservices@ilovemeetandgreet.co.uk who will be bale to help

Noté 1 sur 5 étoiles

Extremely disappointing

I have been a long-standing customer of I lovemeet&greet, unfortunately my recent experience with them has been extremely disappointing. I collected my car Friday 19th December at 1:45pm from Gatwick North the driver was courteous helped me with my luggage however he failed to mention that there was a tyre pressure warning showing as soon as I got in the car started the engine it appeared, I looked for the driver unfortunately he had left. I felt where I was parked. There was little I could do so I continued to the nearest service station and this is not a fault of Ilovemeet and great however I proceeded to spend up to 6 hours waiting for recovery through RAC which has been another failure and being investigated with RAC MOTABILITY as my car is under the motability scheme. The point of my review is directed that regardless of raising this with Ilovemeet and greet when I eventually arrived home I have had no feedback or explanation. I understand that these situations of flat tyres caused by nails can happen to any driver but my point is they never alerted me to it on collection and that there is was in fact a nail through my tyre where I could’ve had it dealt with at Gatwick instead of being left the roadside for a considerable amount of time, to add the reason we know that they knew about this is because my 12 V in car charger had been used and has never been removed for the year I have had the car they had failed to put the cap back on and left it on the passenger seat. The only explanation for this as it was used to pump up the tyre by a portable tyre pressure gauge. There is no other explanation for that 12 V cap to be removed or for it to be used.
The coincidence is outstanding So presuming when collecting the car from the Compound to return to me on my inbound flight, my tyre must’ve been flat and they just pumped it up without telling me that there was a faulty tyre this is terrible for anyone collecting their car especially for somebody who has a long journey home I had to drive another hour and a half to go home so it was obvious that I could not continue my journey until the car was either recovered all the tyre was replaced. The experience has left me not want wishing to ever use this company again I appreciate like I’ve said a nail can go in anybody’s tyre even myself driving but to not alert someone that you have physically re inflated a customers tyre and not notifying them when handing over the keys was a poor service, before writing this review I gave the opportunity of the company to reach out to me to try and explain the reasons and I have heard nothing. A disappointing end to a long journey with a company that I’ve always given Good reviews.
They failed me on the last booking and a disappointing end I will not be refusing this company again and certainly would not recommend them if this is how they leave customers for a long journey home.

19 décembre 2025
Avis spontané
Logo de I Love Meet and Greet

Réponse de I Love Meet and Greet

Thank you for your review and we are sorry its taken us this long to see it on Trustpilot as we do not use this review site. Our cusotmerservice department replies to all issues within 24 hours so please could you contact them at customerservices@ilovemeetandgreet.co.uk so they can look in to this for you as it seems a little out of the ordinary for us not to have dealt with your issue.

Noté 1 sur 5 étoiles

Parking Fine Issued for LGW Drop Off Zone

Very friendly staff and seemed like an efficient service but was issued a parking fine from the Gatwick Airport Drop Off Zone. Fine was cancelled by ILMAG but they refused to reimburse me for the admin fee my car lease
company charges me for processing parking fines. Through no fault of my own I am now paying this.
ILMAG claim the problem was with the NCP automatic system misreading the number plate but this is surely impossible otherwise I would never have received the fine! Mindless ILMAG “computer says no” customer service

8 octobre 2025
Avis spontané
Logo de I Love Meet and Greet

Réponse de I Love Meet and Greet

We are sorry to hear that you received a fine. You should be able to have claimed any fees back directly from the airport as we are only able to get the fine cancelled. Please contact them giving them the fine number and the invoice for your fees. We are sorry that we were unable to help with this.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus